quote:
Nee.

Maar... jij was het ook niet helemaal. En toch weer wel.

Het ging zo:
Ik had in een kroeg afgesproken met wat oud-klasgenoten met wie ik vroeger vaak omging. 'Jij' was daar ook bij, ook al ging ik toentertijd niet veel met je om. (Jij was in mijn droom dus een meisje uit m'n klas) Ik praatte wat met je en je vertelde dat je nu in Utrecht woonde. En toen ik vroeg waar, zei je "Nou ja, eigenlijk woon ik in Apeldoorn, maar ik werk in Utrecht." En toen ik zei: "Ja, maar Apeldoorn ligt in Gelderland.

" En toen zei je: "Ja, eigenlijk woon ik in [plaatsje bij mij in de buurt], maar ik werk in Apeldoorn."

! En op de een of andere manier, toen je vertelde dat je bij mij in de buurt woonde, was ik opeens meer geïnteresseerd in jou.
Toen kwam er nog een andere klasgenoot bij. Hierdoor gingen wij wat dichter naast elkaar zitten. Toen moest jij gaan (weet niet meer precies waarom, maar je moest nog een tijdje reizen of zo), en toen we afscheid namen was je min of meer al veranderd in Evangeline Lilly

. Ik zat op een stoel, jij stond ernaast en boog voorover. We zoenden (best wel hartstochtelijk

), maar toen we klaar waren en naar de rest keken, leek niemand het door te hebben.

Jij ging weg en ik probeerde zo geïnteresseerd mogelijk naar de rest te luisteren, terwijl het me niet boeide.