Zie je nou hoe schijt irritant dat is?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
![]()
Ik ben nou eenmaal vaag, sorry hoor.
Neequote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zie je nou hoe schijt irritant dat is?
Gelukkig maar, zou je er dan ook een beetje rekening mee willen houden dat wij niet allemaal direct begrijpen wat jij bedoelt en enige uitleg soms noodzakelijk is?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, want als iemand zegt laat maar zitten dan heb ik zoiets van "Nah oke :S zal wel niet boeiend zijn" VERDERRRR
Maarja, ik kan me voorstellen dat het voor andere mensen wel heel irritant is ja.
Maarr, als ik laat maar zeg dan is het écht niet boeiend of dan weet ik het zelf al. Dus dan snap ik serieus het punt niet meer van het zeggenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gelukkig maar, zou je er dan ook een beetje rekening mee willen houden dat wij niet allemaal direct begrijpen wat jij bedoelt en enige uitleg soms noodzakelijk is?
Beter! Hij belde zowaar op en na een kleine ruzie over hoe hij vond dat ik niet zomaar op kom hangen en ik vond dat hij rekening moest houden met m'n gevoelens was het weer okequote:
Niet als je net uit je bed komtquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:03 schreef Maisnon het volgende:
Dit is zo'n lekker nummer
Zit in zo'n snowboard spel ook
Hahahaha. Wat grappig.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:40 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee.
Maar... jij was het ook niet helemaal. En toch weer wel.
Het ging zo:
-verhaal-
Dat zeg ik; jij snapt het wel, maar ik (of diegene waar je het dan ook tegen hebt) niet. En daarom is het enorm prettig dat je het alsnog even verteld. Hoeft niet lang en uitgebreid ofzo.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maarr, als ik laat maar zeg dan is het écht niet boeiend of dan weet ik het zelf al. Dus dan snap ik serieus het punt niet meer van het zeggen.
Ik zal mn best doen jitzeeeeeeeeeeeeeee, ik denk alleen niet dat het zal lukken!Ik bén vaag
Zonder downs geen ups zullen we maar zeggenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Beter! Hij belde zowaar op en na een kleine ruzie over hoe hij vond dat ik niet zomaar op kom hangen en ik vond dat hij rekening moest houden met m'n gevoelens was het weer okeen beloofden we elkaar beterschap.. Ben benieuwd hoe lang we dit ruzievrij volhouden!
Maar ik zeg zoveel onzin dat ik gewoon echt geen zin heb om alles dan uit te moeten gaan leggenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zeg ik; jij snapt het wel, maar ik (of diegene waar je het dan ook tegen hebt) niet. En daarom is het enorm prettig dat je het alsnog even verteld. Hoeft niet lang en uitgebreid ofzo.
Alleen maar om irritaties te voorkomen
Maar je probeert het niet eens omdat je nu al weet hoe ik zou gaan reageren, terwijl bovenstaande nog nooit gebeurt is.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar ik zeg zoveel onzin dat ik gewoon echt geen zin heb om alles dan uit te moeten gaan leggen! En waarschijnlijk als ik het dan nog moet gaan uitleggen reageer ik hartstikke geirriteerd want ik heb er geen zin in, en dan krijg je waarschijnlijk zo'n antwoord dat heel snel is en dan snap je er nóg niks van
.
Jawel, ik praat met meer mensen in mn levenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar je probeert het niet eens omdat je nu al weet hoe ik zou gaan reageren, terwijl bovenstaande nog nooit gebeurt is.
Dat geloof ik direct. Maar door niets te zeggen laat je een ander in verwarring achter waardoor er irritaties kunnen ontstaan tegen jouw persoontje. Maakt mij verder niet uit, maar ik zou dat willen voorkomen als het over mij zou gaan.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel, ik praat met meer mensen in mn leven. En ik hoor het wel vaker en de meeste mensen die weten dat ondertussen en die leggen zich er bij neer, als ik het vaak wél echt vertel dan is het ook zoiets van "Ja het was inderdaad niet boeiend"
.
Yeah, rightquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:14 schreef jitzzzze het volgende:
waardoor er irritaties kunnen ontstaan tegen jouw persoontje. Maakt mij verder niet uit, maar ik zou dat willen voorkomen als het over mij zou gaan.
quote:
quote:
Dat is in een totaal andere context geplaatst, en bovendien was dat een serieuze vraag in dat topic.quote:
In welke context het is geplaatst maakt niet uit, zo'n vraag telkens stellen kan ook irritatie opwekken jegens jouw persoontje.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is in een totaal andere context geplaatst, en bovendien was dat een serieuze vraag in dat topic.
Sommige mensen zullen er vast niet tegen kunnen, daar heb je echt wel gelijk inquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat geloof ik direct. Maar door niets te zeggen laat je een ander in verwarring achter waardoor er irritaties kunnen ontstaan tegen jouw persoontje. Maakt mij verder niet uit, maar ik zou dat willen voorkomen als het over mij zou gaan.
Hoe was de meet?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:17 schreef Lamon. het volgende:
Jullie zijn te wazig voor de zaterdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |