Ja, vond het ook stom toen ik las dat het dus een foutje was.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:20 schreef Symer het volgende:
Hij zegt ook dat '10' geen hint was. Dan moet dat de fout zijn.
Ik vind het maar slordig. In interviews heeft Damcar aangegeven dat we goed op verschillen moeten letten, en dan maken ze een fout bij iets cruciaals als een datum.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:53 schreef gebruikersnaam het volgende:
het was een oosterse man, dus zal wel sa thee zijn.
Die tvps op de laatste pagina helpen ook niet echt meequote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:59 schreef dapluiz het volgende:
Pff, de lost topic serie gaat volgens mij bijna het snelst van alle topics doe ik volg
Maar bedoel je hiermee te suggereren dat Jack voor Dharma werkt in de Alternate Timeline ofzo?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:32 schreef Symer het volgende:
Zag dit staan op Lostpedia:
Het adres op Jacks visitekaartje dat hij aan Locke gaf bestaat echt. Het is een kantoorpand alwaar de Gale Group gevestigd is, ook heeft het standbeeld wat er buiten staat een basis in de vorm van het Dharma logo.
Als je met Streetview naar de kruising gaat kun je er een filmcrew naast het gebouw zien staan. De Google auto lijkt speciaal op die dag die ene foto gemaakt te hebben gemaakt, want alle andere foto's van die omgeving zijn van een ander tijdstip.
Google link
Toeval, of gewoon leuk dingetje van Google? We weten immers al dat het Google Maps team fan is van Lost:
http://google-latlong.blogspot.com/2010/02/4-8-15-16-23-42.html
Betere suggesties?quote:
Dat van die Dharma-basis en dat andere foto's in de buurt op een ander tijdstip zijn genomen, had ik niet meegekregen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:32 schreef Symer het volgende:
Het adres op Jacks visitekaartje dat hij aan Locke gaf bestaat echt. Het is een kantoorpand alwaar de Gale Group gevestigd is, ook heeft het standbeeld wat er buiten staat een basis in de vorm van het Dharma logo.
Als je met Streetview naar de kruising gaat kun je er een filmcrew naast het gebouw zien staan. De Google auto lijkt speciaal op die dag die ene foto gemaakt te hebben gemaakt, want alle andere foto's van die omgeving zijn van een ander tijdstip.
Google link
Toeval, of gewoon leuk dingetje van Google? We weten immers al dat het Google Maps team fan is van Lost:
Geen idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:34 schreef Jivis het volgende:
[..]
Maar bedoel je hiermee te suggereren dat Jack voor Dharma werkt in de Alternate Timeline ofzo?
Het is te "toevallig" dat hij in dat vliegtuig zat om hem een nutteloze figurant te noemen...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:18 schreef SlimShady het volgende:
Zou het verhaal van Desmond interessant worden? Hij was in 2004 toevallig in Australië en nam een vliegtuig naar LA. Penny was er niet bij. Charles Widmore zou zijn overleden na The Incident. Dus hij heeft hem ook nooit ontmoet in de buitenwereld.
Je zou bijna denken dat Desmond in de nieuwe tijdslijn een nutteloze figurant is.
ben heel het foutje vergetenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:31 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, vond het ook stom toen ik las dat het dus een foutje was.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ben heel het foutje vergeten!
quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:57 schreef Symer het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik de hele aflevering zelf ook wel had kunnen schrijven, zo voorspelbaar vond ik het.
Het enige wat me bij is gebleven als zijnde verrassend was dat in de Alt tijdlijn Oceanic 815 blijkbaar op 22 oktober 2004 vloog ipv 22 september 04 zoals het oorspronkelijk deed.
edit: plaatje d'rbij:
[ afbeelding ]
Ik vind dat anders heul erg veel hoorquote:
Tsja geen idee. Ik mis hem wel een beetje eigenlijk. Gaaf personage die Desmondquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:18 schreef SlimShady het volgende:
Zou het verhaal van Desmond interessant worden? Hij was in 2004 toevallig in Australië en nam een vliegtuig naar LA. Penny was er niet bij. Charles Widmore zou zijn overleden na The Incident. Dus hij heeft hem ook nooit ontmoet in de buitenwereld.
Je zou bijna denken dat Desmond in de nieuwe tijdslijn een nutteloze figurant is.
Op welk punt precies? Ik zie niks.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:32 schreef Symer het volgende:
Google link
Ehm...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:47 schreef Mirel het volgende:
OH BOYS ik herinner me mijn theorie van gisternacht weer.
Toen Jack ineens Desmond in het vliegtuig zag zitten was er veel speculatie over Desmond. Onder andere dat hij door de tijd zat te reizen en daar terecht kwam. Want hij hoorde daar niet eens te zitten ten tijde van de crash. Toen zat hij in de Hatch.
Nou dacht ik, Jack vroeg aan hem of hij hem niet ergens van kende en Desmond zei van niet. Ik denk dus dat Jack dat vroeg omdat hij hem tijdens het joggen ooit in het lege stadium zag. Dat Desmond dat zich niet kan herinneren kan misschien omdat híj de verleden-Desmond is die door de tijd zat te reizen zoals we in de voorgaande seizoenen zagen. Voordat hij aan de zeilrace begon.
Het zou iig verklaren hoe hij ineens daar zit, maar anderzijds werkt misschien zijn tijdreisgebeuren dat hij naar de toekomst reist en daar in zijn eigen lichaam zit, ergens op een plaats waar hij uiteindelijk echt zal zijn.
Nog een reden dat ik het fout kan hebben is dat Kate schrok toen ze in de taxi zat, nog bij het vliegveld, en Jack zag lopen. Dan verklaart mijn theorie dat gedeelte niet.
Heuj
Ik denk het niet. Ik denk dat de zogenaamde alt reality eigenlijk de echte realiteit is na het 'on island'verhaal (gebeurt iets waardoor het eiland zinkt).quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:13 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Het is meer dan what-if. Het is een parallel lopende tijdlijn. De eiland tijdlijn en de LA tijdlijn zullen op een manier bij elkaar komen volgens de schrijvers.
Opzettelijk, of geen reclame kunnen verkopen?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:52 schreef Rianne84 het volgende:
net5 heeft de reclame beperkt tot 1 blok, dat is wel beter.
verder weinig boeiende aflevering...
het 1 grote droom verhaalquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:22 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik denk dat de zogenaamde alt reality eigenlijk de echte realiteit is na het 'on island'verhaal (gebeurt iets waardoor het eiland zinkt).
Ik denk dat damon en carlton dat stiekem bedoelen
Nee geen droom. Het is pure realiteit. Dezelfde realiteit wat we nu on island ook zien...quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:55 schreef Ereinion het volgende:
Maar wat bedoel je dan, dat we aan het einde van dit seizoen nog een reset krijgen, en dat die flashsideways laten zien wat er na de tweede reset gebeurt?
Nee, daar geloof ik niet in. De schrijvers hebben altijd gezegd dat de karakters het belangrijkste zijn. Als je met een einde komt waarin de afgelopen zes seizoenen nooit gebeurd zijn, gooi je ook de karakterontwikkeling van zes seizoenen weg, dan is alles voor niks geweest.
Volgens mij de 1e keer dat ik Jimmy Fallon amusant vindquote:
Ze zijn echt onwijs goed verborgen jaquote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:02 schreef Sitethief het volgende:
Damn, ik heb nu geen flauw idee meer waar ik episodes vandaan kan trekken.
Dus ik skip alle posts want ik ben nog niet met s06 begonnen.
quote:When the plane landed I was expecting a cut shot to an autistic kid playing with an island snow globe.
dat stukje met "micheal" en "Walt"quote:
Tja, of het is gewoon een willekeurige naam...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:42 schreef Symer het volgende:
Ik lees net dat het alias dat Kate gebruikte in het ziekenhuis (Joan Hart) een verwijzing kan zijn naar de Joan Hart van de film The Omen 2.
In die film komt Joan Hart erachter dat een klein jochie de antichrist is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:54 schreef Rossdale het volgende:
http://www.tvguide.com/News/Lost-Producers-Questions-1014514.aspx
Misschien al oud, maar ik vond het wel interessant om te lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, in hoeverre hebben de bestaande namen die ze gebruikt hebben voor de personages (Locke, Ford, Rousseau, Austen, etc.) te maken met de personages?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:11 schreef Symer het volgende:
Bij Lost krijg ik doorgaans wel het idee dat over elke naam is nagedacht.
Jane Austen is geen filosoof, Rousseau wel ja, maar dat was ook een schrijver.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:02 schreef Bragi het volgende:
Schrijver, schrijver? Ik denk dat je ze meer eer aandoet als je ze filosoof noemt.
Locke was ook een filosoof.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Jane Austen is geen filosoof, Rousseau wel ja, maar dat was ook een schrijver.
Nee, precies, dus ik denk dat we ook niet veel waarde moeten hechten aan de naam 'Joan Hart'.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:05 schreef Karina het volgende:
Wiki gelezen en je hebt gelijk inderdaad. Maar ik denk niet dat er verder een boodschap in zit of zo.
Het is natuurlijk niet zo dat een zelfde naam betekent dat de personages ook exact hetzelfde zullen zijn.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:01 schreef Karina het volgende:
Dat van die namen vind ik wel wat vergezocht, natuurlijk is erover nagedacht, maar ik denk niet dat er een geheime boodschap in zit.
Toch niet door mij hoop ik?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:26 schreef Bragi het volgende:
Ja, oké, maar Lost zit al 5 seizoenen vol met leuke referenties.Er werd alleen gesuggereerd dat het iets te betekenen zou kunnen hebben.
Ja, in Lost zijn ook genoeg referenties (niet alleen namen), maar lang niet alles zal een (belangrijke) betekenis hebben (gelukkig maar)quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:25 schreef Symer het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet zo dat een zelfde naam betekent dat de personages ook exact hetzelfde zullen zijn.
Zo zat ik net de film It's Complicated te kijken () alwaar een man een zaaddonatie moest maken, in die wachtkamer speelde dezelfde muziek als die in de wachtkamer van One Flew Over The Cuckoo's Nest speelde.
Betekent dat dat de scènes exact hetzelfde zal zijn? Nee, maar het is wel een leuke referentie.
Gebeurt ook wel niet, denk ik.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:28 schreef Karina het volgende:
Ik hoop toch zo dat er op het eind een goede clou is, niet dat het een droom is of dat er een film werd opgenomen of zoiets stoms.
quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:42 schreef Symer het volgende:
Ik lees net dat het alias dat Kate gebruikte in het ziekenhuis (Joan Hart) een verwijzing kan zijn naar de Joan Hart van de film The Omen 2.
In die film komt Joan Hart erachter dat een klein jochie de antichrist is.
Ja, zonder uitleg waarom de referentie leuk is is het ook gewoon maar een naam die toevallig ooit in een film is gebruikt.quote:
Thomas.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:43 schreef gebruikersnaam het volgende:
Wie was eigenlijk de vader van aaron?
Ik denk het niet, hij "moet" tenslotte terug naar de tempel van the others. Hij is nu wel zielig zeg, helemaal in z'n uppie in Dharmaville, ik vind het wel jammer dat julliet dood is. Ik vond haar leuker dan kate, ik ben al die drama van kate ondertussen wel een beetje zat. Maar als je dood gaat in lost betekent dat niks!!!quote:Op zondag 14 februari 2010 16:34 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Sawyer zijn verhaal bijna afgerond is..
Valt nog mee dat ie niet bij het graf zatquote:Op maandag 15 februari 2010 11:26 schreef frank010 het volgende:
[..]
Ik denk het niet, hij "moet" tenslotte terug naar de tempel van the others. Hij is nu wel zielig zeg, helemaal in z'n uppie in Dharmaville, ik vind het wel jammer dat julliet dood is. Ik vond haar leuker dan kate, ik ben al die drama van kate ondertussen wel een beetje zat. Maar als je dood gaat in lost betekent dat niks!!!
Hoelang na het uitzenden staat hij dan online? (encode & upload tijd)quote:Op maandag 15 februari 2010 12:28 schreef Symer het volgende:
Wegens de Olympische Spelen gaat Canada 6x04 twee uur eerder uitzenden. Dat is 1 uur 's nachts onze tijd.
Ik zou bijna overwegen om er nu voor op te blijven
Je moet ff iemand in de USA kennen met een Slingbox.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:40 schreef Symer het volgende:
Normaal zo'n 30 minuten dacht ik.
Ik hoop echter op een livestream
Sta jij morgen maar lekker voor niks een uur eerder opquote:Op maandag 15 februari 2010 13:45 schreef Rossdale het volgende:
dan kun je nog beter een uurtje eerder opstaan morgen :p
Ik las op te twitter van @CarltonCuse dat de podcast producer met zwangerschapsverlof is. Hij weet niet wanneer ze er weer één gaan opnemen.quote:
De producer is met zwangerschapsverlof? Da's een dude toch?quote:Op maandag 15 februari 2010 18:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik las op te twitter van @CarltonCuse dat de podcast producer met zwangerschapsverlof is. Hij weet niet wanneer ze er weer één gaan opnemen.
Ja, Kris heet 'ie. Maar z'n chick zal wel een kind gepoept hebben ofzo en dan zal je daar als man zijnde ook maternity leave krijgen, denk ikquote:Op maandag 15 februari 2010 19:02 schreef Jivis het volgende:
[..]
De producer is met zwangerschapsverlof? Da's een dude toch?
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:03 schreef Saphia het volgende:
Van de The Final Season of LOST as Seen by Someone Who Has Never Seen LOST -blog
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |