quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:55 schreef Ereinion het volgende:
Maar wat bedoel je dan, dat we aan het einde van dit seizoen nog een reset krijgen, en dat die flashsideways laten zien wat er na de tweede reset gebeurt?
Nee, daar geloof ik niet in. De schrijvers hebben altijd gezegd dat de karakters het belangrijkste zijn. Als je met een einde komt waarin de afgelopen zes seizoenen nooit gebeurd zijn, gooi je ook de karakterontwikkeling van zes seizoenen weg, dan is alles voor niks geweest.
Volgens mij de 1e keer dat ik Jimmy Fallon amusant vindquote:
Ze zijn echt onwijs goed verborgen jaquote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:02 schreef Sitethief het volgende:
Damn, ik heb nu geen flauw idee meer waar ik episodes vandaan kan trekken.
Dus ik skip alle posts want ik ben nog niet met s06 begonnen.
quote:When the plane landed I was expecting a cut shot to an autistic kid playing with an island snow globe.
dat stukje met "micheal" en "Walt"quote:
Tja, of het is gewoon een willekeurige naam...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:42 schreef Symer het volgende:
Ik lees net dat het alias dat Kate gebruikte in het ziekenhuis (Joan Hart) een verwijzing kan zijn naar de Joan Hart van de film The Omen 2.
In die film komt Joan Hart erachter dat een klein jochie de antichrist is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:54 schreef Rossdale het volgende:
http://www.tvguide.com/News/Lost-Producers-Questions-1014514.aspx
Misschien al oud, maar ik vond het wel interessant om te lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, in hoeverre hebben de bestaande namen die ze gebruikt hebben voor de personages (Locke, Ford, Rousseau, Austen, etc.) te maken met de personages?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:11 schreef Symer het volgende:
Bij Lost krijg ik doorgaans wel het idee dat over elke naam is nagedacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |