Vind dat spul echt veel te duur en geen kwaliteitquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als ik ga dan doe ik het ook zo ja
Hahaha, ja ik heb al die rijmpjes nog ergens staan!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:19 schreef Broekpaling het volgende:
Crack maak me gek.
Steeds als ik jouw naam lees maak ik er iets rijmends van in mijn hoofd.Komt door dat topic dat iedereen iets verzon op jouw naam.
Indd, vorig jaar ging ik als schilderquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vind dat spul echt veel te duur en geen kwaliteit
Als ik een jurk koop voor de kindjes voor de zomer ofzo, ben ik 15/20 euro kwijt (kan wel duurder hoor, maar dat hoeft niet) en als je zo'n wrak koopt voor carnaval, ben je twee keer zoveel kwijt en je hebt er geen zak aan eigenlijk.
Ik ga leren naaien![]()
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Indd, vorig jaar ging ik als schilder. Gewoon grote witte blouse van mn vader aangedaan en baretje op en klaarrr!
waar?quote:
Ik was heksquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Indd, vorig jaar ging ik als schilder. Gewoon grote witte blouse van mn vader aangedaan en baretje op en klaarrr!
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan zie je toch niets?
Dadelijk naai ik je vast aan het matras oid
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:31 schreef dsfgbsdfgser het volgende:
Ik zie je zondag op het feest van je opa en oma.
Die hebben helemaal geen feest dan, dat zijn mijn kinderenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:31 schreef dsfgbsdfgser het volgende:
Je denkt van niet?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Ik zou m'n cum er nog niet in kwijt willen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:33 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind Pip eierdopjes leuk.
[ afbeelding ]
Ik vind ze beetje te kitschquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:33 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind Pip eierdopjes leuk.
[ afbeelding ]
Vleespet, is that you?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:31 schreef dsfgbsdfgser het volgende:
Uhu, okay see you thenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:35 schreef dsfgbsdfgser het volgende:
Ik heb daar gewoon een uitnodiging voor gehad dus.
Martijn?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:34 schreef dsfgbsdfgser het volgende:
[..]
Jij bent die slet die kon cammen?
Moet ik nou gaan zeggen dat ik dat ook wel doe dan? Of wat is je plannetje? Overigens, vertel me, waar is het feest?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:36 schreef dsfgbsdfgser het volgende:
[..]
Ik zal wel wat foto's meenemen.
Als je je triestheid ook nog in real life gaat voortzetten...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:36 schreef dsfgbsdfgser het volgende:
[..]
Zolang je eerlijk bent mag dat jaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:36 schreef dsfgbsdfgser het volgende:
[..]
Moet ik vertellen wat jij allemaal wel niet tegenover mij doet?
Ik dacht dat je zei dat je al had verwijderd, of wacht, dat zal wel je zoveelste leugen zijn!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Moet ik nou gaan zeggen dat ik dat ook wel doe dan? Of wat is je plannetje? Overigens, vertel me, waar is het feest?![]()
Doe gewoon normaal, zielig mannetjequote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:36 schreef dsfgbsdfgser het volgende:
[..]
Heb ik niet manquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:37 schreef Broekpaling het volgende:
Mensen die foto's van zichzelf al sexend maken.![]()
Ik kan me niet voorstellen dat je die ooit op een luie zondagmiddag gaat bekijken met z'n 2.
Drie.. driequote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:38 schreef Bragi het volgende:
OMG!
Minderjarig meisje en meerderjarige kale knakker hebben vier maanden
Het gaat uit
Er wordt gedreigd met foto's en alles wordt open en bloot op het forum besproken, zelfs na een ban.
YOU MUST BE FUCKING KIDDING ME!!!
Ohnee, ik krijg nu echt zo'n beeld van jouw kamer..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
I love it. Heb er ook een dekbed van.2 eigenlijk.
Daar begrijp ik inderdaad dus ook niets van. Bovendien kan dat heerlijk tegen je gebruikt worden zodra het uitgaat.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:37 schreef Broekpaling het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat je die ooit op een luie zondagmiddag gaat bekijken met z'n 2.
Je ex kende je via FOK!?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Doe gewoon normaal, zielig mannetje
Ik mocht je best wel, maar je maakt er een ongelooflijk zooitje van met je ge-ijl
(Ik ken het, mijn ex gooide mn privé gegevens hier neer en viel mn familie lastig met privé dingen. Leuk joh! )
Zielig gebeuren wat op geen enkele manier goed te praten is. zoiets doe je niet.
Nou en?!?! Niemand die het boeit wat er tussen jullie onderling wel of niet gelogen wordt.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:37 schreef dsfgbsdfgser het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zei dat je al had verwijderd, of wacht, dat zal wel je zoveelste leugen zijn!
Oh.quote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:37 schreef Broekpaling het volgende:
Jouw ex zit hier op fok! ?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Doe gewoon normaal, zielig mannetje
Ik mocht je best wel, maar je maakt er een ongelooflijk zooitje van met je ge-ijl
(Ik ken het, mijn ex gooide mn privé gegevens hier neer en viel mn familie lastig met privé dingen. Leuk joh! )
Zielig gebeuren wat op geen enkele manier goed te praten is. zoiets doe je niet.
Daar kiest ze zelf voor door dr niet aan de afspraken te houden. Mij kan het weinig schelen wat jullie verder denken.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou en?!?! Niemand die het boeit wat er tussen jullie onderling wel of niet gelogen wordt.
Dat is iets tussen jullie en nu maak je het iets van ons en heb je jezelf er alleen maar mee.
Bah
Ik heb foto's van mijn kamer!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohnee, ik krijg nu echt zo'n beeld van jouw kamer..
So sad, so sad, and its getting more and more absuuuurd.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:38 schreef Bragi het volgende:
OMG!
Het gaat uit
Er wordt gedreigd met foto's en alles wordt open en bloot op het forum besproken, zelfs na een ban.
Het blijft de KLB-SC.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:38 schreef Bragi het volgende:
OMG!
Het gaat uit
Precies.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:39 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Daar begrijp ik inderdaad dus ook niets van. Bovendien kan dat heerlijk tegen je gebruikt worden zodra het uitgaat.
Nu heb ik een zeer verkeerd beeld van je.....quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom niet?
Heel de familie erbij op zondagmiddag bij de thee
Natuurlijk wist ie datquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:39 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je ex kende je via FOK!?
Of wist hij dat je hier op FOK! zat?
Tof honk.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:41 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb ze al eens geplaatst, maartoch. [ afbeelding ]
Goede tips!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Natuurlijk wist ie dat
We hebben ruim 8 jaar iets met elkaar gehad, dat ga je dan toch niet verzwijgen?
Maar goed, die gooide mn telefoonnummer en echte naam hierneer en belde mn moeder op om te vertellen over ons sexleven, mn werk mailde hij met allerlei privé info, hij bedreigde een kennis van me...
Leuke herinneringen
Zoiets doe je gewoon niet Zh, maakt geen zak uit wat zij gedaan heeft, DAT DOE JE NIET.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:41 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jouw beeld van mij is toch al redelijk vreemd.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nu heb ik een zeer verkeerd beeld van je.....
Die bank is heeeeeerlijk. Wilde eerst gewoon de goedkoopste versie bij de Ikea halen, maar die zitten voor geen meter. Deze daarentegen..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tof honk.Lijkt me een chillende bank.
JIJ kiest ervoor het hier neer te gooien en dat is gewoon zielig.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:40 schreef dsfgbsdfgser het volgende:
[..]
Daar kiest ze zelf voor door dr niet aan de afspraken te houden. Mij kan het weinig schelen wat jullie verder denken.
ohneee, wel mooi!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:41 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een trieste zak hooi.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Natuurlijk wist ie dat
We hebben ruim 8 jaar iets met elkaar gehad, dat ga je dan toch niet verzwijgen?
Maar goed, die gooide mn telefoonnummer en echte naam hierneer en belde mn moeder op om te vertellen over ons sexleven, mn werk mailde hij met allerlei privé info, hij bedreigde een kennis van me...
Leuke herinneringen
Zoiets doe je gewoon niet Zh, maakt geen zak uit wat zij gedaan heeft, DAT DOE JE NIET.
Ja makkelijk. Alleen dat kun je op die foto niet goed zien inderdaad.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:43 schreef Bragi het volgende:
[..]@ hartjes en knuffeltjes.
Is er wel genoeg ruimte tussen die kast en de bank om bij je bureau te kunnen?
O mijn god, wat laag.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, die maakte een account om mij af te zeikenen is geband dus.
Het punt is daar kiest ze niet voor. Jij kiest dat namelijk voor haar. En daar zit je fout.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:40 schreef dsfgbsdfgser het volgende:
[..]
Daar kiest ze zelf voor door dr niet aan de afspraken te houden.
Ja, en zij kiest ervoor mij op een achterbakse manier ontzettend veel pijn te doen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
JIJ kiest ervoor het hier neer te gooien en dat is gewoon zielig.
Of het je boeit of niet, boeit mij niet. Dit is TE triest voor woorden en je bent een eikel eerste klas op deze manier.
Hihih ik vind het zelf ook heel mooi.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohneee, wel mooi!En die kast bij je bed ljikt me zo handig, dan lijkt het toch nog een beetje een muurtje! Mag ik vragen hoeveel huur je per maand moet betalen?
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jouw beeld van mij is toch al redelijk vreemd.
In dat geval: Pics.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:44 schreef Bragi het volgende:
[..]
En m'n vriendin weet enkel dat ik 'wel eens op een forum zit'.
Valt best mee, toch?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hihih ik vind het zelf ook heel mooi.![]()
Ja precies, daarom heb ik het ook gedaan.
Ja ik betaal ¤365. Vet duur dus, voor Nijmeegse begrippen. Ben ook op zoek naar iets goedkopers.
Wij woonden samen. Ik bleef gewoon standaard ingelogd.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:44 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wat een trieste zak hooi.
Wel duur?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hihih ik vind het zelf ook heel mooi.![]()
Ja precies, daarom heb ik het ook gedaan.
Ja ik betaal ¤365. Vet duur dus, voor Nijmeegse begrippen. Ben ook op zoek naar iets goedkopers.
Diequote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:45 schreef wolvendagen het volgende:
Er is maar 1 smiley die zotheid's gedrag kan omschrijven: emoe.gif.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:45 schreef wolvendagen het volgende:
Er is maar 1 smiley die zotheid's gedrag kan omschrijven: emoe.gif.
Ja, understatement van de eeuw, I know.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:44 schreef Bragi het volgende:
Dat zij er niet op zit, wil nog niet zeggen dat ze er op moet met haar hoofd.quote:
15 m2. Ik vind het voor Nijmegen wel duur, zijn hier veel goedkopere kamers te krijgen. En vaak ook nog groter.quote:
We kunnen natuurlijk ook iedereen in jouw omgeving vertellen over je triestheid...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:47 schreef dsfgbsdfgser het volgende:
Alsof het mij ook maar iets kan schelen wat jullie van mij vinden.
Nou en?!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:45 schreef dsfgbsdfgser het volgende:
[..]
Ja, en zij kiest ervoor mij op een achterbakse manier ontzettend veel pijn te doen.
Oh, nou ja, ik moet eerlijk bekennen dat ik niet zo heel erg thuis ben in de Nijmeegse woonscenequote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
15 m2. Ik vind het voor Nijmegen wel duur, zijn hier veel goedkopere kamers te krijgen. En vaak ook nog groter.
Ja, Maartje was al zo triest om contact met vrienden te zoeken. Dat ging niet hierover, maar toch behoorlijk triest. Ik ga haar vriendinnen toch ook niet lastig vallen?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:48 schreef Bragi het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk ook iedereen in jouw omgeving vertellen over je triestheid...
Een vriendin van mij heeft 11 m2 en betaalt ¤248, andere vriendin heeft 18 m2 en betaalt ¤310. Verder vindt echt íedereen deze kamer duur. Kijk maar eens op kamernet wat je in Nijmegen voor onder de ¤300 kunt krijgen. Best wat.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:48 schreef Bragi het volgende:
[..]
Oh, nou ja, ik moet eerlijk bekennen dat ik niet zo heel erg thuis ben in de Nijmeegse woonscenemaar ik dacht dat het wel meeviel voor zoveel meter.
Dat doe ik dus sowieso niet.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wij woonden samen. Ik bleef gewoon standaard ingelogd.
Tering, hé.quote:Hij gaf fok ook de schuld dat we uit elkaar gingen en nam toen het uit was en we nog wel samenwoonden de computer mee als hij ging werken, zodat ik niet meer op fok kon
Hey hey guess what hey. Noobody gives a fuck.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:49 schreef dsfgbsdfgser het volgende:
[..]
Ja, Maartje was al zo triest om contact met vrienden te zoeken. Dat ging niet hierover, maar toch behoorlijk triest. Ik ga haar vriendinnen toch ook niet lastig vallen?
Nee hoor, ik praat niks goed. Het is alleen nogal menselijk om wraak te willen nemen. Zij doet mij pijn, ik doe haar pijn. Ze weet zelf precies hoe het zit.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou en?!
Jij doet dat op deze manier ook, praat dat het goed?
En ik weet niet wat jij achterbaks vindt. Mijn ex vond het al achterbaks dat ik hem had gedumpt dus excuse me als ik een beetje sceptisch ben daarin.
Wie had het over d'r hoofd?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:47 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat zij er niet op zit, wil nog niet zeggen dat ze er op moet met haar hoofd.
Wil je dat ik hier ga neerzetten wáárom ik dat had gedaan martijn? En je mailtje erbij? Want ik denk dat ze me allemaal hartstikke gelijk gaan geven als ik zeg wat jij had gezegd, en het was één fucking vriend. En dat was tering goed bedoeld, dat weet je heel erg goed Martijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:49 schreef dsfgbsdfgser het volgende:
[..]
Ja, Maartje was al zo triest om contact met vrienden te zoeken. Dat ging niet hierover, maar toch behoorlijk triest. Ik ga haar vriendinnen toch ook niet lastig vallen?
Dat ga ik nu doen, Smart_ass. Ik hou je op de hoogte!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Een vriendin van mij heeft 11 m2 en betaalt ¤248, andere vriendin heeft 18 m2 en betaalt ¤310. Verder vindt echt íedereen deze kamer duur. Kijk maar eens op kamernet wat je in Nijmegen voor onder de ¤300 kunt krijgen. Best wat.
Waarom ben je er dan gaan wonen johquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Een vriendin van mij heeft 11 m2 en betaalt ¤248, andere vriendin heeft 18 m2 en betaalt ¤310. Verder vindt echt íedereen deze kamer duur. Kijk maar eens op kamernet wat je in Nijmegen voor onder de ¤300 kunt krijgen. Best wat.
Doe dat dan omgekeerd ook niet.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hey hey guess what hey. Noobody gives a fuck.
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Oh wacht, als ik nou het hoofd wegshop, kan niemand haar natuurlijk 1-2-3 herkennen!quote:
Ik hoef niet per se wraak te nemen op iemand. Qua dat ben ik geestelijk kei en keihard.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:50 schreef dsfgbsdfgser het volgende:
[..]
Nee hoor, ik praat niks goed. Het is alleen nogal menselijk om wraak te willen nemen. Zij doet mij pijn, ik doe haar pijn. Ze weet zelf precies hoe het zit.
Goh, ik ben kennelijk niet menselijkquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:50 schreef dsfgbsdfgser het volgende:
[..]
Nee hoor, ik praat niks goed. Het is alleen nogal menselijk om wraak te willen nemen. Zij doet mij pijn, ik doe haar pijn. Ze weet zelf precies hoe het zit.
Ja, dingen van mij zijn ook tering goed bedoeld, maar die stamp je ook maar continu d grond in. Dat niet alleen, je ziet kennelijk zelf niet dat je zelf ontzettend veel fouten maakt.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wil je dat ik hier ga neerzetten wáárom ik dat had gedaan martijn? En je mailtje erbij? Want ik denk dat ze me allemaal hartstikke gelijk gaan geven als ik zeg wat jij had gezegd, en het was één fucking vriend. En dat was tering goed bedoeld, dat weet je heel erg goed Martijn.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:52 schreef Bragi het volgende:
[..]
Oh wacht, als ik nou het hoofd wegshop, kan niemand haar natuurlijk 1-2-3 herkennen!Goed punt, Bp, moment even uploaden...
Omdat ik wanhopig was en geen zin meer had om 3/4 dagen in de week om 6.00u op te moeten staan en ruim 1,5u enkel te moeten reizen. En ondanks de prijs zit ik hier goed hoor.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom ben je er dan gaan wonen joh
Nou ik dan misschien niet.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik hoef niet per se wraak te nemen op iemand. Qua dat ben ik geestelijk kei en keihard.
Haar vermeende fouten worden in ieder geval niet duidelijk op het forum.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:51 schreef dsfgbsdfgser het volgende:
[..]
Doe dat dan omgekeerd ook niet.
Nogal hypocriet anders. Alleen naar mijn fouten kijken en niet naar die van haar. Ze is evenmin heilig.
SEE ME CARE STACEY!!!!1!11quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:51 schreef dsfgbsdfgser het volgende:
[..]
Doe dat dan omgekeerd ook niet.
Nogal hypocriet anders. Alleen naar mijn fouten kijken en niet naar die van haar. Ze is evenmin heilig.
Graag, erg graag, maar dan moet ze mij daar wel de mogelijkheid toe geven.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:53 schreef Bragi het volgende:
[..]
Haar vermeende fouten worden in ieder geval niet duidelijk op het forum.
Ze zal wel niet heilig zijn met PM's, msn-gesprekken en mailtjes, maar ze houdt het tenminste daar. Ga je vete daar ook uitvechten in plaats van het via het forum te doen. Dat is het verschil tussen jou en haar.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wij woonden samen. Ik bleef gewoon standaard ingelogd.
Hij gaf fok ook de schuld dat we uit elkaar gingen en nam toen het uit was en we nog wel samenwoonden de computer mee als hij ging werken, zodat ik niet meer op fok kon
Ze moet niks. Als ze geen contact met je wil, kun je haar niks opdringen. Waarom denk je dat stalken verboden is?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:54 schreef dsfgbsdfgser het volgende:
[..]
Graag, erg graag, maar dan moet ze mij daar wel de mogelijkheid toe geven.
Hoe kaler, hoe wijzer gaat niet altijd op, hè.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had het alleen niet van je verwacht.
wd.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
SEE ME CARE STACEY!!!!1!11 [ afbeelding ]
Ahh, gezellige huisgenoten ook?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:53 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Omdat ik wanhopig was en geen zin meer had om 3/4 dagen in de week om 6.00u op te moeten staan en ruim 1,5u enkel te moeten reizen. En ondanks de prijs zit ik hier goed hoor.
Ik had een aantal dingen ook niet verwacht, maar goed, sommige dingen blijken anders te zijn dan je op het eerste gezicht dacht.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had het alleen niet van je verwacht.
Hmm, ooit gehoord van afspraken? Misschien goed als ze zich daar aan zou houden, dan zou ik dat ook doen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:55 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ze moet niks. Als ze geen contact met je wil, kun je haar niks opdringen. Waarom denk je dat stalken verboden is?
Ik willllllllllllllllllllllll even geen contact en mn rust terug en 100000000 keer gezegdquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:55 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ze moet niks. Als ze geen contact met je wil, kun je haar niks opdringen. Waarom denk je dat stalken verboden is?
Ja, je hebt nog wel meer gezegd.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik willllllllllllllllllllllll even geen contact en mn rust terug en 100000000 keer gezegd
Die kaalheidsgrapjes zijn nu ook niet leuk meer eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:55 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hoe kaler, hoe wijzer gaat niet altijd op, hè.
Dat vond ik ze eigenlijk nooitquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die kaalheidsgrapjes zijn nu ook niet leuk meer eigenlijk.
Ooit gehoord van iemand de mogelijkheid gunnen om zelf te laten beslissen wanneer ze weer serieus, als volwassen mensen onder elkaar, met je wil praten? Ooit gedacht dat die kans daarop drastisch verkleint telkens als je zo'n mongolenactie uithaalt? Je wil praten, maar door deze acties gaat dat dus niet gebeuren. Kun je wel blijven doorgaan met je mongolenacties, maar daar bereik je die 'afspraken' niet mee.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:56 schreef dsfgbsdfgser het volgende:
[..]
Hmm, ooit gehoord van afspraken? Misschien goed als ze zich daar aan zou houden, dan zou ik dat ook doen.
Ja wat, hij muikt om niks, G.quote:
Mja, hij is charmant, intelligent en verder geen idee iddquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wtf. Wat zal je het achteraf dan raar hebben gevonden dat je hem ooit leuk vond. Of niet?
Hm, hoeveel huisgenoten heb je?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mwoah, eentje is nogal raar. Maar i don't care, heb opzich niet veel met ze van doen.
En als ik nu iets vraag over de kale huurprijs van je kamer?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die kaalheidsgrapjes zijn nu ook niet leuk meer eigenlijk.
Ik moet soms zo hard lachen om jou.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja wat, hij muikt om niks, G.Ik had allang opgegeven en mijn pik in een vrijwillig sletje gestopt om mijn verdriet weg te neuken. [ afbeelding ]
Misschien heb ik de verwachting ooit nog normaal te kunnen praten achter me gelaten. Ik heb zo fucking veel m'n best gedaan. En elke keer wist ze dat helemaal naar beneden te stampen. Elk goed ding dat ik deed was voor haar een reden mij af te zeiken. En waarom? "DENK ZELF MAAR NAAAAA". Ondertussen heb ik die hoop opgegeven en ben ik maar kansloos gaan doen, net als zij.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:58 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ooit gehoord van iemand de mogelijkheid gunnen om zelf te laten beslissen wanneer ze weer serieus, als volwassen mensen onder elkaar, met je wil praten? Ooit gedacht dat die kans daarop drastisch verkleint telkens als je zo'n mongolenactie uithaalt? Je wil praten, maar door deze acties gaat dat dus niet gebeuren. Kun je wel blijven doorgaan met je mongolenacties, maar daar bereik je die 'afspraken' niet mee.
En hier wel keihard op de piano spelen?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm, hoeveel huisgenoten heb je?Mij lijkt het echt niet fijn dat je de hele tijd rekening met elkaar zou moeten houden of als er iemand echt de hele tijd veel lawaai zou maken ofzoiets..
..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:00 schreef dsfgbsdfgser het volgende:
[..]
Misschien heb ik de verwachting ooit nog normaal te kunnen praten achter me gelaten. Ik heb zo fucking veel m'n best gedaan. En elke keer wist ze dat helemaal naar beneden te stampen. Elk goed ding dat ik deed was voor haar een reden mij af te zeiken. En waarom? "DENK ZELF MAAR NAAAAA". Ondertussen heb ik die hoop opgegeven en ben ik maar kansloos gaan doen, net als zij.
Maar jouw hele "zij deed kansloos" heeft totaal geen fundament meer nu je hetzelfde doet. Therefore, slaat je hele houding nergens op.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:00 schreef dsfgbsdfgser het volgende:
[..]
Misschien heb ik de verwachting ooit nog normaal te kunnen praten achter me gelaten. Ik heb zo fucking veel m'n best gedaan. En elke keer wist ze dat helemaal naar beneden te stampen. Elk goed ding dat ik deed was voor haar een reden mij af te zeiken. En waarom? "DENK ZELF MAAR NAAAAA". Ondertussen heb ik die hoop opgegeven en ben ik maar kansloos gaan doen, net als zij.
Dat gebeurt ook eigenlijk nooit.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm, hoeveel huisgenoten heb je?Mij lijkt het echt niet fijn dat je de hele tijd rekening met elkaar zou moeten houden of als er iemand echt de hele tijd veel lawaai zou maken ofzoiets..
Ik smeek je om je je gewoon aan je afspraken te houden.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
..
Martijn ik smeek je echt om hiermee op te houden.. Ik wil gewoon even mn rust dus laat me gewoon alsjeblieft even
Nee, dat weet ik zelf ook wel. Maar het lucht wel op.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:03 schreef Bragi het volgende:
[..]
Maar jouw hele "zij deed kansloos" heeft totaal geen fundament meer nu je hetzelfde doet. Therefore, slaat je hele houding nergens op.En bereik je er niks mee.
Is that right, Sherlock?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik moet soms zo hard lachen om jou.
Dat betwijfel ik, want het zit je blijkbaar nog hartstikke hoog, want je gaat er maar mee door en je blijft maar hetzelfde riedeltje afspelen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:04 schreef dsfgbsdfgser het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik zelf ook wel. Maar het lucht wel op.
Ridders.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:04 schreef Bragi het volgende:
Dat is hetzelfde als die internetlutsers die lezen over een man die een kind heeft verkracht en vermoord en dan gaan schreeuwen: "AAAARGH, WAT EEN KANKERLIJER! DIE MAN MOETEN ZE OPPAKKEN EN CASTREREN! GODVER, ALS IK 'M TEGENKOM VERMOORD IK 'M! DAT IE KANKER KRIJGT!!"! Wat maakt dat hen dan?
Rare mensen zul je altijd hebbenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mwoah, eentje is nogal raar. Maar i don't care, heb opzich niet veel met ze van doen.
Is dat zo ja?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:04 schreef dsfgbsdfgser het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik zelf ook wel. Maar het lucht wel op.
Ik kan er gewoon niet tegen dat alles wat ik deed alleen maar afgebrand werd. Ze zegt dat ze me geen pijn wilt doen maar met alles kiest ze de mogelijkheid mij meer pijn te doen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:05 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, want het zit je blijkbaar nog hartstikke hoog, want je gaat er maar mee door en je blijft maar hetzelfde riedeltje afspelen.
D'r zijn betere manieren om je opgelucht te voelen, waarbij het je gelijk een stuk minder hoog zit.
Nu blijf je er maar mee zitten...
De hele sc in een gemeenschappelijk huis, dat zou pas raar worden.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rare mensen zul je altijd hebben
Omdat er een koelelement in zit?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:07 schreef Broekpaling het volgende:
Ik voel me dom.
Ik snap niet dat uit dat water apparaat wat niet in een soort koelkast staat koud water kan komen.
[ afbeelding ]
Ik zou t gevoel hebben dat ik er nog een berg kinderen bij hadquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
De hele sc in een gemeenschappelijk huis, dat zou pas raar worden.![]()
Ik zal vast wel spijt hebben ja, maar goed, wat ik ook deed, er zou toch geen verschil in zitten.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Is dat zo ja?
Krijg je dan geen spijt als je over een maandje terugdenkt aan hoe achterlijk je deed? Of vind je het dan nog steeds meer dan terecht?
Want als dat laatste zo is, zit er ECHT een steekje los bij je
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou t gevoel hebben dat ik er nog een berg kinderen bij had
Menselijk?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:04 schreef Bragi het volgende:
Dat is hetzelfde als die internetlutsers die lezen over een man die een kind heeft verkracht en vermoord en dan gaan schreeuwen: "AAAARGH, WAT EEN KANKERLIJER! DIE MAN MOETEN ZE OPPAKKEN EN CASTREREN! GODVER, ALS IK 'M TEGENKOM VERMOORD IK 'M! DAT IE KANKER KRIJGT!!"! Wat maakt dat hen dan?
Je kan er niet tegen, maar/dus je doet het zelf ook/wel?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:07 schreef dsfgbsdfgser het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon niet tegen dat alles wat ik deed alleen maar afgebrand werd. Ze zegt dat ze me geen pijn wilt doen maar met alles kiest ze de mogelijkheid mij meer pijn te doen.
Maar goed, nu naar het ziekenhuis, anders raak ik helemaal uitgedroogd...
Nee, mongoloïde. Denken met de onderbuik.quote:
Ja, daar zouden ze een tv-serie van moeten makenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
De hele sc in een gemeenschappelijk huis, dat zou pas raar worden.![]()
Dat lijkt me anders totaal geen rare reactie eigenlijk hoor. Als zoiets bij een kind/familielid ofzo gebeurt dan he.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:11 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee, mongoloïde. Denken met de onderbuik.
Dat is in bepaalde gevallen gewoon gerechtvaardigdquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:11 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee, mongoloïde. Denken met de onderbuik.
Ja, dat is wat anders. Dan kan ik het wel begrijpen dat je (een tijdje) met wraakgevoelens of iets soortgelijks zit.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat lijkt me anders totaal geen rare reactie eigenlijk hoor. Als zoiets bij een kind/familielid ofzo gebeurt dan he.
Dan is je luchtvochtigheid niet goedquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:15 schreef Smart_ass het volgende:
Bohh m'n haar is echt telkens mega statisch als ik het wil kammen. Heul irritant.
Heb ik ook altijd.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:15 schreef Smart_ass het volgende:
Bohh m'n haar is echt telkens mega statisch als ik het wil kammen. Heul irritant.
Nou, hier komt 'ie dan:quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:51 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat ga ik nu doen, Smart_ass. Ik hou je op de hoogte!
* Ziet iemand met een pleeborstel coupequote:
Ik vind mannen met lang haar onaantrekkelijk en bij half lang ligt het weer aan de jongeman in kwestie.quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:17 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nou, hier komt 'ie dan:
Jij betaalt ¤365 voor 15 m². Dus ¤24,33 per m².
Kijken we naar de nu aanwezige woningen in Nijmegen onder de ¤300 op Kamernet, zien we dat van de twintig woningen er zeven duurder zijn dan die van jou, per m².
We kunnen hieruit voorzichtig concluderen dat jouw huurprijs inderdaad bij een van de hogere in Nijmegen behoort.
Ja, maar je bureau en kledingkast dan?quote:
Je bed?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar je bureau en kledingkast dan?
Die heb je niet.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar je bureau en kledingkast dan?
Hahahaha.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:17 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nou, hier komt 'ie dan:
De woning in de Wijenburgstraat is ¤190 voor 9 m². Dus ¤21.11 per m².
De woning in de Meijhorst is ¤199 voor 9 m². Dus ¤22.11 per m².
De woning in de Cederstraat is ¤295 voor 11 m². Dus ¤26.82 per m².
De woning in de Gapershof is ¤300 voor 10 m². Dus ¤30 per m².
De woning in de Wezenhof is ¤250 voor 12 m². Dus ¤20,83 per m².
De woning in de Zellersacker is ¤280 voor 16 m². Dus ¤17,50 per m².
De woning in de Heidebloemstraat is ¤285 voor 15 m². Dus ¤19 per m².
De woning in de Jodenberg is ¤290 voor 16 m². Dus ¤18,13 per m².
De woning in de Aubadestraat is ¤300 voor 17 m². Dus ¤17,65 per m².
De woning in de Jacob Canisstraat is ¤265 voor 14 m². Dus ¤18,93 per m².
De woning in de van Broeckhuysenstraat is ¤285 voor 19 m². Dus ¤15 per m².
De woning in de St. Janvlinderstraat is ¤275 voor 18 m². Dus ¤15,28 per m².
De woning in de Meihorst is ¤250 voor 9 m². Dus ¤27,78 per m².
De woning in de Treubstraat is ¤300 voor 11 m². Dus ¤27,27 per m².
De woning in de Tolhuis is ¤250 voor 10 m². Dus ¤25 per m².
De woning in de Weezenhof is ¤300 voor 14 m². Dus ¤21,43 per m².
De woning in de Voorstadslaan is ¤225 voor 8m². Dus ¤28,13 per m².
De woning in de Cimbaalstraat is ¤275 voor 6m². Dus ¤45,83 per m².
De woning in de Dr. Ariensstraat is ¤250 voor 12 m². Dus ¤20,83 per m².
De woning in de Kapiteel is ¤230 voor 13 m². Dus ¤17,69 per m².
Jij betaalt ¤365 voor 15 m². Dus ¤24,33 per m².
Kijken we naar de nu aanwezige woningen in Nijmegen onder de ¤300 op Kamernet, zien we dat van de twintig woningen er zeven duurder zijn dan die van jou, per m².
We kunnen hieruit voorzichtig concluderen dat jouw huurprijs inderdaad bij een van de hogere in Nijmegen behoort.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahahaha.![]()
![]()
Nou weetje wat het ook is. Mijn kale huurprijs is gewoon normaal, rond de ¤240 ofzo. Maar ik betaal mega veel geld aan gas, water, licht en voor het gebruik van wasmachine, droger en telefoon. Dat maakt het zo duur. En dat maakt het ook lastiger om naar de huurcommissie te stappen, dus dat hebben ze in die zin wel slim gedaan. Want één van mijn huisgenoten is dus de zoon van de huisbaas, en die hoeft helemaal niets te betalen.
quote:
Nou mooi is dat!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die heb je niet. [ afbeelding ]
Ja dat kan ook, maar dan gaat het dus niet om de kale huurprijs maar om de servicekosten. Maar dan zoek ik net zo lief een andere kamer eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
Kun je met die megahoge prijs voor gwl niet naar de huurcommissie stappen?Dat is toch (strikt) aan regels gebonden?
Ik heb halflang dan. Het komt niet op m'n rug ofzo.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind mannen met lang haar onaantrekkelijk en bij half lang ligt het weer aan de jongeman in kwestie.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* Ziet iemand met een pleeborstel coupe
Dat is verhuizen toch ookquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:23 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja dat kan ook, maar dan gaat het dus niet om de kale huurprijs maar om de servicekosten. Maar dan zoek ik net zo lief een andere kamer eigenlijk.Vind het anders zo'n gedoe.
Je bent nu net zo iemand die een week na dato opeens over de 'bekentenis' van Joran begint te praten bij de koffieautomaat.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:23 schreef Lamon. het volgende:
Nee, niet weer!
Dit KAN gewoon niet waar zijn!
Dit gaat GTST kijkcijfers kosten, wat FOK!kers betreft.
Halflang zeg ik je, HALFLANG.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
We are not going to make luv.
Ja, nou, dan ook niet zeuren.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:23 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja dat kan ook, maar dan gaat het dus niet om de kale huurprijs maar om de servicekosten. Maar dan zoek ik net zo lief een andere kamer eigenlijk.Vind het anders zo'n gedoe.
Ik heb dat momenteel een beetje.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:26 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n lengte vind ik leuk.
Bij mij welquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb halflang dan. Het komt niet op m'n rug ofzo.
Nee, jullie gaan ook niet halflang luv maken.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Halflang zeg ik je, HALFLANG.
True maar moet over een jaar toch weg hier want dan kan ik het sowieso niet meer betalen. Dan stopt m'n stufi namelijk.quote:
PICquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:27 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik heb dat momenteel een beetje.Maar dan met meer krul.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:27 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee, jullie gaan ook niet halflang luv maken.
Dat heb ik ook ongeveer.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:26 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n lengte vind ik leuk.
Nee!quote:
Dat heb ik ook ongeveer. Ligt er eigenlijk maar net aan hoe ik het doe, ik kan er best veel mee.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:28 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Of zoiets.Gonzalez sowieso. [ afbeelding ]
Lolz! Ik heb niet eens een opa en oma.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:29 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee!
Dadelijk krijgen m'n opa en oma het te zien bij hun feest.
Dus picquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:29 schreef Bragi het volgende:
[..]
Lolz! Ik heb niet eens een opa en oma. [ afbeelding ]
Har har Bragi komt uit de bloemkolentuin.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:29 schreef Bragi het volgende:
[..]
Lolz! Ik heb niet eens een opa en oma. [ afbeelding ]
Vind ik wel leuk. Ik vind kort haar vaak lelijk en saai. Vooral stekeltjes ofzo.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ongeveer. Ligt er eigenlijk maar net aan hoe ik het doe, ik kan er best veel mee.
Stekeltjes.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Vind ik wel leuk. Ik vind kort haar vaak lelijk en saai. Vooral stekeltjes ofzo.
Ja, ik...quote:
Of je heet Mariska, draagt tuinbroeken en laat je beffen door een vrouw die je hebt leren kennen op potvoordommen.nl.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:32 schreef Bragi het volgende:
Als je nu stekeltjes hebt, draag je een ketting en heet je Kevin of Mitchel.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:33 schreef Bragi het volgende:
[..]
Of je heet Mariska, draagt tuinbroeken en laat je beffen door een vrouw die je hebt leren kennen op potvoordommen.nl.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:33 schreef Bragi het volgende:
[..]
Of je heet Mariska, draagt tuinbroeken en laat je beffen door een vrouw die je hebt leren kennen op potvoordommen.nl.
Volgens mij hebben bijna alle meisjes wel mooi haar. Zie in ieder geval weinig meiden met lelijk haar ofzo.quote:
Edit!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:33 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, verzon net een beter grapje.quote:
quote:
O, dat was ik helemaal niet van plan eigenlijkquote:
ik zei al, ik was helemaal niet van plan daar verder op in te gaanquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:39 schreef Bragi het volgende:
Echt ook altijd vrouwen, hè.![]()
![]()
Die dat doen. "
" "Ik voel me kut!" "Ik ben zo stom
" "Wat ik net toch meemaakte!
"
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRGGGGGH!!!!!
Wat heeft het voor zin dan om het hier neer te zetten?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, dat was ik helemaal niet van plan eigenlijk
Ik las gewoon iets terug wat ik niet had moeten/hoeven doen.
Waarom het dan toch melden?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zei al, ik was helemaal niet van plan daar verder op in te gaan![]()
S_a, zoek het op! Wie is het? Wie is het?!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
whehe, S_a is de enige die in mn ex zn fobo heeft gepost
Fotoboek van snicker666quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:42 schreef Bragi het volgende:
[..]
S_a, zoek het op! Wie is het? Wie is het?!
Echt?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:42 schreef Bragi het volgende:
[..]
S_a, zoek het op! Wie is het? Wie is het?!
Ga nou geen oude koein' uit slot haln'.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar verder staat er ook geen zak in
Veel douchen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:46 schreef Smart_ass het volgende:
Ik blijf tot woensdag thuis dus zou eigenlijk 2 sets kleren mee moeten nemen maar daar heb ik geen zin in.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik werd trouwens wel gebeld door iemand nadat hij mn nummer had gepost en daar heb ik nog een tijdje heel leuk contact mee gehad
O, ik maak me er verder niet druk om nuquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ga nou geen oude koein' uit slot haln'.
was in mn toenmalige SC en had toch al regelmatig PMcontact met hem en toen belde hij om te vragen hoe het ging enzo, na dat gezeikquote:
Zeker zo'n profiteur die gebruik maakt van de gelegenheid dat je net in een kutsituatie zat en behoefte had aan een luisterend oor.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
was in mn toenmalige SC en had toch al regelmatig PMcontact met hem en toen belde hij om te vragen hoe het ging enzo, na dat gezeikDus dat was wel leuk
Hoe heb je Ado ontmoet trouwens?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
was in mn toenmalige SC en had toch al regelmatig PMcontact met hem en toen belde hij om te vragen hoe het ging enzo, na dat gezeikDus dat was wel leuk
Je hebt een beetje pedobear trekjes weetje.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:51 schreef Bragi het volgende:
Oh, en Crack_, zo is m'n haar momenteel (niks mee gedaan sinds ik uit bed kwam):
[ afbeelding ]
Niet echt, was gewoon aardig en verder niet geïnteresseerdquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zeker zo'n profiteur die gebruik maakt van de gelegenheid dat je net in een kutsituatie zat en behoefte had aan een luisterend oor.
Gewoon PMquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoe heb je Ado ontmoet trouwens?
Een fok! stel.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet echt, was gewoon aardig en verder niet geïnteresseerd
[..]
Gewoon PM
En dat was wel ok, dus elkaar ontmoet, zonder de bedoeling voor elkaar te vallen trouwens en toen bleek na een tijdje dat we elkaar toch wel erg leuk vonden
Daar kom je nu pas achter?quote:
Ja, maar ik moet je gezicht weten anders heb ik alsnog geen idee of het leuk isquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:51 schreef Bragi het volgende:
Oh, en Crack_, zo is m'n haar momenteel (niks mee gedaan sinds ik uit bed kwam):
[ afbeelding ]
Waarom moet jij weten of het leuk is?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet je gezicht weten anders heb ik alsnog geen idee of het leuk is
Ik dacht dat dat allang bekend was eigenlijkquote:
Ik moet toch weten met wie ik aan het chatten ben!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:56 schreef Bragi het volgende:
[..]
Waarom moet jij weten of het leuk is?
Als het goed is weet ze dat alquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:56 schreef Bragi het volgende:
De enige die dat moet weten is m'n vriendinnetje.
Hoe smaakt zijn penis?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat allang bekend was eigenlijk
Dacht ook dat je om details vroeg, maar die zijn er eigenlijk niet
Chatten?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik moet toch weten met wie ik aan het chatten ben!
Niet dat soort detailsquote:
Wij waren eerderquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja.Ik wist het alleen van Crack en Zh.
Ja, maar dat is niet een geheel nieuwe emotie. Laat 'm dan deze erbij doen:quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Doe is Danny kietelen dat hij die er ook bij doet.
Alle 3.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:58 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet een geheel nieuwe emotie. Laat 'm dan deze erbij doen: [ afbeelding ] of [ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik kijk zo graag naar mn tieten met deze trui
Een aantal van mijn smileys? Er zit er maar een bij van mij.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:59 schreef Broekpaling het volgende:
Hoe kreeg je Danny zover eigk ene aantal smilies van je erbij te voegen?
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja.Ik wist het alleen van Crack en Zh.
Die zit er al bij. Hij staat er alleen niet bij. Maar hij heeft wel een eigen snelcode.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
ze willen toch die zichzelf tegen zn kop slaat erbij
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:00 schreef Bragi het volgende:
[..]
Die zit er al bij. Hij staat er alleen niet bij. Maar hij heeft wel een eigen snelcode.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |