Doe gewoon normaal, zielig mannetjequote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:36 schreef dsfgbsdfgser het volgende:
[..]
Ik zal wel wat foto's meenemen.
Heb ik niet manquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:37 schreef Broekpaling het volgende:
Mensen die foto's van zichzelf al sexend maken.![]()
Ik kan me niet voorstellen dat je die ooit op een luie zondagmiddag gaat bekijken met z'n 2.
Drie.. driequote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:38 schreef Bragi het volgende:
OMG!
Minderjarig meisje en meerderjarige kale knakker hebben vier maanden
Het gaat uit
Er wordt gedreigd met foto's en alles wordt open en bloot op het forum besproken, zelfs na een ban.
YOU MUST BE FUCKING KIDDING ME!!!
Ohnee, ik krijg nu echt zo'n beeld van jouw kamer..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
I love it. Heb er ook een dekbed van.2 eigenlijk.
Daar begrijp ik inderdaad dus ook niets van. Bovendien kan dat heerlijk tegen je gebruikt worden zodra het uitgaat.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:37 schreef Broekpaling het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat je die ooit op een luie zondagmiddag gaat bekijken met z'n 2.
Je ex kende je via FOK!?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Doe gewoon normaal, zielig mannetje
Ik mocht je best wel, maar je maakt er een ongelooflijk zooitje van met je ge-ijl
(Ik ken het, mijn ex gooide mn privé gegevens hier neer en viel mn familie lastig met privé dingen. Leuk joh! )
Zielig gebeuren wat op geen enkele manier goed te praten is. zoiets doe je niet.
Nou en?!?! Niemand die het boeit wat er tussen jullie onderling wel of niet gelogen wordt.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:37 schreef dsfgbsdfgser het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zei dat je al had verwijderd, of wacht, dat zal wel je zoveelste leugen zijn!
Oh.quote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:37 schreef Broekpaling het volgende:
Jouw ex zit hier op fok! ?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Doe gewoon normaal, zielig mannetje
Ik mocht je best wel, maar je maakt er een ongelooflijk zooitje van met je ge-ijl
(Ik ken het, mijn ex gooide mn privé gegevens hier neer en viel mn familie lastig met privé dingen. Leuk joh! )
Zielig gebeuren wat op geen enkele manier goed te praten is. zoiets doe je niet.
Daar kiest ze zelf voor door dr niet aan de afspraken te houden. Mij kan het weinig schelen wat jullie verder denken.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou en?!?! Niemand die het boeit wat er tussen jullie onderling wel of niet gelogen wordt.
Dat is iets tussen jullie en nu maak je het iets van ons en heb je jezelf er alleen maar mee.
Bah
Ik heb foto's van mijn kamer!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohnee, ik krijg nu echt zo'n beeld van jouw kamer..
So sad, so sad, and its getting more and more absuuuurd.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:38 schreef Bragi het volgende:
OMG!
Het gaat uit
Er wordt gedreigd met foto's en alles wordt open en bloot op het forum besproken, zelfs na een ban.
Het blijft de KLB-SC.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:38 schreef Bragi het volgende:
OMG!
Het gaat uit
Precies.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:39 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Daar begrijp ik inderdaad dus ook niets van. Bovendien kan dat heerlijk tegen je gebruikt worden zodra het uitgaat.
Nu heb ik een zeer verkeerd beeld van je.....quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom niet?
Heel de familie erbij op zondagmiddag bij de thee
Natuurlijk wist ie datquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:39 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je ex kende je via FOK!?
Of wist hij dat je hier op FOK! zat?
Tof honk.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:41 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb ze al eens geplaatst, maartoch. [ afbeelding ]
Goede tips!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Natuurlijk wist ie dat
We hebben ruim 8 jaar iets met elkaar gehad, dat ga je dan toch niet verzwijgen?
Maar goed, die gooide mn telefoonnummer en echte naam hierneer en belde mn moeder op om te vertellen over ons sexleven, mn werk mailde hij met allerlei privé info, hij bedreigde een kennis van me...
Leuke herinneringen
Zoiets doe je gewoon niet Zh, maakt geen zak uit wat zij gedaan heeft, DAT DOE JE NIET.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:41 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jouw beeld van mij is toch al redelijk vreemd.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nu heb ik een zeer verkeerd beeld van je.....
Die bank is heeeeeerlijk. Wilde eerst gewoon de goedkoopste versie bij de Ikea halen, maar die zitten voor geen meter. Deze daarentegen..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tof honk.Lijkt me een chillende bank.
JIJ kiest ervoor het hier neer te gooien en dat is gewoon zielig.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:40 schreef dsfgbsdfgser het volgende:
[..]
Daar kiest ze zelf voor door dr niet aan de afspraken te houden. Mij kan het weinig schelen wat jullie verder denken.
ohneee, wel mooi!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:41 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een trieste zak hooi.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Natuurlijk wist ie dat
We hebben ruim 8 jaar iets met elkaar gehad, dat ga je dan toch niet verzwijgen?
Maar goed, die gooide mn telefoonnummer en echte naam hierneer en belde mn moeder op om te vertellen over ons sexleven, mn werk mailde hij met allerlei privé info, hij bedreigde een kennis van me...
Leuke herinneringen
Zoiets doe je gewoon niet Zh, maakt geen zak uit wat zij gedaan heeft, DAT DOE JE NIET.
Ja makkelijk. Alleen dat kun je op die foto niet goed zien inderdaad.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:43 schreef Bragi het volgende:
[..]@ hartjes en knuffeltjes.
Is er wel genoeg ruimte tussen die kast en de bank om bij je bureau te kunnen?
O mijn god, wat laag.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, die maakte een account om mij af te zeikenen is geband dus.
Het punt is daar kiest ze niet voor. Jij kiest dat namelijk voor haar. En daar zit je fout.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:40 schreef dsfgbsdfgser het volgende:
[..]
Daar kiest ze zelf voor door dr niet aan de afspraken te houden.
Ja, en zij kiest ervoor mij op een achterbakse manier ontzettend veel pijn te doen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
JIJ kiest ervoor het hier neer te gooien en dat is gewoon zielig.
Of het je boeit of niet, boeit mij niet. Dit is TE triest voor woorden en je bent een eikel eerste klas op deze manier.
Hihih ik vind het zelf ook heel mooi.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohneee, wel mooi!En die kast bij je bed ljikt me zo handig, dan lijkt het toch nog een beetje een muurtje! Mag ik vragen hoeveel huur je per maand moet betalen?
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jouw beeld van mij is toch al redelijk vreemd.
In dat geval: Pics.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:44 schreef Bragi het volgende:
[..]
En m'n vriendin weet enkel dat ik 'wel eens op een forum zit'.
Valt best mee, toch?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hihih ik vind het zelf ook heel mooi.![]()
Ja precies, daarom heb ik het ook gedaan.
Ja ik betaal ¤365. Vet duur dus, voor Nijmeegse begrippen. Ben ook op zoek naar iets goedkopers.
Wij woonden samen. Ik bleef gewoon standaard ingelogd.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:44 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wat een trieste zak hooi.
En m'n vriendin weet enkel dat ik 'wel eens op een forum zit'.
Wel duur?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hihih ik vind het zelf ook heel mooi.![]()
Ja precies, daarom heb ik het ook gedaan.
Ja ik betaal ¤365. Vet duur dus, voor Nijmeegse begrippen. Ben ook op zoek naar iets goedkopers.
Diequote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:45 schreef wolvendagen het volgende:
Er is maar 1 smiley die zotheid's gedrag kan omschrijven: emoe.gif.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |