Doe gewoon normaal, zielig mannetjequote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:36 schreef dsfgbsdfgser het volgende:
[..]
Ik zal wel wat foto's meenemen.
Heb ik niet manquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:37 schreef Broekpaling het volgende:
Mensen die foto's van zichzelf al sexend maken.![]()
Ik kan me niet voorstellen dat je die ooit op een luie zondagmiddag gaat bekijken met z'n 2.
Drie.. driequote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:38 schreef Bragi het volgende:
OMG!
Minderjarig meisje en meerderjarige kale knakker hebben vier maanden
Het gaat uit
Er wordt gedreigd met foto's en alles wordt open en bloot op het forum besproken, zelfs na een ban.
YOU MUST BE FUCKING KIDDING ME!!!
Ohnee, ik krijg nu echt zo'n beeld van jouw kamer..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
I love it. Heb er ook een dekbed van.2 eigenlijk.
Daar begrijp ik inderdaad dus ook niets van. Bovendien kan dat heerlijk tegen je gebruikt worden zodra het uitgaat.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:37 schreef Broekpaling het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat je die ooit op een luie zondagmiddag gaat bekijken met z'n 2.
Je ex kende je via FOK!?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Doe gewoon normaal, zielig mannetje
Ik mocht je best wel, maar je maakt er een ongelooflijk zooitje van met je ge-ijl
(Ik ken het, mijn ex gooide mn privé gegevens hier neer en viel mn familie lastig met privé dingen. Leuk joh! )
Zielig gebeuren wat op geen enkele manier goed te praten is. zoiets doe je niet.
Nou en?!?! Niemand die het boeit wat er tussen jullie onderling wel of niet gelogen wordt.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:37 schreef dsfgbsdfgser het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zei dat je al had verwijderd, of wacht, dat zal wel je zoveelste leugen zijn!
Oh.quote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:37 schreef Broekpaling het volgende:
Jouw ex zit hier op fok! ?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Doe gewoon normaal, zielig mannetje
Ik mocht je best wel, maar je maakt er een ongelooflijk zooitje van met je ge-ijl
(Ik ken het, mijn ex gooide mn privé gegevens hier neer en viel mn familie lastig met privé dingen. Leuk joh! )
Zielig gebeuren wat op geen enkele manier goed te praten is. zoiets doe je niet.
Daar kiest ze zelf voor door dr niet aan de afspraken te houden. Mij kan het weinig schelen wat jullie verder denken.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou en?!?! Niemand die het boeit wat er tussen jullie onderling wel of niet gelogen wordt.
Dat is iets tussen jullie en nu maak je het iets van ons en heb je jezelf er alleen maar mee.
Bah
Ik heb foto's van mijn kamer!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohnee, ik krijg nu echt zo'n beeld van jouw kamer..
So sad, so sad, and its getting more and more absuuuurd.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:38 schreef Bragi het volgende:
OMG!
Het gaat uit
Er wordt gedreigd met foto's en alles wordt open en bloot op het forum besproken, zelfs na een ban.
Het blijft de KLB-SC.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:38 schreef Bragi het volgende:
OMG!
Het gaat uit
Precies.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:39 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Daar begrijp ik inderdaad dus ook niets van. Bovendien kan dat heerlijk tegen je gebruikt worden zodra het uitgaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |