S_a, zoek het op! Wie is het? Wie is het?!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
whehe, S_a is de enige die in mn ex zn fobo heeft gepost
Fotoboek van snicker666quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:42 schreef Bragi het volgende:
[..]
S_a, zoek het op! Wie is het? Wie is het?!
Echt?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:42 schreef Bragi het volgende:
[..]
S_a, zoek het op! Wie is het? Wie is het?!
Ga nou geen oude koein' uit slot haln'.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar verder staat er ook geen zak in
Veel douchen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:46 schreef Smart_ass het volgende:
Ik blijf tot woensdag thuis dus zou eigenlijk 2 sets kleren mee moeten nemen maar daar heb ik geen zin in.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik werd trouwens wel gebeld door iemand nadat hij mn nummer had gepost en daar heb ik nog een tijdje heel leuk contact mee gehad
O, ik maak me er verder niet druk om nuquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ga nou geen oude koein' uit slot haln'.
was in mn toenmalige SC en had toch al regelmatig PMcontact met hem en toen belde hij om te vragen hoe het ging enzo, na dat gezeikquote:
Zeker zo'n profiteur die gebruik maakt van de gelegenheid dat je net in een kutsituatie zat en behoefte had aan een luisterend oor.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
was in mn toenmalige SC en had toch al regelmatig PMcontact met hem en toen belde hij om te vragen hoe het ging enzo, na dat gezeikDus dat was wel leuk
Hoe heb je Ado ontmoet trouwens?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
was in mn toenmalige SC en had toch al regelmatig PMcontact met hem en toen belde hij om te vragen hoe het ging enzo, na dat gezeikDus dat was wel leuk
Je hebt een beetje pedobear trekjes weetje.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:51 schreef Bragi het volgende:
Oh, en Crack_, zo is m'n haar momenteel (niks mee gedaan sinds ik uit bed kwam):
[ afbeelding ]
Niet echt, was gewoon aardig en verder niet geïnteresseerdquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zeker zo'n profiteur die gebruik maakt van de gelegenheid dat je net in een kutsituatie zat en behoefte had aan een luisterend oor.
Gewoon PMquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoe heb je Ado ontmoet trouwens?
Een fok! stel.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet echt, was gewoon aardig en verder niet geïnteresseerd
[..]
Gewoon PM
En dat was wel ok, dus elkaar ontmoet, zonder de bedoeling voor elkaar te vallen trouwens en toen bleek na een tijdje dat we elkaar toch wel erg leuk vonden
Daar kom je nu pas achter?quote:
Ja, maar ik moet je gezicht weten anders heb ik alsnog geen idee of het leuk isquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:51 schreef Bragi het volgende:
Oh, en Crack_, zo is m'n haar momenteel (niks mee gedaan sinds ik uit bed kwam):
[ afbeelding ]
Waarom moet jij weten of het leuk is?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet je gezicht weten anders heb ik alsnog geen idee of het leuk is
Ik dacht dat dat allang bekend was eigenlijkquote:
Ik moet toch weten met wie ik aan het chatten ben!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:56 schreef Bragi het volgende:
[..]
Waarom moet jij weten of het leuk is?
Als het goed is weet ze dat alquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:56 schreef Bragi het volgende:
De enige die dat moet weten is m'n vriendinnetje.
Hoe smaakt zijn penis?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat allang bekend was eigenlijk
Dacht ook dat je om details vroeg, maar die zijn er eigenlijk niet
Chatten?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik moet toch weten met wie ik aan het chatten ben!
Niet dat soort detailsquote:
Wij waren eerderquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja.Ik wist het alleen van Crack en Zh.
Ja, maar dat is niet een geheel nieuwe emotie. Laat 'm dan deze erbij doen:quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Doe is Danny kietelen dat hij die er ook bij doet.
Alle 3.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:58 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet een geheel nieuwe emotie. Laat 'm dan deze erbij doen: [ afbeelding ] of [ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik kijk zo graag naar mn tieten met deze trui
Een aantal van mijn smileys? Er zit er maar een bij van mij.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:59 schreef Broekpaling het volgende:
Hoe kreeg je Danny zover eigk ene aantal smilies van je erbij te voegen?
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja.Ik wist het alleen van Crack en Zh.
Die zit er al bij. Hij staat er alleen niet bij. Maar hij heeft wel een eigen snelcode.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
ze willen toch die zichzelf tegen zn kop slaat erbij
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:00 schreef Bragi het volgende:
[..]
Die zit er al bij. Hij staat er alleen niet bij. Maar hij heeft wel een eigen snelcode.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |