Ja dat kan ook, maar dan gaat het dus niet om de kale huurprijs maar om de servicekosten. Maar dan zoek ik net zo lief een andere kamer eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
Kun je met die megahoge prijs voor gwl niet naar de huurcommissie stappen?Dat is toch (strikt) aan regels gebonden?
Ik heb halflang dan. Het komt niet op m'n rug ofzo.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind mannen met lang haar onaantrekkelijk en bij half lang ligt het weer aan de jongeman in kwestie.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* Ziet iemand met een pleeborstel coupe
Dat is verhuizen toch ookquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:23 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja dat kan ook, maar dan gaat het dus niet om de kale huurprijs maar om de servicekosten. Maar dan zoek ik net zo lief een andere kamer eigenlijk.Vind het anders zo'n gedoe.
Je bent nu net zo iemand die een week na dato opeens over de 'bekentenis' van Joran begint te praten bij de koffieautomaat.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:23 schreef Lamon. het volgende:
Nee, niet weer!
Dit KAN gewoon niet waar zijn!
Dit gaat GTST kijkcijfers kosten, wat FOK!kers betreft.
Halflang zeg ik je, HALFLANG.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
We are not going to make luv.
Ja, nou, dan ook niet zeuren.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:23 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja dat kan ook, maar dan gaat het dus niet om de kale huurprijs maar om de servicekosten. Maar dan zoek ik net zo lief een andere kamer eigenlijk.Vind het anders zo'n gedoe.
Ik heb dat momenteel een beetje.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:26 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n lengte vind ik leuk.
Bij mij welquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb halflang dan. Het komt niet op m'n rug ofzo.
Nee, jullie gaan ook niet halflang luv maken.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Halflang zeg ik je, HALFLANG.
True maar moet over een jaar toch weg hier want dan kan ik het sowieso niet meer betalen. Dan stopt m'n stufi namelijk.quote:
PICquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:27 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik heb dat momenteel een beetje.Maar dan met meer krul.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:27 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee, jullie gaan ook niet halflang luv maken.
Dat heb ik ook ongeveer.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:26 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n lengte vind ik leuk.
Nee!quote:
Dat heb ik ook ongeveer. Ligt er eigenlijk maar net aan hoe ik het doe, ik kan er best veel mee.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:28 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Of zoiets.Gonzalez sowieso. [ afbeelding ]
Lolz! Ik heb niet eens een opa en oma.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:29 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee!
Dadelijk krijgen m'n opa en oma het te zien bij hun feest.
Dus picquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:29 schreef Bragi het volgende:
[..]
Lolz! Ik heb niet eens een opa en oma. [ afbeelding ]
Har har Bragi komt uit de bloemkolentuin.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:29 schreef Bragi het volgende:
[..]
Lolz! Ik heb niet eens een opa en oma. [ afbeelding ]
Vind ik wel leuk. Ik vind kort haar vaak lelijk en saai. Vooral stekeltjes ofzo.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ongeveer. Ligt er eigenlijk maar net aan hoe ik het doe, ik kan er best veel mee.
Stekeltjes.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Vind ik wel leuk. Ik vind kort haar vaak lelijk en saai. Vooral stekeltjes ofzo.
Ja, ik...quote:
Of je heet Mariska, draagt tuinbroeken en laat je beffen door een vrouw die je hebt leren kennen op potvoordommen.nl.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:32 schreef Bragi het volgende:
Als je nu stekeltjes hebt, draag je een ketting en heet je Kevin of Mitchel.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:33 schreef Bragi het volgende:
[..]
Of je heet Mariska, draagt tuinbroeken en laat je beffen door een vrouw die je hebt leren kennen op potvoordommen.nl.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:33 schreef Bragi het volgende:
[..]
Of je heet Mariska, draagt tuinbroeken en laat je beffen door een vrouw die je hebt leren kennen op potvoordommen.nl.
Volgens mij hebben bijna alle meisjes wel mooi haar. Zie in ieder geval weinig meiden met lelijk haar ofzo.quote:
Edit!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:33 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, verzon net een beter grapje.quote:
quote:
O, dat was ik helemaal niet van plan eigenlijkquote:
ik zei al, ik was helemaal niet van plan daar verder op in te gaanquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:39 schreef Bragi het volgende:
Echt ook altijd vrouwen, hè.![]()
![]()
Die dat doen. "
" "Ik voel me kut!" "Ik ben zo stom
" "Wat ik net toch meemaakte!
"
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRGGGGGH!!!!!
Wat heeft het voor zin dan om het hier neer te zetten?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, dat was ik helemaal niet van plan eigenlijk
Ik las gewoon iets terug wat ik niet had moeten/hoeven doen.
Waarom het dan toch melden?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zei al, ik was helemaal niet van plan daar verder op in te gaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |