Misschien heb ik de verwachting ooit nog normaal te kunnen praten achter me gelaten. Ik heb zo fucking veel m'n best gedaan. En elke keer wist ze dat helemaal naar beneden te stampen. Elk goed ding dat ik deed was voor haar een reden mij af te zeiken. En waarom? "DENK ZELF MAAR NAAAAA". Ondertussen heb ik die hoop opgegeven en ben ik maar kansloos gaan doen, net als zij.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:58 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ooit gehoord van iemand de mogelijkheid gunnen om zelf te laten beslissen wanneer ze weer serieus, als volwassen mensen onder elkaar, met je wil praten? Ooit gedacht dat die kans daarop drastisch verkleint telkens als je zo'n mongolenactie uithaalt? Je wil praten, maar door deze acties gaat dat dus niet gebeuren. Kun je wel blijven doorgaan met je mongolenacties, maar daar bereik je die 'afspraken' niet mee.
En hier wel keihard op de piano spelen?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm, hoeveel huisgenoten heb je?Mij lijkt het echt niet fijn dat je de hele tijd rekening met elkaar zou moeten houden of als er iemand echt de hele tijd veel lawaai zou maken ofzoiets..
..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:00 schreef dsfgbsdfgser het volgende:
[..]
Misschien heb ik de verwachting ooit nog normaal te kunnen praten achter me gelaten. Ik heb zo fucking veel m'n best gedaan. En elke keer wist ze dat helemaal naar beneden te stampen. Elk goed ding dat ik deed was voor haar een reden mij af te zeiken. En waarom? "DENK ZELF MAAR NAAAAA". Ondertussen heb ik die hoop opgegeven en ben ik maar kansloos gaan doen, net als zij.
Maar jouw hele "zij deed kansloos" heeft totaal geen fundament meer nu je hetzelfde doet. Therefore, slaat je hele houding nergens op.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:00 schreef dsfgbsdfgser het volgende:
[..]
Misschien heb ik de verwachting ooit nog normaal te kunnen praten achter me gelaten. Ik heb zo fucking veel m'n best gedaan. En elke keer wist ze dat helemaal naar beneden te stampen. Elk goed ding dat ik deed was voor haar een reden mij af te zeiken. En waarom? "DENK ZELF MAAR NAAAAA". Ondertussen heb ik die hoop opgegeven en ben ik maar kansloos gaan doen, net als zij.
Dat gebeurt ook eigenlijk nooit.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm, hoeveel huisgenoten heb je?Mij lijkt het echt niet fijn dat je de hele tijd rekening met elkaar zou moeten houden of als er iemand echt de hele tijd veel lawaai zou maken ofzoiets..
Ik smeek je om je je gewoon aan je afspraken te houden.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
..
Martijn ik smeek je echt om hiermee op te houden.. Ik wil gewoon even mn rust dus laat me gewoon alsjeblieft even
Nee, dat weet ik zelf ook wel. Maar het lucht wel op.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:03 schreef Bragi het volgende:
[..]
Maar jouw hele "zij deed kansloos" heeft totaal geen fundament meer nu je hetzelfde doet. Therefore, slaat je hele houding nergens op.En bereik je er niks mee.
Is that right, Sherlock?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik moet soms zo hard lachen om jou.
Dat betwijfel ik, want het zit je blijkbaar nog hartstikke hoog, want je gaat er maar mee door en je blijft maar hetzelfde riedeltje afspelen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:04 schreef dsfgbsdfgser het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik zelf ook wel. Maar het lucht wel op.
Ridders.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:04 schreef Bragi het volgende:
Dat is hetzelfde als die internetlutsers die lezen over een man die een kind heeft verkracht en vermoord en dan gaan schreeuwen: "AAAARGH, WAT EEN KANKERLIJER! DIE MAN MOETEN ZE OPPAKKEN EN CASTREREN! GODVER, ALS IK 'M TEGENKOM VERMOORD IK 'M! DAT IE KANKER KRIJGT!!"! Wat maakt dat hen dan?
Rare mensen zul je altijd hebbenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mwoah, eentje is nogal raar. Maar i don't care, heb opzich niet veel met ze van doen.
Is dat zo ja?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:04 schreef dsfgbsdfgser het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik zelf ook wel. Maar het lucht wel op.
Ik kan er gewoon niet tegen dat alles wat ik deed alleen maar afgebrand werd. Ze zegt dat ze me geen pijn wilt doen maar met alles kiest ze de mogelijkheid mij meer pijn te doen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:05 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, want het zit je blijkbaar nog hartstikke hoog, want je gaat er maar mee door en je blijft maar hetzelfde riedeltje afspelen.
D'r zijn betere manieren om je opgelucht te voelen, waarbij het je gelijk een stuk minder hoog zit.
Nu blijf je er maar mee zitten...
De hele sc in een gemeenschappelijk huis, dat zou pas raar worden.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rare mensen zul je altijd hebben
Omdat er een koelelement in zit?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:07 schreef Broekpaling het volgende:
Ik voel me dom.
Ik snap niet dat uit dat water apparaat wat niet in een soort koelkast staat koud water kan komen.
[ afbeelding ]
Ik zou t gevoel hebben dat ik er nog een berg kinderen bij hadquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
De hele sc in een gemeenschappelijk huis, dat zou pas raar worden.![]()
Ik zal vast wel spijt hebben ja, maar goed, wat ik ook deed, er zou toch geen verschil in zitten.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Is dat zo ja?
Krijg je dan geen spijt als je over een maandje terugdenkt aan hoe achterlijk je deed? Of vind je het dan nog steeds meer dan terecht?
Want als dat laatste zo is, zit er ECHT een steekje los bij je
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou t gevoel hebben dat ik er nog een berg kinderen bij had
Menselijk?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:04 schreef Bragi het volgende:
Dat is hetzelfde als die internetlutsers die lezen over een man die een kind heeft verkracht en vermoord en dan gaan schreeuwen: "AAAARGH, WAT EEN KANKERLIJER! DIE MAN MOETEN ZE OPPAKKEN EN CASTREREN! GODVER, ALS IK 'M TEGENKOM VERMOORD IK 'M! DAT IE KANKER KRIJGT!!"! Wat maakt dat hen dan?
Je kan er niet tegen, maar/dus je doet het zelf ook/wel?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:07 schreef dsfgbsdfgser het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon niet tegen dat alles wat ik deed alleen maar afgebrand werd. Ze zegt dat ze me geen pijn wilt doen maar met alles kiest ze de mogelijkheid mij meer pijn te doen.
Maar goed, nu naar het ziekenhuis, anders raak ik helemaal uitgedroogd...
Nee, mongoloïde. Denken met de onderbuik.quote:
Ja, daar zouden ze een tv-serie van moeten makenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
De hele sc in een gemeenschappelijk huis, dat zou pas raar worden.![]()
Dat lijkt me anders totaal geen rare reactie eigenlijk hoor. Als zoiets bij een kind/familielid ofzo gebeurt dan he.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:11 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee, mongoloïde. Denken met de onderbuik.
Dat is in bepaalde gevallen gewoon gerechtvaardigdquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:11 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee, mongoloïde. Denken met de onderbuik.
Ja, dat is wat anders. Dan kan ik het wel begrijpen dat je (een tijdje) met wraakgevoelens of iets soortgelijks zit.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat lijkt me anders totaal geen rare reactie eigenlijk hoor. Als zoiets bij een kind/familielid ofzo gebeurt dan he.
Dan is je luchtvochtigheid niet goedquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:15 schreef Smart_ass het volgende:
Bohh m'n haar is echt telkens mega statisch als ik het wil kammen. Heul irritant.
Heb ik ook altijd.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:15 schreef Smart_ass het volgende:
Bohh m'n haar is echt telkens mega statisch als ik het wil kammen. Heul irritant.
Nou, hier komt 'ie dan:quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:51 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat ga ik nu doen, Smart_ass. Ik hou je op de hoogte!
* Ziet iemand met een pleeborstel coupequote:
Ik vind mannen met lang haar onaantrekkelijk en bij half lang ligt het weer aan de jongeman in kwestie.quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:17 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nou, hier komt 'ie dan:
Jij betaalt ¤365 voor 15 m². Dus ¤24,33 per m².
Kijken we naar de nu aanwezige woningen in Nijmegen onder de ¤300 op Kamernet, zien we dat van de twintig woningen er zeven duurder zijn dan die van jou, per m².
We kunnen hieruit voorzichtig concluderen dat jouw huurprijs inderdaad bij een van de hogere in Nijmegen behoort.
Ja, maar je bureau en kledingkast dan?quote:
Je bed?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar je bureau en kledingkast dan?
Die heb je niet.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar je bureau en kledingkast dan?
Hahahaha.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:17 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nou, hier komt 'ie dan:
De woning in de Wijenburgstraat is ¤190 voor 9 m². Dus ¤21.11 per m².
De woning in de Meijhorst is ¤199 voor 9 m². Dus ¤22.11 per m².
De woning in de Cederstraat is ¤295 voor 11 m². Dus ¤26.82 per m².
De woning in de Gapershof is ¤300 voor 10 m². Dus ¤30 per m².
De woning in de Wezenhof is ¤250 voor 12 m². Dus ¤20,83 per m².
De woning in de Zellersacker is ¤280 voor 16 m². Dus ¤17,50 per m².
De woning in de Heidebloemstraat is ¤285 voor 15 m². Dus ¤19 per m².
De woning in de Jodenberg is ¤290 voor 16 m². Dus ¤18,13 per m².
De woning in de Aubadestraat is ¤300 voor 17 m². Dus ¤17,65 per m².
De woning in de Jacob Canisstraat is ¤265 voor 14 m². Dus ¤18,93 per m².
De woning in de van Broeckhuysenstraat is ¤285 voor 19 m². Dus ¤15 per m².
De woning in de St. Janvlinderstraat is ¤275 voor 18 m². Dus ¤15,28 per m².
De woning in de Meihorst is ¤250 voor 9 m². Dus ¤27,78 per m².
De woning in de Treubstraat is ¤300 voor 11 m². Dus ¤27,27 per m².
De woning in de Tolhuis is ¤250 voor 10 m². Dus ¤25 per m².
De woning in de Weezenhof is ¤300 voor 14 m². Dus ¤21,43 per m².
De woning in de Voorstadslaan is ¤225 voor 8m². Dus ¤28,13 per m².
De woning in de Cimbaalstraat is ¤275 voor 6m². Dus ¤45,83 per m².
De woning in de Dr. Ariensstraat is ¤250 voor 12 m². Dus ¤20,83 per m².
De woning in de Kapiteel is ¤230 voor 13 m². Dus ¤17,69 per m².
Jij betaalt ¤365 voor 15 m². Dus ¤24,33 per m².
Kijken we naar de nu aanwezige woningen in Nijmegen onder de ¤300 op Kamernet, zien we dat van de twintig woningen er zeven duurder zijn dan die van jou, per m².
We kunnen hieruit voorzichtig concluderen dat jouw huurprijs inderdaad bij een van de hogere in Nijmegen behoort.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahahaha.![]()
![]()
Nou weetje wat het ook is. Mijn kale huurprijs is gewoon normaal, rond de ¤240 ofzo. Maar ik betaal mega veel geld aan gas, water, licht en voor het gebruik van wasmachine, droger en telefoon. Dat maakt het zo duur. En dat maakt het ook lastiger om naar de huurcommissie te stappen, dus dat hebben ze in die zin wel slim gedaan. Want één van mijn huisgenoten is dus de zoon van de huisbaas, en die hoeft helemaal niets te betalen.
quote:
Nou mooi is dat!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die heb je niet. [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |