quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:45 schreef wolvendagen het volgende:
Er is maar 1 smiley die zotheid's gedrag kan omschrijven: emoe.gif.
Ja, understatement van de eeuw, I know.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:44 schreef Bragi het volgende:
En m'n vriendin weet enkel dat ik 'wel eens op een forum zit'.
Dat zij er niet op zit, wil nog niet zeggen dat ze er op moet met haar hoofd.quote:
15 m2. Ik vind het voor Nijmegen wel duur, zijn hier veel goedkopere kamers te krijgen. En vaak ook nog groter.quote:
We kunnen natuurlijk ook iedereen in jouw omgeving vertellen over je triestheid...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:47 schreef dsfgbsdfgser het volgende:
Alsof het mij ook maar iets kan schelen wat jullie van mij vinden.
Nou en?!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:45 schreef dsfgbsdfgser het volgende:
[..]
Ja, en zij kiest ervoor mij op een achterbakse manier ontzettend veel pijn te doen.
Oh, nou ja, ik moet eerlijk bekennen dat ik niet zo heel erg thuis ben in de Nijmeegse woonscenequote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
15 m2. Ik vind het voor Nijmegen wel duur, zijn hier veel goedkopere kamers te krijgen. En vaak ook nog groter.
Ja, Maartje was al zo triest om contact met vrienden te zoeken. Dat ging niet hierover, maar toch behoorlijk triest. Ik ga haar vriendinnen toch ook niet lastig vallen?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:48 schreef Bragi het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk ook iedereen in jouw omgeving vertellen over je triestheid...
Een vriendin van mij heeft 11 m2 en betaalt ¤248, andere vriendin heeft 18 m2 en betaalt ¤310. Verder vindt echt íedereen deze kamer duur. Kijk maar eens op kamernet wat je in Nijmegen voor onder de ¤300 kunt krijgen. Best wat.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:48 schreef Bragi het volgende:
[..]
Oh, nou ja, ik moet eerlijk bekennen dat ik niet zo heel erg thuis ben in de Nijmeegse woonscenemaar ik dacht dat het wel meeviel voor zoveel meter.
Dat doe ik dus sowieso niet.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wij woonden samen. Ik bleef gewoon standaard ingelogd.
Tering, hé.quote:Hij gaf fok ook de schuld dat we uit elkaar gingen en nam toen het uit was en we nog wel samenwoonden de computer mee als hij ging werken, zodat ik niet meer op fok kon
Hey hey guess what hey. Noobody gives a fuck.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:49 schreef dsfgbsdfgser het volgende:
[..]
Ja, Maartje was al zo triest om contact met vrienden te zoeken. Dat ging niet hierover, maar toch behoorlijk triest. Ik ga haar vriendinnen toch ook niet lastig vallen?
Nee hoor, ik praat niks goed. Het is alleen nogal menselijk om wraak te willen nemen. Zij doet mij pijn, ik doe haar pijn. Ze weet zelf precies hoe het zit.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou en?!
Jij doet dat op deze manier ook, praat dat het goed?
En ik weet niet wat jij achterbaks vindt. Mijn ex vond het al achterbaks dat ik hem had gedumpt dus excuse me als ik een beetje sceptisch ben daarin.
Wie had het over d'r hoofd?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:47 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat zij er niet op zit, wil nog niet zeggen dat ze er op moet met haar hoofd.
Wil je dat ik hier ga neerzetten wáárom ik dat had gedaan martijn? En je mailtje erbij? Want ik denk dat ze me allemaal hartstikke gelijk gaan geven als ik zeg wat jij had gezegd, en het was één fucking vriend. En dat was tering goed bedoeld, dat weet je heel erg goed Martijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:49 schreef dsfgbsdfgser het volgende:
[..]
Ja, Maartje was al zo triest om contact met vrienden te zoeken. Dat ging niet hierover, maar toch behoorlijk triest. Ik ga haar vriendinnen toch ook niet lastig vallen?
Dat ga ik nu doen, Smart_ass. Ik hou je op de hoogte!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Een vriendin van mij heeft 11 m2 en betaalt ¤248, andere vriendin heeft 18 m2 en betaalt ¤310. Verder vindt echt íedereen deze kamer duur. Kijk maar eens op kamernet wat je in Nijmegen voor onder de ¤300 kunt krijgen. Best wat.
Waarom ben je er dan gaan wonen johquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Een vriendin van mij heeft 11 m2 en betaalt ¤248, andere vriendin heeft 18 m2 en betaalt ¤310. Verder vindt echt íedereen deze kamer duur. Kijk maar eens op kamernet wat je in Nijmegen voor onder de ¤300 kunt krijgen. Best wat.
Doe dat dan omgekeerd ook niet.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hey hey guess what hey. Noobody gives a fuck.
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Oh wacht, als ik nou het hoofd wegshop, kan niemand haar natuurlijk 1-2-3 herkennen!quote:
Ik hoef niet per se wraak te nemen op iemand. Qua dat ben ik geestelijk kei en keihard.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:50 schreef dsfgbsdfgser het volgende:
[..]
Nee hoor, ik praat niks goed. Het is alleen nogal menselijk om wraak te willen nemen. Zij doet mij pijn, ik doe haar pijn. Ze weet zelf precies hoe het zit.
Goh, ik ben kennelijk niet menselijkquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:50 schreef dsfgbsdfgser het volgende:
[..]
Nee hoor, ik praat niks goed. Het is alleen nogal menselijk om wraak te willen nemen. Zij doet mij pijn, ik doe haar pijn. Ze weet zelf precies hoe het zit.
Ja, dingen van mij zijn ook tering goed bedoeld, maar die stamp je ook maar continu d grond in. Dat niet alleen, je ziet kennelijk zelf niet dat je zelf ontzettend veel fouten maakt.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wil je dat ik hier ga neerzetten wáárom ik dat had gedaan martijn? En je mailtje erbij? Want ik denk dat ze me allemaal hartstikke gelijk gaan geven als ik zeg wat jij had gezegd, en het was één fucking vriend. En dat was tering goed bedoeld, dat weet je heel erg goed Martijn.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:52 schreef Bragi het volgende:
[..]
Oh wacht, als ik nou het hoofd wegshop, kan niemand haar natuurlijk 1-2-3 herkennen!Goed punt, Bp, moment even uploaden...
Omdat ik wanhopig was en geen zin meer had om 3/4 dagen in de week om 6.00u op te moeten staan en ruim 1,5u enkel te moeten reizen. En ondanks de prijs zit ik hier goed hoor.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom ben je er dan gaan wonen joh
Nou ik dan misschien niet.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik hoef niet per se wraak te nemen op iemand. Qua dat ben ik geestelijk kei en keihard.
Haar vermeende fouten worden in ieder geval niet duidelijk op het forum.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:51 schreef dsfgbsdfgser het volgende:
[..]
Doe dat dan omgekeerd ook niet.
Nogal hypocriet anders. Alleen naar mijn fouten kijken en niet naar die van haar. Ze is evenmin heilig.
SEE ME CARE STACEY!!!!1!11quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:51 schreef dsfgbsdfgser het volgende:
[..]
Doe dat dan omgekeerd ook niet.
Nogal hypocriet anders. Alleen naar mijn fouten kijken en niet naar die van haar. Ze is evenmin heilig.
Graag, erg graag, maar dan moet ze mij daar wel de mogelijkheid toe geven.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:53 schreef Bragi het volgende:
[..]
Haar vermeende fouten worden in ieder geval niet duidelijk op het forum.
Ze zal wel niet heilig zijn met PM's, msn-gesprekken en mailtjes, maar ze houdt het tenminste daar. Ga je vete daar ook uitvechten in plaats van het via het forum te doen. Dat is het verschil tussen jou en haar.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wij woonden samen. Ik bleef gewoon standaard ingelogd.
Hij gaf fok ook de schuld dat we uit elkaar gingen en nam toen het uit was en we nog wel samenwoonden de computer mee als hij ging werken, zodat ik niet meer op fok kon
Ze moet niks. Als ze geen contact met je wil, kun je haar niks opdringen. Waarom denk je dat stalken verboden is?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:54 schreef dsfgbsdfgser het volgende:
[..]
Graag, erg graag, maar dan moet ze mij daar wel de mogelijkheid toe geven.
Hoe kaler, hoe wijzer gaat niet altijd op, hè.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had het alleen niet van je verwacht.
wd.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
SEE ME CARE STACEY!!!!1!11 [ afbeelding ]
Ahh, gezellige huisgenoten ook?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:53 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Omdat ik wanhopig was en geen zin meer had om 3/4 dagen in de week om 6.00u op te moeten staan en ruim 1,5u enkel te moeten reizen. En ondanks de prijs zit ik hier goed hoor.
Ik had een aantal dingen ook niet verwacht, maar goed, sommige dingen blijken anders te zijn dan je op het eerste gezicht dacht.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had het alleen niet van je verwacht.
Hmm, ooit gehoord van afspraken? Misschien goed als ze zich daar aan zou houden, dan zou ik dat ook doen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:55 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ze moet niks. Als ze geen contact met je wil, kun je haar niks opdringen. Waarom denk je dat stalken verboden is?
Ik willllllllllllllllllllllll even geen contact en mn rust terug en 100000000 keer gezegdquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:55 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ze moet niks. Als ze geen contact met je wil, kun je haar niks opdringen. Waarom denk je dat stalken verboden is?
Ja, je hebt nog wel meer gezegd.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik willllllllllllllllllllllll even geen contact en mn rust terug en 100000000 keer gezegd
Die kaalheidsgrapjes zijn nu ook niet leuk meer eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:55 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hoe kaler, hoe wijzer gaat niet altijd op, hè.
Dat vond ik ze eigenlijk nooitquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die kaalheidsgrapjes zijn nu ook niet leuk meer eigenlijk.
Ooit gehoord van iemand de mogelijkheid gunnen om zelf te laten beslissen wanneer ze weer serieus, als volwassen mensen onder elkaar, met je wil praten? Ooit gedacht dat die kans daarop drastisch verkleint telkens als je zo'n mongolenactie uithaalt? Je wil praten, maar door deze acties gaat dat dus niet gebeuren. Kun je wel blijven doorgaan met je mongolenacties, maar daar bereik je die 'afspraken' niet mee.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:56 schreef dsfgbsdfgser het volgende:
[..]
Hmm, ooit gehoord van afspraken? Misschien goed als ze zich daar aan zou houden, dan zou ik dat ook doen.
Ja wat, hij muikt om niks, G.quote:
Mja, hij is charmant, intelligent en verder geen idee iddquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wtf. Wat zal je het achteraf dan raar hebben gevonden dat je hem ooit leuk vond. Of niet?
Hm, hoeveel huisgenoten heb je?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mwoah, eentje is nogal raar. Maar i don't care, heb opzich niet veel met ze van doen.
En als ik nu iets vraag over de kale huurprijs van je kamer?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die kaalheidsgrapjes zijn nu ook niet leuk meer eigenlijk.
Ik moet soms zo hard lachen om jou.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja wat, hij muikt om niks, G.Ik had allang opgegeven en mijn pik in een vrijwillig sletje gestopt om mijn verdriet weg te neuken. [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |