Vind ik wel leuk. Ik vind kort haar vaak lelijk en saai. Vooral stekeltjes ofzo.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ongeveer. Ligt er eigenlijk maar net aan hoe ik het doe, ik kan er best veel mee.
Stekeltjes.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Vind ik wel leuk. Ik vind kort haar vaak lelijk en saai. Vooral stekeltjes ofzo.
Ja, ik...quote:
Of je heet Mariska, draagt tuinbroeken en laat je beffen door een vrouw die je hebt leren kennen op potvoordommen.nl.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:32 schreef Bragi het volgende:
Als je nu stekeltjes hebt, draag je een ketting en heet je Kevin of Mitchel.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:33 schreef Bragi het volgende:
[..]
Of je heet Mariska, draagt tuinbroeken en laat je beffen door een vrouw die je hebt leren kennen op potvoordommen.nl.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:33 schreef Bragi het volgende:
[..]
Of je heet Mariska, draagt tuinbroeken en laat je beffen door een vrouw die je hebt leren kennen op potvoordommen.nl.
Volgens mij hebben bijna alle meisjes wel mooi haar. Zie in ieder geval weinig meiden met lelijk haar ofzo.quote:
Edit!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:33 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, verzon net een beter grapje.quote:
quote:
O, dat was ik helemaal niet van plan eigenlijkquote:
ik zei al, ik was helemaal niet van plan daar verder op in te gaanquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:39 schreef Bragi het volgende:
Echt ook altijd vrouwen, hè.![]()
![]()
Die dat doen. "
" "Ik voel me kut!" "Ik ben zo stom
" "Wat ik net toch meemaakte!
"
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRGGGGGH!!!!!
Wat heeft het voor zin dan om het hier neer te zetten?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, dat was ik helemaal niet van plan eigenlijk
Ik las gewoon iets terug wat ik niet had moeten/hoeven doen.
Waarom het dan toch melden?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zei al, ik was helemaal niet van plan daar verder op in te gaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |