Ja, maar ik moet je gezicht weten anders heb ik alsnog geen idee of het leuk isquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:51 schreef Bragi het volgende:
Oh, en Crack_, zo is m'n haar momenteel (niks mee gedaan sinds ik uit bed kwam):
[ afbeelding ]
Waarom moet jij weten of het leuk is?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet je gezicht weten anders heb ik alsnog geen idee of het leuk is
Ik dacht dat dat allang bekend was eigenlijkquote:
Ik moet toch weten met wie ik aan het chatten ben!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:56 schreef Bragi het volgende:
[..]
Waarom moet jij weten of het leuk is?
Als het goed is weet ze dat alquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:56 schreef Bragi het volgende:
De enige die dat moet weten is m'n vriendinnetje.
Hoe smaakt zijn penis?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat allang bekend was eigenlijk
Dacht ook dat je om details vroeg, maar die zijn er eigenlijk niet
Chatten?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik moet toch weten met wie ik aan het chatten ben!
Niet dat soort detailsquote:
Wij waren eerderquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja.Ik wist het alleen van Crack en Zh.
Ja, maar dat is niet een geheel nieuwe emotie. Laat 'm dan deze erbij doen:quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Doe is Danny kietelen dat hij die er ook bij doet.
Alle 3.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:58 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet een geheel nieuwe emotie. Laat 'm dan deze erbij doen: [ afbeelding ] of [ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik kijk zo graag naar mn tieten met deze trui
Een aantal van mijn smileys? Er zit er maar een bij van mij.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:59 schreef Broekpaling het volgende:
Hoe kreeg je Danny zover eigk ene aantal smilies van je erbij te voegen?
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja.Ik wist het alleen van Crack en Zh.
Die zit er al bij. Hij staat er alleen niet bij. Maar hij heeft wel een eigen snelcode.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
ze willen toch die zichzelf tegen zn kop slaat erbij
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:00 schreef Bragi het volgende:
[..]
Die zit er al bij. Hij staat er alleen niet bij. Maar hij heeft wel een eigen snelcode.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |