haren spuitenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hallo mensen
Nou, dat was me het ochtendje wel, helemaal naar school gegaan om A's haren te spuiten en verder niets te doen
En de chauffeur van de bus voor zwemles was op de verkeerde plaats gekomen, dus ze hadden niet gezwommen.
En ik heb sollicitatie gedaan, ging goed![]()
chauffeur gekomenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hallo mensen
Nou, dat was me het ochtendje wel, helemaal naar school gegaan om A's haren te spuiten en verder niets te doen
En de chauffeur van de bus voor zwemles was op de verkeerde plaats gekomen, dus ze hadden niet gezwommen.
Ja, hij was aan de voorkant van school en moest aan de achterkant zijnquote:
owzoquote:
a dirty mind is a joy foreverquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, hij was aan de voorkant van school en moest aan de achterkant zijn
Nou!
En jij bent erg
En dan kunnen die kinderen niet even naar de voorkant lopen?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou!
En jij bent erg
aan de achterkant zijn?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou!
En jij bent erg
Ik doelde meer op zn opmerkingen van vannachtquote:
Die wisten niet dat de chauffeur aan de voorkant was, dus die stonden gewoon aan de achterkant te wachten en dachten dat ie niet op kwam dagen oidquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En dan kunnen die kinderen niet even naar de voorkant lopen?
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik doelde meer op zn opmerkingen van vannacht(was benieuwd waar de TT vandaan kwam, daarom heb ik altijd zo'n hekel aan TT's die niet op het vorige topic slaan
)
Het was leuker als je had gezegd dat de chauffeur aan de voorkant kwamquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja joh, ga in ELKE opmerking iets zien
Ja jaquote:
Daarom zei ik dat dus ook nietquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het was leuker als je had gezegd dat de chauffeur aan de voorkant kwam
Voor wat heb je gesolliciteerd?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hallo mensen
quote:
Medewerker in het archiefquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Voor wat heb je gesolliciteerd?
tis maar voor 2 mnd, dus op zich maakte het me niet zo heel veel uitquote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:08 schreef RickoKun het volgende:
godverdomme, weer verkeerde account! Zo, nu is ie goed!
en Jitzze?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:10 schreef Bragi het volgende:
Ja, sorry, was even kloten met de browsers, maar nu heb ik Bragi in Firefox, Bp in Chrome en Ricko in IE.
Die is helaas echt.quote:
Dat is een kloon van Bp, en als Bp een kloon van jou is, is Jitzze dat dus ookquote:
Kloon van een kloontje ja, gelukkig heb jij er zo weinig.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is een kloon van Bp, en als Bp een kloon van jou is, is Jitzze dat dus ook
Dat zei ik nietquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kloon van een kloontje ja, gelukkig heb jij er zo weinig.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:19 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat zei ik niet
De mijne vallen wel bijna niet op btw
quote:
ik doe dat heel vaakquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:18 schreef Lamon. het volgende:
Ik ga vanavond mezelf meeten geloof ik.
kan mijn zusje je op hyves krabbelenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]
HOUDT JE VUILE MOND!!!!!!!!!!!!!
Ik heb een nieuw emailadres![]()
Maar als ik die aan fokkers geef dan is mijn naam meteen bekend
quote:
Durf je niet.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:18 schreef Lamon. het volgende:
Ik ga vanavond mezelf meeten geloof ik.
stop, hamertijd.quote:
mn webicon wel, doet mn ava het nu weer?quote:
Ik ga naar Lelystad maandagquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ook, maar om er nou helemaal voor naar Utrecht te gaan.
En mijn piem0l wil je ook nog meetenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:25 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik ga naar Lelystad maandag
Daar meet ik mij en nog een paar andere mensen
Dat is "meaten", toch?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En mijn piem0l wil je ook nog meeten
Nee, meatspin doe ik nietquote:
Ja, maar die meet ik al eerder hopelijk.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En mijn piem0l wil je ook nog meeten
Wil zij hem ook meeten?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar die meet ik al eerder hopelijk.
O, we gaan morgenavond naar mn zusje
Ik wist niet eens dat je ooit nog iets met die twitter deedquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:30 schreef Adolecens het volgende:
Whehehe, een nieuwssite heeft via mijn Twitter dat Pedobear topic opgepakt![]()
http://www.endandit.nl/en(...)t-op-vancouver-fotos
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:30 schreef Adolecens het volgende:
Whehehe, een nieuwssite heeft via mijn Twitter dat Pedobear topic opgepakt![]()
http://www.endandit.nl/en(...)t-op-vancouver-fotos
Ik heb geen idee, vraag t haar zou ik zeggenquote:
Ja kanker wat smerigquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb ooit brinta gehad wat in een zakje zat en dat moest je dan in een beker gieten en mengen met melk. Was eigenlijk vrij smerig.Ik eet wel soms havermout.
Ik geloof er geen zak vanquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:39 schreef Breathtaking het volgende:
Verder ben ik de beste schoonmaakter op aarde, aanbid me.
Zuigen, kreng.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:39 schreef Breathtaking het volgende:
Maar wel mooi gemaakt.quote:
Dat is eerder gebeurd in het echt ook, daar was die film op gebaseerd toch?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:46 schreef Bragi het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)vliegveld-tokio.html
Tom Hanks-wannabe.
http://wapedia.mobi/en/Merhan_Karimi_Nasseriquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:48 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat is eerder gebeurd in het echt ook, daar was die film op gebaseerd toch?
Zie je, ik wist het!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
http://wapedia.mobi/en/Merhan_Karimi_Nasseri
(Wikipedia zelf is een beetje sloom/down vandaag, dus vandaar een linkje naar Wapedia)
Nog gekke dingen gevonden?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:39 schreef Breathtaking het volgende:
Dat was inderdaad niet bepaald lekker. En echt vol zat je er ook niet van vond ik.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja kanker wat smerigdat had ik ook laatst, nasty
!
niet echt. Ik kijk even wat ik voor iets heb liggen dat door kan gaan voor verkleedspulquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:14 schreef gers het volgende:
maar mensen hoe gaan jullie verkleed hihihi
Als ik ga dan doe ik het ook zo jaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
niet echt. Ik kijk even wat ik voor iets heb liggen dat door kan gaan voor verkleedspul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |