het is ook hard werken... (en ik moet wel 7 keer op een dag).. maar hoe vaker je het doet; hoe makkelijker het gaat volgens mij...quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:45 schreef lily het volgende:
Oh, net voor de tweede keer gekolft.
pfff, wat een gedoe vind ik het.
Eerst de slechte borst; na een kwartier kwam er pas wat![]()
Na een half uur, 3 kwartier ofzo 100 ml
In totaal dus een uur met dat apparaat gezeten...bleh..
Ik vind het hard werken...dat kolven
Ik snap jequote:Op donderdag 11 februari 2010 13:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
Ik denk dat Evie in slaap is gevallen... het is stil op de babyfoonMoet mezelf bedwingen om niet even te gaan kijken..
@Vlindur: het is ook allemaal bij benadering hoor. Het is natuurlijk wel een baby en ze bepaalt wel in grote mate zelf wanneer ze drinkt enzo hoor...
een soort van richtlijn is het meer. Ik wil proberen een beetje regelmaat en voorspelbaarheid voor haar in te bouwen. Zoals voor de fles van een uur of 9 wordt ze gewassen...
Leukquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:22 schreef Xenia het volgende:
Ik ga maar weer aan het werk. Nog 4 uur tot ik mijn snoepje weer op kan halen. Gisteren ging ze heel hard lachen toen ze me binnen zag komen lopen
*megasmelt*quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:47 schreef lily het volgende:
Leuk![]()
Met een beetje geluk duurt dat nog wat jaren.
Mijn zoontje van 5 doet dat nog steeds. Als hij uit school komt en hij ziet me dan begint hij te stralen en rent met uitgestrekte armen op me af en roept dan; mammmmaaaaa![]()
Oké! Dan ga ik het proberen voordat het niet meer houdbaar is.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:44 schreef Linda2205 het volgende:
Mijn VK zei wel dat ik het aan de poes kon gevenDie had zelf trouwens ook katten, dus dan ga ik er vanuit dat je wel weet wat wel en niet kan. Toen Lotte zo weinig dronk stond het altijd in eierdopjes bij mn bed, dat was makkelijk met het spuitje, en de poes probeerde er in onbewaakte momenten ook altijd bij te komen
Lotte dronk alleen alles zelf, dus de poes heeft het nooit gekregen
lekker ff relaxen en bijkomen claudiaquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:02 schreef Claudia_x het volgende:
Rienk en Elyas, wat een schatjes.
Ik ben nu ook zo'n moeder die geen puf meer heeft om te posten na het werk.
Isa is van 30-12. Ben benieuwd hoe de prikjes gaan.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:47 schreef DaviniaHR het volgende:
nweuser, aviva gaat volgende week voor het eerst, met 6 wk. van wanneer is isa? was zij van 31-12?
evie lekker in het ledikant geslapen!aviva ligt er nu ook te ronken.
lachfoto's volgen als ze op de compu staan. eerst moet de was
Jongste zoon wil al helemaal geen schminck op en batman pak is in zijn maatquote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:52 schreef Sorbootje het volgende:
Kon de zoon met de smink-haat dan niet beter batman zijn? Dan kun je volstaan met een masker
zo hoort datquote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:52 schreef Sorbootje het volgende:
Mogge allemaal! Mijn vrije dag vandaag....heerlijk! Het huis is een terinzooi en Isabeau slaapt lekker... dus wat doe ik?
niks
hehehquote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:41 schreef Lijnloos het volgende:
Misschien moet je leah even als catwoman aankleden![]()
Het gaat snel he! Rienk is woensdag alweer 2 maanden!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:19 schreef Sorbootje het volgende:
Ik zie ineens dat het de twaalfde is vandaag. Isabeau is gewoon alweer 4 maanden! Hoe is dat mogelijk?!!
Ik vind het schandalig, voor je het weet hebben we puisterige pubers.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:26 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Het gaat snel he! Rienk is woensdag alweer 2 maanden!
nu?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:19 schreef Beessie-Jen het volgende:
ahhh Lily! 9!!! jeetje! Ben wel benieuwd hoe je stoere man er nu uit ziet eigenlijk![]()
![]()
achquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:57 schreef flowerbox het volgende:
Wat een schattige foto, lily! Ziet ie er nog steeds zo schattig uit?
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:21 schreef Linda2205 het volgende:
Wij hebben er maandag een gekocht en Lotte zit er af en toe 5 minuutjes in, maar eigenlijk is het net niks. Fabrikanten schrijven op de verpakking dat ze vanaf 6 maanden zijn
[ afbeelding ]
Hier was ze goed wakker. Als ze moe is en ze gaat er in gaat ze hangen
Ik weet niet wat je bedoelt met zo kort maar ik heb de bumbo tot wel ruim een jaar gebruikt.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:28 schreef Takkembah het volgende:
Thanks, Bumbo hebben we inderdaad ook aan zitten denken.... Maar dat zou nog zo kort zijn.
En nu ga ik me klaarmaken voor Alexa's eerste logeerpartij! Vanavond CARNAVAL voor mams en paps![]()
Als jij op je werk zit en er is iets, dan probeert iedereen het zelf op te lossen; als jij thuis zit dan mag jij het doen. Zo gaan die dingen. Je hebt echt 'sollicitatietijd' nodig, bijvoorbeeld 2 ochtenden in de week om advertenties door te neuzen en brieven te schrijven. In die tijd ben jij gewoon bezet en mag je alleen voor noodgevallen gestoord worden.quote:Op zondag 14 februari 2010 10:14 schreef Stiemie het volgende:
Komt ook doordat ik per 1 februari echt werkloos ben en ik ben geen echte thuisblijfmama merk ikIk mis de afwisseling en uitdaging van mijn werk zo.
En ik ben slecht in dingen half doen, maar ja solliciteren/2 kinderen/huishouden is een erg lastige combi. Ik vraag me soms serieus af waar die 32 uur zijn die ik anders per week werkte... Volgende week krijg ik via het outplacementtraject van mijn werk een workshop persoonlijke effectiviteit. Eens kijken of dat wat goede handvatten geeft
Tsja en bij die dikgedrukte zin gaat het hier dus helemaal de mist in...quote:Op zondag 14 februari 2010 10:36 schreef Claudia_x het volgende:
Als jij op je werk zit en er is iets, dan probeert iedereen het zelf op te lossen; als jij thuis zit dan mag jij het doen. Zo gaan die dingen. Je hebt echt 'sollicitatietijd' nodig, bijvoorbeeld 2 ochtenden in de week om advertenties door te neuzen en brieven te schrijven. In die tijd ben jij gewoon bezet en mag je alleen voor noodgevallen gestoord worden.
Ik hoop dat je snel iets nieuws vindt.Ik kom helemaal tot rust als ik lekker in huis kan rommelen en met Ivan op pad ga of op de bank hang, maar ik heb na één week al gemerkt dat het genieten daarvan bestaat bij gratie van de overige 4 dagen waarop ik werk.
Awww.quote:Op zondag 14 februari 2010 10:13 schreef Poppejans het volgende:
Hij lijkt het ook leuk te vinden een reactie te zien op zijn stemmetje, als hij mopperig wordt en ik mn hoofd laat zien is hij meteen stil en grote ogen en grote grijns komen dan te voorschijn
Oef, die raak je snel ontwend, hè? Wij hadden er pas ook weer een en ik was er helemaal niet op ingesteld. Ik kon dan ook niet m'n bed uit komen.quote:Op zondag 14 februari 2010 10:36 schreef Linda2205 het volgende:
Goedemorgen allemaalNachtvoeding vannacht..dat was lang geleden.
Oooh, dat is zo schattig! Dan kun je foto's a la Tess maken.quote:Ik lees hier van alles over rollende kindjes. Lotte doet dat nog helemaal nietZe ligt wel continue met d'r beentjes in de lucht naar de mobile te trappen en tijdens het verschonen pakt ze steeds d'r knietjes vast. Ben benieuwd hoe lang het nog duurt eer ze d'r teentjes in d'r mond probeert te steken
Wat is het toch lastig dat hij niet uit de fles wil drinken. Heb je het cupje nog geprobeerd? Dat haalt ook niks uit?quote:Op zondag 14 februari 2010 15:54 schreef Twinkly het volgende:
Ik ga af en toe eventjes de stad in, om bv een cadeautje voor iemand te kopen, maar dan moet ik heel snel weer terug zijn voor de volgende voeding. De fles wil hij echt echt echt niet. Mijnkan er ook niet zo goed tegen wanneer hij zich niet als voorbeeldig model baby'tje gedraagd, tja dat doen de meeste baby'tjes ook niet
Dus ik wacht meestal tot mijn moeder er is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bedankt Trixquote:Op maandag 15 februari 2010 05:52 schreef Incantrix het volgende:
Hoop het ook voor je BJ, truste voor zo!
Owja, en dat is een onwíjze opluchting inderdaad, in een weektijd gaan we vanflink geschrokken naar heel hoopvol zeg maar
Thnx!quote:Op maandag 15 februari 2010 05:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
bedankt Trixen jij natuurlijk ook!
Ze groeien vast nog wel even verderquote:Op maandag 15 februari 2010 06:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Thnx!Gaat vast lukken, heb wallen tot aan m'n knieën
quote:Goedemorgen Van Hongkong
Neem contact met mij op voor meer informatie met betrekking tot de overdracht van
$ 24,500,000.000 voor je. dit geld toebehoort eerste van een klant die gestorven
en had geen naaste familie in zijn rekening-opening pakket. te bereiken in de andere
Zal ik nodig uw volledige naam en het telefoonnummer dat u kunt bereiken.
Het belangrijkste is, een bevestiging van aanvaarding door u, nadat ik
Het zal de volledige details van deze transactie
Antwoord via deze e-mail alleen: shing_liang@yahoo.com.hk
Groeten.
Liang Shing
jaha, net belde mijn mama dat ik de kids straks nog wel even mocht droppen, konden ze lekker in bad, en kan ik nog even het bed in.quote:Op maandag 15 februari 2010 10:14 schreef Twinkly het volgende:
Karin wat fijn dat Lars nu zonder Nexium kan!! Ik kan me goed voorstellen dat je je een beetje druk maakt om de bijvoeding. En ik snap ook heel goed dat jij je nu nog niet zo fijn voelt na alles wat speelde. Je moet ook nog bijkomen, lekker een Karin dagje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keshet, ik heb de foto gezien, maar mijn hersenen hebben er moeite mee te bevatten hoe klein dat mensje écht is. Sterk ziet ze er zeker uit!
Volgens mij is dat van de borstvoeding (mits je borstvoeding geeft natuurlijk)quote:Op maandag 15 februari 2010 10:27 schreef NieuweUser het volgende:
Stiemie, jij hebt wel een erg badderige ochtend!
Isa heeft sinds een paar dagen allemaal hele kleine rode bultjes op haar gezicht en borst. De huid voelt wat ruw en is rood, en er zitten heel veel kleine bultjes naast elkaar. Iemand enig idee wat dit kan zijn?
De kinderarts zei tegen ons dat vast voedsel vaak leidt tot minder medicijnen omdat dat was zwaarder is dan de flessen. Al zal dat volgens mij pas echt gaan gelden vanaf boterhammen enzo want zo'n wortelprutje is natuurlijk ook niet echt zwaar. Maar ja je komt pas aan die boterhammen na het fruit enzo dus je meot toch ergens beginnen.quote:Op maandag 15 februari 2010 10:39 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Stiemie, daar hebben ze bij ons verder niks over gezegd, over het vaste voedsel.
Ik wou wel even gaan uitzoeken welke groente/fruit het minst allergisch op gereageerd wordt.
Want Lars heeft naast de gevoelige darmpjes ook koemelkallergie, en ik wil zo rustig mogelijk beginnen voor hem.
Zijn er nog ervaringsdeskundigen hier wat dat betreft? En eerst groente? Of eerst fruit?
quote:Op maandag 15 februari 2010 10:45 schreef amaranta het volgende:
Keshet, jouw berichten raken me keer op keer. Niets dan respect voor je hoe je ermee omgaat!
quote:Op maandag 15 februari 2010 10:40 schreef Sorbootje het volgende:
NieuweUser, zoiets? :Daar lijkt het inderdaad op! Zit ook op haar kin, en in haar hals. Wat kun je daar aan doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keshet, ik heb de foto gezien, maar mijn hersenen hebben er moeite mee te bevatten hoe klein dat mensje écht is. Sterk ziet ze er zeker uit!
Amaranta, ik geef nu geen borstvoeding meer. Heb ik alleen de eerste week gedaan.
quote:Op maandag 15 februari 2010 11:17 schreef Sorbootje het volgende:
Klopt... alleen het haar van Isabeau bleef daar zo in plakken
Dat gebruikte ik voor Eva's uitlsag inderdaad.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:07 schreef Sorbootje het volgende:
Dat van de huisarts heet volgens mij cetomacrogol.
Dit had 't zoontje van mijn lief ook. Dat noemden we zijn 'kaasfabriekje'quote:Op maandag 15 februari 2010 11:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
Haha
Hhier wordt Fabian soms wakker met een of andere vieze stinksmeer achter zn oren. Weet niet waar het vandan komt maar het stinkt echt super jhard.
Zn haren blijven er ook in plakken.
*auw!*quote:Op maandag 15 februari 2010 11:47 schreef Sorbootje het volgende:
EvieIsabeau is 4 maanden en die bakt er echt nog niks van. Tilt twee keer d'r hoofd op om vervolgens neer te storten op d'r neus onder luid protest.
Oh ja, snotjes.. Rienk zit altijd helemaal dicht. Heb zoutoplossing gehaald en dan komt er toch een dikke klont mee uit. Echt zo sneuquote:Op maandag 15 februari 2010 11:58 schreef Sorbootje het volgende:
Haha, ik leg d'r altijd op een dik boxkleed, dus 't valt wel mee met de pijnWel smeert ze op die manier al haar snotjes gelijk lekker af.
Het stinkt inderdaad naar rotte kaas ofzo.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:45 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Dit had 't zoontje van mijn lief ook. Dat noemden we zijn 'kaasfabriekje'
Ik wou zowiezo eerst met het cb overleggen, en daar moeten we volgende week maandag weer naar toe.quote:Op maandag 15 februari 2010 10:48 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Misschien even contact opnemen met het cb of de huisarts als je wilt gaan beginnen. Lijkt me inderdaad iets wat je eerst even goed moet uitzoeken met die allergie en de gevoelige darmpjes.
Ja, en anders maken we het passend!quote:Op maandag 15 februari 2010 13:47 schreef Stiemie het volgende:
Ja maar wel een heel leuk nieuw tijdperk toch? Vond ik bij Linde in ieder geval wel.
aauuuuwww van de wieg... Gelukkig past Esmeetje voor aaaaaaaltijd in de wieg toch?
euh nouja we passen nu rapley toe. En volgen het introductieschema van Kleintjes.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:18 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Dat komt dus mooi los Huup.
Hoe pakken jullie dat aan, voorzichtig bijvoeden?
En wat dan?
Nog niet hoor, Lars is 5 maand nu.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:26 schreef DaviniaHR het volgende:
karin, lars wordt alweer bijna een grote baby!hoe oud is meike eigenlijk? wanneer wordt ze 3? maar wel heel erg fijn dat hij nu helemaal tevreden lijkt te zijn!
ja dat snap ik ook niet?quote:Op maandag 15 februari 2010 14:28 schreef Brighteyes het volgende:
Op de mini-rijstewafeltjes van weetikveelwatvoorbabyvoedingmerk staat dat het vanaf 8 maanden is, snap niet zo goed waarom eig... Of zou dat vanwege evt. toegevoegd zou zijn?
Hier een buikschuivertje die alleen nog maar rondjes kan draaien of achteruit kan.Wel frustrerend voor hem.
Heeft Oscar het helmpje eigenlijk al?quote:Op maandag 15 februari 2010 14:28 schreef Brighteyes het volgende:
Op de mini-rijstewafeltjes van weetikveelwatvoorbabyvoedingmerk staat dat het vanaf 8 maanden is, snap niet zo goed waarom eig... Of zou dat vanwege evt. toegevoegd zou zijn?
Hier een buikschuivertje die alleen nog maar rondjes kan draaien of achteruit kan.Wel frustrerend voor hem.
Be er zijn wafeltjes die vanaf 12 maanden zijn, maar dat komt omdat ze met honing zijn.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:28 schreef Brighteyes het volgende:
Nouquote:Op maandag 15 februari 2010 14:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
en zo vroeg staan enzo heb ik ook liever niet; schijnt niet zo goed voor de heupjes te zijn ook...
ooo nou blij dat te horenquote:Op maandag 15 februari 2010 14:35 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Nou...Lars wil ook steeds staan, en volgens de kinderarts mag dat best, mits goed ondersteund en af en toe eventjes.
Zolang we hem maar niet in zo'n loopstoeltje zouden parkeren.![]()
Ze zei dat kinderen geen dingen doen die ze niet kunnen.
En Lars is helemaal de pipo als hij mag staan, dat vindt ie geweldig!
Gister ook weer zo'n actie, tis al een echte man.
Mijn vriend zat naast me, en zei tegen Lars: "let op!" en liet een boer![]()
En Lars lachen! En dat zo'n 5 keer achter elkaar.
Wordt een mooi aso-zooitje hier!!
Vandaag (vanaf 08:00) drinkt ie 7 minuten en valt dan als een blok in slaap. krijg hem ook met geen mogelijkheid wakker. En nou om elke keer een schone luier om te doen die niet vies is..quote:Op maandag 15 februari 2010 14:34 schreef WupWup het volgende:
Had ik net een uitgebreide reactie getypt, crasht IE plotselingPoging 2...
Huup 2 luiers![]()
Is ze nu weer klaar voor de rest van de maand?
![]()
Keshet fijn dat het goed gaat met 'Teigetje'!
Freecell welkom! Ik ga zo gelijk even zoeken naar de foto's.
Karin wat gaat dat snel ineens! Jij was gisteren toch nog zwanger?
Vlindur ik herken dat gesloopte van de onregelmatigheid in voedingen. Wat hier hielp was om begin en einde van voeding af te bakenen. Zo hebben we hier wel eens een voeding die een uur duurt, maar waarbij ze een kwartier niet aanligt. Ik hoop dat je een beetje snapt wat ik bedoel. En dan inderdaad eerst iedere 2 uur voeden en dat af en toe oprekken. We zitten hier nu 2 dagen à 3 uur, dus ik hoop dat het zo doorgaat.
Vandaag 12 weken
Nee, ze heeft het bij één vlaag van verstandsverbijstering gelaten :Squote:Op maandag 15 februari 2010 14:26 schreef DaviniaHR het volgende:
sorbo, heeft isabeau nog uit een flesje gedronken? (mss houdt het oortje er wel verband mee? ik roep maar iets wildsdat er altijd al iets zat, maar dat het nooit is opgevallen?)
quote:Op maandag 15 februari 2010 15:05 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Nee, ze heeft het bij één vlaag van verstandsverbijstering gelaten :S
quote:
ik vind de allereerste het meest geschikt voor op canvas (de tweede ook wel maar deze vind ik leukerquote:Op maandag 15 februari 2010 15:07 schreef Twinkly het volgende:
Vlindur Niels was in het begin ook zo'n slaapkop tijdens de voedingen en wilde steeds opnieuw kleine beetjes drinken. Ik heb toen toch steeds zijn luier tussendoor verschoond zodat hij daarna weer verder kon drinken. Ok, het is zonde van de luiers, maar anders is het zonde van je rust. Ook tijdens het drinken kun je hem wakker proberen te houden door hem te plagen, wanneer hij indommelt over zijn ruggegraat gaan met je vingers, zijn knuistjes opmaken en over de binnenkant van de hand strijken, over de kaaklijn kietelen.
Ik heb jullie hulp nodig! Mijn Lief viert dit weekend zijn verjaardag en ik wil hem een foto op canvas geven van Niels. Maar het formaat is heel mafIk heb het gekregen als kerstgeschenk van mijn toenmalige werk.
Welke foto vinden jullie het leukste?
deze, deze, deze of toch zoiets als deze (die laatste 2 zijn nog niet bijgesneden in het maffe formaat).
Dat kietelen heft echt geen zin als ie eenmaal slaaptquote:Op maandag 15 februari 2010 15:07 schreef Twinkly het volgende:
Vlindur Niels was in het begin ook zo'n slaapkop tijdens de voedingen en wilde steeds opnieuw kleine beetjes drinken. Ik heb toen toch steeds zijn luier tussendoor verschoond zodat hij daarna weer verder kon drinken. Ok, het is zonde van de luiers, maar anders is het zonde van je rust. Ook tijdens het drinken kun je hem wakker proberen te houden door hem te plagen, wanneer hij indommelt over zijn ruggegraat gaan met je vingers, zijn knuistjes opmaken en over de binnenkant van de hand strijken, over de kaaklijn kietelen.
Ik heb jullie hulp nodig! Mijn Lief viert dit weekend zijn verjaardag en ik wil hem een foto op canvas geven van Niels. Maar het formaat is heel mafIk heb het gekregen als kerstgeschenk van mijn toenmalige werk.
Welke foto vinden jullie het leukste?
deze, deze, deze of toch zoiets als deze (die laatste 2 zijn nog niet bijgesneden in het maffe formaat).
ik kan wel met Photoshop werken, maar ik weet niet zo goed wat ik ermee moet doen. De achtergrond is zo'n troepje.quote:Op maandag 15 februari 2010 15:11 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik vind de allereerste het meest geschikt voor op canvas (de tweede ook wel maar deze vind ik leuker) qua formaat, qua uitsnijding maar vooral ook qua achtergrond enzo.
maar... die allerlaatste vind ik het moois en t liefst en t aandoenlijkst enzokun je die niet door iemand die dingen kan met photoshop enzo laten bewerken en bijsnijden?
Ja joh gewoon een beetje schudden enzoquote:Op maandag 15 februari 2010 15:15 schreef Vlindur het volgende:
Dus luiers verkwisten.. Nou ja, als het helptIk kan natuurlijk ook gewoon doen alsof ik een schone doe en dan alleen maar de luier los en weer vast maken met wat lompigheid
![]()
ja nouja dat dus. misschien de onderkant zo uitsnijden dat het gekleurde stukje van het kussen wegvalt en de rest van de achtergrond blurren? zodat het zeg maar zo'n focus effect krijgt dat het alleen op Niels gefocust is en de rest wazig is, is dat wat?quote:Op maandag 15 februari 2010 15:15 schreef Twinkly het volgende:
[..]
ik kan wel met Photoshop werken, maar ik weet niet zo goed wat ik ermee moet doen. De achtergrond is zo'n troepje.
Rienk viel altijd in slaap om vervolgens na 10 minuten weer wakker te worden. En dan wilde hij weer drinken.quote:Op maandag 15 februari 2010 15:19 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ja joh gewoon een beetje schudden enzo![]()
Nou vond Niels het altijd vreselijk als we zijn luier gingen verschonen, dus werkte het altijd wel.
Maar wat een slaapkopjeDie kusjes zijn lief he.
Ik hou jullie zeker op de hoogte!quote:Op maandag 15 februari 2010 15:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
wat een mooie foto's Twinkly! super; ik vind de eerste wel heel erg mooi voor op canvas...![]()
![]()
@huup; ik heb nog helemaal niet gejompeld voor de Poep van je kleine meid: komt ie:![]()
![]()
![]()
@Vlindur: ik ben benieuwd of het gaat helpen het tussendoor verschonen..houd je ons op de hoogte???
en Evie slaapt nog steeds... ben helemaal verbaasd.. heb net al ff boven gekeken; maar ze ligt heerlijk tevreden echt te slapen. En al ruim 2 uur...Volgens mij begint ze het te begrijpen het middagdutje...
(is ook handig als ze halverwege maart naar het KDV gaat...)
quote:Op maandag 15 februari 2010 15:46 schreef k_i_m het volgende:
Alvast even een hart onder de riem voor BE; het is helemaal niet zielig, zo'n helm.
[ afbeelding ]
natuurlijk wel als je waterpokken hebt.
Ja, klopt. Staat me ook iets van bij.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:14 schreef Brighteyes het volgende:
Maar goed, ook daarmee kunnen kindjes van alles, het was M. van MvD toch die hem ook had? Die kon vlgs mij zelfs op haar manier kruipen.
bij bevalling: Sannequote:Op maandag 15 februari 2010 19:15 schreef Poppedein het volgende:
nie zeggen freecell! nie zeggen.. 6 maanden is nog vers, heeeeel vers!
ennuh...dikke vette welkom hier!! Mag de nieuwsgierigheid in mij nog even vragen wie bij je bevalling geweest Wat fijn dat Florian zo goed drinkt al!!
Ja, die was ook hilarisch ja. Ze doet het niet meer trouwens, nu pakt ze de stofzuiger afquote:Op maandag 15 februari 2010 15:48 schreef Vlindur het volgende:
[..]
![]()
Is er bij Lilah eigenlijk nu nog iets van te zien?
(die foto met dr handjes voor haar oren met het stofzuigen was ook zo schattig)
in Z&G staan foto's en zelfs een filmpje!quote:Op maandag 15 februari 2010 20:24 schreef innepin het volgende:
Freecell, kijk ik er overheen of heb je nog geen Florian-foto gepost? *pruil*
quote:Op maandag 15 februari 2010 20:24 schreef innepin het volgende:
Freecell, kijk ik er overheen of heb je nog geen Florian-foto gepost? *pruil*
Ruilen??quote:Op dinsdag 16 februari 2010 07:42 schreef freecell het volgende:
11-7
Wat goed
hier ook best geslapen eigenlijk!
drinken om 24:00, 4:00 en nu om 7:30ik ga deze houden
en een keer of 3 zielig kokhalzend wakkermaar dan slaapt hij ook na 5 minuten knuffelen en pinken weer (hoera voor co-sleeper)
quote:Op maandag 15 februari 2010 21:39 schreef freecell het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die staat ook in het fototopic
Heeft hij er zelf last van, denk je? Is hij verder ziekig?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:59 schreef amaranta het volgende:
Ik weet het niet Lily, misschien is hij wel grieperig ofzo? Vrees ook voor Reflux.
Ik ga zoeven het CB bellen als mijn vader hier is en ik hem even 'uit handen kan geven'.
Volgens het principe van een uur met 500gram mag ze 7u slapen..quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:41 schreef flowerbox het volgende:
Freecellwat een plaatje van een zoon! Mooi dat ruggetje zo.
Hier gaat het eigenlijk heel goed de laatste dagen. Ik heb op eigen intuïtie de bv wat aangepast en nu spuugt ze niet meer van die grote hoeveelheden. Af en toe mondjes maat maar verder is het te doen. Gisteren is ze wel weer even gewogen want CB maakte zich beetje zorgen maar ze was 130 gram gegroeid in zes dagen. (vorige week 3510 gram en gister 3640 gram) Dus ze krijgt genoeg binnen gelukkig.
En vannacht was zo raar; ze heeft om 22.30 uur laatst keer bv gehad en toen ik weer wakker werd was het 5.30 uur. Dus bijna al een hele nacht doorgeslapen. Dat is toch niet echt goed voor hele jonge babies? Of maakt dat niets uit?
Ja, het was echt heerlijk om voor het eerst sinds tijden weer eens zoveel uren achter elkaar door te slapen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:45 schreef DaviniaHR het volgende:
flower, met haar gewicht (7 pond) mag ze 7 uur zonder voeding, dus dat wat precies de limit voor haar. heeft ze goed uitgekienden heb jij even een goede nacht gehad. altijd fijn
Ik geef haar nu nog maar 1 kant per keer en niet meer dan tien minuten met daarin ook weer pauzes. Dat werkt perfect. Het speentje gebruik ik idd nog wel als ze net voeding heeft gehad en toch nog behoefe aan zuigen heeft. Ze is er niet heel erg fan van maar accepteert het wel. Als ze slaapt valt hij soms uit haar mondje maar daar wordt ze niet wakker van.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:46 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Volgens het principe van een uur met 500gram mag ze 7u slapen..
Wat heb je veranderd aan de bv nu dan? En ging het met het speentje? Fijn dat ze niet meer zo spuugt!
Ik zou niet al te veel op zulke vuistregels afgaan. Ik heb het al eens eerder gezegd, maar Ivan was bij geboorte 10 pond en had volgens die richtlijn 10 uur mogen slapen. Hij moest echter vanwege zijn hoge gewicht juist veel en regelmatig drinken. Flower, er is een reden dat kleine baby's niet zo lang mogen slapen, namelijk omdat ze op een bepaald moment zelf niet meer aan kunnen geven honger te hebben (ik geloof omdat hun suikerspiegel dan te veel gedaald is, maar dat weet ik niet zeker.)quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:46 schreef Linda2205 het volgende:
Volgens het principe van een uur met 500gram mag ze 7u slapen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |