Lange Lotte!! Ik denk niet dat ze blauwe vlekjes van mandarijn krijgt, ik zou eerder rode vlekken verwachten
BJ misschien is Evie er nog niet aan toe om door te slapen. Klinkt gek maar misschien sliep ze eerder wel door juist omdat ze nog zo klein was en daardoor heel moe?
Ik leg Niels in zijn eigen ledikantje zodra hij tekenen van vermoeidheid laat zien, dat is soms al heel vlug na de voeding. Dan ligt hij net in de box en begint hij te jengelen. Als ik hem dan in bed leg slaapt hij tot de volgende voeding.
Stiemie was sneu van je kat

Mijn kat, die nog bij mijn moeder woonde, is vorige maand ook ingeslapen, ze kreeg last van epileptische aanvallen en kon niet meer normaal lopen. Gelukkig bestaat euthanasie voor dieren, hoeven ze niet te lijden.
Mijn vriendin heeft gisteren een dochtertje gekregen

. Ze is wat te vroeg (36w3d), heel klein (2025 gram) en kan nog niet uit de borst drinken. Hoe zwaar was Evie ook alweer BJ? Ze mag wel al in een normaal bedje liggen met heel veel kruiken. Morgen mogen we haar komen bewonderen!

Ik heb hele schattige kleertjes in mt.44 gekocht want het arme kind ligt in veel te grote ziekenhuis kleertjes.
Niels heeft gelukkig goed geslapen gisteren na zijn KDV avontuur. Hij was wel erg huilerig en snel uit zijn doen. Bijvoorbeeld direct helemaal overstuur wanneer ik hem van borst wisselde.
Wat is dat irritant he als mensen de borstvoeding overal de schuld van willen geven. Ik heb maar gezegd dat de lactatiekundige had gezegd dat mijn melk juist heel goed is (is niet gelogen, ze vond mijn afgekolfde melk heel mooi

) want ik had geen zin in een discussie. Ik zat al heel hard mijn emoties te onderdrukken.
Weet je wat ook zo naar was. Toen ik aankwam bij het KDV deed de bedrijfsleidster tegen me alsof ik het wel best vond hoe het gaat met Niels daar. Ze gaf hem in de eerste instantie niet aan mij en nam zo'n beschermende houding aan. Na het gesprek trok ze wel bij gelukkig, ik gaf bijvoorbeeld aan dat wij deze dag nog af wilden wachten en dan een gesprek met haar aan wilden gaan en dat ik de hele nacht niet geslapen had omdat ik me zo druk maakte om hoe het gaat op het KDV. Maar ik vond het heel naar dat ze zo over mij dacht. Alsof ik mijn kind daar gewoon dump zodat ik lekker kan werken en me niets aantrek van zijn gesteldheid.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>