abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78019118
quote:
Op maandag 15 februari 2010 14:34 schreef WupWup het volgende:
Had ik net een uitgebreide reactie getypt, crasht IE plotseling Poging 2...

Huup 2 luiers Is ze nu weer klaar voor de rest van de maand?

Keshet fijn dat het goed gaat met 'Teigetje'!

Freecell welkom! Ik ga zo gelijk even zoeken naar de foto's.

Karin wat gaat dat snel ineens! Jij was gisteren toch nog zwanger?

Vlindur ik herken dat gesloopte van de onregelmatigheid in voedingen. Wat hier hielp was om begin en einde van voeding af te bakenen. Zo hebben we hier wel eens een voeding die een uur duurt, maar waarbij ze een kwartier niet aanligt. Ik hoop dat je een beetje snapt wat ik bedoel. En dan inderdaad eerst iedere 2 uur voeden en dat af en toe oprekken. We zitten hier nu 2 dagen à 3 uur, dus ik hoop dat het zo doorgaat.

Vandaag 12 weken
Vandaag (vanaf 08:00) drinkt ie 7 minuten en valt dan als een blok in slaap. krijg hem ook met geen mogelijkheid wakker. En nou om elke keer een schone luier om te doen die niet vies is..

03:00
06:00
08:00
10:00
11.45
13.30

Het gaat al beter dan eerst! Ik rek nu gewoon een heel eind en hij moppert wel veel meer maar echt tot de 3 uur rekken lukt niet hoor. Hij raakt overstuur en dan nog langer rekken vind ik dan zielig. (Of moet ik dan gewoon stug volhouden?)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_78019279
Wat gaan jullie hard Vlindur: ik zou dan niet stug volhouden. Als hij bv krijgt zeker niet!
Bij FV moet je soms wel wat strenger zijn omdat ze anders gewoon teveel kunnen krijgen, maar zolang dat niet het geval is zou ik gewoon een beetje proberen te rekken, maar niet teveel
pi_78019289
Misschien een beetje proberen op te bouwen Vlindur, het is misschien ook wel een vicieuze cirkel waar hij in zit. Als hij maar weinig drinkt heeft hij ook weer gauw honger.
Als hij wat langer tussen de voedingen laat drinkt hij misschien ook wat meer, waardoor hij het weer langer kan volhouden. Kun je hem ook langer rustig houden in de draagdoek evt?
Zo zou je misschien de tijden wat kunnen rekken, of even een wandeling maken oid?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_78019321
Nee zeker niet! Het heeft hier echt wel even geduurd voor we aan het 2-uurs ritme zaten en dus nu met 12 weken gaan we pas naar 3 uur. Alles op geleide van je kind, want anders wordt niemand daar vrolijk van.
  maandag 15 februari 2010 @ 15:03:49 #205
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78019460
Wat eng Tan, van die rijstewafel.
Er tegen opzien is een groot woord, maar soms moet ik wel even zuchten bij het idee dat het echt voor 6 maanden is. Had hem van de week nog in de draagdoek en ik denk dat dat straks echt niet makkelijk meer gaat met die helm dan onder mijn kin, dat is wel jammer. En bijv. na de fles even boertje en dan kroelen en een kus op zijn bolleke enzo...

Kijk, mijn schuivertje, hier begon hij:

En hier eindigde hij.

pi_78019515
quote:
Op maandag 15 februari 2010 14:26 schreef DaviniaHR het volgende:
sorbo, heeft isabeau nog uit een flesje gedronken? (mss houdt het oortje er wel verband mee? ik roep maar iets wilds dat er altijd al iets zat, maar dat het nooit is opgevallen?)

Nee, ze heeft het bij één vlaag van verstandsverbijstering gelaten :S
pi_78019588
Vlindur Niels was in het begin ook zo'n slaapkop tijdens de voedingen en wilde steeds opnieuw kleine beetjes drinken. Ik heb toen toch steeds zijn luier tussendoor verschoond zodat hij daarna weer verder kon drinken. Ok, het is zonde van de luiers, maar anders is het zonde van je rust . Ook tijdens het drinken kun je hem wakker proberen te houden door hem te plagen, wanneer hij indommelt over zijn ruggegraat gaan met je vingers, zijn knuistjes opmaken en over de binnenkant van de hand strijken, over de kaaklijn kietelen.

Ik heb jullie hulp nodig! Mijn Lief viert dit weekend zijn verjaardag en ik wil hem een foto op canvas geven van Niels. Maar het formaat is heel maf Ik heb het gekregen als kerstgeschenk van mijn toenmalige werk.
Welke foto vinden jullie het leukste?
deze, deze, deze of toch zoiets als deze (die laatste 2 zijn nog niet bijgesneden in het maffe formaat).
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  maandag 15 februari 2010 @ 15:07:41 #208
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78019596
quote:
Op maandag 15 februari 2010 15:05 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Nee, ze heeft het bij één vlaag van verstandsverbijstering gelaten :S
Balen!
pi_78019641
quote:
Op maandag 15 februari 2010 15:07 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Balen!
Isabeautje toch!!!

That reminds me
De pre-logopediste komt donderdag. En Niels moet honger hebben. Dat wordt wat
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_78019685
Ah, bedankt.

Hij drinkt wel als een tierelier, als hij onverwachts loslaat, dan spuit de melk soms nog gewoon door. Dus ik denk dat hij wel genoeg krijgt.
En vaak drinkt hij ook wel wat langer, maar gemiddeld zo'n 15 minuten.

Hij is nu al een poos stil! maar dat zeggen we niet hardop
pi_78019731
quote:
Op maandag 15 februari 2010 15:07 schreef Twinkly het volgende:
Vlindur Niels was in het begin ook zo'n slaapkop tijdens de voedingen en wilde steeds opnieuw kleine beetjes drinken. Ik heb toen toch steeds zijn luier tussendoor verschoond zodat hij daarna weer verder kon drinken. Ok, het is zonde van de luiers, maar anders is het zonde van je rust . Ook tijdens het drinken kun je hem wakker proberen te houden door hem te plagen, wanneer hij indommelt over zijn ruggegraat gaan met je vingers, zijn knuistjes opmaken en over de binnenkant van de hand strijken, over de kaaklijn kietelen.

Ik heb jullie hulp nodig! Mijn Lief viert dit weekend zijn verjaardag en ik wil hem een foto op canvas geven van Niels. Maar het formaat is heel maf Ik heb het gekregen als kerstgeschenk van mijn toenmalige werk.
deze, deze, deze of toch zoiets als deze (die laatste 2 zijn nog niet bijgesneden in het maffe formaat).
ik vind de allereerste het meest geschikt voor op canvas (de tweede ook wel maar deze vind ik leuker ) qua formaat, qua uitsnijding maar vooral ook qua achtergrond enzo.
maar... die allerlaatste vind ik het moois en t liefst en t aandoenlijkst enzo kun je die niet door iemand die dingen kan met photoshop enzo laten bewerken en bijsnijden?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78019846
quote:
Op maandag 15 februari 2010 15:07 schreef Twinkly het volgende:

Dat kietelen heft echt geen zin als ie eenmaal slaapt Zelfs als ik mn tepel tussen zn lippen prop knort ie gewoon door. Of hij geeft er kusjes tegen

Dus luiers verkwisten.. Nou ja, als het helpt Ik kan natuurlijk ook gewoon doen alsof ik een schone doe en dan alleen maar de luier los en weer vast maken met wat lompigheid

En qua foto's ga ik voor de eerste
pi_78019873
quote:
Op maandag 15 februari 2010 15:11 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ik vind de allereerste het meest geschikt voor op canvas (de tweede ook wel maar deze vind ik leuker ) qua formaat, qua uitsnijding maar vooral ook qua achtergrond enzo.
maar... die allerlaatste vind ik het moois en t liefst en t aandoenlijkst enzo kun je die niet door iemand die dingen kan met photoshop enzo laten bewerken en bijsnijden?
ik kan wel met Photoshop werken, maar ik weet niet zo goed wat ik ermee moet doen. De achtergrond is zo'n troepje.
pi_78019979
quote:
Op maandag 15 februari 2010 15:15 schreef Vlindur het volgende:
Dus luiers verkwisten.. Nou ja, als het helpt Ik kan natuurlijk ook gewoon doen alsof ik een schone doe en dan alleen maar de luier los en weer vast maken met wat lompigheid
Ja joh gewoon een beetje schudden enzo
Nou vond Niels het altijd vreselijk als we zijn luier gingen verschonen, dus werkte het altijd wel.

Maar wat een slaapkopje Die kusjes zijn lief he.
pi_78020092
quote:
Op maandag 15 februari 2010 15:15 schreef Twinkly het volgende:

[..]

ik kan wel met Photoshop werken, maar ik weet niet zo goed wat ik ermee moet doen. De achtergrond is zo'n troepje.
ja nouja dat dus. misschien de onderkant zo uitsnijden dat het gekleurde stukje van het kussen wegvalt en de rest van de achtergrond blurren? zodat het zeg maar zo'n focus effect krijgt dat het alleen op Niels gefocust is en de rest wazig is, is dat wat?
dat kleine frummeltje daar
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78020108
Twinkly, ik ben het eens met Huup! Die laatste zóu prachtig kunnen zijn, maar nu is ie wat rommelig. De eerste is supermooi

BE ik zie je buikschuiverfoto's niet Ohhh nu wel Wahahahah Oscar toch
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_78020131
quote:
Op maandag 15 februari 2010 15:19 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Ja joh gewoon een beetje schudden enzo
Nou vond Niels het altijd vreselijk als we zijn luier gingen verschonen, dus werkte het altijd wel.

Maar wat een slaapkopje Die kusjes zijn lief he.
Rienk viel altijd in slaap om vervolgens na 10 minuten weer wakker te worden. En dan wilde hij weer drinken.
Dat geef ik nu niet meer dus, ik leid hem af en dan valt hij weer in slaap of blijft wakker. Ik dacht altijd dat huilen=honger was. Maar dat valt dus wel mee. Eindelijk slaapt ie weer beter. Vorige week had hij 3 dagen dat hij overdag niet sliep. 1 dag had hij overdag in totaal maar 2 uur geslapen. En dan was omdat we in de auto zaten, ander was het nog minder geweest.. Steeds die hazenslaapjes, ik snapte er niks van
pi_78020133
Ik zou ook voor de 1e gaan
pi_78020165
Oscar! Wat ben je stoer joh! Ik had zomaar over je heen gekeken!
pi_78020169
Van week 1 heb ik ook nog deze en deze

Ik ga eens lekker spelen met Photoshop
  maandag 15 februari 2010 @ 15:27:20 #221
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_78020239
wat een mooie foto's Twinkly! super; ik vind de eerste wel heel erg mooi voor op canvas...

@huup; ik heb nog helemaal niet gejompeld voor de Poep van je kleine meid: komt ie:

@Vlindur: ik ben benieuwd of het gaat helpen het tussendoor verschonen.. houd je ons op de hoogte???

en Evie slaapt nog steeds... ben helemaal verbaasd.. heb net al ff boven gekeken; maar ze ligt heerlijk tevreden echt te slapen. En al ruim 2 uur... Volgens mij begint ze het te begrijpen het middagdutje...
(is ook handig als ze halverwege maart naar het KDV gaat...)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_78020354
quote:
Op maandag 15 februari 2010 15:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
wat een mooie foto's Twinkly! super; ik vind de eerste wel heel erg mooi voor op canvas...

@huup; ik heb nog helemaal niet gejompeld voor de Poep van je kleine meid: komt ie:

@Vlindur: ik ben benieuwd of het gaat helpen het tussendoor verschonen.. houd je ons op de hoogte???

en Evie slaapt nog steeds... ben helemaal verbaasd.. heb net al ff boven gekeken; maar ze ligt heerlijk tevreden echt te slapen. En al ruim 2 uur... Volgens mij begint ze het te begrijpen het middagdutje...
(is ook handig als ze halverwege maart naar het KDV gaat...)
Ik hou jullie zeker op de hoogte!

Oh, Huup, lees ik ook zomaar over de Poep heen! Hoezee Amelie!

Fijn dat ze zo slaapt BJ! Lekker is dat he!
  maandag 15 februari 2010 @ 15:46:43 #223
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_78020855
Alvast even een hart onder de riem voor BE; het is helemaal niet zielig, zo'n helm .

natuurlijk wel als je waterpokken hebt .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_78020918
quote:
Op maandag 15 februari 2010 15:46 schreef k_i_m het volgende:
Alvast even een hart onder de riem voor BE; het is helemaal niet zielig, zo'n helm .

[ afbeelding ]

natuurlijk wel als je waterpokken hebt .

Is er bij Lilah eigenlijk nu nog iets van te zien?

(die foto met dr handjes voor haar oren met het stofzuigen was ook zo schattig )
pi_78021002
Och Lila toch Wat een sneu gezicht zo

Twinkly, als je er niet uitkomt met de fotosoep moet je me maar even PMen, dan zal ik voor je kijken wat ik kan doen
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 15 februari 2010 @ 15:57:43 #226
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_78021250
Oh wat gaan jullie hard

@BE snap wel dat je dat gaat missen... 6 maand is best lang. Anderzijds had ik het er bij mijn oudste graag voor over gehad, bij haar duurde het 4 jaar voor het uit zichzelf wegtrok. Althans... niet meer zichtbaar was. Voelbaar is het nog steeds na 14 jaar, maar je ziet er niks meer van... Als het goed is voel je er met een helmpje straks ook niks meer van, en dan is 6 maand natuurlijk best te doen. En die foto's... wat knap zeg
pi_78022619
Huup al het raplyen joh? Leuk! En fijn dat het effect heeft!

Sterkte Be, hoewel je weet dat het voor een goed doel is, kan ik me voorstellen dat je er tegenop ziet. Liever geen scheef hoofdje natuurlijk. Een half jaar lijkt lang, maar is anderzijds ook zó weer voorbij. Kan ie lekker nazomeren met een mooi, rond, helmloos bolletje.

Isabeautje toch niet meer uit de fles gerdronken? Kleine eigenwijs. Ze kán het dus wel, maar vertikt het gewoon.

Net met Lente terug van de ha. 't Is een ontsteking. Dat dacht ik zelf ook al, want had de foto ook nog even op dokteronline.nl gezet. Maar daar kreeg ik meteen het verwijt dat ik met een wattenstaafje in het oortje zou peuren. Dat doe ik dus niet, ik had alleen voorzichtig gevoeld of het los zat. t Zou nl zo onzinnig zijn om voor een bonkje oorsmeer langs de ha te gaan.

Maar goed, langs de dokter geweest dus. Die schreef een zalfje voor en stuurde me langs de apotheek. Daar stond in het recept: 'twee keer daags in het oor druppelen.' 'De apotheker snapte er weinig van, want druppelen gaat zo lastig met zalf. Bedoelde ie misschien oordruppels? Ik wist zeker dat ie zalf had gezegd. Apotheker dokter gebeld, maar die neem nooit op tussen drie en vier...
Stelde ze voor dat ik nog maar drie kwartier zou wachten in de apotheek of anders een uurtje later terug zou komen. Ik woon twintig minuten rijden van de apotheek vandaan, dus vriendelijk bedankt.

Mij dus maar het zalfje meegegeven en beloofd dat ze nog sowieso nog even zou bellen. En dat deed ze net. De dokter had in eerste instantie idd zalf voorgeschreven, maar had zich later bedacht. Het moesten dus toch druppeltjes zijn! Maar hij was vergeten om de gebruiksaanwijzing aan te passen. Of ik dus weer even terug wilde komen...

Ik stond al bijna weer met m'n jas aan toen ze wéér belde. De bezorgdienst zou het wel even komen brengen.

Maar goed, het is dus een oorontsteking. Een reden kon ie niet bedenken, hij dacht iig niet dat het van zwemmen kon komen. Misschien toch dat wattenstaafje er maar er uittrekken dan.
pi_78022988
Haha ja je moet na het peuren natuurlijk wel weer het staafje eruit halen, anders past de volgende niet.
Heeft ze er eigenlijk last van?
pi_78023861
hahaha Ssserpente
nouja goed, hopen dat de druppels effect hebben dan

en al aan de rapley hier ja. Hoewel het "al" eigenlijk wel mee valt. We zijn een weekje eerder begonnen geteld vanaf de uitgerekende datum. Over tien dagen verhuizen we gewoon alweer en een hele groep andere beebjes ook al!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 15 februari 2010 @ 17:34:01 #230
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_78023947
Evie heeft gewoon 3 uur geslapen! als ik dat had geweten was ik zelf ook in bed gaan liggen...
(maar meestal als ik dat doe; is madam na een uurtje klaarwakker... )

en een oorontsteking dus bij Lente... sneu.
En wat een gedoe bij de apotheek zeg!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_78023988
Jeeee wat een gedoe Ssserpente! Maar hopelijk gaat het nu snel over!

Ik ben net met mijn eigenwijsje bij het CB geweest. Ze was goed gegroeid (64cm en 6170g) en was voor de verandering eens relaxed daar. (tot ze de prikjes kreeg uiteraard) Helaas was er nog steeds duidelijk een verschil in ontwikkeling van de heupjes te voelen, dus we moeten nu met haar naar het ziekenhuis en het is vrij waarschijnlijk dat ze een spreidbroekje moet.. Maar ja, wat moet dat moet... Verder heb ik, toen men weer over het flesweigeren begon, heel duidelijk aangegeven hoe wij het aanpakken en dat we daar volledig achter staan en de arts was het daar mee eens. Gelukkig hoefden we niet naar dat rare verpleegkundigemens dat vorige keer van die absurde dingen zei. Nog zo'n opmerking en ik had haar hoofd van haar romp gescheiden vrees ik

Arts heeft ook even naar haar oortje gegeken. Geen ontsteking, maar wel een klein scheurtje in de huid, waarschijnlijk van het kwijlen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sorbootje op 15-02-2010 17:40:45 ]
pi_78023998
Wat een gedoe bij die apotheek, Ssserpente En bweh, oorontsteking.

En Lila met helmpje, ondanks dat het natuurlijk niet leuk is vind ik haar er uitzien. Hebben de kindjes er veel last van eigenlijk? Moet zo'n helmpje echt 24 uur om?

En Amelie bijna 6 maanden, jeu
pi_78024206
Jeetje Sorbo, een spreidbroekje ja? Pff lijkt me ook een gedoe zeg. Wat je zegt, wat moet dat moet maar toch. Kunnen jullie snel in het ziekenhuis terecht?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78024257
Geen idee, moeten eerst via de huisarts. En daar maken we voor maandag een afspraak. Ik hoop stiekem dat het allemaal meevalt, want ik vind het helemaaaaaal niet leuk. (zeg maar gerust Kut met een hoofdletter K)
pi_78024405
nee, dat kan ik me voorstellen, Sorbo...
hopenlijk valt het toch mee
pi_78024929
idd zeg. bah.
ik duim voor je dat het allemaal meevalt!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 15 februari 2010 @ 18:14:50 #237
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78024999
Lilah is cute met het helmpje!
Lilly, er staat in de folder 23u pd. En je kan, lijkt me, best eens smokkelen, maar voor het kind is het mss wel beter om zo consequent mogelijk te zijn, anders is het ook zo verwarrend.

Aggos, Lente een oorontsteking! Sneu, beterschap!

En voor Isabeau mss een spreidbroekje, ook sneu. Maar goed, ook daarmee kunnen kindjes van alles, het was M. van MvD toch die hem ook had? Die kon vlgs mij zelfs op haar manier kruipen.
pi_78025085
Ja uiteindelijk denk ik dat ik er meer last van zal hebben dan zij. Maar ik zie mijn draagdoekavonturen in duigen vallen etc... maar goed, eerst maar eens kijken of het uberhaupt nodig is. Schiet er weinig mee op om nu alvast te gaan balen
pi_78025104
quote:
Op maandag 15 februari 2010 18:14 schreef Brighteyes het volgende:
Maar goed, ook daarmee kunnen kindjes van alles, het was M. van MvD toch die hem ook had? Die kon vlgs mij zelfs op haar manier kruipen.
Ja, klopt. Staat me ook iets van bij.
Het is ook vooral voor de ouders niet leuk. De kindjes zelf worden heel inventief en lijken er totaal geen last van te hebben.
pi_78026260
Sorbo, deagen kan gewoon met een spreidbroekje hoor, gebeurd wel vaker
pi_78026574
Huup, ik bedoelde het 'al' ook meer in de zin van: is ze al zo oud?!

Wat balen Sorbo. Maar wat je al zegt idd, het is lastig voor jou, niet voor Isabeau. Ik heb vroeger ook een spreidbroekje gehad en schijn er absoluut geen last van gehad te hebben. Ik deed er alles mee. Ik miste 'm alleen toen ie af mocht, toen heb ik een paar dagen niet geslapen.

Sterkte! Voor je het weet mag ie weer af en heeft Isabeau een stel mooie, rechte heupen.
pi_78026633
oh hihi op zo'n fiets
ja het gaat keihard ik verbaas me er soms over. Als ze bij me drinkt lijkt ze nog zo klein en baby enzo. Maar soms als ze zit en aan t brabbelen is dan lijkt ze in een klap alweer zo groot.

Gek is dat.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78026930
6 maanden is gewoon al mega-oud

Spreidbroekje is inderdaad voor het kind geen drama, maar ik zou als ouder ook grondig balen hoor

En die oorontsteking is echt zielig

Hummel hier doet het heel goed. Drinkt als een tierelier(om de 3 à 4 uur en dan 20 minuten goed drinken) BV is ook al helemaal goed op gang
Slapen gaat nu ook lekker, maar dat is wel de eerste keer vandaag, want hij is nog wel veel misselijk. Zielig dat gekokhals!
pi_78026963
Oeh, en het is een boksertje nu Handjes in sokjes Hij haalde zichzelf open met nageltjes -> nageltjes korter gemaakt -> nog steeds.

Dus nu sokjes
pi_78027004
nie zeggen freecell! nie zeggen.. 6 maanden is nog vers, heeeeel vers!
ennuh...dikke vette welkom hier!! Mag de nieuwsgierigheid in mij nog even vragen wie bij je bevalling geweest Wat fijn dat Florian zo goed drinkt al!!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_78027074
Sorbo, mijn zusje droeg ook een spreidbroekje en werkelijk..dat meiske was zoooo inventief! en snel! Ze weten op deze leeftijd gewoon vaak niet beter, zien het zelf ook amper als extra handicap!
Dat wordt dat gewoon een hoop leuke jurkjes dragen en op internet zijn zelfs adressen te vinden van mensen die speciale spreidbroekjes kleding verkopen!

Amélieke...JoepiedePOEPie! Fijn!! Ik hoop dat er nu ook gauw wat meer regelmaat in komt, dan maar niet dagelijks, maar net vaak genoeg om er geen last meer van te hoeven hebben!

Wij zijn ook sinds afgelopen week begonnen met mango 's ochtends en 's avonds broccoli of bloemkool...mango is de ene dag een feestje en de andere dag een verschrikking en groente is gewoon yuk...*kokhals* *kokhals* ..yuk! Lena was steeds zo geinteresseerd in ons eten dat ik t ook tijd geworden vond...die paar extra daagjes...
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_78027505
quote:
Op maandag 15 februari 2010 19:15 schreef Poppedein het volgende:
nie zeggen freecell! nie zeggen.. 6 maanden is nog vers, heeeeel vers!
ennuh...dikke vette welkom hier!! Mag de nieuwsgierigheid in mij nog even vragen wie bij je bevalling geweest Wat fijn dat Florian zo goed drinkt al!!
bij bevalling: Sanne invalster, maar ik kende haar al
  maandag 15 februari 2010 @ 19:38:12 #248
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78027928
Wat ben je weer heerlijjk actief Free
  maandag 15 februari 2010 @ 19:41:33 #249
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_78028074
quote:
Op maandag 15 februari 2010 15:48 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Is er bij Lilah eigenlijk nu nog iets van te zien?

(die foto met dr handjes voor haar oren met het stofzuigen was ook zo schattig )
Ja, die was ook hilarisch ja. Ze doet het niet meer trouwens, nu pakt ze de stofzuiger af .

Er is nog wel wat van te zien, niet meer aan de zijkant, maar wel een plat stuk aan de achterkant. Wij zijn ook veel te laat doorgestuurd, met 7 maanden ofzo. Voordat ze hem had was ze bijna 8 maanden. Daar baal ik nog steeds van, dat ik niet veel eerder uit mijn dak ben gegaan voor die doorverwijzing. Maargoed, ik ben alsnog heel tevreden met het resultaat, ik durf er niet eens aan te denken hoe het eruit had gezien als we het niet gedaan hadden .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  maandag 15 februari 2010 @ 19:45:30 #250
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78028258
Ssserpente, wat een gedoe bij die apotheek zeg.Maar gelukkig komen ze het brengen. Hoop dat het snel verholpen is.

Huup al aan de rapley, spannend hoor! Succes ermee in ieder geval

Lilah ziet er lief uit met dat helmpje
Hopelijk raakt Oscar er ook snel aan gewend. Begrijpelijk dat je dat gaat missen BE. Zou je willen opbeuren met lieve woorden maar kan niks bedenken. Je vindt vast een andere fijne manier waarop je met hem kan knuffelen.

Fijn dat je eigenwijsje zo goed gegroeit is Sorbootje.

Pfff alle voedingen zijn vandaag uitgespuugd door Fabian. En alsof ik hem niet genoeg had verschoond heeft ie zichzelf ook nog ondergescheten net.
Kan reflux ook zomaar ontstaan? Hij is nu 8 wk oud. Of ligt het aan mijn borstvoeding? Ben er een beetje onzeker over.

Twinkly, ik vind ze allemaal mooi!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')