Wat is het toch lastig dat hij niet uit de fles wil drinken. Heb je het cupje nog geprobeerd? Dat haalt ook niks uit?quote:Op zondag 14 februari 2010 15:54 schreef Twinkly het volgende:
Ik ga af en toe eventjes de stad in, om bv een cadeautje voor iemand te kopen, maar dan moet ik heel snel weer terug zijn voor de volgende voeding. De fles wil hij echt echt echt niet. Mijnkan er ook niet zo goed tegen wanneer hij zich niet als voorbeeldig model baby'tje gedraagd, tja dat doen de meeste baby'tjes ook niet
Dus ik wacht meestal tot mijn moeder er is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bedankt Trixquote:Op maandag 15 februari 2010 05:52 schreef Incantrix het volgende:
Hoop het ook voor je BJ, truste voor zo!
Owja, en dat is een onwíjze opluchting inderdaad, in een weektijd gaan we vanflink geschrokken naar heel hoopvol zeg maar
Thnx!quote:Op maandag 15 februari 2010 05:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
bedankt Trixen jij natuurlijk ook!
Ze groeien vast nog wel even verderquote:Op maandag 15 februari 2010 06:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Thnx!Gaat vast lukken, heb wallen tot aan m'n knieën
quote:Goedemorgen Van Hongkong
Neem contact met mij op voor meer informatie met betrekking tot de overdracht van
$ 24,500,000.000 voor je. dit geld toebehoort eerste van een klant die gestorven
en had geen naaste familie in zijn rekening-opening pakket. te bereiken in de andere
Zal ik nodig uw volledige naam en het telefoonnummer dat u kunt bereiken.
Het belangrijkste is, een bevestiging van aanvaarding door u, nadat ik
Het zal de volledige details van deze transactie
Antwoord via deze e-mail alleen: shing_liang@yahoo.com.hk
Groeten.
Liang Shing
jaha, net belde mijn mama dat ik de kids straks nog wel even mocht droppen, konden ze lekker in bad, en kan ik nog even het bed in.quote:Op maandag 15 februari 2010 10:14 schreef Twinkly het volgende:
Karin wat fijn dat Lars nu zonder Nexium kan!! Ik kan me goed voorstellen dat je je een beetje druk maakt om de bijvoeding. En ik snap ook heel goed dat jij je nu nog niet zo fijn voelt na alles wat speelde. Je moet ook nog bijkomen, lekker een Karin dagje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keshet, ik heb de foto gezien, maar mijn hersenen hebben er moeite mee te bevatten hoe klein dat mensje écht is. Sterk ziet ze er zeker uit!
Volgens mij is dat van de borstvoeding (mits je borstvoeding geeft natuurlijk)quote:Op maandag 15 februari 2010 10:27 schreef NieuweUser het volgende:
Stiemie, jij hebt wel een erg badderige ochtend!
Isa heeft sinds een paar dagen allemaal hele kleine rode bultjes op haar gezicht en borst. De huid voelt wat ruw en is rood, en er zitten heel veel kleine bultjes naast elkaar. Iemand enig idee wat dit kan zijn?
De kinderarts zei tegen ons dat vast voedsel vaak leidt tot minder medicijnen omdat dat was zwaarder is dan de flessen. Al zal dat volgens mij pas echt gaan gelden vanaf boterhammen enzo want zo'n wortelprutje is natuurlijk ook niet echt zwaar. Maar ja je komt pas aan die boterhammen na het fruit enzo dus je meot toch ergens beginnen.quote:Op maandag 15 februari 2010 10:39 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Stiemie, daar hebben ze bij ons verder niks over gezegd, over het vaste voedsel.
Ik wou wel even gaan uitzoeken welke groente/fruit het minst allergisch op gereageerd wordt.
Want Lars heeft naast de gevoelige darmpjes ook koemelkallergie, en ik wil zo rustig mogelijk beginnen voor hem.
Zijn er nog ervaringsdeskundigen hier wat dat betreft? En eerst groente? Of eerst fruit?
quote:Op maandag 15 februari 2010 10:45 schreef amaranta het volgende:
Keshet, jouw berichten raken me keer op keer. Niets dan respect voor je hoe je ermee omgaat!
quote:Op maandag 15 februari 2010 10:40 schreef Sorbootje het volgende:
NieuweUser, zoiets? :Daar lijkt het inderdaad op! Zit ook op haar kin, en in haar hals. Wat kun je daar aan doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keshet, ik heb de foto gezien, maar mijn hersenen hebben er moeite mee te bevatten hoe klein dat mensje écht is. Sterk ziet ze er zeker uit!
Amaranta, ik geef nu geen borstvoeding meer. Heb ik alleen de eerste week gedaan.
quote:Op maandag 15 februari 2010 11:17 schreef Sorbootje het volgende:
Klopt... alleen het haar van Isabeau bleef daar zo in plakken
Dat gebruikte ik voor Eva's uitlsag inderdaad.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:07 schreef Sorbootje het volgende:
Dat van de huisarts heet volgens mij cetomacrogol.
Dit had 't zoontje van mijn lief ook. Dat noemden we zijn 'kaasfabriekje'quote:Op maandag 15 februari 2010 11:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
Haha
Hhier wordt Fabian soms wakker met een of andere vieze stinksmeer achter zn oren. Weet niet waar het vandan komt maar het stinkt echt super jhard.
Zn haren blijven er ook in plakken.
*auw!*quote:Op maandag 15 februari 2010 11:47 schreef Sorbootje het volgende:
EvieIsabeau is 4 maanden en die bakt er echt nog niks van. Tilt twee keer d'r hoofd op om vervolgens neer te storten op d'r neus onder luid protest.
Oh ja, snotjes.. Rienk zit altijd helemaal dicht. Heb zoutoplossing gehaald en dan komt er toch een dikke klont mee uit. Echt zo sneuquote:Op maandag 15 februari 2010 11:58 schreef Sorbootje het volgende:
Haha, ik leg d'r altijd op een dik boxkleed, dus 't valt wel mee met de pijnWel smeert ze op die manier al haar snotjes gelijk lekker af.
Het stinkt inderdaad naar rotte kaas ofzo.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:45 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Dit had 't zoontje van mijn lief ook. Dat noemden we zijn 'kaasfabriekje'
Ik wou zowiezo eerst met het cb overleggen, en daar moeten we volgende week maandag weer naar toe.quote:Op maandag 15 februari 2010 10:48 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Misschien even contact opnemen met het cb of de huisarts als je wilt gaan beginnen. Lijkt me inderdaad iets wat je eerst even goed moet uitzoeken met die allergie en de gevoelige darmpjes.
Ja, en anders maken we het passend!quote:Op maandag 15 februari 2010 13:47 schreef Stiemie het volgende:
Ja maar wel een heel leuk nieuw tijdperk toch? Vond ik bij Linde in ieder geval wel.
aauuuuwww van de wieg... Gelukkig past Esmeetje voor aaaaaaaltijd in de wieg toch?
euh nouja we passen nu rapley toe. En volgen het introductieschema van Kleintjes.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:18 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Dat komt dus mooi los Huup.
Hoe pakken jullie dat aan, voorzichtig bijvoeden?
En wat dan?
Nog niet hoor, Lars is 5 maand nu.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:26 schreef DaviniaHR het volgende:
karin, lars wordt alweer bijna een grote baby!hoe oud is meike eigenlijk? wanneer wordt ze 3? maar wel heel erg fijn dat hij nu helemaal tevreden lijkt te zijn!
ja dat snap ik ook niet?quote:Op maandag 15 februari 2010 14:28 schreef Brighteyes het volgende:
Op de mini-rijstewafeltjes van weetikveelwatvoorbabyvoedingmerk staat dat het vanaf 8 maanden is, snap niet zo goed waarom eig... Of zou dat vanwege evt. toegevoegd zou zijn?
Hier een buikschuivertje die alleen nog maar rondjes kan draaien of achteruit kan.Wel frustrerend voor hem.
Heeft Oscar het helmpje eigenlijk al?quote:Op maandag 15 februari 2010 14:28 schreef Brighteyes het volgende:
Op de mini-rijstewafeltjes van weetikveelwatvoorbabyvoedingmerk staat dat het vanaf 8 maanden is, snap niet zo goed waarom eig... Of zou dat vanwege evt. toegevoegd zou zijn?
Hier een buikschuivertje die alleen nog maar rondjes kan draaien of achteruit kan.Wel frustrerend voor hem.
Be er zijn wafeltjes die vanaf 12 maanden zijn, maar dat komt omdat ze met honing zijn.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:28 schreef Brighteyes het volgende:
Nouquote:Op maandag 15 februari 2010 14:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
en zo vroeg staan enzo heb ik ook liever niet; schijnt niet zo goed voor de heupjes te zijn ook...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |