Wat is het toch lastig dat hij niet uit de fles wil drinken. Heb je het cupje nog geprobeerd? Dat haalt ook niks uit?quote:Op zondag 14 februari 2010 15:54 schreef Twinkly het volgende:
Ik ga af en toe eventjes de stad in, om bv een cadeautje voor iemand te kopen, maar dan moet ik heel snel weer terug zijn voor de volgende voeding. De fles wil hij echt echt echt niet. Mijnkan er ook niet zo goed tegen wanneer hij zich niet als voorbeeldig model baby'tje gedraagd, tja dat doen de meeste baby'tjes ook niet
Dus ik wacht meestal tot mijn moeder er is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bedankt Trixquote:Op maandag 15 februari 2010 05:52 schreef Incantrix het volgende:
Hoop het ook voor je BJ, truste voor zo!
Owja, en dat is een onwíjze opluchting inderdaad, in een weektijd gaan we vanflink geschrokken naar heel hoopvol zeg maar
Thnx!quote:Op maandag 15 februari 2010 05:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
bedankt Trixen jij natuurlijk ook!
Ze groeien vast nog wel even verderquote:Op maandag 15 februari 2010 06:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Thnx!Gaat vast lukken, heb wallen tot aan m'n knieën
quote:Goedemorgen Van Hongkong
Neem contact met mij op voor meer informatie met betrekking tot de overdracht van
$ 24,500,000.000 voor je. dit geld toebehoort eerste van een klant die gestorven
en had geen naaste familie in zijn rekening-opening pakket. te bereiken in de andere
Zal ik nodig uw volledige naam en het telefoonnummer dat u kunt bereiken.
Het belangrijkste is, een bevestiging van aanvaarding door u, nadat ik
Het zal de volledige details van deze transactie
Antwoord via deze e-mail alleen: shing_liang@yahoo.com.hk
Groeten.
Liang Shing
jaha, net belde mijn mama dat ik de kids straks nog wel even mocht droppen, konden ze lekker in bad, en kan ik nog even het bed in.quote:Op maandag 15 februari 2010 10:14 schreef Twinkly het volgende:
Karin wat fijn dat Lars nu zonder Nexium kan!! Ik kan me goed voorstellen dat je je een beetje druk maakt om de bijvoeding. En ik snap ook heel goed dat jij je nu nog niet zo fijn voelt na alles wat speelde. Je moet ook nog bijkomen, lekker een Karin dagje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keshet, ik heb de foto gezien, maar mijn hersenen hebben er moeite mee te bevatten hoe klein dat mensje écht is. Sterk ziet ze er zeker uit!
Volgens mij is dat van de borstvoeding (mits je borstvoeding geeft natuurlijk)quote:Op maandag 15 februari 2010 10:27 schreef NieuweUser het volgende:
Stiemie, jij hebt wel een erg badderige ochtend!
Isa heeft sinds een paar dagen allemaal hele kleine rode bultjes op haar gezicht en borst. De huid voelt wat ruw en is rood, en er zitten heel veel kleine bultjes naast elkaar. Iemand enig idee wat dit kan zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |