het is ook hard werken... (en ik moet wel 7 keer op een dag).. maar hoe vaker je het doet; hoe makkelijker het gaat volgens mij...quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:45 schreef lily het volgende:
Oh, net voor de tweede keer gekolft.
pfff, wat een gedoe vind ik het.
Eerst de slechte borst; na een kwartier kwam er pas wat![]()
Na een half uur, 3 kwartier ofzo 100 ml
In totaal dus een uur met dat apparaat gezeten...bleh..
Ik vind het hard werken...dat kolven
Ik snap jequote:Op donderdag 11 februari 2010 13:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
Ik denk dat Evie in slaap is gevallen... het is stil op de babyfoonMoet mezelf bedwingen om niet even te gaan kijken..
@Vlindur: het is ook allemaal bij benadering hoor. Het is natuurlijk wel een baby en ze bepaalt wel in grote mate zelf wanneer ze drinkt enzo hoor...
een soort van richtlijn is het meer. Ik wil proberen een beetje regelmaat en voorspelbaarheid voor haar in te bouwen. Zoals voor de fles van een uur of 9 wordt ze gewassen...
Leukquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:22 schreef Xenia het volgende:
Ik ga maar weer aan het werk. Nog 4 uur tot ik mijn snoepje weer op kan halen. Gisteren ging ze heel hard lachen toen ze me binnen zag komen lopen
*megasmelt*quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:47 schreef lily het volgende:
Leuk![]()
Met een beetje geluk duurt dat nog wat jaren.
Mijn zoontje van 5 doet dat nog steeds. Als hij uit school komt en hij ziet me dan begint hij te stralen en rent met uitgestrekte armen op me af en roept dan; mammmmaaaaa![]()
Oké! Dan ga ik het proberen voordat het niet meer houdbaar is.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:44 schreef Linda2205 het volgende:
Mijn VK zei wel dat ik het aan de poes kon gevenDie had zelf trouwens ook katten, dus dan ga ik er vanuit dat je wel weet wat wel en niet kan. Toen Lotte zo weinig dronk stond het altijd in eierdopjes bij mn bed, dat was makkelijk met het spuitje, en de poes probeerde er in onbewaakte momenten ook altijd bij te komen
Lotte dronk alleen alles zelf, dus de poes heeft het nooit gekregen
lekker ff relaxen en bijkomen claudiaquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:02 schreef Claudia_x het volgende:
Rienk en Elyas, wat een schatjes.
Ik ben nu ook zo'n moeder die geen puf meer heeft om te posten na het werk.
Isa is van 30-12. Ben benieuwd hoe de prikjes gaan.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:47 schreef DaviniaHR het volgende:
nweuser, aviva gaat volgende week voor het eerst, met 6 wk. van wanneer is isa? was zij van 31-12?
evie lekker in het ledikant geslapen!aviva ligt er nu ook te ronken.
lachfoto's volgen als ze op de compu staan. eerst moet de was
Jongste zoon wil al helemaal geen schminck op en batman pak is in zijn maatquote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:52 schreef Sorbootje het volgende:
Kon de zoon met de smink-haat dan niet beter batman zijn? Dan kun je volstaan met een masker
zo hoort datquote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:52 schreef Sorbootje het volgende:
Mogge allemaal! Mijn vrije dag vandaag....heerlijk! Het huis is een terinzooi en Isabeau slaapt lekker... dus wat doe ik?
niks
hehehquote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:41 schreef Lijnloos het volgende:
Misschien moet je leah even als catwoman aankleden![]()
Het gaat snel he! Rienk is woensdag alweer 2 maanden!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:19 schreef Sorbootje het volgende:
Ik zie ineens dat het de twaalfde is vandaag. Isabeau is gewoon alweer 4 maanden! Hoe is dat mogelijk?!!
Ik vind het schandalig, voor je het weet hebben we puisterige pubers.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:26 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Het gaat snel he! Rienk is woensdag alweer 2 maanden!
nu?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:19 schreef Beessie-Jen het volgende:
ahhh Lily! 9!!! jeetje! Ben wel benieuwd hoe je stoere man er nu uit ziet eigenlijk![]()
![]()
achquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:57 schreef flowerbox het volgende:
Wat een schattige foto, lily! Ziet ie er nog steeds zo schattig uit?
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:21 schreef Linda2205 het volgende:
Wij hebben er maandag een gekocht en Lotte zit er af en toe 5 minuutjes in, maar eigenlijk is het net niks. Fabrikanten schrijven op de verpakking dat ze vanaf 6 maanden zijn
[ afbeelding ]
Hier was ze goed wakker. Als ze moe is en ze gaat er in gaat ze hangen
Ik weet niet wat je bedoelt met zo kort maar ik heb de bumbo tot wel ruim een jaar gebruikt.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:28 schreef Takkembah het volgende:
Thanks, Bumbo hebben we inderdaad ook aan zitten denken.... Maar dat zou nog zo kort zijn.
En nu ga ik me klaarmaken voor Alexa's eerste logeerpartij! Vanavond CARNAVAL voor mams en paps![]()
Als jij op je werk zit en er is iets, dan probeert iedereen het zelf op te lossen; als jij thuis zit dan mag jij het doen. Zo gaan die dingen. Je hebt echt 'sollicitatietijd' nodig, bijvoorbeeld 2 ochtenden in de week om advertenties door te neuzen en brieven te schrijven. In die tijd ben jij gewoon bezet en mag je alleen voor noodgevallen gestoord worden.quote:Op zondag 14 februari 2010 10:14 schreef Stiemie het volgende:
Komt ook doordat ik per 1 februari echt werkloos ben en ik ben geen echte thuisblijfmama merk ikIk mis de afwisseling en uitdaging van mijn werk zo.
En ik ben slecht in dingen half doen, maar ja solliciteren/2 kinderen/huishouden is een erg lastige combi. Ik vraag me soms serieus af waar die 32 uur zijn die ik anders per week werkte... Volgende week krijg ik via het outplacementtraject van mijn werk een workshop persoonlijke effectiviteit. Eens kijken of dat wat goede handvatten geeft
Tsja en bij die dikgedrukte zin gaat het hier dus helemaal de mist in...quote:Op zondag 14 februari 2010 10:36 schreef Claudia_x het volgende:
Als jij op je werk zit en er is iets, dan probeert iedereen het zelf op te lossen; als jij thuis zit dan mag jij het doen. Zo gaan die dingen. Je hebt echt 'sollicitatietijd' nodig, bijvoorbeeld 2 ochtenden in de week om advertenties door te neuzen en brieven te schrijven. In die tijd ben jij gewoon bezet en mag je alleen voor noodgevallen gestoord worden.
Ik hoop dat je snel iets nieuws vindt.Ik kom helemaal tot rust als ik lekker in huis kan rommelen en met Ivan op pad ga of op de bank hang, maar ik heb na één week al gemerkt dat het genieten daarvan bestaat bij gratie van de overige 4 dagen waarop ik werk.
Awww.quote:Op zondag 14 februari 2010 10:13 schreef Poppejans het volgende:
Hij lijkt het ook leuk te vinden een reactie te zien op zijn stemmetje, als hij mopperig wordt en ik mn hoofd laat zien is hij meteen stil en grote ogen en grote grijns komen dan te voorschijn
Oef, die raak je snel ontwend, hè? Wij hadden er pas ook weer een en ik was er helemaal niet op ingesteld. Ik kon dan ook niet m'n bed uit komen.quote:Op zondag 14 februari 2010 10:36 schreef Linda2205 het volgende:
Goedemorgen allemaalNachtvoeding vannacht..dat was lang geleden.
Oooh, dat is zo schattig! Dan kun je foto's a la Tess maken.quote:Ik lees hier van alles over rollende kindjes. Lotte doet dat nog helemaal nietZe ligt wel continue met d'r beentjes in de lucht naar de mobile te trappen en tijdens het verschonen pakt ze steeds d'r knietjes vast. Ben benieuwd hoe lang het nog duurt eer ze d'r teentjes in d'r mond probeert te steken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |