isabeau mss een spreidbroekje? dat lijkt me ook niet fijn. maar zoals de anderen hier zeggen, schijnen kinders er zich heel makkelijk overheen te kunnen zetten. hopelijk ishet niet nodig iig!

karin, wat zei de ha eigenlijk over je klachten? heb je een lage bloeddruk of moet je laten prikken op ijzer oid?
free!

hij lijkt een beetje op leander, of niet? hetzelfde neusje

heb je erg last van naweeen of blijven je die bespaard?
vindt leander er al iets van dat de baby er is?
keshet, is je productie voldoende om teigetje volledig bv te kunnen geven?
(mss moet je wel een andere werktitel zoeken, want er is maar 1 teigetje, en das eli. die loopt de hele dag rond en gilt "haallllloooo, ik ben teigetje

"

we hebben winnie the pooh een paar keer per week opstaan hier

)
na 5 wk noemt eli aviva bij haar naam, ipv baby. alleen spreekt hij het verkeerd uit

AAviva ipv aVIva. ach, is ook schattig zo

ben ff een paar dagen niet in dit topic geweest, want ik had een knetterende borstontsteking

icm vasospasmes, welke mss de oorzaak zijn van de recidiverende bo's. en een bo + vasospasme = pijn die erger is dan de piekpijn bij bevallen.

(ik was op een gegeven moment bijna in staat om manlief 1-1-2 te laten bellen voor een ambulance

) die op komt zetten na iedere voeding, en tussen voedingen door als ik het opeens een beetje koud krijg

tel uit je winst

nu is bo voorbij, en worden de vasospasmes minder pijnlijk, en heb vitamine B gehaald, hopen dat het helpt...
nu heb ik dus een medische reden om te vinden dat het warm moet worden.

ander nadeel van de bo is de ab. dat wordt uitgescheiden via de lichaamsvloeistoffen, dus met 40oC zwetend, betekent dus stinken, stinken, stinken.

en het komt ook in mijn melk, dus aviva ruikt ook zeer appetijtelijk

om maar niet te beginnen over haar plasluiers

nog 5 pillen, en dan is het klaar.
en stiemie komt morgen op kraamvisite, maar ze is gewaarschuwd

verder gaat het heel goed hier.

aviva is heel lief, krijg gelukkig geen krampen of plakpoep van de ab, dus dat is heel fijn!

ze lacht ook steeds meer, haar oogjes kleuren steeds wat groener

en ze slaapt heel erg goed s nachts. om 4 uur moet er ff een speen in, en om half 6 weer, maar verder is het helemaal prima!

we leggen haar trouwens nogniet op haar buik. slaapt ze teveel voor

het is voeden, even kletsen en babbelen, mss ff in de box, en dan is het alweer slaaptijd!
naja, vandaag is het regeltijd om productie weer op orde te krijgen, maar dat terzijde