is goed. reptilians uehmm even kijkenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:08 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou, als Bob Marley weer uit z'n graf getrokken wordt, mag ik![]()
Kees van Kooten
er ook weer bij halen:
Goed, zullen we het dan nu weer over reptilians hebben?
Precies het zelfde, want ... zal ik een geheimpje verklappen?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:10 schreef meneerseruis het volgende:
[..]
is goed. reptilians uehmm even kijken
ik had een vraag aan jouw . stel dat reptilians der zijn hoe zou de wereld der uit zien zonder reptilians?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lange tijd niet zo gelachen om iets van het internetquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:19 schreef Karasta het volgende:
Reptilians en serieus in het zelfde zin....
[ afbeelding ]
Ik geloof niet in de reptilians-theorie, dus precies hetzelfde als wat J0kkebr0k zegt:quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:10 schreef meneerseruis het volgende:
ik had een vraag aan jouw . stel dat reptilians der zijn hoe zou de wereld der uit zien zonder reptilians?
Maar dat wil overigens niet zeggen dat ik de reptilians-theorie geen interessante theorie vindquote:
oke stel dat het waar was ik herhaal STEL dat het waar was.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:21 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik geloof niet in de reptilians-theorie, dus precies hetzelfde als wat J0kkebr0k zegt:
[..]
Maar dat wil overigens niet zeggen dat ik de reptilians-theorie geen interessante theorie vind.
Dan is het nog maar de vraag of wij mensen het beter kunnen dan de salamandersquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:29 schreef meneerseruis het volgende:
[..]
oke stel dat het waar was ik herhaal STEL dat het waar was.
dat deze wereld geregeerd wordt door salamanders..
dus het is een stel vraag je hoeft er niet in te geloven
zou de wereld beter af zijn zonder salamanders of met ?
kijk nu komen we ergens hmm... ik weet niet ik weet zeker dat mensen echt een goed wezen kunnen zijn maar we zijn makkelijk beinvloedbaar. maar ik denk als der niet zo`n hebberij is naar geld en macht in de mens dat we een vredig volk kunnen zijn. het is alleen de vraag zou iedereen dat doen.. want der zijn zoveel mensen dat is gelijk aan zoveel meningen. zouden we met ze alle op 1 lijn kunnen denken.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dan is het nog maar de vraag of wij mensen het beter kunnen dan de salamanders
Nee. Het is desinformatie van de overheid zelf, om de leiders een soort mythische status te geven. Ze proberen het volk angst in te boezemen, terwijl onze leiders eigenlijk zwakke, trieste, sneue excuusjes voor mensen zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:26 schreef Kimbell het volgende:
Ok, ik ben een leek op dit gebied en ik snap het niet zo goed. Die reptilians weten zelf dat ze reptilians zijn en houden dat bewust verborgen voor de rest van ons? Met welk doel? Hebben ze een bewust en gezamenlijk doel?
Hoe weet jij dat de overheid zelf degene is die informatie verspreidt om 'het volk' angst in te boezemen? Heb je daar meer informatie over? Die zou ik dan graag lezenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:27 schreef Salvad0R het volgende:
Nee. Het is desinformatie van de overheid zelf, om de leiders een soort mythische status te geven. Ze proberen het volk angst in te boezemen, terwijl onze leiders eigenlijk zwakke, trieste, sneue excuusjes voor mensen zijn.
het doel is in 1 woord samen te vatten...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:26 schreef Kimbell het volgende:
Ok, ik ben een leek op dit gebied en ik snap het niet zo goed. Die reptilians weten zelf dat ze reptilians zijn en houden dat bewust verborgen voor de rest van ons? Met welk doel? Hebben ze een bewust en gezamenlijk doel?
eehr deze entiteiten zijn alles behalve vredelievend hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
schaakmat? hoezo? Volgens mij zijn het vredelievende wezens die de wereldvrede proberen te bevorderen..
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:30 schreef ToT het volgende:
True, er wordt zelfs gezegd dat de reptillians ons aan laten fokken als voer voor hen!
Nee helaas niet. Heb ik jaren geleden ergens gelezen, maar ik weet niet waar. Was in ieder geval allemaal wel heel serieus opgesteld.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:34 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet zo groot en dik, dus ik denk dat ze mij overslaan
.
Maar heb je daar een artikel over?
nou mindslavery zit er wel inquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:30 schreef ToT het volgende:
True, er wordt zelfs gezegd dat de reptillians ons aan laten fokken als voer voor hen!
Feeders zijn reptillians trouwens!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:30 schreef ToT het volgende:
Heb je daar een bewijs van?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:26 schreef Michielos het volgende:
[..]
eehr deze entiteiten zijn alles behalve vredelievend hoor
Hij weet van de goudvissen-reptillian bloedlijnquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:32 schreef Ticker het volgende:
Waarom krijgt E_O telkens geen antwoord op zijn vragen, van de TS?
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hij weet van de goudvissen-reptillian bloedlijn
Hmmm ben je dat wel zo zeker?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:26 schreef Michielos het volgende:
[..]
eehr deze entiteiten zijn alles behalve vredelievend hoor
weet jij al alles dan? Heb jij soms niks meer te leren?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hij weet van de goudvissen-reptillian bloedlijn
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:43 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
auw! auw! Niet slaan.. ok, ik zal serieus zijn. Maar voorwaar, dat is een opgave als iemand die het woord 'serieus' in de TT gebruikt, zelf, tja, hoe zal ik het zeggen.. niet altijd even serieus te nemen lijkt..
Geldt ook voor jou, jongen!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:46 schreef Michielos het volgende:
[..]
weet jij al alles dan? Heb jij soms niks meer te leren?
Wij kunnen zooveel leren van de reptilians, als we onze ogen eens open doen.
Dat is zeker een interessante link! Er wordt weliswaar lukraak wat aan elkaar geassocieerd, maar er zijn wel veel leuke weetjes te vindenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:43 schreef quirina het volgende:
[..]
Hmmm ben je dat wel zo zeker?
Misschien is dit wel een eye-opener
De reptilians zitten achter de fastfood industrie !quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:30 schreef ToT het volgende:
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:04 schreef Kimbell het volgende:
[..]
De reptilians zitten achter de fastfood industrie !
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:44 schreef Flammie het volgende:
Ik denk dat als we gewoon de reptilians DNA gaan mixen met ons eigen dat we veel kunnen leren![]()
Waarom doet niemand dat? Daarom zuigt wetenschap ook
Waarschijnlijk omdat dat het reptilian DNA niet bestaat?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:44 schreef Flammie het volgende:
Ik denk dat als we gewoon de reptilians DNA gaan mixen met ons eigen dat we veel kunnen leren![]()
Waarom doet niemand dat? Daarom zuigt wetenschap ook
Toch hetzelfde als met de maanlanding? Ze zijn zo naïef dat ze overal geld aan uitgeven, behalve aan nuttige zaken:quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:14 schreef Flammie het volgende:
Ik snap ook niet waarom wij gewoon niet even een anti reptilian apparaat maken ofzow..
Zo een ding dat reptilians kan detecteren zodat we weten wie reptilian is en wie niet
Nee liever geeft de overheid hun geld uit aan nutteloze dingen
Idd, zo'n apparaat kan uitkomst bieden.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:14 schreef Flammie het volgende:
Ik snap ook niet waarom wij gewoon niet even een anti reptilian apparaat maken ofzow..
Zo een ding dat reptilians kan detecteren zodat we weten wie reptilian is en wie niet
Nee liever geeft de overheid hun geld uit aan nutteloze dingen
Dat is wel een probleempje idd.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:09 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat dat het reptilian DNA niet bestaat?
Oké en waarom niet.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:36 schreef Michielos het volgende:
[..]
ok maar hier is scepticisme niet gewenst. We gaan hier enkel op onderzoek uit in de wereld van reptilians
Goede post verder maar totaal niet mee eensch
Neen, hier gaan we enkel op onderzoek uit naar reptilians, zonder de heletijd verantwoording te hoeven afleggen over deze of gene. Als het je niet bevalt, tof maar dan is dit geen topic voor jou.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:43 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oké en waarom niet.Iedere kant mag belicht worden. En zodra je op het invoeren knopje indrukt is het topic niet meer van jou, iedereen mag hier zijn of haar mening geven.
En als ik dan nog even verder de diepte in mag duiken...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Idd, zo'n apparaat kan uitkomst bieden.
Mmm, geen slecht idee Flammie.quote:Op zondag 14 februari 2010 00:09 schreef Flammie het volgende:
[..]
En als ik dan nog even verder de diepte in mag duiken...
Waarom maken we niet gewoon een soort van anti reptilian tank? Zoiets als de thundertank maar dan voor ons (de terrans). met een speciaal afgerichte laserstraal kun je reptilians in 1x roosteren.
Het probleem is dat deze LASER wel alleen op de reptilians moet werken voordat er onschuldige slachtoffers vallen. Ik denk dat we op deze manier op het voortdurende reptilian probleem kunnen inspelen
Daar beslis ik zelf wel over.quote:Op zondag 14 februari 2010 00:04 schreef Michielos het volgende:
[..]
Neen, hier gaan we enkel op onderzoek uit naar reptilians, zonder de heletijd verantwoording te hoeven afleggen over deze of gene. Als het je niet bevalt, tof maar dan is dit geen topic voor jou.
Scanners zijn niet nodig, ook een ark bouwen niet want de mensen zelf zijn reptilian, slim sluw en manipulatief.quote:Op zondag 14 februari 2010 00:19 schreef Flammie het volgende:
En nog een etage dieper...
waarom maken we niet gewoon van de maan een soort van deathstar? In het geheim dus... nadat de echte mensen (door middel van scanners) in de ark hun plaats genomen hebben en van de aarde verwijdert zijn schieten we met een krachtige straal de aarde aan flarden met alle reptilian leftovers er bij..
Waarom denk je dat? Reptielen zijn vrij dom, hebben nauwelijks hersens..quote:Op zondag 14 februari 2010 00:47 schreef Godfokt het volgende:
[..]
Scanners zijn niet nodig, ook een ark bouwen niet want de mensen zelf zijn reptilian, slim sluw en manipulatief.
Of ze gebruiken ze nietquote:Op zondag 14 februari 2010 09:03 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Reptielen zijn vrij dom, hebben nauwelijks hersens..
Lees dit topic maar eens goed door en check de youtube filmpjes!quote:Op zondag 14 februari 2010 10:17 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ok.. Wie gelooft er hier serieus in intelligente, humanoïde reptielen, die in het geheim en in vermomming de wereld al sinds geruime tijd overheersen?
En wat is dan de bewijsvoering?
quote:Op zondag 14 februari 2010 12:10 schreef Michielos het volgende:
dus dit is je bullshit idee van kritisch denken, TS?
Kritisch denken is goed, we zouden kritisch moeten denken maar wat jij doet is een geval apart.
Je ziet zelf overal complotten en verbanden in zonder hier allereerst KRITISCH naar te kijken.
Zie je wel! Ik dacht het al een hele tijdquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:45 schreef Karasta het volgende:
Ok ik geef het toe, ik ben zelf een reptillian.
Vraag wat je wil aan mij.
Ik durf niet echt een geintje te maken op dit moment, zelfs niet op dit 'serieuze' topic..quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:45 schreef Karasta het volgende:
Dan gaan ze huilenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
Iedereen zit hier nu wel lacherig te doen maar wat als blijkt dat ze wel echt bestaan?
Nou da's fijnquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:45 schreef Karasta het volgende:
Oh! Nou, dan is alles opgelost. Sl...o neequote:Op woensdag 17 februari 2010 10:53 schreef Desunoto het volgende:
Reptillians veranderen van gedaante he en dan verandert hun skelet gewoon mee.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:49 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou da's fijn, want ik heb een aantal vragen:
Stel dat die reptilians er echt zijn en dat ze ons geprogrammeerd hebben; waarom hebben ze ons dan niet zo geprogrammeerd dat we ze nooit zullen ontdekken en dus nooit maar iets over ze berichten?
Wij zijn zo geprogrammeerd maar er zijn altijd mensen die zich kunnen vrijworstelen van de ketenen. Zie David Icke bv. Het gaat zoals elke oplichting. Ken je het niet, dan trap je erin. Ken je de oplichting, dan kun je ook niet meer gefopt worden!Het schijnt dat 'onze machthebbers' vliezen tussen hun tenen en nog meer rare afwijkingen hebben; heeft iemand daar meer informatie over?
www.youtube.comZijn er ooit skeletten van reptilians gevonden?
Neen, niet dat ik weet. Er is ook niet veel bekend over de leeftijd van reptilian entitiesHoe komt het dat (volgens sommigen) de reptilians al van voor 4000 voor Christus stammen, maar dat er maar zo weinig mensen zijn die uberhaupt ooit van de reptilianstheorie gehoord hebben?
Hoeveel mensen hebben gehoord of kunnen exact vertellen wat bepaalde theorieen zijn die ons universum beheersen? Dat er weinig mensen zijn die het kennen is net zo een drogreden als : hele volkeren geloofden in God en dus bestaat God. Die kunnen onmogelijk allemaal gek zijn
Kun je me de link naar het juiste filmpje geven?quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:26 schreef Michielos het volgende:Het schijnt dat 'onze machthebbers' vliezen tussen hun tenen en nog meer rare afwijkingen hebben; heeft iemand daar meer informatie over?
www.youtube.com
Nah, de waarheid is een pad dat alleen jij kan bewandelenquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:09 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Kun je me de link naar het juiste filmpje geven?
Idd, volgens mij zitten een paar mensen gewoon te trollenquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:23 schreef Revolution-NL het volgende:
Mensen die in reptilians geloven
Je kan ook doorslaan.
Dus eigenlijk kunnen we allemaal reptilians zijn? Eigenlijk zijn we dus een soort Barbapapa's of Hulkenquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:43 schreef ToT het volgende:
Ik geloof trouwens dat het Ali_Kannibali was die zei dat reptillians gewone mensen waren, maar die met zwarte magie deels in reptielen veranderden om zo de fysieke kracht van reptielen te krijgen.
`quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:43 schreef ToT het volgende:
Ik vraag me trouwens wat af....van degenen die als reptillians gezien worden, zoals de koningin van Engeland, is het bekend of die gezondheidsproblemen hebben en ook wel eens naar de dokter / het ziekenhuis gaan?
Dát vind ik een heel goeie vraagquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:58 schreef Kimbell het volgende:
[..]
`
Ze gaan zelfs dood, zij het dat ze soms erg oud worden (queen mum).
Maar is het erg als er reptilians bestaan? Hebben ze slechte plannen voor onsd? Wat willen ze?
De reptillians zouden de ware machtshebbers in deze wereld zijn en willen dus de wereldbevolking decimeren.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:58 schreef Kimbell het volgende:
[..]
`
Ze gaan zelfs dood, zij het dat ze soms erg oud worden (queen mum).
Maar is het erg als er reptilians bestaan? Hebben ze slechte plannen voor onsd? Wat willen ze?
Dan zijn ze daar tot nu toe niet zo heel erg in geslaagd..quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:00 schreef ToT het volgende:
[..]
De reptillians zouden de ware machtshebbers in deze wereld zijn en willen dus de wereldbevolking decimeren.
Precies, dus dat zal het doel wel niet zijn. Blijkbaar zijn we op enige wijze nuttig voor ze. Maar hoe?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dan zijn ze daar tot nu toe niet zo heel erg in geslaagd..
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:59 schreef Kimbell het volgende:
[..]
Precies, dus dat zal het doel wel niet zijn. Blijkbaar zijn we op enige wijze nuttig voor ze. Maar hoe?
Waarom ken ik dan niemand die plotseling verdwenen is als voedsel voor die dingen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
We worden gekweekt als voedsel.. vanuit de evolutie is dat logisch.. Maar dan blijft de vraag: Hoe komen ze zo sluw? Ze hebben geen hersens zoals wij..
Omdat ze hun buit eerst groter willen makenquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:51 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
Waarom ken ik dan niemand die plotseling verdwenen is als voedsel voor die dingen?
Er was een dinosoort (velociraptors? Weet ik niet zeker....) die qua hersenomvang akelig dicht in de buurt van apen kwamen. Na 65 miljoen jaar evolutie zouden dat best verdomd knappe beestjes geworden kunnen zijn!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
We worden gekweekt als voedsel.. vanuit de evolutie is dat logisch.. Maar dan blijft de vraag: Hoe komen ze zo sluw? Ze hebben geen hersens zoals wij..
Maar dan moet je wel in evolutie gelovenquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Er was een dinosoort (velociraptors? Weet ik niet zeker....) die qua hersenomvang akelig dicht in de buurt van apen kwamen. Na 65 miljoen jaar evolutie zouden dat best verdomd knappe beestjes geworden kunnen zijn!
quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:20 schreef Idiota het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel in evolutie geloven
Ik kan namelijk niet bevatten dat mijn brein uit lava en een hoop steen is gekomen, en dat wij mensen nu zoveel emoties zoals liefde, angst, boosheid, ochtendhumeur, humor, en al dat soort dingen hebben.quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:20 schreef Idiota het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel in evolutie geloven
Wat is jouw kijk op het ontstaan van de mensheid dan?quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:42 schreef Idiota het volgende:
[..]
Ik vertrouw eerder op mijn verstand dan iets wat zichzelf 'wetenschap' noemt.
Ja , want je verstand is de absolute waarheid BOVEN iets waar 115 jaar zorgvuldige research naar is gedaanquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:42 schreef Idiota het volgende:
[..]
Ik vertrouw eerder op mijn verstand dan iets wat zichzelf 'wetenschap' noemt.
Dat wij wel met een reden hier leven, niet dat alles zomaar soort van huisje boompje beestje is.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat is jouw kijk op het ontstaan van de mensheid dan?
ja maar..... evolutie zegt juist dat het niet "zomaar" ontstaat.. als je denkt dat evolutietheorie volgens kans , toeval enz ontstaat, heb je totaal niks van evolutietheorie begrepen.. sorryquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:52 schreef Idiota het volgende:
[..]
Dat wij wel met een reden hier leven, niet dat alles zomaar soort van huisje boompje beestje is.
Ik verbaas me er altijd over hoe mensen kunnen zijn, hoe iemand boos kan worden, als iemand het gevoel van droefheid beleeft, als ik stelletjes ziet waaraan je zo kan zien dat de liefde diep zit.
En dan zomaar leven?
Wij allen zijn op zoek naar een vraag, waarom we leven, waarom gebeurt dit mij, wat gebeurt er als ik sterf, waar komt mijn IK vandaan.
De één vind zijn antwoorden in religie, de andere in de wetenschap.
Jij voelt je dus meer aangesproken tot wetenschap, ik daarentegen tot religie, maar ook dat kan ik niet bevatten. Dat er dus een God is die de touwen in eigen handen heeft.
Leven is apart
En dat al die ontwikkelingen toevallig gebeurt zijn?quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:52 schreef Michielos het volgende:
[..]
ja maar..... evolutie zegt juist dat het niet "zomaar" ontstaat
Dan wil ik wel wat feiten en bronnen van geen kansen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:52 schreef Michielos het volgende:
[..]
Als je denkt dat evolutietheorie volgens kans , toeval enz ontstaat, heb je totaal niks van evolutietheorie begrepen.. sorry
Dat evolutie gebaseerd is op feiten, kan vrijwel de gehele wetenschap zeggen (behalve een paar outlaws).
ben je bereid om je in te lezen? Want dan heb ik wat titels voor je.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:55 schreef Idiota het volgende:
[..]
En dat al die ontwikkelingen toevallig gebeurt zijn?
Dat we allemaal toevallig anders in elkaar zitten?
Sorry, maar dat kan ik niet geloven.
Internet graag, maar geen boekenquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:57 schreef Michielos het volgende:
[..]
ben je bereid om je in te lezen? Want dan heb ik wat titels voor je.
nee die dingen zijn niet TOEVALLIG gebeurd... het is geen kansprincipe????? Daarom zeg ik.. lees je eerst even in ofzo. evolutie is het totaal tegenovergestelde van "toeval" en "kans".
Nogmaals mijn vraag: ben je bereid je in te lezen?
Sure,quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:57 schreef Idiota het volgende:
[..]
Dan wil ik wel wat feiten en bronnen van geen kansen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |