abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119776755
Ok, dit is een specifiek topic gemaakt voor reptilians i.c.m. de NWO. Aangezien er een speciaal topic voor moest komen, leek me dit het beste idee.

Disclaimer: het is hier niet de bedoeling om pseudo sceptisch geblaat aan te horen over : Reptilians bestaan niet. Wetenschappelijk scepticisme is dus niet gewenst. Vandaag gaan we lekker op onderzoek uit in de grote bewijsvoering die reptilians heten.

Wat zijn reptilians? Reptilians oftewel interdimensionals zijn shapeshifting reptilian humanoids die veelal hoge functieplaatsen op planeet aarde overnemen. (ze kunnen in menselijke gedaante changen). Denk hierbij aan Bush, the british royal family e.d.

David Icke, die hier vele jaren onderzoek naar heeft gedaan, is ervan overtuigd dat er een interbreeding was in de far ancient world tussen aliens en mensen. Dit veroorzaakte hybride bloedlijnen. Indien wij verder dan de beperkingen van onze 5 zintuigen konden kijken, zouden we deze hoge piefen zien als reptilians.

Reptilians stammen qua geschiedenis al van ver voor onze tijd. Dit betekend dat ze deze aarde al voor geruime tijd bevolken. Bewijs kan men vinden in statues van onze ancestors.

Hier enkele filmpjes over deze reptielachtige sluipmoordenaars :r :r :r

Bekijk deze YouTube-video

Bekijk deze YouTube-video

dit is een serieus topic! ik hoop dan ook op veel respons.
That's right, ignore the troll. Nee, alsof jouw hersenreutels de mensheid naar een hoger plan tillen.
pi_119776949
Wij mensen hebben dan ook een reptielenbrein (reptilian cortex):

quote:
Het reptielenbrein
Ons oudste brein, dat vooral bestaat uit de hersenstam, hebben we gemeen met de reptielen. Dit brein is volgens MacLean zo’n 500 miljoen jaar oud. Het heeft een beperkt, maar zeer krachtig leervermogen dat we klassieke conditionering noemen. Verder wordt vanuit dit brein het voortbestaan van het individu en van de soort gereguleerd door middel van het ademhalen, het verteren van voedsel en seksualiteit. Dit brein is cognitief impenetrabel, wat betekent dat het nauwelijks toegankelijk is voor de neocortex (het deel van de hersenen dat betrokken is bij hogere functies als bewuste bewegingen en redeneren) en de vrije wil. Verslavingen, zoals roken, bevinden zich ook in dit brein. Daarom is het zo moeilijk om van het roken af te komen.
http://www.onderwijsvanmorgen.nl/het-volwassen-brein-2/

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2012 12:11:51 ]
  vrijdag 30 november 2012 @ 12:12:15 #3
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_119776982
Even een dingetje over David Icke, alhoewel deze man vaak overtuigend over komt zitten er vaak hele vage dingen bij. Andere NWO-journalisten zijn dan vaak ook erg skeptisch over hem, het zit hem een beetje in zijn karakter om uitbundig te vertellen wat hij gelooft en zou hebben onderzocht. Ik denk dat je veel van David Ick's werk met een korreltje zout moet nemen.

quote:
Reptilians stammen qua geschiedenis al van ver voor onze tijd. Dit betekend dat ze deze aarde al voor geruime tijd bevolken. Bewijs kan men vinden in statues van onze ancestors.
En dit is natuurlijk een kul redenen. Vroeger tekenden we ook stick-figures op wanden van grotten om verhalen te vertellen, dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze daadwerkelijk zo waren of er uit zagen.
To doom or not to doom
pi_119776996
Ah dus blijkbaar is het alleen maar een serieus topic als je bijdraagt aan het bestaan van reptilians. Als je een andere mening hebt dan mag je zelfs niet eens meepraten.

quote:
Disclaimer: het is hier niet de bedoeling om pseudo sceptisch geblaat aan te horen over : Reptilians bestaan niet. Wetenschappelijk scepticisme is dus niet gewenst. Vandaag gaan we lekker op onderzoek uit in de grote bewijsvoering die reptilians heten.
Nou veel plezier dan maar
  vrijdag 30 november 2012 @ 12:16:30 #5
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_119777073
Overigens slaat dat bush reptiallian filmpje nergens op, ik kan ook kijken als de afbeeldingen uit die oude series. Het is niets meer dan speculatie, hard bewijs is er niet.
To doom or not to doom
pi_119777419
serieus en reptilians gaat niet samen :W
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_119777498
quote:
3s.gif Op vrijdag 30 november 2012 12:29 schreef Deetch het volgende:
serieus en reptilians gaat niet samen :W
Jawel. Je kunt best een serieuze discussie voeren over de ongelofelijke zwakte van de bewijsvoering. ;)

Overigens verlengde ik het allemaal maar omdat ik net een paar reacties uitwisselde en de boel toen op slot ging.
That's right, ignore the troll. Nee, alsof jouw hersenreutels de mensheid naar een hoger plan tillen.
pi_119780799
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 12:32 schreef Do-The-Monkey het volgende:

[..]

Jawel. Je kunt best een serieuze discussie voeren over de ongelofelijke zwakte van de bewijsvoering. ;)

Overigens verlengde ik het allemaal maar omdat ik net een paar reacties uitwisselde en de boel toen op slot ging.
Nee, de boel ging niet op slot, maar het topic was vol.
Heb je nieuwe topic even gereekst ;)
pi_119780829
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 14:44 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, de boel ging niet op slot, maar het topic was vol.
Heb je nieuwe topic even gereekst ;)
Oh zo. Ik heb nog het een en ander te leren hier.

Dank je! :)
pi_119780890
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 14:45 schreef Do-The-Monkey het volgende:

[..]

Graag gedaan en dat leren valt wel mee hoor. Je post al lekker mee ;)
pi_119780980
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 14:47 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Graag gedaan en dat leren valt wel mee hoor. Je post al lekker mee ;)
*) Het is verslavend.
pi_119780996
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 14:50 schreef Do-The-Monkey het volgende:

[..]

*) Het is verslavend.
Tell me :Y
pi_119781596
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 14:45 schreef Do-The-Monkey het volgende:

[..]

Waarom dat Bush filmpje in de OP?

Dat is toch niet geloofwaardig, of wel?
pi_119781606
Maarreh, hoe weet je dat het reptielen zijn? Liet Bill Clinton zijn staart vallen toen Monica Lewinsky er een goeie zwier aan gaf? Leggen ze eieren? Hebben ze zonlicht nodig om zich op te warmen? Hebben ze een cloaca? Is Bush gesondeerd om er achter te komen dat hij een man is?
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
pi_119781830
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:10 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Waarom dat Bush filmpje in de OP?

Dat is toch niet geloofwaardig, of wel?
Ik heb die hele OP in zijn geheel meegenomen vanuit de andere discussie. Het filmpje is er in ieder geval bewijs voor dat die man niet spoort, voor die enkeling die dat niet al eerder was opgevallen.
pi_119781889
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:17 schreef Do-The-Monkey het volgende:

[..]

Ik heb die hele OP in zijn geheel meegenomen vanuit de andere discussie. Het filmpje is er in ieder geval bewijs voor dat die man niet spoort, voor die enkeling die dat niet al eerder was opgevallen.
Dat iemand niet spoort maakt hem nog geen reptilian toch?

[ Bericht 0% gewijzigd door Smack10 op 30-11-2012 15:30:29 ]
pi_119782460
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 12:12 schreef A-mineur het volgende:
Even een dingetje over David Icke, alhoewel deze man vaak overtuigend over komt zitten er vaak hele vage dingen bij. Andere NWO-journalisten zijn dan vaak ook erg skeptisch over hem, het zit hem een beetje in zijn karakter om uitbundig te vertellen wat hij gelooft en zou hebben onderzocht. Ik denk dat je veel van David Ick's werk met een korreltje zout moet nemen.

[..]

En dit is natuurlijk een kul redenen. Vroeger tekenden we ook stick-figures op wanden van grotten om verhalen te vertellen, dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze daadwerkelijk zo waren of er uit zagen.
Zelfde geldt voor Alex Jones.

Die man trekt alles tot in het belachelijke door.
pi_119782717
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:18 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Dat iemand niet spoort maakt hem nog geen reptilian toch?
Nee, maar als iemand als hij op die positie zit, kun je daar uit concluderen dat het allemaal 1 grote poppenkast is. En nee, dat betekent niet automatisch dat alles het werk is van schubbige ruimtevaarders. Ik denk dat, als de mensen die zich realiseren dat het slecht is in de wereld zich allemaal bezig zouden houden met de daadwerkelijke feiten, en het zoeken naar mogelijke oplossingen, in plaats van naar bewijzen te zoeken in indianenverhalen, dat er een stuk meer echte resultaten zouden worden geboekt.
pi_119782904
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:45 schreef Do-The-Monkey het volgende:

[..]

Nee, maar als iemand als hij op die posi..tie zit, kun je daar uit concluderen dat het allemaal 1 grote poppenkast is. En nee, dat betekent niet automatisch dat alles het werk is van schubbige ruimtevaarders. Ik denk dat, als de mensen die zich realiseren dat het slecht is in de wereld zich allemaal bezig zouden houden met de daadwerkelijke feiten, en het zoeken naar mogelijke oplossingen, in plaats van naar bewijzen te zoeken in indianenverhalen, dat er een stuk meer echte resultaten zouden worden geboekt.
Je bent op de hoogte dat de verkiezingen in de VS per definitie één grote poppenkast is. Het is vooral een mediaspectakel waar je bang van wordt waarin niet geprobeerd wordt standpunten naar voren te brengen, maar de tegenstander zo slecht mogelijk af te schilderen?

Daarnaast heeft de president die uiteindelijk gekozen wordt rekening te houden met de bedrijven/mensen die hun campagne gefinancierd hebben..

Ik denk dat je je niet zo moet focussen om Amerika, maar eerder op het feit op de reptilians niet ons hier hebben neergezet of ons hebben geholpen om tot een hoger intelligentieniveau te komen.
pi_119783329
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:50 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Je bent op de hoogte dat de verkiezingen in de VS per definitie één grote poppenkast is. Het is vooral een mediaspectakel waar je bang van wordt waarin niet geprobeerd wordt standpunten naar voren te brengen, maar de tegenstander zo slecht mogelijk af te schilderen?

Uiteraard. Sterker nog, het hele feit dat ze überhaupt een president hebben is een middel om de publieke opinie mee te beïnvloeden. Wie er ook president is, hij bepaalt zelf toch helemaal niets. Zelfs de leden van het congres daar doen volgens mij niet veel substantieels. Uiteindelijk komen de commando's van de mensen met het geld. Mensen die het volk niet kent. Geldzakken die wonen in paleisjes die niet met google earth te vinden zijn.

quote:

[..]

Daarnaast heeft de president die uiteindelijk gekozen wordt rekening te houden met de bedrijven/mensen die hun campagne gefinancierd hebben..

Precies.

quote:

[..]

Ik denk dat je je niet zo moet focussen om Amerika, maar eerder op het feit op de reptilians niet ons hier hebben neergezet of ons hebben geholpen om tot een hoger intelligentieniveau te komen.
Dat doe ik al zeker niet. Ik probeer constant om het grote plaatje te overzien, zodat je kunt zien welke rollen de verschillende spelers hebben. Het gaat erom WAT er fout gaat in de wereld. Wie er verantwoordelijk voor is, is alleen relevant wanneer je daadwerkelijk actief aan een oplossing wilt werken.
pi_119788142
Vaak met je ogen knipperen is verdacht en kan er op duiden dat je een reptillian bent 8-)

pi_119796635
hier wordt david icke als oplichter ontmaskert

pi_119803642
'Reptilians' bestaan niet, wel hele diep religieuze mensen die heilig geloven dat zij goden op Aarde zijn. Er absoluut zeker van zijn dat zij dat zijn (en zich zo gedragen en dit tot het meest absolute uitvoeren) Hebben dus een systeem bedacht (grofweg bestaande uit kapitalisme, media, economie en politiek/ideologie) om macht te krijgen over miljoenen mensen. De niet-'reptilians', de gewone man, de burger, kan er heel makkelijk ervoor zorgen dat zij niet (weer) absolute macht in handen krijgen (niet je macht uithanden geven, klinkt simpel, maar mensen zijn 'geprogrammeert' om zich richting de stemhokjes te bewegen, psychologisch gelabelt) Men weet een hele bevolking te laten geloven in politiek (al ruim honderd jaar lang), en via de media en psyoorlog weet men de massa te manipuleren en psychologisch tot een te smeden) 'Reptilians' zijn niets anders dan leden van een sekte of religie.
Er zijn geen buitennatuurlijke dingen in dit ecosysteem, dat al miljarden jaren oud is, alles en iedereen past er precies in, niemand valt er psychologisch en anatomisch buiten, inclusief de 'reptilians'.
pi_119803811
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 00:55 schreef Synthercell het volgende:
'Reptilians' bestaan niet, wel hele diep religieuze mensen die heilig geloven dat zij goden op Aarde zijn. Er absoluut zeker van zijn dat zij dat zijn (en zich zo gedragen en dit tot het meest absolute uitvoeren) Hebben dus een systeem bedacht (grofweg bestaande uit kapitalisme, media, economie en politiek/ideologie) om macht te krijgen over miljoenen mensen. De niet-'reptilians', de gewone man, de burger, kan er heel makkelijk ervoor zorgen dat zij niet (weer) absolute macht in handen krijgen (niet je macht uithanden geven, klinkt simpel, maar mensen zijn 'geprogrammeert' om zich richting de stemhokjes te bewegen, psychologisch gelabelt) Men weet een hele bevolking te laten geloven in politiek (al ruim honderd jaar lang), en via de media en psyoorlog weet men de massa te manipuleren en psychologisch tot een te smeden) 'Reptilians' zijn niets anders dan leden van een sekte of religie.
Er zijn geen buitennatuurlijke dingen in dit ecosysteem, dat al miljarden jaren oud is, alles en iedereen past er precies in, niemand valt er psychologisch en anatomisch buiten, inclusief de 'reptilians'.
Wat een kul.

Dus communisme, religieuze fanaten met hun geloof/sharia zijn wel goed? Lekker bashen op kapitalisme is te makkelijk ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')