http://www.onderwijsvanmorgen.nl/het-volwassen-brein-2/quote:Het reptielenbrein
Ons oudste brein, dat vooral bestaat uit de hersenstam, hebben we gemeen met de reptielen. Dit brein is volgens MacLean zo’n 500 miljoen jaar oud. Het heeft een beperkt, maar zeer krachtig leervermogen dat we klassieke conditionering noemen. Verder wordt vanuit dit brein het voortbestaan van het individu en van de soort gereguleerd door middel van het ademhalen, het verteren van voedsel en seksualiteit. Dit brein is cognitief impenetrabel, wat betekent dat het nauwelijks toegankelijk is voor de neocortex (het deel van de hersenen dat betrokken is bij hogere functies als bewuste bewegingen en redeneren) en de vrije wil. Verslavingen, zoals roken, bevinden zich ook in dit brein. Daarom is het zo moeilijk om van het roken af te komen.
En dit is natuurlijk een kul redenen. Vroeger tekenden we ook stick-figures op wanden van grotten om verhalen te vertellen, dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze daadwerkelijk zo waren of er uit zagen.quote:Reptilians stammen qua geschiedenis al van ver voor onze tijd. Dit betekend dat ze deze aarde al voor geruime tijd bevolken. Bewijs kan men vinden in statues van onze ancestors.
Nou veel plezier dan maarquote:Disclaimer: het is hier niet de bedoeling om pseudo sceptisch geblaat aan te horen over : Reptilians bestaan niet. Wetenschappelijk scepticisme is dus niet gewenst. Vandaag gaan we lekker op onderzoek uit in de grote bewijsvoering die reptilians heten.
Jawel. Je kunt best een serieuze discussie voeren over de ongelofelijke zwakte van de bewijsvoering.quote:
Nee, de boel ging niet op slot, maar het topic was vol.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:32 schreef Do-The-Monkey het volgende:
[..]
Jawel. Je kunt best een serieuze discussie voeren over de ongelofelijke zwakte van de bewijsvoering.![]()
Overigens verlengde ik het allemaal maar omdat ik net een paar reacties uitwisselde en de boel toen op slot ging.
Oh zo. Ik heb nog het een en ander te leren hier.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, de boel ging niet op slot, maar het topic was vol.
Heb je nieuwe topic even gereekst
Graag gedaan en dat leren valt wel mee hoor. Je post al lekker meequote:Op vrijdag 30 november 2012 14:45 schreef Do-The-Monkey het volgende:
[..]
Oh zo. Ik heb nog het een en ander te leren hier.
Dank je!
quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Graag gedaan en dat leren valt wel mee hoor. Je post al lekker mee
Waarom dat Bush filmpje in de OP?quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:45 schreef Do-The-Monkey het volgende:
[..]
Oh zo. Ik heb nog het een en ander te leren hier.
Dank je!
Ik heb die hele OP in zijn geheel meegenomen vanuit de andere discussie. Het filmpje is er in ieder geval bewijs voor dat die man niet spoort, voor die enkeling die dat niet al eerder was opgevallen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:10 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Waarom dat Bush filmpje in de OP?
Dat is toch niet geloofwaardig, of wel?
Dat iemand niet spoort maakt hem nog geen reptilian toch?quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:17 schreef Do-The-Monkey het volgende:
[..]
Ik heb die hele OP in zijn geheel meegenomen vanuit de andere discussie. Het filmpje is er in ieder geval bewijs voor dat die man niet spoort, voor die enkeling die dat niet al eerder was opgevallen.
Zelfde geldt voor Alex Jones.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:12 schreef A-mineur het volgende:
Even een dingetje over David Icke, alhoewel deze man vaak overtuigend over komt zitten er vaak hele vage dingen bij. Andere NWO-journalisten zijn dan vaak ook erg skeptisch over hem, het zit hem een beetje in zijn karakter om uitbundig te vertellen wat hij gelooft en zou hebben onderzocht. Ik denk dat je veel van David Ick's werk met een korreltje zout moet nemen.
[..]
En dit is natuurlijk een kul redenen. Vroeger tekenden we ook stick-figures op wanden van grotten om verhalen te vertellen, dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze daadwerkelijk zo waren of er uit zagen.
Nee, maar als iemand als hij op die positie zit, kun je daar uit concluderen dat het allemaal 1 grote poppenkast is. En nee, dat betekent niet automatisch dat alles het werk is van schubbige ruimtevaarders. Ik denk dat, als de mensen die zich realiseren dat het slecht is in de wereld zich allemaal bezig zouden houden met de daadwerkelijke feiten, en het zoeken naar mogelijke oplossingen, in plaats van naar bewijzen te zoeken in indianenverhalen, dat er een stuk meer echte resultaten zouden worden geboekt.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:18 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dat iemand niet spoort maakt hem nog geen reptilian toch?
Je bent op de hoogte dat de verkiezingen in de VS per definitie één grote poppenkast is. Het is vooral een mediaspectakel waar je bang van wordt waarin niet geprobeerd wordt standpunten naar voren te brengen, maar de tegenstander zo slecht mogelijk af te schilderen?quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:45 schreef Do-The-Monkey het volgende:
[..]
Nee, maar als iemand als hij op die posi..tie zit, kun je daar uit concluderen dat het allemaal 1 grote poppenkast is. En nee, dat betekent niet automatisch dat alles het werk is van schubbige ruimtevaarders. Ik denk dat, als de mensen die zich realiseren dat het slecht is in de wereld zich allemaal bezig zouden houden met de daadwerkelijke feiten, en het zoeken naar mogelijke oplossingen, in plaats van naar bewijzen te zoeken in indianenverhalen, dat er een stuk meer echte resultaten zouden worden geboekt.
Uiteraard. Sterker nog, het hele feit dat ze überhaupt een president hebben is een middel om de publieke opinie mee te beïnvloeden. Wie er ook president is, hij bepaalt zelf toch helemaal niets. Zelfs de leden van het congres daar doen volgens mij niet veel substantieels. Uiteindelijk komen de commando's van de mensen met het geld. Mensen die het volk niet kent. Geldzakken die wonen in paleisjes die niet met google earth te vinden zijn.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:50 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je bent op de hoogte dat de verkiezingen in de VS per definitie één grote poppenkast is. Het is vooral een mediaspectakel waar je bang van wordt waarin niet geprobeerd wordt standpunten naar voren te brengen, maar de tegenstander zo slecht mogelijk af te schilderen?
Precies.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:50 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Daarnaast heeft de president die uiteindelijk gekozen wordt rekening te houden met de bedrijven/mensen die hun campagne gefinancierd hebben..
Dat doe ik al zeker niet. Ik probeer constant om het grote plaatje te overzien, zodat je kunt zien welke rollen de verschillende spelers hebben. Het gaat erom WAT er fout gaat in de wereld. Wie er verantwoordelijk voor is, is alleen relevant wanneer je daadwerkelijk actief aan een oplossing wilt werken.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:50 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik denk dat je je niet zo moet focussen om Amerika, maar eerder op het feit op de reptilians niet ons hier hebben neergezet of ons hebben geholpen om tot een hoger intelligentieniveau te komen.
Wat een kul.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:55 schreef Synthercell het volgende:
'Reptilians' bestaan niet, wel hele diep religieuze mensen die heilig geloven dat zij goden op Aarde zijn. Er absoluut zeker van zijn dat zij dat zijn (en zich zo gedragen en dit tot het meest absolute uitvoeren) Hebben dus een systeem bedacht (grofweg bestaande uit kapitalisme, media, economie en politiek/ideologie) om macht te krijgen over miljoenen mensen. De niet-'reptilians', de gewone man, de burger, kan er heel makkelijk ervoor zorgen dat zij niet (weer) absolute macht in handen krijgen (niet je macht uithanden geven, klinkt simpel, maar mensen zijn 'geprogrammeert' om zich richting de stemhokjes te bewegen, psychologisch gelabelt) Men weet een hele bevolking te laten geloven in politiek (al ruim honderd jaar lang), en via de media en psyoorlog weet men de massa te manipuleren en psychologisch tot een te smeden) 'Reptilians' zijn niets anders dan leden van een sekte of religie.
Er zijn geen buitennatuurlijke dingen in dit ecosysteem, dat al miljarden jaren oud is, alles en iedereen past er precies in, niemand valt er psychologisch en anatomisch buiten, inclusief de 'reptilians'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |