`quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:43 schreef ToT het volgende:
Ik vraag me trouwens wat af....van degenen die als reptillians gezien worden, zoals de koningin van Engeland, is het bekend of die gezondheidsproblemen hebben en ook wel eens naar de dokter / het ziekenhuis gaan?
Dát vind ik een heel goeie vraagquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:58 schreef Kimbell het volgende:
[..]
`
Ze gaan zelfs dood, zij het dat ze soms erg oud worden (queen mum).
Maar is het erg als er reptilians bestaan? Hebben ze slechte plannen voor onsd? Wat willen ze?
De reptillians zouden de ware machtshebbers in deze wereld zijn en willen dus de wereldbevolking decimeren.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:58 schreef Kimbell het volgende:
[..]
`
Ze gaan zelfs dood, zij het dat ze soms erg oud worden (queen mum).
Maar is het erg als er reptilians bestaan? Hebben ze slechte plannen voor onsd? Wat willen ze?
Dan zijn ze daar tot nu toe niet zo heel erg in geslaagd..quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:00 schreef ToT het volgende:
[..]
De reptillians zouden de ware machtshebbers in deze wereld zijn en willen dus de wereldbevolking decimeren.
Precies, dus dat zal het doel wel niet zijn. Blijkbaar zijn we op enige wijze nuttig voor ze. Maar hoe?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dan zijn ze daar tot nu toe niet zo heel erg in geslaagd..
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:59 schreef Kimbell het volgende:
[..]
Precies, dus dat zal het doel wel niet zijn. Blijkbaar zijn we op enige wijze nuttig voor ze. Maar hoe?
Waarom ken ik dan niemand die plotseling verdwenen is als voedsel voor die dingen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
We worden gekweekt als voedsel.. vanuit de evolutie is dat logisch.. Maar dan blijft de vraag: Hoe komen ze zo sluw? Ze hebben geen hersens zoals wij..
Omdat ze hun buit eerst groter willen makenquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:51 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
Waarom ken ik dan niemand die plotseling verdwenen is als voedsel voor die dingen?
Er was een dinosoort (velociraptors? Weet ik niet zeker....) die qua hersenomvang akelig dicht in de buurt van apen kwamen. Na 65 miljoen jaar evolutie zouden dat best verdomd knappe beestjes geworden kunnen zijn!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
We worden gekweekt als voedsel.. vanuit de evolutie is dat logisch.. Maar dan blijft de vraag: Hoe komen ze zo sluw? Ze hebben geen hersens zoals wij..
Maar dan moet je wel in evolutie gelovenquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Er was een dinosoort (velociraptors? Weet ik niet zeker....) die qua hersenomvang akelig dicht in de buurt van apen kwamen. Na 65 miljoen jaar evolutie zouden dat best verdomd knappe beestjes geworden kunnen zijn!
quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:20 schreef Idiota het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel in evolutie geloven
Ik kan namelijk niet bevatten dat mijn brein uit lava en een hoop steen is gekomen, en dat wij mensen nu zoveel emoties zoals liefde, angst, boosheid, ochtendhumeur, humor, en al dat soort dingen hebben.quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:20 schreef Idiota het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel in evolutie geloven
Wat is jouw kijk op het ontstaan van de mensheid dan?quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:42 schreef Idiota het volgende:
[..]
Ik vertrouw eerder op mijn verstand dan iets wat zichzelf 'wetenschap' noemt.
Ja , want je verstand is de absolute waarheid BOVEN iets waar 115 jaar zorgvuldige research naar is gedaanquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:42 schreef Idiota het volgende:
[..]
Ik vertrouw eerder op mijn verstand dan iets wat zichzelf 'wetenschap' noemt.
Dat wij wel met een reden hier leven, niet dat alles zomaar soort van huisje boompje beestje is.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat is jouw kijk op het ontstaan van de mensheid dan?
ja maar..... evolutie zegt juist dat het niet "zomaar" ontstaat.. als je denkt dat evolutietheorie volgens kans , toeval enz ontstaat, heb je totaal niks van evolutietheorie begrepen.. sorryquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:52 schreef Idiota het volgende:
[..]
Dat wij wel met een reden hier leven, niet dat alles zomaar soort van huisje boompje beestje is.
Ik verbaas me er altijd over hoe mensen kunnen zijn, hoe iemand boos kan worden, als iemand het gevoel van droefheid beleeft, als ik stelletjes ziet waaraan je zo kan zien dat de liefde diep zit.
En dan zomaar leven?
Wij allen zijn op zoek naar een vraag, waarom we leven, waarom gebeurt dit mij, wat gebeurt er als ik sterf, waar komt mijn IK vandaan.
De één vind zijn antwoorden in religie, de andere in de wetenschap.
Jij voelt je dus meer aangesproken tot wetenschap, ik daarentegen tot religie, maar ook dat kan ik niet bevatten. Dat er dus een God is die de touwen in eigen handen heeft.
Leven is apart
En dat al die ontwikkelingen toevallig gebeurt zijn?quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:52 schreef Michielos het volgende:
[..]
ja maar..... evolutie zegt juist dat het niet "zomaar" ontstaat
Dan wil ik wel wat feiten en bronnen van geen kansen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:52 schreef Michielos het volgende:
[..]
Als je denkt dat evolutietheorie volgens kans , toeval enz ontstaat, heb je totaal niks van evolutietheorie begrepen.. sorry
Dat evolutie gebaseerd is op feiten, kan vrijwel de gehele wetenschap zeggen (behalve een paar outlaws).
ben je bereid om je in te lezen? Want dan heb ik wat titels voor je.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:55 schreef Idiota het volgende:
[..]
En dat al die ontwikkelingen toevallig gebeurt zijn?
Dat we allemaal toevallig anders in elkaar zitten?
Sorry, maar dat kan ik niet geloven.
Internet graag, maar geen boekenquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:57 schreef Michielos het volgende:
[..]
ben je bereid om je in te lezen? Want dan heb ik wat titels voor je.
nee die dingen zijn niet TOEVALLIG gebeurd... het is geen kansprincipe????? Daarom zeg ik.. lees je eerst even in ofzo. evolutie is het totaal tegenovergestelde van "toeval" en "kans".
Nogmaals mijn vraag: ben je bereid je in te lezen?
Sure,quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:57 schreef Idiota het volgende:
[..]
Dan wil ik wel wat feiten en bronnen van geen kansen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |