Scanners zijn niet nodig, ook een ark bouwen niet want de mensen zelf zijn reptilian, slim sluw en manipulatief.quote:Op zondag 14 februari 2010 00:19 schreef Flammie het volgende:
En nog een etage dieper...
waarom maken we niet gewoon van de maan een soort van deathstar? In het geheim dus... nadat de echte mensen (door middel van scanners) in de ark hun plaats genomen hebben en van de aarde verwijdert zijn schieten we met een krachtige straal de aarde aan flarden met alle reptilian leftovers er bij..
Waarom denk je dat? Reptielen zijn vrij dom, hebben nauwelijks hersens..quote:Op zondag 14 februari 2010 00:47 schreef Godfokt het volgende:
[..]
Scanners zijn niet nodig, ook een ark bouwen niet want de mensen zelf zijn reptilian, slim sluw en manipulatief.
Of ze gebruiken ze nietquote:Op zondag 14 februari 2010 09:03 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Reptielen zijn vrij dom, hebben nauwelijks hersens..
Lees dit topic maar eens goed door en check de youtube filmpjes!quote:Op zondag 14 februari 2010 10:17 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ok.. Wie gelooft er hier serieus in intelligente, humanoïde reptielen, die in het geheim en in vermomming de wereld al sinds geruime tijd overheersen?
En wat is dan de bewijsvoering?
quote:Op zondag 14 februari 2010 12:10 schreef Michielos het volgende:
dus dit is je bullshit idee van kritisch denken, TS?
Kritisch denken is goed, we zouden kritisch moeten denken maar wat jij doet is een geval apart.
Je ziet zelf overal complotten en verbanden in zonder hier allereerst KRITISCH naar te kijken.
Zie je wel! Ik dacht het al een hele tijdquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:45 schreef Karasta het volgende:
Ok ik geef het toe, ik ben zelf een reptillian.
Vraag wat je wil aan mij.
Ik durf niet echt een geintje te maken op dit moment, zelfs niet op dit 'serieuze' topic..quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:45 schreef Karasta het volgende:
Dan gaan ze huilenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
Iedereen zit hier nu wel lacherig te doen maar wat als blijkt dat ze wel echt bestaan?
Nou da's fijnquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:45 schreef Karasta het volgende:
Oh! Nou, dan is alles opgelost. Sl...o neequote:Op woensdag 17 februari 2010 10:53 schreef Desunoto het volgende:
Reptillians veranderen van gedaante he en dan verandert hun skelet gewoon mee.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:49 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou da's fijn, want ik heb een aantal vragen:
Stel dat die reptilians er echt zijn en dat ze ons geprogrammeerd hebben; waarom hebben ze ons dan niet zo geprogrammeerd dat we ze nooit zullen ontdekken en dus nooit maar iets over ze berichten?
Wij zijn zo geprogrammeerd maar er zijn altijd mensen die zich kunnen vrijworstelen van de ketenen. Zie David Icke bv. Het gaat zoals elke oplichting. Ken je het niet, dan trap je erin. Ken je de oplichting, dan kun je ook niet meer gefopt worden!Het schijnt dat 'onze machthebbers' vliezen tussen hun tenen en nog meer rare afwijkingen hebben; heeft iemand daar meer informatie over?
www.youtube.comZijn er ooit skeletten van reptilians gevonden?
Neen, niet dat ik weet. Er is ook niet veel bekend over de leeftijd van reptilian entitiesHoe komt het dat (volgens sommigen) de reptilians al van voor 4000 voor Christus stammen, maar dat er maar zo weinig mensen zijn die uberhaupt ooit van de reptilianstheorie gehoord hebben?
Hoeveel mensen hebben gehoord of kunnen exact vertellen wat bepaalde theorieen zijn die ons universum beheersen? Dat er weinig mensen zijn die het kennen is net zo een drogreden als : hele volkeren geloofden in God en dus bestaat God. Die kunnen onmogelijk allemaal gek zijn
Kun je me de link naar het juiste filmpje geven?quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:26 schreef Michielos het volgende:Het schijnt dat 'onze machthebbers' vliezen tussen hun tenen en nog meer rare afwijkingen hebben; heeft iemand daar meer informatie over?
www.youtube.com
Nah, de waarheid is een pad dat alleen jij kan bewandelenquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:09 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Kun je me de link naar het juiste filmpje geven?
Idd, volgens mij zitten een paar mensen gewoon te trollenquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:23 schreef Revolution-NL het volgende:
Mensen die in reptilians geloven
Je kan ook doorslaan.
Dus eigenlijk kunnen we allemaal reptilians zijn? Eigenlijk zijn we dus een soort Barbapapa's of Hulkenquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:43 schreef ToT het volgende:
Ik geloof trouwens dat het Ali_Kannibali was die zei dat reptillians gewone mensen waren, maar die met zwarte magie deels in reptielen veranderden om zo de fysieke kracht van reptielen te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |