ok maar hier is scepticisme niet gewenst. We gaan hier enkel op onderzoek uit in de wereld van reptiliansquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:35 schreef Salvad0R het volgende:
Het verhaal over gedaantewisselende semi-reptielen is mijn inziens propaganda om onze leiders een soort van mythische status te geven, om angst af te dwingen bij de mensen die voor dat soort sprookjes kunnen vallen.
Wat wel Real Shit is, is het crossclonen van mensen en dieren. Half mens-half hond/spin/worm stuff. Zijn ze mee bezig, is sick.
In dat kader lijkt het mij wel mogelijk reptillians artificieel te creëren. Maar dat heeft niets te maken met onze leiders, die meer genetisch zwakke producten van inteelt zijn, geketend aan hun erfelijke lot van macht.
sure hou jij jouw crap dan buiten dit topicquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:39 schreef Salvad0R het volgende:
Als jij maar met je crap uit NWO topic blijft. Coño grande.
Dan lijken Centaurs en elfen mij in de toekomst niet echt onmogelijk, als ze zodanig kunnen clonen dat je half mens, half vlinder wordt, of half mens - half paard.. .. daar over nadenkend... ja das best ziek.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:35 schreef Salvad0R het volgende:
Het verhaal over gedaantewisselende semi-reptielen is mijn inziens propaganda om onze leiders een soort van mythische status te geven, om angst af te dwingen bij de mensen die voor dat soort sprookjes kunnen vallen.
Wat wel Real Shit is, is het crossclonen van mensen en dieren. Half mens-half hond/spin/worm stuff. Zijn ze mee bezig, is sick.
In dat kader lijkt het mij wel mogelijk reptillians artificieel te creëren. Maar dat heeft niets te maken met onze leiders, die meer genetisch zwakke producten van inteelt zijn, geketend aan hun erfelijke lot van macht.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:00 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Hoe goden en geesten er uitzien weet men niet; niemand heeft hen gezien. Daarom zijn ze gemakkelijk te schilderen
Wijsheden, I love 'emquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik vind dit deel van je signature erg leuk:
[..]
David Icke heeft mischien veel kennis gedronken uit de bevindingen van Zecharia Sitchen over de Soemerische kleitabletten.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:26 schreef Michielos het volgende:
Ok, dit is een specifiek topic gemaakt voor reptilians i.c.m. de NWO. Aangezien er een speciaal topic voor moest komen, leek me dit het beste idee.
Disclaimer: het is hier niet de bedoeling om pseudo sceptisch geblaat aan te horen over : Reptilians bestaan niet. Wetenschappelijk scepticisme is dus niet gewenst. Vandaag gaan we lekker op onderzoek uit in de grote bewijsvoering die reptilians heten.
Wat zijn reptilians? Reptilians oftewel interdimensionals zijn shapeshifting reptilian humanoids die veelal hoge functieplaatsen op planeet aarde overnemen. (ze kunnen in menselijke gedaante changen). Denk hierbij aan Bush, the british royal family e.d.
David Icke, die hier vele jaren onderzoek naar heeft gedaan, is ervan overtuigd dat er een interbreeding was in de far ancient world tussen aliens en mensen. Dit veroorzaakte hybride bloedlijnen. Indien wij verder dan de beperkingen van onze 5 zintuigen konden kijken, zouden we deze hoge piefen zien als reptilians.
Reptilians stammen qua geschiedenis al van ver voor onze tijd. Dit betekend dat ze deze aarde al voor geruime tijd bevolken. Bewijs kan men vinden in statues van onze ancestors.
Hier enkele filmpjes over deze reptielachtige sluipmoordenaars![]()
![]()
dit is een serieus topic! ik hoop dan ook op veel respons.
Maar goed, mijn prangende vragenquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:26 schreef Michielos het volgende:
Vandaag gaan we lekker op onderzoek uit in de grote bewijsvoering die reptilians heten.
Hier is het vervolg op filmpje 1:quote:
Zijn er echt mensen die geloven dat die filmpjes niet bewerkt zijn?quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:50 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Hier is het vervolg op filmpje 1:
Ja, die zijn erquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zijn er echt mensen die geloven dat die filmpjes niet bewerkt zijn?
Exact wat ik aanhaalde, over dat 3e filmpje.quote:
ja dat willen ze laten geloven jaquote:Op donderdag 11 februari 2010 00:30 schreef Ticker het volgende:
[..]
Exact wat ik aanhaalde, over dat 3e filmpje.
Zelfde als die Bush Sr film waarin hij een 'reptillian' zou zijn. Als dat werkelijk hun pupillen waren zag je ze bewegen, maar deze vorm blijft constant verticaal. Licht effect dus.
zag je zn rare driehoekige pupillen niet op die ander foto? Balkenende is een alien, wat ik je brom.quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:30 schreef ToT het volgende:
Boel beetje opgeschoond. Laten we niet te veel lol gaan trappen, mmmkay?
Bron - Mijn favoriete skepsis website!quote:Why It's Retarded:
Because it's too awesome to be true, damnit.
Zei hij in 1996quote:"A plan is currently underway to break up Canada and reduce the whole nation to another state within the U.S. A Global Elite controls the world's banking system, transnational corporations, leading politicians, media, and intelligence agencies. This Elite operates through secret and semisecret organizations including the Bilderberger Group, the Council on Foreign Relations (CFR), and the Trilateral Commission, whose members include leading bankers, industrialists and media owners. It is this Elite that is seeking to remove Canada from the map as part of their plan for a world government, a central bank, a world currency, a world army, and a cashless, microchipped population."
quote:"I strongly believe that a small Jewish clique which has contempt for the mass of Jewish people worked with non-Jews to create the First World War, the Russian Revolution, and the Second World War. This Jewish/non-Jewish Elite used the First World War to secure the Balfour Declaration and the principle of the Jewish State of Israel (for which, given the genetic history of most Jewish people, there is absolutely no justification on historical grounds or any other). They then dominated the Versailles Peace Conference and created the circumstances which made the Second World War inevitable. They financed Hitler to power in 1933 and made the funds available for his rearmament."
En dan zeggen dat hij anti-semitist is.quote:"In Britain, I am told by an extremely reliable source very close to the intelligence organisations that the "far-right" group, Combat 18, is a front for the sinister Anti-Defamation League, the United States arm of the Israeli/Rothschild secret service, Mossad. The Anti-Defamation League (ADL) has been operating in Britain and Europe since at least 1991 and its role is to brand as anti-Semitic anyone who is getting close to the truth of what is going on. What better way to discredit an investigator than to have a "far-Right" group like Combat 18 to praise them?"
quote:"The Talmud, the Jewish book of law, contains among other little gems, the following: "Just the Jews are humans, the non-Jews are no humans, but cattle" (Kerithuth 6b, page 78, Jebhammoth 61); "The non-Jews have been created to serve the Jews as Slaves" (Midrasch Talpioth 225); "Sexual intercourse with non-Jews is like sexual intercourse with animals" (Kethuboth 3b); "The non-Jews have to be avoided, even more than sick pigs" (Orach Chaiim, 57, 6a); "The birth rate of non-Jews has to be suppressed massively" (Zohar II, 4b); "As you replace lost cows and donkeys, so you shall replace non-Jews" (Lore Dea 377,1). And so it goes on and on. So how often do the "anti-racist" protesters demonstrate outside Talmudic events. Never. Exactly."
Ja.. maar schijnbaar is dat 'geen speld tussen krijgen' toch geheel een eigen interpretatie.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:19 schreef SicSicSics het volgende:
Er is geen speld tussen te krijgen, die uitspraken. Hij is wel goed, dat moet je hem nageven!
Eerst de algemene bronnen buiten spel zetten en daarna je geniale mind blowing conspiracy idee als de werkelijkheid presenteren.
Wat is pseudo sceptisch?quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:26 schreef Michielos het volgende:
Ok, dit is een specifiek topic gemaakt voor reptilians i.c.m. de NWO. Aangezien er een speciaal topic voor moest komen, leek me dit het beste idee.
Disclaimer: het is hier niet de bedoeling om pseudo sceptisch geblaat aan te horen over : Reptilians bestaan niet. Wetenschappelijk scepticisme is dus niet gewenst. Vandaag gaan we lekker op onderzoek uit in de grote bewijsvoering die reptilians heten.
Wat zijn reptilians? Reptilians oftewel interdimensionals zijn shapeshifting reptilian humanoids die veelal hoge functieplaatsen op planeet aarde overnemen. (ze kunnen in menselijke gedaante changen). Denk hierbij aan Bush, the british royal family e.d.
David Icke, die hier vele jaren onderzoek naar heeft gedaan, is ervan overtuigd dat er een interbreeding was in de far ancient world tussen aliens en mensen. Dit veroorzaakte hybride bloedlijnen. Indien wij verder dan de beperkingen van onze 5 zintuigen konden kijken, zouden we deze hoge piefen zien als reptilians.
Reptilians stammen qua geschiedenis al van ver voor onze tijd. Dit betekend dat ze deze aarde al voor geruime tijd bevolken. Bewijs kan men vinden in statues van onze ancestors.
Hier enkele filmpjes over deze reptielachtige sluipmoordenaars![]()
![]()
dit is een serieus topic! ik hoop dan ook op veel respons.
Het was ook meer sarcastisch. Het heeft namelijk geen zin om er spelden tussen te gaan stoppen omdat zijn reactie te raden is:quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:24 schreef Ticker het volgende:
Ja.. maar schijnbaar is dat 'geen speld tussen krijgen' toch geheel een eigen interpretatie.
Mogelijk een voorbarige want ik betwijfel hoeveel lectures je van hem gezien hebt.
Nee ze zijn niet duidelijk en nee ze zijn niet onderbouwd! Voorbeeld:quote:Ik heb namelijk totaal geen idee, met welke zin je moeite hebt. Zijn ze niet duidelijk en (zo goed als) onderbouwd?
Wie?quote:In Britain, I am told by an extremely reliable source
Bewijs?quote:Combat 18, is a front for the sinister Anti-Defamation League
Bewijs?quote:They financed Hitler to power in 1933 and made the funds available for his rearmament.
Nooit gebeurt!quote:A plan is currently underway to break up Canada
Wat is het extra bewijs dat hij jou moet vertellen wie zijn informant is? De toegevoegde waarde van het vertellen van een insider die zulke dingen uit de school klapt is toch ronduit absurt. Nee eerder nog dom te noemen. Zou die man dan niet in gevaar zijn? In BNW loopt al een topic over 'dubieuse zelfmoorden', mensen die op positites zaten en ineens dood gevonden worden. Als ik een beetje dezelfde houding nu aan zal nemen als sommige hier doen zou ik dus nu aan jou moeten vragen 'Dus jij wilt dat die man dood gaat?? Puur zodat jij weet wie het is en er vervolgens geen pleuris mee doet'quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:35 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Het was ook meer sarcastisch. Het heeft namelijk geen zin om er spelden tussen te gaan stoppen omdat zijn reactie te raden is:
- Je heult met de vijand
- Je bent zelf een reptillian
- Je bent betaald om dat te zeggen
- Je staat onder hun 'control'
- Je bent gehersenspoeld en gelooft een leugen, alleen ik zie de waarheid zoals hij echt is.
[..]
Nee ze zijn niet duidelijk en nee ze zijn niet onderbouwd! Voorbeeld:
[..]
Wie?
[..]
Bewijs?
[..]
Bewijs?
[..]
Nooit gebeurt!
Wat hij doet is een gevaarlijke mix van (verdraaide) feiten en fictie en mooie 'het zou toch kunnen'-opmerkingen op zo'n manier presenteren dat je gaat denken 'Mwoah, waarom niet?' zonder ooit met maar 1 korreltje concreet bewijs te komen. Verder stelt hij gelijk dat al het bewijs tegen hem gelogen, niet waar en een cover up is en je hebt geen redelijke tegenspraak meer.
Uhh google.. Hitler? Rothschild? Funding?quote:They financed Hitler to power in 1933 and made the funds available for his rearmament.
Bewijs?
Zonder tegenargumenten kun je natuurlijk lekker in je eigen wereldje blijven. Waarom open je er dan een topic over!?quote:Disclaimer: het is hier niet de bedoeling om pseudo sceptisch geblaat aan te horen over : Reptilians bestaan niet. Wetenschappelijk scepticisme is dus niet gewenst. Vandaag gaan we lekker op onderzoek uit in de grote bewijsvoering die reptilians heten.
We lullen volgens mij langs elkaar heen en gaan bovendien ook nog eens behoorlijk off-topic.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:01 schreef Ticker het volgende:
Wat is het extra bewijs dat hij jou moet vertellen wie zijn informant is? De toegevoegde waarde van het vertellen van een insider die zulke dingen uit de school klapt is toch ronduit absurt. Nee eerder nog dom te noemen. Zou die man dan niet in gevaar zijn? In BNW loopt al een topic over 'dubieuse zelfmoorden', mensen die op positites zaten en ineens dood gevonden worden. Als ik een beetje dezelfde houding nu aan zal nemen als sommige hier doen zou ik dus nu aan jou moeten vragen 'Dus jij wilt dat die man dood gaat?? Puur zodat jij weet wie het is en er vervolgens geen pleuris mee doet'
Ik zie hem vooral hele nare uitspraken doen die niet te onderbouwen zijn!quote:Ik zie David Icke zijn punten beter onderbouwen dan ene geert Wilders. Die is pas gevaarlijk, maar die zit verdomme in de politiek, dus kom nou.
Dat hij aangezien wordt voor een anti-Semiet is op zich niet zo heel raar.quote:En het verdenken van Combat 18 als flank voor anti-semitisme is geniaal. Het is namelijk ook bij hem gebeurt. Aanhangers van een groep waar je niets mee te maken wilt hebben. Maar wel ineens door in de problemen komt.. go figure? Al zover gedacht?
Ik denk dat 'geen speld er tussen krijgen' echt geheel ligt aan hoe grondig je ernaar wilt kijken.
Ben je het nou wel of niet met hem eens?quote:Uhh google.. Hitler? Rothschild? Funding?
Ik noem maar wat hoor.. ik zal wel maf zijn, want zo zoek ik namelijk de bronnen verder na. Maarja.. ik krijg er dan ook weer een speld tussen.
Maar ga je nog in op mijn vragen?:Pquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Wat is pseudo sceptisch?
Wat bedoel je met interdimensionaal?
Hoe verklaar je een kruising tussen twee volkomen verschillende soorten?
Wat is wetenschappelijk sceptisisme?
Welke bewijsvoering heet reptillians?
Waarom gebruik je Engelse woorden in een Nederlandse tekst?
Hoe verklaar je 'statues' van voor onze tijd? Die kunnen immers niet door mensen gemaakt zijn?
Waarom schrijf je niets kritisch over David Icke terwijl er heel, heel veel op die man aan te merken is?
Staan een paar vragen bij die ook in mij opkwamen. Ben dan ook benieuwd naar de antwoorden.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Wat is pseudo sceptisch?
Wat bedoel je met interdimensionaal?
Hoe verklaar je een kruising tussen twee volkomen verschillende soorten?
Wat is wetenschappelijk sceptisisme?
Welke bewijsvoering heet reptillians?
Waarom gebruik je Engelse woorden in een Nederlandse tekst?
Hoe verklaar je 'statues' van voor onze tijd? Die kunnen immers niet door mensen gemaakt zijn?
Waarom schrijf je niets kritisch over David Icke terwijl er heel, heel veel op die man aan te merken is?
Om een lang verhaal kort te maken, ik ben wel degelijk geinteresseerd in zijn mening. Of ik het allemaal als 'de absolute' waarheid zie.. dat is lastig aangezien het lijnrecht tegen de huidige realiteit staat.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:50 schreef SicSicSics het volgende:
Ben je het nou wel of niet met hem eens?
Ik weet niet of je serieus bent.. Je naam doet me anders denken.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik wil graag even reageren op de post van Ticker waarin hij komt met die filmpjes.
Zelf heb ik hier op mijn harddisks nog vele uren, zo niet dagen, aan beeldmateriaal. Allemaal CNN, Aljazeera, BBC world en CNBC opnamen. Heb de recordings laten lopen terwijl ik aan het werk was. Daarna vele avonden zitten analyseren. Nu heb ik overtuigend bewijs dat het shapeshifting verhaal niet gelogen is. Opvallend is dat de dagen rond de quake in Haiti, reporters ter plaatse ook dergelijke verschijnselen met hun ogen vertoonden. Hetzij wel iets subtieler dan in de filmjes van Ticker.
Ik moet zeggen dat ik me kapot schrok, omdat ik er vanuit ging dat de filmpjes op YouTube zwaar bewerkt waren. Nu weet ik dus wel beter. Ik weet alleen nog niet zo goed wat ik met dit materiaal aan moet. Op internet zetten wordt afgedaan als hoax. Bovendien ben ik bang dat 'ze' me iets aandoen als ik dit naar buiten breng.
Nee, sorry ik was niet serieus.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:50 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ik weet niet of je serieus bent.. Je naam doet me anders denken.
Indien je wel serieus bent.. misschien kun je mijn topic nog herinneren waarin ik de piramide van de maan aan de kaak stelde. Tot op de dag van vandaag heb ik steeds meer bewijs en ondersteuning dat die foto origineel was. Ik was bang om toen een topic te openen omdat indien waar.. je toch een gevaar vormd voor de 'realiteit' die op dit moment de samenleving beheerst.
Mogelijk dat ik gescanned ben of nu op een lijst sta, maar echt problemen heb ik nooit ondervonden.. denk ik.
De opmerking die je maakt is sterk..quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, sorry ik was niet serieus.![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit wel interessant vind. Wat me wel verbaasd is dat jij zo overtuigd bent van het feit dat de beelden geen truc zijn. Ik vind het knap gedaan, maar met een beetje kennis van zaken, denk ik dat dit niet zo moeilijk is hoor. Als je al kijkt wat ze in films allemaal niet voor elkaar boksen.
De echte onbewerkte CNN opnamen zou ik dus weleens willen bekijken. Dus niet van een bron als YouTube. Alleen hoe kom je aan zoiets. In NL heb je een media archief, geloof ik. Denk alleen niet dat CNN 24h dag in dag uit wordt opgenomen en ook nog eens bewaard. Overigens is Brian Todd wel vaker op CNN. Tenministe, weet niet of ie dat nu nog is. In ieder geval, dan zouden het meer mensen toch opgevallen moeten zijn. Ik zou het meteen zien zoiets. Zeker als het in die mate voorkomt.
Afijn, ik heb sterk het vermoeden dat je gewoon zwaar in de zeik genomen wordt.
Dat topic over die piramide en maan zegt me even niets eigenlijk. Linkje?
Het lijkt mij juist dat de maker van het filmpje het zo mysterieus mogelijk wil houden door alleen die 2 filmpjes te maken. Overkill schaadt de hoax. Over een paar jaar heeft ie misschien kleinkinderen en laat ie ze zien wat voor een ongelooflijke hoax hij heeft gecreëerd. Met de nadruk op ongelooflijke, want kom op nou zeg.... Dit ga je toch niet menen?quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:10 schreef Ticker het volgende:
[..]
De opmerking die je maakt is sterk..
De vraag 'is het na te maken' beantwoorden we zonder problemen met ja. Volmondig ja. Ik kan ook een ontvoering na maken.. in het echt danwel.. we kunnen alles. Wees daar maar zeker van.
Het feit dat dit thuis gedaan was door een amateur die bij het editten van 1 cnn uitzending genoeg ervan had.. dat vind ik frappant. Let op, het is dus alleen bij die microchipping the troops uitzending die in 2 filmpjes onderverdeeld is. Dat was in 2008. Er zouden volgens jou theorie honderden gelijkwaardige filmpjes moeten circuleren vandaag de dag. Maar helaas, dat is niet zo.
Ik heb ook grote verhalen gehoord van mensen hier op fok!, die dat in wel 10 minuten konden doen.. ik heb er nog nooit iets van terug gezien. Is dat opzich zelf al niet vreemd, dat 1 filmpje uit 2008, waarin dingen pas te zien zijn als je de opname in slowmo afspeelt, nog steeds koning is?
Dat piramide topic werd niet helemaal begrepen, en heb ik grotendeels verwijdert op de posts die buiten de edit time waren dan na. Weinig relevants nog te zien.
Daar open ik ooit nog weleens een website voor. Het naar buiten brengen heeft geen haast, mensen hebben ontzettend veel moeite met hun realiteit aan te passen.. een piramide op de maan is zoiets als je geloof veranderen in 10 seconden.
Ja maar nu gaan we weer een hele theorie om de maker van het filmpje maken en zich zogenaamd verplaatsen in zijn geest.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het lijkt mij juist dat de maker van het filmpje het zo mysterieus mogelijk wil houden door alleen die 2 filmpjes te maken. Overkill schaadt de hoax. Over een paar jaar heeft ie misschien kleinkinderen en laat ie ze zien wat voor een ongelooflijke hoax hij heeft gecreëerd. Met de nadruk op ongelooflijke, want kom op nou zeg.... Dit ga je toch niet menen?
Zelfs al komt iemand nu met bewijs dat hij die filmpjes heeft bewerkt, dan nog zullen er vele mensen zijn die hem niet geloven en nog steeds geloven dat wat ze hebben gezien, de werkelijkheid is. Kijk maar naar het graancirkel verhaal
Dan nog wat. Waarom gebeurt het nu precies bij dat "microchipping the troops" onderwerp? Juist, omdat de conspiracy aanhangers dan weer iets hebben om te zeggen: "Zie je nou!!" al was het bij een onderwerp dat ging over, ik noem maar iets, de melkstand bij de veehouderijen, dan werd het ook door conspiracy believers eerder afgedaan als hoax.
1+1=2
Je negeert nu mijn argumenten. Beetje zwak. Heb ik het ergens over geld? Nee, ik denk dat het gewoon een prank is. Waar internet helemaal vol mee staat.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:32 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ja maar nu gaan we weer een hele theorie om de maker van het filmpje maken en zich zogenaamd verplaatsen in zijn geest.
Dat is hetzelfde verhaal als wat ik al jaren over David Icke hoor.. die zou het namelijk allemaal voor het geld doen.
Tuurlijk.. die is binnen hoor. Woont nu in Bollywood.
Nee, ik denk dat we naar de feiten moeten kijken, er zijn gewoon geen filmpjes nagemaakt. Niet door hem.. niet door andere.
quote:Dan nog wat. Waarom gebeurt het nu precies bij dat "microchipping the troops" onderwerp? Juist, omdat de conspiracy aanhangers dan weer iets hebben om te zeggen: "Zie je nou!!" al was het bij een onderwerp dat ging over, ik noem maar iets, de melkstand bij de veehouderijen, dan werd het ook door conspiracy believers eerder afgedaan als hoax.
Die had je niet. Je hing een fictief verhaal op over een meester hoaxer..quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je negeert nu mijn argumenten. Beetje zwak.
Tuurlijk, daar heb je zeker een punt.. maar meer dan dat heb je ook niet.. het is toch op beide manieren dubieus. Het is maar net hoe je het zelf wilt invullen.quote:Dan nog wat. Waarom gebeurt het nu precies bij dat "microchipping the troops" onderwerp? Juist, omdat de conspiracy aanhangers dan weer iets hebben om te zeggen: "Zie je nou!!" al was het bij een onderwerp dat ging over, ik noem maar iets, de melkstand bij de veehouderijen, dan werd het ook door conspiracy believers eerder afgedaan als hoax.
Ik hing een suggestief verhaal op. Ik kwam met iets dat waarschijnlijker is dan dat een reptiel in een mensenhuid zich op tv bloot geeft.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:34 schreef Ticker het volgende:
[..]
Die had je niet. Je hing een fictief verhaal op over een meester hoaxer..
Maar ik ben een van de weinige mensen die hier zo hoog inzet op deze film. Dat vergeet je alleen.
Ik denk dat dat gewoon een stukje common sense isquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:34 schreef Ticker het volgende:
Tuurlijk, daar heb je zeker een punt.. maar meer dan dat heb je ook niet.. het is toch op beide manieren dubieus. Het is maar net hoe je het zelf wilt invullen.
Concreet bewijs dat het allemaal onzin is heb je namelijk ook niet.. de originele opnames zijn als sinds 2008 niet op CNN te vinden.
Waarschijnlijkheid telt niet mee in mijn wereld. Niet zoals ik de wereld doorzie. Reptilians zouden daar ook nog echt wel bij kunnen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik hing een suggestief verhaal op. Ik kwam met iets dat waarschijnlijker is dan dat een reptiel in een mensenhuid zich op tv bloot geeft.
Oh.. ik ben er ook van overtuigd dat er buitenaards leven bestaat. Echter, reptiel achtigen in een menselijk lichaam... nee. Sowieso, reptielen hebben een lichaam dat onpraktisch is voor het creëren van techniek.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:38 schreef Ticker het volgende:
[..]
Waarschijnlijkheid telt niet mee in mijn wereld. Niet zoals ik de wereld doorzie. Reptilians zouden daar ook nog echt wel bij kunnen.
Shapeshifting tot daar aan toe.. maar buitenaards leven kan in alle vormen en maten komen. Ik denk juist ook reptiel achtige.
Heb je een linkje naar dat 'bewijs'?quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:40 schreef Ticker het volgende:
Daarnaast vergeet je weer het belangrijkste punt. Diezelfde gebruiker, volgens jou de maker van de filmpjes, heeft meer shapeshifting ´bewijs´.
Maar daar zie je niets vergelijkbaar met het eerdere filmpje. Dan klopt je theorie namelijk niet, hij heeft dus wel geprobeert die ´in vele mensen hun ogen, makkelijke CGI techniek´ nogmaals na te maken.. maar mislukte.
Nee joh, geloof mij maar dat het universum een redelijk standaard manier heeft van evolutie.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Oh.. ik ben er ook van overtuigd dat er buitenaards leven bestaat. Echter, reptiel achtigen in een menselijk lichaam... nee. Sowieso, reptielen hebben een lichaam dat onpraktisch is voor het creëren van techniek.
Verder denk ik ook dat de kans vrij klein is dat er buitenaardsen onder ons zijn of op aarde zijn geweest. Het universum is zooooo verschrikkelijk groot. De kans dat ze ons vinden is praktisch nihil.
http://www.youtube.com/user/gillamrlquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar dat 'bewijs'?
Ik geloof je meteen. Heel het universum wemelt van de planeten waar humanoids de scepter zwaaien.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:51 schreef Ticker het volgende:
[..]
Nee joh, geloof mij maar dat het universum een redelijk standaard manier heeft van evolutie.
Als ik de verhalen mag geloven uit het 'grijze gebied', ofwel de undergrondse wetenschappers die informatie lekken, bestaat het gehele universum voor het grootste gedeelte uit 'humanoids' dat wil dus zeggen, dezelfde vorm als wij hebben.
Techniek is niet beperkt tot de mens.. dat geloof je toch niet echt?
[..]
http://www.youtube.com/user/gillamrl
Dit is zijn kanaal, check zijn uploads zou ik zeggen. Dit is de man, met het filmpje. Dit komt van hem.. hij is de ontdekker.. dus in jouw bewoording ook de maker van het filmpje. Of.. de meester hoaxer.
Dooddoener.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik geloof je meteen. Heel het universum wemelt van de planeten waar humanoids de scepter zwaaien.
Maar goed.. uh.. die filmpjes. Ik ga ff kijken.
Spreekt ie zichzelf niet tegen door te geloven in Jezus als de verlosser en gelijktijdig filmpjes van shapeshiftende ex-presidenten en CNN reporters online te knallen? Als hij in de bijbel gelooft, dan.... precies.quote:Wie ben ik:
The End of the Age is approaching and time is running out for you to choose life "Yahushua"/Jesus. What I put on my channel is truth. The truth is if you pass from this earth without never recognizing your sinful nature and come to repentance, you will ultimately be lost for an eternity. Yahushua gave his life so that you would not have to perish but have everlasting life through him. The time for Salvation is now!
Already we see the new world order coming into effect and will ultimately lead to armageddon. The eighth beast is arrising and the destroyer will soon appear on the scene. Throughout my years of watching things unfold, never have I seen them happening like it is now exactly as the holy scriptures fortold. What The Lord has revealed to me is what my task on here is about, to reveal to you things that were once a mystery and now are being revealed because the time is near. May Yahweh lead you into the right paths..
Sorry, maar ik ga nu echt niet van die grote lappen tekst zitten lezen over een zeer dubieus onderwerp,quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:58 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dooddoener.
The Study Of Alien Humanoids
Wikipedia: List of Reptilian humanoids
Jij hebt een geloof in intelligente wolken? En slimme stenen?
Nee zeker niet.. maar dat is echt te veel om uit te leggen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
Van het kanaal van die maker van de filmpjes:
[..]
Spreekt ie zichzelf niet tegen door te geloven in Jezus als de verlosser en gelijktijdig filmpjes van shapeshiftende ex-presidenten en CNN reporters online te knallen? Als hij in de bijbel gelooft, dan.... precies.![]()
Geloof je mij als ik zeg dat ik echt duistere machten of demonische krachten (geef het een naampje) heb ervaren tijdens een gabberparty, jaren geleden. Dat had niets, maar dan ook niets met reptielen te maken. Heel bizar en buitengewoon beangstigend. Alsof er dus echt een god en een satan bestaat en dat terwijl ik helemaal NIET gelovig was toen. Nu nog niet echt, omdat mijn rationele denkvermogen zegt dat dat toen door de drugs kwam, maar het was te freaking wazig om compleet als hallucinaties af te doen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:16 schreef Ticker het volgende:
[..]
Nee zeker niet.. maar dat is echt te veel om uit te leggen.
In de bijbel waren er toch ook 'demonen'?
Ik begrijp dat ons lichaam een behuizing is en dat je hierdoor de andere dimensies niet ervaart.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Geloof je mij als ik zeg dat ik echt duistere machten of demonische krachten (geef het een naampje) heb ervaren tijdens een gabberparty, jaren geleden. Dat had niets, maar dan ook niets met reptielen te maken. Heel bizar en buitengewoon beangstigend. Alsof er dus echt een god en een satan bestaat en dat terwijl ik helemaal NIET gelovig was toen. Nu nog niet echt, omdat mijn rationele denkvermogen zegt dat dat toen door de drugs kwam, maar het was te freaking wazig om compleet als hallucinaties af te doen.
Liever gooi ik dit niet op internet, maar ach... what the hell.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:37 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ons lichaam een behuizing is en dat je hierdoor de andere dimensies niet ervaart.
Er is genoeg om ons heen.. niet alleen direct hier, maar ook 'ergens' anders.
Psychologisch instabiel worden (drugs) kan in mijn ogen een opening zijn om deze dingen toe te laten, daar waar ze normaal niet horen te komen.
Vager en duidelijker dan dit kan het niet, maar dit is wel een beetje wat ik ondertussen van de realiteit begrijp.
Wat heb je precies ervaren?
quote:In een schemerig gebied tussen fictie en werkelijkheid ligt een vervaarlijke stad waar gedoemde zielen ronddolen. Hier heerst de handlanger van de duivel, de voorbode van vernietiging. Slechts enkele stervelingen kwamen zonder kleerscheuren terug van een bezoek aan deze stad. De minder gelukkigen zullen voor eeuwig dienen onder de macht van de duisternis.
Sick shit man.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 01:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Liever gooi ik dit niet op internet, maar ach... what the hell.
In een notendop:
Het was in de Energiehal Rotterdam. Ergens in de 2de helft van de jaren 90, tijdens oud en nieuw. Ik geloof dat het een Mega Rave was.
Ik was met een groep vrienden en daar zaten ook een paar vrienden van vrienden bij. Deze gasten zaten nogal diep in het Feyenoord wereldje, if u know what I mean. Erg gezellig en lachen in het begin, tot een aantal van die gasten zich begonnen te misdragen op het feest. Mensen rippen, ruzie schoppen, dat soort dingen. Had dus een beetje de balen, maar had ondertussen al 2 pillen in mijn mik. Op een gegeven moment heb ik me wat van dat groepje afgezonderd en ben ik me alleen en soms met anderen gaan proberen vermaken. Op de een of andere manier had ik mijn avond niet en kon er niet inkomen. Benen wilden niet, dat soort dingen. Ben toen op de tribune gaan zitten en heb daar een dikke joint zitten roken.
Na verloop van tijd was ik vrij wazig, maar dat had ik volgens mij niet eens zo door. Ik keek naar mijn horloge om te zien hoe laat het was en tot mijn schrik zag ik de wijzers van mijn horloge keihard in de rondte spinnen. Echt.. WTF! Ik keek nog een keer en ik zag het nog steeds. Ik besloot er geen aandacht aan te geven en ben dus mijn aandacht maar ergens anders op gaan richten. Wat ik toen zag, was echt bizar.
Ik zag in de mensen massa beneden me een hele grote groep het getal 666 achter elkaar aan sjokken. Precies op de maat van de muziek. Geloof me, als je dat ziet, dan weet je niet wat je overkomt.
De muziek was op dat moment ook anders dan anders. Ik bedoel, ik was helemaal gek van house en ging wekelijks naar Mid-town om platen te halen, maar de muziek was nu.. heel indringend en beangstigend. Puur demonisch, kan ik je zeggen. De muziek leek te leven en de massa te hypnotiseren. Iedereen aanwezig leek gehypnotiseerd door de monotone deuntjes en bassdrums. Ook de teksten in de muziek leken rechtstreeks tot de massa te spreken / schreeuwen / vloeken. "Dance motherfuckers" of "We are slaves to the raves", hard gelach, gevloek... het leek dus allemaal niet meer zo normaal en onschuldig als dat ik altijd gedacht had.
Ik was al wel vaker van de kaart geweest, maar dit voelde anders. Ik was voor mijn gevoel dus brood nuchter en dacht mijn verstand 100% op een rijtje te hebben. Het lichamelijke aspect van uit je bol zijn was er niet. Geen droge bek, geen malende kaken etc.
Ik was natuurlijk freaked out. Dat begrijp je wel. Ik wilde maar 1 ding en dat was weg! Jammer joh.. ik moest me een weg zien te banen door al die mensen. Dat was freaky, mensen leken aan mij te zien dat ik 'anders' was en dat ik niet mee deed met de massa hypnose. Scary feeling. Toch had ik sterk het gevoel dat mij niets kon gebeuren. Dat ik dit als het ware moest zien van hogerhand. Wat ik normaliter als normaal beschouwde, deed me die nacht walgen. Ik zag kinderen, want dat was het overgrote deel nog, stijf onder de drugs, alles doen waar hun ouders hun voor wilde behoeden: Hun leven vergallen "Motherfuckers!!". Het werk van de duivel. Dat wist ik toen zeker.
Eenmaal vlakbij de uitgang moest je door een gang om bij de uitgang te komen. Daar zat dus ineens een dikke houten deur voor met een grote massieve dwarsbalk. Deze was vergrendeld met een gigantisch hangslot. Overdreven groot. Op dat moment had ik het niet meer een dacht ik dat ik er nooit meer uit zou komen. Ik dacht dat iedereen zich dood zou dansen en slikken. En dat alles natuurlijk met die hypnotiserende en duivelse herrie op de achtergrond. Ik ben toen maar langs de kant gaan zitten achter een lijn van de sportvloer. Waarom weet ik niet, maar ik dacht dat ik daar safe zou zijn. Voor mijn gevoel heb ik daar dan ook uren doorgebracht met mijn handen op mijn oren voor die kankermuziek. De muziek leek het ook op mij voorzien te hebben. Ik moest en zou overgehaald worden om ook te gaan dansen. Die tussen stukken ook met de opbouw naar de uitbarsting van de bassdrum. Tergend! 1 martelgang.
Tegen het eind van het feest gingen de lichten aan en zag ik aan de overkant dat de zij ingang openstond. Ik heb toen een willekeurige jas achter een brandkast vandaan gehaald en ben toen naar buiten gegaan. Onderweg naar huis ook nog wel gekke dingen meegemaakt, maar die bespaar ik je. Het verhaal is al lang genoeg zo.
Overigens is er nog veel meer vreemds gebeurt die nacht, maar die herinner ik me niet meer zo goed en het wordt dan ook teveel.
Ik wil nog 1 ding toevoegen. Het leek trouwens ook wel massale duivels verering die daar plaatsvond. Ik heb grote getalen mensen in een soort kleermakerszit op de grond zien zitten. Alsof er gebeden werd, maar dan op een foute manier.
Om nog een impressie te geven van de sfeer op die feesten toen en het volk dat in de energiehal rondliep:
Jeugdsentiment... dat dan weer wel
Moet je trouwens op die ogen letten. Allemaal reptillians![]()
Zomaar een willekeurig tekstje van een feest dat dit jaar gehouden wordt:
[..]
![]()
Iets wat voor de meesten als gewoon een tekstje zal worden beschouwd, heeft voor mij een heel andere betekenis. Maar goed... drugs he![]()
1 woord paddo`s (hawaiaanse0quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:37 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ons lichaam een behuizing is en dat je hierdoor de andere dimensies niet ervaart.
Er is genoeg om ons heen.. niet alleen direct hier, maar ook 'ergens' anders.
Psychologisch instabiel worden (drugs) kan in mijn ogen een opening zijn om deze dingen toe te laten, daar waar ze normaal niet horen te komen.
Vager en duidelijker dan dit kan het niet, maar dit is wel een beetje wat ik ondertussen van de realiteit begrijp.
Wat heb je precies ervaren?
ik heb precies zo`n gevoel gehad fuck dude,quote:Op vrijdag 12 februari 2010 07:59 schreef Ticker het volgende:
[..]
Sick shit man.
Echt heel lastig om te beoordelen voor andere. Maar zoals je het verteld heb je het 'bewust' mee gemaakt.
Ik heb ook me tijd gehad dat ik zulke feestjes ging pakken.. lekker van de kaart naar die tering herrie luisteren.
Het rare is dat de drugs je gemoedstoestand doet veranderen en je pas lol hebt op die plekken als je mee gaat met de rest.
Je hebt dan ook vaak die jezus bus, voor die feesten staan. En ze praten dan over die teksten.
En in feite is het gewoon zo.. die teksten zijn ook vaag, maar het is pas in een moment wat jij hebt mee gemaakt dat het net is alsof er een bewustzijn laag is, die je niet ziet. Alsof we eigenlijk allemaal robots zijn, maar dat pas meemaakt als je ons (de mensheid) van een afstand kan bekijken.
Was dat ook gelijk je laatste feestje?
Wel tof dat je het neerzet. Iedereen die het leest zal het moeilijk kunnen bevatten, maar vooral die opmerkingen over die muziek en hoe de 'massa' erop reageert vind ik sprekend.
Als laatste wil ik toevoegen dat een vriend van mij een soortgelijk ervaring heeft gehad, maar dan met paddo's.
Deze nuchtere universitaire vriend van mij heeft onder het genot van paddo's eens uren met 'iemand' zitten praten. Stemmen.. direct in zijn hoofd. Beantwoordde alles wat hij wou weten.
Zelf laat ie er weinig over los, en beschouwd het als hijzelf die een beetje gek was..
Leuk stukje, ik herken wat je bedoelt maar weet ook zeker dat het de pillen waren bij je.. die vielen verkeerd.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 01:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
Iets wat voor de meesten als gewoon een tekstje zal worden beschouwd, heeft voor mij een heel andere betekenis. Maar goed... drugs he![]()
net nu het intressant word, maar je hebt gelijkquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:38 schreef Michielos het volgende:
lol, zullen we het topic weer verplaatsen naar reptilians?
ik maak binnenkort een topic aan met de "stoned monkey theorie" en over "psychedelics"quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
net nu het intressant word, maar je hebt gelijk
Ja, klopt die bus. Dat deed ik eerst altijd af als onzin, maar ik denk dat wat die mensen proberen duidelijk te maken, dat daar wel een kern van waarheid in zit. Feit is dat het niet gezond is om stijf van de synthetische zooi naar repetatieve muziek te luisteren. Als je dat lang volhoudt, ga je naar de klote en dat doe je zelf. Kijk naar sommige andere culturen. Daar treedt men i.v.m religieuze doeleinden in een diepe trance. Dit soms puur en alleen door middel van meditatie en repetatieve muziek.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 07:59 schreef Ticker het volgende:
[..]
Sick shit man.
Echt heel lastig om te beoordelen voor andere. Maar zoals je het verteld heb je het 'bewust' mee gemaakt.
Ik heb ook me tijd gehad dat ik zulke feestjes ging pakken.. lekker van de kaart naar die tering herrie luisteren.
Het rare is dat de drugs je gemoedstoestand doet veranderen en je pas lol hebt op die plekken als je mee gaat met de rest.
Je hebt dan ook vaak die jezus bus, voor die feesten staan. En ze praten dan over die teksten.
En in feite is het gewoon zo.. die teksten zijn ook vaag, maar het is pas in een moment wat jij hebt mee gemaakt dat het net is alsof er een bewustzijn laag is, die je niet ziet. Alsof we eigenlijk allemaal robots zijn, maar dat pas meemaakt als je ons (de mensheid) van een afstand kan bekijken.
Was dat ook gelijk je laatste feestje?
Wel tof dat je het neerzet. Iedereen die het leest zal het moeilijk kunnen bevatten, maar vooral die opmerkingen over die muziek en hoe de 'massa' erop reageert vind ik sprekend.
Als laatste wil ik toevoegen dat een vriend van mij een soortgelijk ervaring heeft gehad, maar dan met paddo's.
Deze nuchtere universitaire vriend van mij heeft onder het genot van paddo's eens uren met 'iemand' zitten praten. Stemmen.. direct in zijn hoofd. Beantwoordde alles wat hij wou weten.
Zelf laat ie er weinig over los, en beschouwd het als hijzelf die een beetje gek was..
Why? Zelfde soort ervaring gehad?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Leuk stukje, ik herken wat je bedoelt maar weet ook zeker dat het de pillen waren bij je.. die vielen verkeerd.
Dat is mss. wel juist de link! paddo's -> mystieke wereld (of althans veranderd bewustzijn) -> inzicht in de dimensie der shapeshiftende reptielen enzow..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:38 schreef Michielos het volgende:
Graagquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:38 schreef Michielos het volgende:
Als je goed kijkt hebben wij ook een soort van vliezen tussen onze vingers en tenen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:12 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]Het schijnt dat 'onze machthebbers' vliezen tussen hun tenen nog meer rare afwijkingen hebben; heeft iemand daar meer informatie over? Hoe komt het dat (volgens sommigen) de reptilians al van voor 4000 voor Christus stammen, maar dat er maar zo weinig mensen zijn die uberhaupt ooit van de reptilianstheorie gehoord hebben?
Over 250 jaar vindt men ook deze beeldjes:quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Als je goed kijkt hebben wij ook een soort van vliezen tussen onze vingers en tenen.
En wbt de 2e vraag:
[ afbeelding ]
Zulke beeldjes worden 'overal' gevonden. Ik denk eerlijk gezegd dat er in die hele reptiliantheorie een kern van waarheid zit.
Ja lach me maar uit.
Maar het gaat er dus om dat 'onze machthebbers' dat dus blijkbaar duidelijk zichtbaar hebben (plus nog andere rare afwijkingen) en dat die zich daardoor, onder andere door die vliezen/andere afwijkingen, van 'ons' onderscheidenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
Als je goed kijkt hebben wij ook een soort van vliezen tussen onze vingers en tenen.
Ik ookquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik geloof dat ik zoiets als dit al eens eerder heb gepost
1. Foutje in de programmatuur misschien? Niets is foutloos.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:12 schreef JoepiePoepie het volgende:Stel dat die reptilians er echt zijn en dat ze ons geprogrammeerd hebben; waarom hebben ze ons dan niet zo geprogrammeerd dat we ze nooit zullen ontdekken en dus nooit maar iets over ze berichten? Het schijnt dat 'onze machthebbers' vliezen tussen hun tenen nog meer rare afwijkingen hebben; heeft iemand daar meer informatie over? Zijn er ooit skeletten van reptilians gevonden? Hoe komt het dat (volgens sommigen) de reptilians al van voor 4000 voor Christus stammen, maar dat er maar zo weinig mensen zijn die uberhaupt ooit van de reptilianstheorie gehoord hebben?
klopt helemaal het 3e oog ..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:44 schreef quirina het volgende:
zij weet het schijnbaar..
en dit is ook een leuke aanvulling
En wat moeten we doen met deze kindertjes?
Als het daadwerkelijk bestaat, waarom moeten we bang zijn?
Om even terug te komen over het gebruik van hallucinerende drugs...
In de oudheid gebruikten de indianen ook tripcactussen en paddo's om hun "derde oog" open te gooien.
btw met meditatie en gewoon dromen gooi je ook je derde oog open.
Het is wel frappant dat "trips" met drugs en doodgewone trances ( bijv dmv meditaties) dezelfde visioenen opleveren.
Met liefde bereik je veel meer, geweld veroorzaakt alleen maar meer geweld.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:59 schreef meneerseruis het volgende:
[..]
klopt helemaal het 3e oog ..
ik zou het geen"doodgewonen trances" noemen niet veel mensen hebben gemediteerd of doen aan meditatie veel mensen weten niet hoe het moet of hebben geen doorzetting vermogen omdat voor elkaar te krijgen ik ben wel eens in een diepe trance geraakt door eerst een blowtje gedaan en daarna gemediteerd als iemand denkt dat je dan niet dingen gaat zien heb je het fout, der zijn veel vershillende soorten meditatie zwart medtiatie, etc ik weet niet veel over meditatie zelf wat ik wel weet is dat ik verlamd was voor een bepaalde tijd (no joke) en ik hate iemand en ik wou hem slaan. maar omdat ik verlamd was kon ik dat niet ik was zo boos dat ik uit mijn trans brak en daarna even nagedacht(want ja het is een best enge ervaring als je beginner bent) toen wist ik dat ik niks berijk met geweld ik moest van mezelf zelf sorry zeggen tegen die gast die ik hate omdat het nergens om ging.
klopt liefde is het eingste wat de mens nog inzich heeft dat niet ge manipeleerd kan worden is liefde think about it. en dan haal ik toch weer mijn grote vriend bob marley der bij deze man is een voorbeeld voor ons allequote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:19 schreef quirina het volgende:
[..]
Met liefde bereik je veel meer, geweld veroorzaakt alleen maar meer geweld.
Je kan het simpelweg Karma noemen.
Je oogst wat je zaait.
Nou, als Bob Marley weer uit z'n graf getrokken wordt, dan mag ikquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:40 schreef meneerseruis het volgende:
klopt liefde is het eingste wat de mens nog inzich heeft dat niet ge manipeleerd kan worden is liefde think about it. en dan haal ik toch weer mijn grote vriend bob marley der bij deze man is een voorbeeld voor ons alle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |