abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77896746
inderdaad interessant, bedankt voor jullie contributions
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_77899576
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 11:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Wat is pseudo sceptisch?
Wat bedoel je met interdimensionaal?
Hoe verklaar je een kruising tussen twee volkomen verschillende soorten?
Wat is wetenschappelijk sceptisisme?
Welke bewijsvoering heet reptillians?
Waarom gebruik je Engelse woorden in een Nederlandse tekst?
Hoe verklaar je 'statues' van voor onze tijd? Die kunnen immers niet door mensen gemaakt zijn?
Waarom schrijf je niets kritisch over David Icke terwijl er heel, heel veel op die man aan te merken is?
Maar ga je nog in op mijn vragen?:P
pi_77899768
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 11:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Wat is pseudo sceptisch?
Wat bedoel je met interdimensionaal?
Hoe verklaar je een kruising tussen twee volkomen verschillende soorten?
Wat is wetenschappelijk sceptisisme?
Welke bewijsvoering heet reptillians?
Waarom gebruik je Engelse woorden in een Nederlandse tekst?
Hoe verklaar je 'statues' van voor onze tijd? Die kunnen immers niet door mensen gemaakt zijn?
Waarom schrijf je niets kritisch over David Icke terwijl er heel, heel veel op die man aan te merken is?
Staan een paar vragen bij die ook in mij opkwamen. Ben dan ook benieuwd naar de antwoorden. .
  donderdag 11 februari 2010 @ 21:51:24 #54
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_77899866
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 12:50 schreef SicSicSics het volgende:

Ben je het nou wel of niet met hem eens?
Om een lang verhaal kort te maken, ik ben wel degelijk geinteresseerd in zijn mening. Of ik het allemaal als 'de absolute' waarheid zie.. dat is lastig aangezien het lijnrecht tegen de huidige realiteit staat.

Om idd niet ver af te dwalen haak ik alleen nog even in over het stuk over 'the queen'.
Ik heb diverse docu's gezien o.a. over adel bloed en koningshuizen die zulke absurde rituelen nog maar enkele honderd jaren geleden deden, dat ik betwijfel dat dit nu ineens gestopt is omdat we er nog weinig van weten. Zo bijvoorbeeld ook het witte huis onder het bewind van Bush sr, daar zijn zulke vage dingen en aanwijzingen voor m.b.t pedofilie en sex-orgies o.a. in de bossen van The Bohemian Grove, dat ik moeite heb ze nog van elkaar af te houden.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_77902763
Ik wil graag even reageren op de post van Ticker waarin hij komt met die filmpjes.

Zelf heb ik hier op mijn harddisks nog vele uren, zo niet dagen, aan beeldmateriaal. Allemaal CNN, Aljazeera, BBC world en CNBC opnamen. Heb de recordings laten lopen terwijl ik aan het werk was. Daarna vele avonden zitten analyseren. Nu heb ik overtuigend bewijs dat het shapeshifting verhaal niet gelogen is. Opvallend is dat de dagen rond de quake in Haiti, reporters ter plaatse ook dergelijke verschijnselen met hun ogen vertoonden. Hetzij wel iets subtieler dan in de filmjes van Ticker.

Ik moet zeggen dat ik me kapot schrok, omdat ik er vanuit ging dat de filmpjes op YouTube zwaar bewerkt waren. Nu weet ik dus wel beter. Ik weet alleen nog niet zo goed wat ik met dit materiaal en deze kennis aan moet. Op internet zetten wordt afgedaan als hoax. Bovendien ben ik bang dat 'ze' me iets aandoen als ik dit naar buiten breng.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2010 22:48:34 ]
  donderdag 11 februari 2010 @ 22:50:13 #56
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_77902897
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik wil graag even reageren op de post van Ticker waarin hij komt met die filmpjes.

Zelf heb ik hier op mijn harddisks nog vele uren, zo niet dagen, aan beeldmateriaal. Allemaal CNN, Aljazeera, BBC world en CNBC opnamen. Heb de recordings laten lopen terwijl ik aan het werk was. Daarna vele avonden zitten analyseren. Nu heb ik overtuigend bewijs dat het shapeshifting verhaal niet gelogen is. Opvallend is dat de dagen rond de quake in Haiti, reporters ter plaatse ook dergelijke verschijnselen met hun ogen vertoonden. Hetzij wel iets subtieler dan in de filmjes van Ticker.

Ik moet zeggen dat ik me kapot schrok, omdat ik er vanuit ging dat de filmpjes op YouTube zwaar bewerkt waren. Nu weet ik dus wel beter. Ik weet alleen nog niet zo goed wat ik met dit materiaal aan moet. Op internet zetten wordt afgedaan als hoax. Bovendien ben ik bang dat 'ze' me iets aandoen als ik dit naar buiten breng.
Ik weet niet of je serieus bent.. Je naam doet me anders denken.
Indien je wel serieus bent.. misschien kun je mijn topic nog herinneren waarin ik de piramide van de maan aan de kaak stelde. Tot op de dag van vandaag heb ik steeds meer bewijs en ondersteuning dat die foto origineel was. Ik was bang om toen een topic te openen omdat indien waar.. je toch een gevaar vormd voor de 'realiteit' die op dit moment de samenleving beheerst.
Mogelijk dat ik gescanned ben of nu op een lijst sta, maar echt problemen heb ik nooit ondervonden.. denk ik.
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_77903511
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:50 schreef Ticker het volgende:

[..]

Ik weet niet of je serieus bent.. Je naam doet me anders denken.
Indien je wel serieus bent.. misschien kun je mijn topic nog herinneren waarin ik de piramide van de maan aan de kaak stelde. Tot op de dag van vandaag heb ik steeds meer bewijs en ondersteuning dat die foto origineel was. Ik was bang om toen een topic te openen omdat indien waar.. je toch een gevaar vormd voor de 'realiteit' die op dit moment de samenleving beheerst.
Mogelijk dat ik gescanned ben of nu op een lijst sta, maar echt problemen heb ik nooit ondervonden.. denk ik.
Nee, sorry ik was niet serieus.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit wel interessant vind. Wat me wel verbaasd is dat jij zo overtuigd bent van het feit dat de beelden geen truc zijn. Ik vind het knap gedaan, maar met een beetje kennis van zaken, denk ik dat dit niet zo moeilijk is hoor. Als je al kijkt wat ze in films allemaal niet voor elkaar boksen.

De echte onbewerkte CNN opnamen zou ik dus weleens willen bekijken. Dus niet van een bron als YouTube. Alleen hoe kom je aan zoiets. In NL heb je een media archief, geloof ik. Denk alleen niet dat CNN 24h dag in dag uit wordt opgenomen en ook nog eens bewaard. Overigens is Brian Todd wel vaker op CNN. Tenministe, weet niet of ie dat nu nog is. In ieder geval, dan zouden het meer mensen toch opgevallen moeten zijn. Ik zou het meteen zien zoiets. Zeker als het in die mate voorkomt.

Afijn, ik heb sterk het vermoeden dat je gewoon zwaar in de zeik genomen wordt.

Dat topic over die piramide en maan zegt me even niets eigenlijk. Linkje?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2010 23:04:11 ]
  donderdag 11 februari 2010 @ 23:10:26 #58
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_77903880
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 23:03 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nee, sorry ik was niet serieus.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit wel interessant vind. Wat me wel verbaasd is dat jij zo overtuigd bent van het feit dat de beelden geen truc zijn. Ik vind het knap gedaan, maar met een beetje kennis van zaken, denk ik dat dit niet zo moeilijk is hoor. Als je al kijkt wat ze in films allemaal niet voor elkaar boksen.

De echte onbewerkte CNN opnamen zou ik dus weleens willen bekijken. Dus niet van een bron als YouTube. Alleen hoe kom je aan zoiets. In NL heb je een media archief, geloof ik. Denk alleen niet dat CNN 24h dag in dag uit wordt opgenomen en ook nog eens bewaard. Overigens is Brian Todd wel vaker op CNN. Tenministe, weet niet of ie dat nu nog is. In ieder geval, dan zouden het meer mensen toch opgevallen moeten zijn. Ik zou het meteen zien zoiets. Zeker als het in die mate voorkomt.

Afijn, ik heb sterk het vermoeden dat je gewoon zwaar in de zeik genomen wordt.

Dat topic over die piramide en maan zegt me even niets eigenlijk. Linkje?
De opmerking die je maakt is sterk..
De vraag 'is het na te maken' beantwoorden we zonder problemen met ja. Volmondig ja. Ik kan ook een ontvoering na maken.. in het echt danwel.. we kunnen alles. Wees daar maar zeker van.
Het feit dat dit thuis gedaan was door een amateur die bij het editten van 1 cnn uitzending genoeg ervan had.. dat vind ik frappant. Let op, het is dus alleen bij die microchipping the troops uitzending die in 2 filmpjes onderverdeeld is. Dat was in 2008. Er zouden volgens jou theorie honderden gelijkwaardige filmpjes moeten circuleren vandaag de dag. Maar helaas, dat is niet zo.

Ik heb ook grote verhalen gehoord van mensen hier op fok!, die dat in wel 10 minuten konden doen.. ik heb er nog nooit iets van terug gezien. Is dat opzich zelf al niet vreemd, dat 1 filmpje uit 2008, waarin dingen pas te zien zijn als je de opname in slowmo afspeelt, nog steeds koning is?

Dat piramide topic werd niet helemaal begrepen, en heb ik grotendeels verwijdert op de posts die buiten de edit time waren dan na. Weinig relevants nog te zien.
Daar open ik ooit nog weleens een website voor. Het naar buiten brengen heeft geen haast, mensen hebben ontzettend veel moeite met hun realiteit aan te passen.. een piramide op de maan is zoiets als je geloof veranderen in 10 seconden.
pi_77904365
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 23:10 schreef Ticker het volgende:

[..]

De opmerking die je maakt is sterk..
De vraag 'is het na te maken' beantwoorden we zonder problemen met ja. Volmondig ja. Ik kan ook een ontvoering na maken.. in het echt danwel.. we kunnen alles. Wees daar maar zeker van.
Het feit dat dit thuis gedaan was door een amateur die bij het editten van 1 cnn uitzending genoeg ervan had.. dat vind ik frappant. Let op, het is dus alleen bij die microchipping the troops uitzending die in 2 filmpjes onderverdeeld is. Dat was in 2008. Er zouden volgens jou theorie honderden gelijkwaardige filmpjes moeten circuleren vandaag de dag. Maar helaas, dat is niet zo.

Ik heb ook grote verhalen gehoord van mensen hier op fok!, die dat in wel 10 minuten konden doen.. ik heb er nog nooit iets van terug gezien. Is dat opzich zelf al niet vreemd, dat 1 filmpje uit 2008, waarin dingen pas te zien zijn als je de opname in slowmo afspeelt, nog steeds koning is?

Dat piramide topic werd niet helemaal begrepen, en heb ik grotendeels verwijdert op de posts die buiten de edit time waren dan na. Weinig relevants nog te zien.
Daar open ik ooit nog weleens een website voor. Het naar buiten brengen heeft geen haast, mensen hebben ontzettend veel moeite met hun realiteit aan te passen.. een piramide op de maan is zoiets als je geloof veranderen in 10 seconden.
Het lijkt mij juist dat de maker van het filmpje het zo mysterieus mogelijk wil houden door alleen die 2 filmpjes te maken. Overkill schaadt de hoax. Over een paar jaar heeft ie misschien kleinkinderen en laat ie ze zien wat voor een ongelooflijke hoax hij heeft gecreëerd. Met de nadruk op ongelooflijke, want kom op nou zeg.... Dit ga je toch niet menen?

Zelfs al komt iemand nu met bewijs dat hij die filmpjes heeft bewerkt, dan nog zullen er vele mensen zijn die hem niet geloven en nog steeds geloven dat wat ze hebben gezien, de werkelijkheid is. Kijk maar naar het graancirkel verhaal

Dan nog wat. Waarom gebeurt het nu precies bij dat "microchipping the troops" onderwerp? Juist, omdat de conspiracy aanhangers dan weer iets hebben om te zeggen: "Zie je nou!!" al was het bij een onderwerp dat ging over, ik noem maar iets, de melkstand bij de veehouderijen, dan werd het ook door conspiracy believers eerder afgedaan als hoax.

1+1=2

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2010 23:23:20 ]
  donderdag 11 februari 2010 @ 23:32:10 #60
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_77904787
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 23:22 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het lijkt mij juist dat de maker van het filmpje het zo mysterieus mogelijk wil houden door alleen die 2 filmpjes te maken. Overkill schaadt de hoax. Over een paar jaar heeft ie misschien kleinkinderen en laat ie ze zien wat voor een ongelooflijke hoax hij heeft gecreëerd. Met de nadruk op ongelooflijke, want kom op nou zeg.... Dit ga je toch niet menen?

Zelfs al komt iemand nu met bewijs dat hij die filmpjes heeft bewerkt, dan nog zullen er vele mensen zijn die hem niet geloven en nog steeds geloven dat wat ze hebben gezien, de werkelijkheid is. Kijk maar naar het graancirkel verhaal

Dan nog wat. Waarom gebeurt het nu precies bij dat "microchipping the troops" onderwerp? Juist, omdat de conspiracy aanhangers dan weer iets hebben om te zeggen: "Zie je nou!!" al was het bij een onderwerp dat ging over, ik noem maar iets, de melkstand bij de veehouderijen, dan werd het ook door conspiracy believers eerder afgedaan als hoax.

1+1=2
Ja maar nu gaan we weer een hele theorie om de maker van het filmpje maken en zich zogenaamd verplaatsen in zijn geest.
Dat is hetzelfde verhaal als wat ik al jaren over David Icke hoor.. die zou het namelijk allemaal voor het geld doen.
Tuurlijk.. die is binnen hoor. Woont nu in Bollywood.

Nee, ik denk dat we naar de feiten moeten kijken, er zijn gewoon geen dergelijke en degelijke filmpjes meer nagemaakt. Niet door hem.. niet door andere.
pi_77904824
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 23:32 schreef Ticker het volgende:

[..]

Ja maar nu gaan we weer een hele theorie om de maker van het filmpje maken en zich zogenaamd verplaatsen in zijn geest.
Dat is hetzelfde verhaal als wat ik al jaren over David Icke hoor.. die zou het namelijk allemaal voor het geld doen.
Tuurlijk.. die is binnen hoor. Woont nu in Bollywood.

Nee, ik denk dat we naar de feiten moeten kijken, er zijn gewoon geen filmpjes nagemaakt. Niet door hem.. niet door andere.
Je negeert nu mijn argumenten. Beetje zwak. Heb ik het ergens over geld? Nee, ik denk dat het gewoon een prank is. Waar internet helemaal vol mee staat.
quote:

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2010 23:35:07 ]
  donderdag 11 februari 2010 @ 23:34:39 #62
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_77904898
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 23:33 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je negeert nu mijn argumenten. Beetje zwak.
Die had je niet. Je hing een fictief verhaal op over een meester hoaxer..
Maar ik ben een van de weinige mensen die hier zo hoog inzet op deze film. Dat vergeet je alleen.

Oh ik zie je edit nu.
quote:
Tuurlijk, daar heb je zeker een punt.. maar meer dan dat heb je ook niet.. het is toch op beide manieren dubieus. Het is maar net hoe je het zelf wilt invullen.
Concreet bewijs dat het allemaal onzin is heb je namelijk ook niet.. de originele opnames zijn als sinds 2008 niet op CNN te vinden.
pi_77904973
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 23:34 schreef Ticker het volgende:

[..]

Die had je niet. Je hing een fictief verhaal op over een meester hoaxer..
Maar ik ben een van de weinige mensen die hier zo hoog inzet op deze film. Dat vergeet je alleen.
Ik hing een suggestief verhaal op. Ik kwam met iets dat waarschijnlijker is dan dat een reptiel in een mensenhuid zich op tv bloot geeft.
pi_77905034
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 23:34 schreef Ticker het volgende:

Tuurlijk, daar heb je zeker een punt.. maar meer dan dat heb je ook niet.. het is toch op beide manieren dubieus. Het is maar net hoe je het zelf wilt invullen.
Concreet bewijs dat het allemaal onzin is heb je namelijk ook niet.. de originele opnames zijn als sinds 2008 niet op CNN te vinden.
Ik denk dat dat gewoon een stukje common sense is
Bewijs... bewijs? Beetje helder denken lijkt me meer dan genoeg te verklaren.

Als ik dit soort dingen met eigen ogen tijdens een live uitzending op tv zie, dan wil ik er nog eens over nadenken

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2010 23:39:31 ]
  donderdag 11 februari 2010 @ 23:38:12 #65
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_77905035
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 23:36 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik hing een suggestief verhaal op. Ik kwam met iets dat waarschijnlijker is dan dat een reptiel in een mensenhuid zich op tv bloot geeft.
Waarschijnlijkheid telt niet mee in mijn wereld. Niet zoals ik de wereld doorzie. Reptilians zouden daar ook nog echt wel bij kunnen.
Shapeshifting tot daar aan toe.. maar buitenaards leven kan in alle vormen en maten komen. Ik denk juist ook reptiel achtige.
  donderdag 11 februari 2010 @ 23:40:29 #66
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_77905101
Daarnaast vergeet je weer het belangrijkste punt. Diezelfde gebruiker, volgens jou de maker van de filmpjes, heeft meer shapeshifting ´bewijs´.
Maar daar zie je niets vergelijkbaar met het eerdere filmpje. Dan klopt je theorie namelijk niet, hij heeft dus wel geprobeert die ´in vele mensen hun ogen, makkelijke CGI techniek´ nogmaals na te maken.. maar mislukte.
pi_77905183
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 23:38 schreef Ticker het volgende:

[..]

Waarschijnlijkheid telt niet mee in mijn wereld. Niet zoals ik de wereld doorzie. Reptilians zouden daar ook nog echt wel bij kunnen.
Shapeshifting tot daar aan toe.. maar buitenaards leven kan in alle vormen en maten komen. Ik denk juist ook reptiel achtige.
Oh.. ik ben er ook van overtuigd dat er buitenaards leven bestaat. Echter, reptiel achtigen in een menselijk lichaam... nee. Sowieso, reptielen hebben een lichaam dat onpraktisch is voor het creëren van techniek.

Verder denk ik ook dat de kans vrij klein is dat er buitenaardsen onder ons zijn of op aarde zijn geweest. Het universum is zooooo verschrikkelijk groot. De kans dat ze ons vinden is praktisch nihil.
pi_77905258
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 23:40 schreef Ticker het volgende:
Daarnaast vergeet je weer het belangrijkste punt. Diezelfde gebruiker, volgens jou de maker van de filmpjes, heeft meer shapeshifting ´bewijs´.
Maar daar zie je niets vergelijkbaar met het eerdere filmpje. Dan klopt je theorie namelijk niet, hij heeft dus wel geprobeert die ´in vele mensen hun ogen, makkelijke CGI techniek´ nogmaals na te maken.. maar mislukte.
Heb je een linkje naar dat 'bewijs'?
  donderdag 11 februari 2010 @ 23:51:22 #69
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_77905484
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 23:42 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Oh.. ik ben er ook van overtuigd dat er buitenaards leven bestaat. Echter, reptiel achtigen in een menselijk lichaam... nee. Sowieso, reptielen hebben een lichaam dat onpraktisch is voor het creëren van techniek.

Verder denk ik ook dat de kans vrij klein is dat er buitenaardsen onder ons zijn of op aarde zijn geweest. Het universum is zooooo verschrikkelijk groot. De kans dat ze ons vinden is praktisch nihil.
Nee joh, geloof mij maar dat het universum een redelijk standaard manier heeft van evolutie.
Als ik de verhalen mag geloven uit het 'grijze gebied', ofwel de undergrondse wetenschappers die informatie lekken, bestaat het gehele universum voor het grootste gedeelte uit 'humanoids' dat wil dus zeggen, dezelfde vorm als wij hebben.
Techniek is niet beperkt tot de mens.. dat geloof je toch niet echt?
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 23:45 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Heb je een linkje naar dat 'bewijs'?
http://www.youtube.com/user/gillamrl
Dit is zijn kanaal, check zijn uploads zou ik zeggen. Dit is de man, met het filmpje. Dit komt van hem.. hij is de ontdekker.. dus in jouw bewoording ook de maker van het filmpje. Of.. de meester hoaxer.
pi_77905613
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 23:51 schreef Ticker het volgende:

[..]

Nee joh, geloof mij maar dat het universum een redelijk standaard manier heeft van evolutie.
Als ik de verhalen mag geloven uit het 'grijze gebied', ofwel de undergrondse wetenschappers die informatie lekken, bestaat het gehele universum voor het grootste gedeelte uit 'humanoids' dat wil dus zeggen, dezelfde vorm als wij hebben.
Techniek is niet beperkt tot de mens.. dat geloof je toch niet echt?
[..]

http://www.youtube.com/user/gillamrl
Dit is zijn kanaal, check zijn uploads zou ik zeggen. Dit is de man, met het filmpje. Dit komt van hem.. hij is de ontdekker.. dus in jouw bewoording ook de maker van het filmpje. Of.. de meester hoaxer.
Ik geloof je meteen. Heel het universum wemelt van de planeten waar humanoids de scepter zwaaien.

Maar goed.. uh.. die filmpjes. Ik ga ff kijken.
  donderdag 11 februari 2010 @ 23:58:53 #71
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_77905763
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 23:55 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik geloof je meteen. Heel het universum wemelt van de planeten waar humanoids de scepter zwaaien.

Maar goed.. uh.. die filmpjes. Ik ga ff kijken.
Dooddoener.
The Study Of Alien Humanoids

Wikipedia: List of Reptilian humanoids

Jij hebt een geloof in intelligente wolken? En slimme stenen?
pi_77906013
Van het kanaal van die maker van de filmpjes:
quote:
Wie ben ik:

The End of the Age is approaching and time is running out for you to choose life "Yahushua"/Jesus. What I put on my channel is truth. The truth is if you pass from this earth without never recognizing your sinful nature and come to repentance, you will ultimately be lost for an eternity. Yahushua gave his life so that you would not have to perish but have everlasting life through him. The time for Salvation is now!
Already we see the new world order coming into effect and will ultimately lead to armageddon. The eighth beast is arrising and the destroyer will soon appear on the scene. Throughout my years of watching things unfold, never have I seen them happening like it is now exactly as the holy scriptures fortold. What The Lord has revealed to me is what my task on here is about, to reveal to you things that were once a mystery and now are being revealed because the time is near. May Yahweh lead you into the right paths..
Spreekt ie zichzelf niet tegen door te geloven in Jezus als de verlosser en gelijktijdig filmpjes van shapeshiftende ex-presidenten en CNN reporters online te knallen? Als hij in de bijbel gelooft, dan.... precies.

Waarom zijn het altijd Amerikanen btw? Is er geen shapeshiftende Japanner of Fransman?
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 23:58 schreef Ticker het volgende:

[..]

Dooddoener.
The Study Of Alien Humanoids

Wikipedia: List of Reptilian humanoids

Jij hebt een geloof in intelligente wolken? En slimme stenen?
Sorry, maar ik ga nu echt niet van die grote lappen tekst zitten lezen over een zeer dubieus onderwerp,

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2010 00:10:59 ]
  vrijdag 12 februari 2010 @ 00:16:15 #73
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_77906313
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 00:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
Van het kanaal van die maker van de filmpjes:
[..]

Spreekt ie zichzelf niet tegen door te geloven in Jezus als de verlosser en gelijktijdig filmpjes van shapeshiftende ex-presidenten en CNN reporters online te knallen? Als hij in de bijbel gelooft, dan.... precies.

Nee zeker niet.. maar dat is echt te veel om uit te leggen.
In de bijbel waren er toch ook 'demonen'?
pi_77906722
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 00:16 schreef Ticker het volgende:

[..]

Nee zeker niet.. maar dat is echt te veel om uit te leggen.
In de bijbel waren er toch ook 'demonen'?
Geloof je mij als ik zeg dat ik echt duistere machten of demonische krachten (geef het een naampje) heb ervaren tijdens een gabberparty, jaren geleden. Dat had niets, maar dan ook niets met reptielen te maken. Heel bizar en buitengewoon beangstigend. Alsof er dus echt een god en een satan bestaat en dat terwijl ik helemaal NIET gelovig was toen. Nu nog niet echt, omdat mijn rationele denkvermogen zegt dat dat toen door de drugs kwam, maar het was te freaking wazig om compleet als hallucinaties af te doen.
pi_77906769
Je pakt elementen uit de serie V en doet alsof er enige vorm van waarheid in zit. Die vent in dat film heeft gewoon een facelift gehad in combinatie met boxtox. Dan gaat je gezicht soms vreemd doen. Dat men wat ziet in pixels is heel normaal, zelfde als dat men Jezus zogenaamd in alles verschijnt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')