ok maar hier is scepticisme niet gewenst. We gaan hier enkel op onderzoek uit in de wereld van reptiliansquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:35 schreef Salvad0R het volgende:
Het verhaal over gedaantewisselende semi-reptielen is mijn inziens propaganda om onze leiders een soort van mythische status te geven, om angst af te dwingen bij de mensen die voor dat soort sprookjes kunnen vallen.
Wat wel Real Shit is, is het crossclonen van mensen en dieren. Half mens-half hond/spin/worm stuff. Zijn ze mee bezig, is sick.
In dat kader lijkt het mij wel mogelijk reptillians artificieel te creëren. Maar dat heeft niets te maken met onze leiders, die meer genetisch zwakke producten van inteelt zijn, geketend aan hun erfelijke lot van macht.
sure hou jij jouw crap dan buiten dit topicquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:39 schreef Salvad0R het volgende:
Als jij maar met je crap uit NWO topic blijft. Coño grande.
Dan lijken Centaurs en elfen mij in de toekomst niet echt onmogelijk, als ze zodanig kunnen clonen dat je half mens, half vlinder wordt, of half mens - half paard.. .. daar over nadenkend... ja das best ziek.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:35 schreef Salvad0R het volgende:
Het verhaal over gedaantewisselende semi-reptielen is mijn inziens propaganda om onze leiders een soort van mythische status te geven, om angst af te dwingen bij de mensen die voor dat soort sprookjes kunnen vallen.
Wat wel Real Shit is, is het crossclonen van mensen en dieren. Half mens-half hond/spin/worm stuff. Zijn ze mee bezig, is sick.
In dat kader lijkt het mij wel mogelijk reptillians artificieel te creëren. Maar dat heeft niets te maken met onze leiders, die meer genetisch zwakke producten van inteelt zijn, geketend aan hun erfelijke lot van macht.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:00 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Hoe goden en geesten er uitzien weet men niet; niemand heeft hen gezien. Daarom zijn ze gemakkelijk te schilderen
Wijsheden, I love 'emquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik vind dit deel van je signature erg leuk:
[..]
David Icke heeft mischien veel kennis gedronken uit de bevindingen van Zecharia Sitchen over de Soemerische kleitabletten.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:26 schreef Michielos het volgende:
Ok, dit is een specifiek topic gemaakt voor reptilians i.c.m. de NWO. Aangezien er een speciaal topic voor moest komen, leek me dit het beste idee.
Disclaimer: het is hier niet de bedoeling om pseudo sceptisch geblaat aan te horen over : Reptilians bestaan niet. Wetenschappelijk scepticisme is dus niet gewenst. Vandaag gaan we lekker op onderzoek uit in de grote bewijsvoering die reptilians heten.
Wat zijn reptilians? Reptilians oftewel interdimensionals zijn shapeshifting reptilian humanoids die veelal hoge functieplaatsen op planeet aarde overnemen. (ze kunnen in menselijke gedaante changen). Denk hierbij aan Bush, the british royal family e.d.
David Icke, die hier vele jaren onderzoek naar heeft gedaan, is ervan overtuigd dat er een interbreeding was in de far ancient world tussen aliens en mensen. Dit veroorzaakte hybride bloedlijnen. Indien wij verder dan de beperkingen van onze 5 zintuigen konden kijken, zouden we deze hoge piefen zien als reptilians.
Reptilians stammen qua geschiedenis al van ver voor onze tijd. Dit betekend dat ze deze aarde al voor geruime tijd bevolken. Bewijs kan men vinden in statues van onze ancestors.
Hier enkele filmpjes over deze reptielachtige sluipmoordenaars![]()
![]()
dit is een serieus topic! ik hoop dan ook op veel respons.
Maar goed, mijn prangende vragenquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:26 schreef Michielos het volgende:
Vandaag gaan we lekker op onderzoek uit in de grote bewijsvoering die reptilians heten.
Hier is het vervolg op filmpje 1:quote:
Zijn er echt mensen die geloven dat die filmpjes niet bewerkt zijn?quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:50 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Hier is het vervolg op filmpje 1:
Ja, die zijn erquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zijn er echt mensen die geloven dat die filmpjes niet bewerkt zijn?
Exact wat ik aanhaalde, over dat 3e filmpje.quote:
ja dat willen ze laten geloven jaquote:Op donderdag 11 februari 2010 00:30 schreef Ticker het volgende:
[..]
Exact wat ik aanhaalde, over dat 3e filmpje.
Zelfde als die Bush Sr film waarin hij een 'reptillian' zou zijn. Als dat werkelijk hun pupillen waren zag je ze bewegen, maar deze vorm blijft constant verticaal. Licht effect dus.
zag je zn rare driehoekige pupillen niet op die ander foto? Balkenende is een alien, wat ik je brom.quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:30 schreef ToT het volgende:
Boel beetje opgeschoond. Laten we niet te veel lol gaan trappen, mmmkay?
Bron - Mijn favoriete skepsis website!quote:Why It's Retarded:
Because it's too awesome to be true, damnit.
Zei hij in 1996quote:"A plan is currently underway to break up Canada and reduce the whole nation to another state within the U.S. A Global Elite controls the world's banking system, transnational corporations, leading politicians, media, and intelligence agencies. This Elite operates through secret and semisecret organizations including the Bilderberger Group, the Council on Foreign Relations (CFR), and the Trilateral Commission, whose members include leading bankers, industrialists and media owners. It is this Elite that is seeking to remove Canada from the map as part of their plan for a world government, a central bank, a world currency, a world army, and a cashless, microchipped population."
quote:"I strongly believe that a small Jewish clique which has contempt for the mass of Jewish people worked with non-Jews to create the First World War, the Russian Revolution, and the Second World War. This Jewish/non-Jewish Elite used the First World War to secure the Balfour Declaration and the principle of the Jewish State of Israel (for which, given the genetic history of most Jewish people, there is absolutely no justification on historical grounds or any other). They then dominated the Versailles Peace Conference and created the circumstances which made the Second World War inevitable. They financed Hitler to power in 1933 and made the funds available for his rearmament."
En dan zeggen dat hij anti-semitist is.quote:"In Britain, I am told by an extremely reliable source very close to the intelligence organisations that the "far-right" group, Combat 18, is a front for the sinister Anti-Defamation League, the United States arm of the Israeli/Rothschild secret service, Mossad. The Anti-Defamation League (ADL) has been operating in Britain and Europe since at least 1991 and its role is to brand as anti-Semitic anyone who is getting close to the truth of what is going on. What better way to discredit an investigator than to have a "far-Right" group like Combat 18 to praise them?"
quote:"The Talmud, the Jewish book of law, contains among other little gems, the following: "Just the Jews are humans, the non-Jews are no humans, but cattle" (Kerithuth 6b, page 78, Jebhammoth 61); "The non-Jews have been created to serve the Jews as Slaves" (Midrasch Talpioth 225); "Sexual intercourse with non-Jews is like sexual intercourse with animals" (Kethuboth 3b); "The non-Jews have to be avoided, even more than sick pigs" (Orach Chaiim, 57, 6a); "The birth rate of non-Jews has to be suppressed massively" (Zohar II, 4b); "As you replace lost cows and donkeys, so you shall replace non-Jews" (Lore Dea 377,1). And so it goes on and on. So how often do the "anti-racist" protesters demonstrate outside Talmudic events. Never. Exactly."
Ja.. maar schijnbaar is dat 'geen speld tussen krijgen' toch geheel een eigen interpretatie.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:19 schreef SicSicSics het volgende:
Er is geen speld tussen te krijgen, die uitspraken. Hij is wel goed, dat moet je hem nageven!
Eerst de algemene bronnen buiten spel zetten en daarna je geniale mind blowing conspiracy idee als de werkelijkheid presenteren.
Wat is pseudo sceptisch?quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:26 schreef Michielos het volgende:
Ok, dit is een specifiek topic gemaakt voor reptilians i.c.m. de NWO. Aangezien er een speciaal topic voor moest komen, leek me dit het beste idee.
Disclaimer: het is hier niet de bedoeling om pseudo sceptisch geblaat aan te horen over : Reptilians bestaan niet. Wetenschappelijk scepticisme is dus niet gewenst. Vandaag gaan we lekker op onderzoek uit in de grote bewijsvoering die reptilians heten.
Wat zijn reptilians? Reptilians oftewel interdimensionals zijn shapeshifting reptilian humanoids die veelal hoge functieplaatsen op planeet aarde overnemen. (ze kunnen in menselijke gedaante changen). Denk hierbij aan Bush, the british royal family e.d.
David Icke, die hier vele jaren onderzoek naar heeft gedaan, is ervan overtuigd dat er een interbreeding was in de far ancient world tussen aliens en mensen. Dit veroorzaakte hybride bloedlijnen. Indien wij verder dan de beperkingen van onze 5 zintuigen konden kijken, zouden we deze hoge piefen zien als reptilians.
Reptilians stammen qua geschiedenis al van ver voor onze tijd. Dit betekend dat ze deze aarde al voor geruime tijd bevolken. Bewijs kan men vinden in statues van onze ancestors.
Hier enkele filmpjes over deze reptielachtige sluipmoordenaars![]()
![]()
dit is een serieus topic! ik hoop dan ook op veel respons.
Het was ook meer sarcastisch. Het heeft namelijk geen zin om er spelden tussen te gaan stoppen omdat zijn reactie te raden is:quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:24 schreef Ticker het volgende:
Ja.. maar schijnbaar is dat 'geen speld tussen krijgen' toch geheel een eigen interpretatie.
Mogelijk een voorbarige want ik betwijfel hoeveel lectures je van hem gezien hebt.
Nee ze zijn niet duidelijk en nee ze zijn niet onderbouwd! Voorbeeld:quote:Ik heb namelijk totaal geen idee, met welke zin je moeite hebt. Zijn ze niet duidelijk en (zo goed als) onderbouwd?
Wie?quote:In Britain, I am told by an extremely reliable source
Bewijs?quote:Combat 18, is a front for the sinister Anti-Defamation League
Bewijs?quote:They financed Hitler to power in 1933 and made the funds available for his rearmament.
Nooit gebeurt!quote:A plan is currently underway to break up Canada
Wat is het extra bewijs dat hij jou moet vertellen wie zijn informant is? De toegevoegde waarde van het vertellen van een insider die zulke dingen uit de school klapt is toch ronduit absurt. Nee eerder nog dom te noemen. Zou die man dan niet in gevaar zijn? In BNW loopt al een topic over 'dubieuse zelfmoorden', mensen die op positites zaten en ineens dood gevonden worden. Als ik een beetje dezelfde houding nu aan zal nemen als sommige hier doen zou ik dus nu aan jou moeten vragen 'Dus jij wilt dat die man dood gaat?? Puur zodat jij weet wie het is en er vervolgens geen pleuris mee doet'quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:35 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Het was ook meer sarcastisch. Het heeft namelijk geen zin om er spelden tussen te gaan stoppen omdat zijn reactie te raden is:
- Je heult met de vijand
- Je bent zelf een reptillian
- Je bent betaald om dat te zeggen
- Je staat onder hun 'control'
- Je bent gehersenspoeld en gelooft een leugen, alleen ik zie de waarheid zoals hij echt is.
[..]
Nee ze zijn niet duidelijk en nee ze zijn niet onderbouwd! Voorbeeld:
[..]
Wie?
[..]
Bewijs?
[..]
Bewijs?
[..]
Nooit gebeurt!
Wat hij doet is een gevaarlijke mix van (verdraaide) feiten en fictie en mooie 'het zou toch kunnen'-opmerkingen op zo'n manier presenteren dat je gaat denken 'Mwoah, waarom niet?' zonder ooit met maar 1 korreltje concreet bewijs te komen. Verder stelt hij gelijk dat al het bewijs tegen hem gelogen, niet waar en een cover up is en je hebt geen redelijke tegenspraak meer.
Uhh google.. Hitler? Rothschild? Funding?quote:They financed Hitler to power in 1933 and made the funds available for his rearmament.
Bewijs?
Zonder tegenargumenten kun je natuurlijk lekker in je eigen wereldje blijven. Waarom open je er dan een topic over!?quote:Disclaimer: het is hier niet de bedoeling om pseudo sceptisch geblaat aan te horen over : Reptilians bestaan niet. Wetenschappelijk scepticisme is dus niet gewenst. Vandaag gaan we lekker op onderzoek uit in de grote bewijsvoering die reptilians heten.
We lullen volgens mij langs elkaar heen en gaan bovendien ook nog eens behoorlijk off-topic.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:01 schreef Ticker het volgende:
Wat is het extra bewijs dat hij jou moet vertellen wie zijn informant is? De toegevoegde waarde van het vertellen van een insider die zulke dingen uit de school klapt is toch ronduit absurt. Nee eerder nog dom te noemen. Zou die man dan niet in gevaar zijn? In BNW loopt al een topic over 'dubieuse zelfmoorden', mensen die op positites zaten en ineens dood gevonden worden. Als ik een beetje dezelfde houding nu aan zal nemen als sommige hier doen zou ik dus nu aan jou moeten vragen 'Dus jij wilt dat die man dood gaat?? Puur zodat jij weet wie het is en er vervolgens geen pleuris mee doet'
Ik zie hem vooral hele nare uitspraken doen die niet te onderbouwen zijn!quote:Ik zie David Icke zijn punten beter onderbouwen dan ene geert Wilders. Die is pas gevaarlijk, maar die zit verdomme in de politiek, dus kom nou.
Dat hij aangezien wordt voor een anti-Semiet is op zich niet zo heel raar.quote:En het verdenken van Combat 18 als flank voor anti-semitisme is geniaal. Het is namelijk ook bij hem gebeurt. Aanhangers van een groep waar je niets mee te maken wilt hebben. Maar wel ineens door in de problemen komt.. go figure? Al zover gedacht?
Ik denk dat 'geen speld er tussen krijgen' echt geheel ligt aan hoe grondig je ernaar wilt kijken.
Ben je het nou wel of niet met hem eens?quote:Uhh google.. Hitler? Rothschild? Funding?
Ik noem maar wat hoor.. ik zal wel maf zijn, want zo zoek ik namelijk de bronnen verder na. Maarja.. ik krijg er dan ook weer een speld tussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |