abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 april 2009 @ 14:10:54 #1
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_67923181
De OP uit het vorige deel:

Op vrijdag 6 februari 2009 22:07 schreef Ticker het volgende:
Ok ik heb dit topic even overnieuw gemaakt, in me haast heb ik een linkdump met paniek tekst ervan gemaakt, nu wat serieuser... Hoewel ik toch het idee heb dat de helft hier komt op leuke plaatjes te kijken en daarna weg gaat.

Anyways it's yours. Komtie:

Ik ben de afgelopen week in de ban geweest van 'de waarheid'.
Je kent het wel, de BNW en TRU waarheid, that is.
Vreemde sites, filmpjes, lappen teksten, NWO, illuminati, maanbasissen, Annunaki, Irak.. alles kwam voorbij.

Ik kon het niet helemaal verbinden, omdat ik laten we zeggen 2 jaar geleden het verband niet geloofde danwel zag.

Fuck me, dat is nu wel anders.

De geschiedenis in een notendop:

Begin van onze 'geschreven' geschiedenis begin in Sumer.

De mensen vertelden op klei tabletten dat de mens geschapen is in de gelijkenis van GOD...
Maar vergist je niet in het klote woordje GOD, GOD is een verzinsel als het gaat om de god die de kerk verkondigt.

Het alles en de omega, maar dan wel weer met een naam en die is YWHW. Dit is al raar, bedenk je dat als er een GOD is zoals deze door de kerk verkondigt wordt, deze meer met het idee komt als in Intelligent Design. Bedoel de natuur is overal hetzelfde en bevat patronen. Kijk maar naar het heelal:
[ afbeelding ]

Overal komt deze spiraal vorming terug:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Je begrijpt me punt. Goed dit doet verder niets aan de discussie, nu verder:

De God die de kerk zo graag verkondigt is dus YWHW, niet het intelligent design, maar duidelijk een boze tiran.
Deze God, en vanaf nu ga ik hem geen god meer noemen, maar ik noem hem voor de grap, alien YWHW, was een tiran en wou dat de mensen voor hem gingen buigen, offeringen, vereren etc. Allemaal bizarre dingen voor iets wat zo almachtig is. Waar haalt hij zijn tijd vandaan? Als het inderdaad een personificatie is zoals de bijbel beweerd, moet hij dan niet ook op andere planeten en plekken ook bezig zijn met zijn goddelijk gezag uit te voeren?
En hier komt het.. nee wat zoals ik al zei is de alien YWHW een 'mythe' uit de kleitabletten van Sumer. Daar heette deze god EN.LIL. En.LIL had in Sumer ook een vader, dat was An. En een broer, En.Ki.
Deze (en ik switch voor Sumer weer terug naar het woordje goden) goden werden in Sumerie (hedendaags Irak, waar inderdaad hevig oorlog is, hmm) ook wel lucht goden genoemd. Niet alleen werden het hier als goden van vlees en bloed gezien, maar ook waren er dus een dozein van. Letterlijk.
Het was net goede tijden slechten tijden als we de klei tabletten mogen geloven. Oorlog hier, oorlog daar.

Zondvloed, mensen weg, behalve op 1 na die een boot had gekregen van En.Ki, de God die volgens de tabletten, de mens naar zijn evenbeeld maakte, om de overige goden op aarde lekker hun werk te kunnen ontnemen, zodat de Adama (vertaald als aarde/grond) het werk van de Goden voor hun kon doen.
Duizenden jaren verstreken en de mens was toch best wel een mooie compagnon/afgezant en de overige goden (buitenaardse/lucht goden) hadden sex met de vrouwen van de mens.
An of En.Lil die toen het gezag had werd woest en kwam naar beneden en zorgde voor een vloed, zoals ik al zei dus.
En.Ki die het niet kon verkroppen dat zijn schepping kapot werd gemaakt zorgde ervoor dat er een kleine groep 'verstekelingen' op aarde konden overleven door een boot te maken.

De vloed was weg, de lucht goden kwamen terug op aarde en het plan van En.Ki werd opgemerkt.
En.Lil werd woest want hoe kon zijn broer hem nu verraden. Er kwamen oorlogen en er werden steden en zigurats vernietigd.

[ afbeelding ]
Dit is zo'n bouwwerk wat ten tijden van Sumer met regelmaat uit de grond gestampt kon worden. Hoe? Door kennis van de 'goden'.

De woede koelde af en de broers stemde met elkaar in: de mens mocht blijven op aarde en er zijn domein van maken.
En.Ki kreeg een zoon, Marduk. Marduk wou de touwtjes in handen nemen maar kreeg een gigantische pak slaag van de overige goden en vluchtte naar Egypte. In Egypte zette hij een nieuw spel op en de egyptische dynastien kregen er een nieuwe god bij, Ra. Marduk noemde zich hier Ra, of de bevolking ving hem zo op, dat is mij niet duidelijk. Wel dat dit een en dezelfde lucht god was.

Ok dit was in een notendop het stukje van Sumer, voor diegene die nog geinteresseerd is blijf hangen, ik ga even nog snel door de geschiedenis heen voordat ik bij het punt kom waarom ik dit topic opende: De Nieuwe Wereld Orde.

Volken vergingen, en kennis verhuisde van plek naar plek.
De goden hadden rond 4000 v.c. afgesproken de aarde met rust te laten nadat er letterlijke duizenden jaren
verstreken is geweest (atlantis met zijn technologische vooruitgang is in dit verhaal goed in te beelden).
Sumer werd Babylond... Babylon werd Israel, maar verplaatste zich ook naar Rome.
Ten allen tijden is tegelijk met Sumer de egyptische gemeenschap er ook geweest. Deze gemeenschap met dezelfde lucht goden en zonverering maar in andere namen (de toren van babel, spraakverwarring?) die er ook al in Babylon waren.

Jaren gingen voorbij, de lucht goden hielden zich aan de afspraak, de mens mocht het zelf doen...
Gedeeltelijk. Als pionnen werden sektes en nieuwe doctrines bespeeld. Mensen gingen de verhalen veranderen uit boodschap van de lucht goden die stiekem op aarde verbleven, zo ook Jezus. Jezus geloofde in YWHW/En.Lil, tenminste dat zegt de bijbel. Misschien geloofde Jezus eigenlijk in En.Ki, maar is dit op slinkse wijze veranderd:
In Rome werd rond het jaar 300 een nieuwe geloof gestart i.v.m. de ophef rond deze man genaamd Jezus, die eerder was gekruisigd.
Jezus was een pop, een speler die het verhaal verkondigde van de goden van Sumer, hij had een god en die god was dus volgens de bijbel YWHW.
De bijbel werd het woord, en het woord werd verkondigt.
Zij die niet in YWHW geloofde maar in En.Ki werden uitgemaakt voor ketters.
Er werd in die tijd een plan opgezet.
In Sumer was er al de leer van En.Ki, aangezien En.Ki de mens heeft geschapen zorgde hij er ook voor dat de mens de wijsheid meekreeg die men in het universum al lang kon en op aarde uitvoerde.
Universele wetten en normen werden tot waarheid gebracht, en astrologie en sterrenkunde werd een belangrijk aspect.

Men noemde dit Occultisme, de leer van het verborgen.
[..]

De opkomstige kerk wist dit, en was van veel op de hoogte. De poppen die bespeeld werden door een andere luchtgod was een plan wat jaren zou duren.
En.Ki's leer noemde men verlichting en zo om dit zwart te maken werd tijdens het bijeenverdeling van de
bijbel een nieuwe naam en uiterlijk voor En.Ki verzorgd. Lucifer en hedendaags Satan.
De naam Lucifer verwijst nog steeds naar de leer die En.Ki bracht, licht drager. Licht is een synoniem voor wijsheid.

Het woordenboek zegt er dit over:
[..]

Vooral Venus is belangrijk, let hierop.

De man met de hoorns, Lucifer? Laten we eens En.Ki bekijken op de kleitabletten.
[ afbeelding ]

Het leuke is alleen dat alle goden in Sumer een helm met hoorns droegen, hoewel ik me toch afvraag of de hoorns niet echt uit hun hoofd groeide:
[ afbeelding ]

Zoals je ziet een gigantisch oude schedel. Deze is helemaal zwart, je mag van me aannemen dat we het hier over een duizenden jaren oud exemplaar hebben.

Op wiki staat het volgende over lucifer:
[..]

Lucifer wordt afgebeeld als de slang of ookwel de draak in de bijbel. De slang of draak zien we overal terug van Amerika waar de geverderde slang (vliegende slang, lucht god?) hun hoofd god was en in china praatte de eerste dynastieën over de draken en de mens/draken. Geen toeval..

Het rare is wel dat de oorspronkelijke oprichters van de kerk, de draak en slang zelf ook vereerde
[ afbeelding ]
Dit noemt men de Vatican Crest. Oftewel het symbool van de kerk, eigenaardig? Nee hoor, we weten heus wel hoe het

echt zit, maar zeggen doen we het niet.

Het is 1300, er komt een nieuwe orde op de wereld, de tempeliers.
[ afbeelding ]

Deze groep mensen zorgde ervoor dat de christenen vanuit Europa naar het heilige land konden reizen voor hun bedenvaart. De kruistochten.
Ondertussen vergaarde zij kennis en rijkdom. Ook de symbolen die werden gebruikt zijn veel ouder en stammen ook weer af uit Babylon. Het symbol is de maltezer cross, een kruis wat door Hiter, de kerk maar ook in Babylon door Baál/En.Lil (ja spelen met namen was een leuk geintje door de kerk en doctrines van vroeger. Baál is letterlijk vertaald, Heer/Lord.
[ afbeelding ]

Door de mensen over te brengen naar het heilige land, wilden de Tempeliers hun geld veilig stellen. Dit was de
eerste vorm van bankieren.
Ik ga nu nog sneller vooruit..

De tempeliers werden na een bepaalde vondst in Isreal (wat een grote betekenis had voor zowel de kerk, als de tempeliers die zochten naar voorwerpen van de goden) verketterd.
De kerk vond dat zij een te grote druk konden uit oefenen.. te rijk waren en ze werden verbrand.

Niet allemaal, sommige wisten te ontkomen, en iedereen die de Davinci Code heeft gezien, weet dat ze naar Engeland zijn gegaan en daar zichzelf vestigde.
De gevestigde ordes van de tempeliers gingen zich meer bezig houden met de kennis die ze hadden gevonden tijdens hun kruistochten, en die kennis was gigantisch.
De leer van Egypte zowel die van het oude Sumer van tot hun beschikking, en ze gingen verder met 'verlichten'.
De tempeliers werden de Illuminati (de verlichters) en later vertakte dit naar de vrijmetselaars. Die we hedendaags hebben en waar 's werelds grootste en belangrijkste mensen bij zitten. Zo bijvoorbeeld de familie Bush.

.....

Ok, maar nog steeds warrige inleiding. Ik kan er nog meer over uit breiden, ik denk dat 90% is afgehaakt en alles wat ik hier typ doe ik uit me bolle kop er zitten dus nogal wat foute feitjes in, maar in grote lijnen is dit de geschiedenis van de mensheid.
Trust me. Het is heel interessant he op school.. de slag bij Waterloo en de kruiden uit Indie, maar die

hebben geen tering te maken met wat er vandaag de dag speelt en hoe de wereld zo is geworden zoals deze is.

In het fimpje wat ik heb gevonden, wordt op een beetje snelle manier uitgelegd waar de maker ervan is
achtergekomen, en dat is dat de Vrijmetselaars, die bekend staan om hun stiekeme manier van bekend maken dat ze er zijn, met getallen en codes werken, de wereld overnemen op telkens geplande datums die overeen komen met datums die eigenlijk in de lucht geschreven staan.

The 2012 NWO Agenda

[ afbeelding ]

Wat dan niet?
[ afbeelding ]

juist.. in Babylon en SUmer ligt de oorsprong.

[ afbeelding ]

Alleen zij die er toe doen zijn belangrijk. Albert Pyke is een vrijmetselaar geweest die eigenlijk zo goed als, als
enige uit de boot is geklapt. Hier is een boek van, en het is duidelijk dat je hoog op de pyramide van de metselaar moet staan om maar enig zins 'verlicht' te worden.

[ afbeelding ]
Laat de massa of de kudde de andere kant op kijken, en speel je plan zo goed mogelijk uit. Dat zijn de metselaars.

Dat is de illuminati.

9/11 was een symbolisch getal. 911 was ook al een belangrijk telefoon nummer in de us, geen toeval, maar er zit veel meer symbologie achter deze getallen.
Dit is waar het occulte omgaat, zoals ik al eerder had aangehaald is het occulte een geheime leer. Verlichting van hen die ingewijdt zijn. Van hen die de kennis hebben die eeuwen oud is.

Het world trade center was een offering. Het plan om een nieuwe babylon op te bouwen ligt er al tijden, er hebben hier topics van gelopen van BlackGirl. Een topic die ik destijds ook niet begreep om dat ik niet op het kennis niveau zat.
[ afbeelding ]

Links de toren van Babel, rechts een pamflet van de europese regering. Hun doel? Het nieuwe babylon (ja met een grote glimlach zulke dingen zeggen, en mensen nemem je niet serieus). Net zoals Balkelende uitspraken doet als dat we terug moeten naar het V-O indie tijdperk moeten. Nee geloof me, daar zit heel veel gedachten gang achter.

Dit is het gebouw van de Europese Unie:
[ afbeelding ]

Ja grappig he.. lijkt net op de toren van.. ? Hmm?

Het WTC vliegtuig, een vijand op een ander deel van de aardkloot. Een familie met belangen bij geld en olie. Een familie verband met Bush/Laden

Toeval? Ik hoor dat woord te vaak.

[ afbeelding ]

En de reden voor deze 'offering'?

[ afbeelding ]

En nu komt er weer een jaartal om de hoek (occultisme)

[ afbeelding ]

Is dat niet toevallig? 2012? Zeg nou zelf. We komen er op terug, eerst nog veel meer aanwijzingen.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Leuk.. Bush Sr. 2 maal op 9/11 aan het woord. En het verband?

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Bij tekst 2 is dus het verband met de planeten er weer bij gehaald. Dit riekt naar astrologie. Hetgeen de kerk
destijds verbood. Maar, zij die verlicht zijn spelen de leer hier van nog steeds uit. Voor de een betekenloos, voor de ander een machtig wiskundig spel.

[ afbeelding ]

Zo ook de cyclus van de zon. De zon is een belangrijke rol geweest in de verering van vroeger. Zon vereering word in het verleden veel over gezegd. Ra, de zonnegod van Egypte was er bijvoorbeeld een die dit label kreeg opgeplakt. Misschien dat we beter kunnen denken dat Ra/Marduk de leer/geheimen van de zon gaf, en de nummers en cyclussen hieraan. Aan wie? Zij die tegenwoordig het label 'mason' dragen.

En nu komt het:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]

De laatste, volgens Wiki, was in 2001. 11 jaar eraf en we zijn in 1990 beland... 1990. Het jaar waarin voor het eerst gerept werd, door Bush, over een Wereld Orde. Een rijke mannen idologie.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Het nieuwe digitale tijdperk.. de wereldwijde taal.
Zie filmpje zelf voor overige uitleg, ik ga niet alles copy pasten.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
En hier komen de 5 punten vandaan die verbonden kunnen worden:
[ afbeelding ]

Venus, of ook wel het vrijheidsbeeld in de haven van New York (google maar eens op Isis/Ishtar en Venus)..
Geeft dus i.c.m. de aarde dit eeuwenoude symbool.. Occultisme.. symbologie.
Beginnen jullie het te begrijpen.

Het filmpje duurd veel langer, en als de maker van dit filmpje gelijk heeft.. wat staat ons dan te wachten in 2012? En nee ik bedoel geen vallende sterren, maar eerder een man-made catastrofe. Het plan van de Illuminatie.

Wat gebeurde er toen de toren van Babel gemaakt was?
Juist, 'god' kwam naar beneden om deze kapot te maken.
Als in 2012 de fictieve, en hedendaagse vorm van Babel weer is herrezen.. gaan we er dan weer allemaal aan? Worden we weer over de aardkloot versprijdt?

.. Kijk dit filmpje, ik meen het.

[ afbeelding ]

Zo.. hier ben ik nu een aantal uur zoet mee geweest... en dit is nog niet eens de 1% van de uitgebreide versie.

Game on.
Ps: spelfouten haal ik er later wel uit.
[..]

[..]

Wiki: Pentagon.

[ afbeelding ]

Ik vond de discussie wel interessant, dus stel ik voor hem voort te zetten
  zaterdag 11 april 2009 @ 14:15:30 #2
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_67923283
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 13:56 schreef Ticker het volgende:

[..]

De schepper van het helaal is het alles en niets. Een entiteit die alles aanstuurd.
Een grote brok kennis, die op een gegeven moment besloot uit elkaar te gaan en het heelal te creëren.
Deze entiteit communiceerd niet.
Je kan hem misschien voelen, maar dat is het grote plaatje van het alles en niets.
Je kan niet met 'het' communiceren.
Het communiceren werkt niet en wel hierom.
quote:
Waarmee je wel kan communiceren zijn wezens in andere dimensies. Wezens die, de 3e dimensies zoals die van ons, lang geleden hebben verlaten en zich tegenwoordig voordoen als 'goden'.

Alex Collier, een 'abductee' door wezens van de pleiaden, zegt dat de deze wezens ook bekend zijn met de term god. Een soort alles sturende bron van informatie.
Zij noemen 'hem' trouwens een haar. Ze is de ontvanger van het heelal.
Deze wezens van de pleiaden zouden heel goed entiteiten kunnen zijn die wij in een ver verleden 'goden' hadden genoemd.

Met de technologische voorsprong die zij hadden, zouden zij zelfs als groep kunnen communiceren naar de gedachten van een persoon. Je zou deze wezens dan niet zien, maar wel horen, net zoals jij beweerd dat Jezus in contact stond met 'God'.

Nog even terug over de maya's, die plaatjes zijn natuurlijk een van vele, google eens op mayan god.
Het zijn alleen maar reptielen.
Volgens de Pleiaden, komen zij niet eens van dit heelal, maar zijn ze in een ver verleden hier 'gedropt', in het sterrenstelsel 'Draco'.
Klinkt wel een beetje als 'gevallen' engelen he.
Raar dat het pas in 1954 ondekt is dat gebied.
quote:
Alchemy as a science is not understood on this planet. To achieve the mission of the Knights Templar, one has to know the history of Mother Earth. The truth is Earth is an experiment. Its inhabitants are genetic combinations of many different star systems. Earth is also the eighth sister of the Pleiadian constellation. We revolve around the central sun of the Pleiades, Alcyone. The genetic coding of the human race is made up of twenty-two different star systems. It was decided about 59 thousand years ago that if the inhabitants of the Earth could become conscious of their genetic ties, then peace would come to the galaxy. So 144,000 individualized souls from Alcyone boarded twelve mother ships of light, to come to Earth to complete this experiment. Each ship consisted of 1,000 smaller beam ships. Each one of which was occupied by twelve individuals that collectively sustained the Christed field so that humanity could unite the genetic coding and take the galaxy into a higher frequency. I believe this is the true meaning of the 144,000 mentioned in Revelation. This is also the secret of the Knights Templar. They have now embodied themselves in etheric form to assist anyone who wants to understand this noble cause and become part of the answer of putting the pieces together and realigning the genetic coding of humanity, so that peace can come to the galaxy.
Bron
He 144.000 dat ken ik. Dat is het aantal dat volgens de Jehova's maar plek is in de hemel
Ze hebben het over Alcyone.

Ook leuk is het dat Dogon stamleden het hebben over 2 extra sterren rond Sirius. En ja wel er zijn 2 sterren rondom Sirius Ook pas 25 jaar nadat Sitchin zijn 12de planeet heeft geschreven

[ Bericht 25% gewijzigd door Lambiekje op 11-04-2009 14:39:19 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_67923516
Goede informatie Lambiekje! Keep 'em coming hoor!
Interessant om te lezen dus thanks a lot
  zaterdag 11 april 2009 @ 15:02:57 #4
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_67924349
Waarom zou er een god bestaan? Kijk naar de godsdienst van bijvoorbeeld de egyptenaren of de maya's. Die zijn dood. de godsdienst is onzin gebleken.

Mensen willen graag in iets geloven en dat doen ze al duizende jaren lang. Dat is zo ongeveer alles wat er aan de hand is.
pi_67924612
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 15:02 schreef Daniel1976 het volgende:
Waarom zou er een god bestaan? Kijk naar de godsdienst van bijvoorbeeld de egyptenaren of de maya's. Die zijn dood. de godsdienst is onzin gebleken.

Mensen willen graag in iets geloven en dat doen ze al duizende jaren lang. Dat is zo ongeveer alles wat er aan de hand is.
Verklaringen voor het onverklaarbare.. niet iedereen kan leven met Socrates' instelling van: "ik weet dat ik niets weet"

tevens tvp
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  zaterdag 11 april 2009 @ 17:34:08 #6
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_67927909
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 15:02 schreef Daniel1976 het volgende:

Waarom zou Hij niet bestaan? Heb je al alle mogelijke bronnen bekeken die je informatie verschaffen over Zijn al dan niet bestaan? Of concludeer je dat er geen religie waar kan zijn omdat dat niet past in het leven wat je leidt? Als de religie jou niet past, waarom zou het dan niet waar kunnen zijn voor een ander? Waarom zou het uberhaupt niet waar kunnen zijn omdat jij vind dat het niet zo is?

Ik vind ook dat de zon een ster is die brandt, maar ik ben er nog nooit geweest. Is hij dan niet echt of een hallucinatie? Nee. Jij hebt misschien nooit God ervaren, maar dat betekend niet dat hij er niet is of niet te ervaren valt.
  zaterdag 11 april 2009 @ 19:01:05 #7
52357 Lambiekje
pi_67930208
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 17:34 schreef Windigo het volgende:

[..]

Waarom zou Hij niet bestaan? Heb je al alle mogelijke bronnen bekeken die je informatie verschaffen over Zijn al dan niet bestaan? Of concludeer je dat er geen religie waar kan zijn omdat dat niet past in het leven wat je leidt? Als de religie jou niet past, waarom zou het dan niet waar kunnen zijn voor een ander? Waarom zou het uberhaupt niet waar kunnen zijn omdat jij vind dat het niet zo is?

Ik vind ook dat de zon een ster is die brandt, maar ik ben er nog nooit geweest. Is hij dan niet echt of een hallucinatie? Nee. Jij hebt misschien nooit God ervaren, maar dat betekend niet dat hij er niet is of niet te ervaren valt.
God is Tetragrammaton. Tetraheders met zwaartekracht, contructie van het vacuum
Dus ja zonder enig twijfel kun je stel dat God als Sinterklaas volslagen krankjorum is.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_67930602
Interessante materie. Ik zal straks eens deel 1 doorlezen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 11 april 2009 @ 20:41:13 #9
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_67933429
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 19:01 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

God is Tetragrammaton. Tetraheders met zwaartekracht, contructie van het vacuum
Dus ja zonder enig twijfel kun je stel dat God als Sinterklaas volslagen krankjorum is.
Waardoor weet jij dat God Tetragrammaton is? Bron?
  zaterdag 11 april 2009 @ 20:47:09 #10
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_67933594
Ok ik heb de pandora's doos geopent door over de reptilians te beginnen, nu moet ik het afmaken ook...

Mensen die dit lezen, gaan me voor gek verklaren. Sommige van jullie hebben nog steeds niet door dat de aarde in samenwerking met de regeringen al jaren bezocht wordt. Abductions zijn een compromie, gesloten met de regering(en) in ruil voor technologie.
Deze mensen, die niet meer sceptisch te noemen zijn, maar leven met een sluier om hun gedachten zullen dit niet doorgronden. Waarom niet? Omdat er voor hen geen enkel bewijs getoont kan worden, zij moeten zoiets mee maken.

In deze post zal ik mijn punt via wat filmpjes aan tonen, en ik zal zeggen waarom voor mij dit DE doorslag heeft gegeven voor het feit dat ik anders naar David Icke zijn reptilian bloodline verhaal ben gaan luisteren.

Ik hoop dat er naar deze post met een open mind naar gekeken wordt, wees kritisch, maar wees ook zodanig kritisch dat je de punten die ik maak goed afweegd.
Wil je me afbranden hiervoor omdat de enige goede reden je hiervoor hebt is 'dat het niet kan', ben je bij mij aan het verkeerde adres, die discussie zal ik niet gaan voeren want dat wordt een welles/nietus spel.

Komtie.

Al geruime tijd circuleren er op youtube filmpjes met als label 'reptilian woman', 'reptilian bush' reptiles.. dit ..
Vage filmpjes, zwaar onderheven aan artifacts veroorzaakt door het converteren naar een mindere resolutie en
kwaliteit. In andere woorden.. nep.
Een vriend kwam aan met een filmpje wat hij had gezien op youtube, over een CNN nieuwsreporter die wat vreemde
bekken zat te trekken. Tja leuk, was volgens de maker weer een reptilian natuurlijk. Om eerlijk te zijn kon ik er niks geks uit halen, behalve dan dat de reporter in kwestie wat spastisch zat te bewegen.

Soms leer je dat bepaalde dingen tijd nodig heeft. Zo zullen sommige van jullie op dit moment geen flikker geloven van dit alles, maar mogelijk over 2 jaar zich compleet interesseren in dit soort dingen en ineens hele andere details zien in dergelijke filmpjes.. So be it. Verder met m'n verhaal.
Na enige tijd David Icke en wat Sumerische oudheid gelezen te hebben, kwamen we weer eens op het onderwerp reptilians.
Zoals ik in deel 1 heb aangegeven is de slang, draak en reptiel een wezen wat in ELKE oude cultuur een belangrijke rol speelde. Nee niet (alleen) symbolisch, de verhalen gaan over reptiel achtige wezens van de sterren.
Sommige goed.. sommige puur slecht.

Laat ik eens gaan lachen, dacht ik bij mezelf, en ik toetste op youtube wat trefwoorden in. Shapeshifting.. reptilians.. etc.
Er zijn me veel filmpjes gepasseerd, heb veel gelachen, in de eerste instantie. Toen kwam ik weer op het CNN filmpje met de nieuws reporter. Maar dit maal uitgelicht en in slowmotion afgespoeld door de gebruiker, om nou eens aan te tonen wat er nou wel zo raar was aan de nieuwsreporter.
Ik kan je zeggen dat het lang geleden is geweest dat ik enigzins met kippenvel achter me computer heb gezeten.

---

Ik begin met het filmpje wat in de eerste instantie mij passeerde, kijk dit filmpje even en lees dan verder:

MUST SEE!! REPTILIAN SHAPESHIFT DONE ON CNN BY REPORTER BRIAN TODD!
Spannende titel niet?

Ik vond er weinig aan, destijds deed ik het dus ook af als artifacts o.i.d. Zonder na te denken labelde ik het en negeerde ik het verder.

Zoals ik vertelde, ben ik later weer gaan kijken naar reptilians.
Ik kwam toen uit op een filmpje met een wat pakkende naam, en de naam deed het eer aan:

BEST SHAPESHIFTING EVIDENCE TO DATE Pt 2

Niet alleen de muziek klinkt lekker erachter, maar fucking hel wat hier gebeurt kan gewoon niet.
Artifacts? Dat is hoe ik het eerst afdeed, maar dit is veel vreemder!
De ogen in kwestie van deze man, schieten als ping pong ballen in zijn oogkassen. Niet alleen dat, ze veranderen van hoek in minder dan een fractie van een seconden. Wat zeg ik, de camera kan alles opnemen, maar deze dubieuse veranderingen, lijken 'ineens' te gebeuren.
Hoe kan dit, dit zijn geen artifacts!?

Begrijp me goed, reptielen of wat dan ook klinken van de gekke, in een maatschappij waar zelfs getwijfeld wordt of
we wel naar de maan zijn gegaan.
Maar hoe kan alles in een filmpje helder en duidelijk zichtbaar zijn, en het ene moment zijn de ogen van de man dicht:

En het andere moment opent hij ze, met als het ware zijn ogen iets wat, schuin in de hoek. Maar met de pupillen naar boven getrokken. Niet normaal. Echt niet!
Ook de grootte ten opzichtte van wat er eerder werd getoont, is niet mogelijk. Pupillen kunnen niet breder worden in een fractie van een seconden. Ten eerste moet er dan iets met het licht in de omgeving gebeuren.
Ik heb een vergelijking gedaan:

Ik bedoel dit is geen muggenzifterij over een 'rariteitje', dit is zijn pupillen die die dingen doen die onmogelijk zijn. Video compressie mijn ass, die heeft niks met 'artifacts' te maken, maar met pupillen die verbreden en naar een plek toe verdwijnen, die ik nog nooit heb geprobeerd te zoeken tijdens een gesprek. Denk daar maar eens over na!!

Het fragment vervolgd, en ik denk dat we blij mogen zijn dat er mensen zijn die scherper zijn dan ons, want als je dit op televisie had gezien had je het niet in de gaten gehad.
Iets van tot 3 maal toe veranderen de ogen van deze heer in iets wat niet van mijn wereld komt.

Het fragment vervolgd. Weer het eerdere filmpje wat ik destijd van die vriend toegewezen had gekregen maar toen geen aandacht had gegeven.
Eenmaal op scherp bekijk ik het filmpje nog eens.. raar, deze dingen waren me niet eerder opgevallen. Maar ik merk op dat ook deze reporter, Brian Todd serieus last heeft van zijn ogen. Wat is er toch met die ogen?
Rechts in het schermpje zie ik de melding "BEST SHAPESHIFTING EVIDENCE TO DATE" met een kleine foto'tje van Brian Todd, de man die tot heden mijn aandacht gemist had.

Ik klik het aan, en dezelfde gebruiker als van dit filmpje blijkt de maker te zijn.
Ik hoor weer Mad World - Gary Jules. Nog wat rare gedachtes van het vorige filmpje, maar niet verwacht dat deze nog raarder zou zijn.
In dit filmpje wordt weer alles ontleed. Alles wat de CNN kijker over het hoofd heeft gezien, wordt stap voor stap in slowmotion uitgelicht. Het resultaat is bizar en net als het vorige.. moet ik compressie artifacts uitsluiten.
Fucking Hell.. is dit realiteit?

We zien een vervolg van het eerdere interview. Het valt me dit maal pas op dat het over hetzelfde onderwerp gaat en dat het schijnbaar een vervolg is van diezelfde uitzending.
"Putting Microchips on Troops" - Tracking devices to keep them safe.
Het onderwerp alleen al brengt 80 verschillende gedachtes bij me op.. allemaal betrekking op de RFID chip en sites over de Illuminati. Waarom zou je in hemelsnaam mensen gaan chippen, omdat je bang bent dat ze 'verdwijnen'? Huh.. hebben we dan zoveel last van soldaten die ontvoerd worden, of de weg niet naar huis kunnen vinden? En is digitaal chippen dan de oplossing?

Je mag van me weten dat ik dit bewuste filmpje wel.. ik denk honderd keer, bekeken heb.
Als er bewijs is voor manipulatie, is dit het in mijn ogen. A gullible guy? Misschien, maar in mijn ogen kritisch genoeg om in de gaten te hebben dat er iets niet klopt bij de CNN reporters in dit bewuste fragment.

Telkens als ik hem zie ik iets raarders, iets anders, meer.
Een tong die tijdens het gebruiken van bepaalde tonen in de mond moet zitten (zie filmpje 1 voor audio conversatie bij het interview), maar in dit geval naar buiten steekt?!

Het mooiste is dat de kijker in de eerste instantie in de waan wordt gelaten dat de reporter gewoon een beetje maf doet, maar dat er niks is. Dan.. komt te tekst 'did you notice anything' en begint de atractie.
Hoe kan het zijn dat zulke kleine grote dingen je niet opvallen en dat je dit gewoon voorbij laat gaan?

Wat steekt er uit zijn mond?

Is het z'n lip? Of valt het smalle stuk tong er nou nog zelfs verder over?

Het heeft lang geduurd eer ik besefte wat er precies allemaal mis aan is.. maar met het volgende Gifje maar ik het

duidelijk:

.... WOW?
Zijn oogleden springen open, maar in feite lijkt de verslaggever geen oogleden te hebben. Op het moment dat het oog dicht zit, lijk je eits te zien wat lijkt op een pupil, maar dan springt een fractie van een seconden later het oog open, en hebben we ineens een vol pupil in beeld? Dit kan niet, onmogelijk - onmenselijk. Het lijkt wel alsof ik naar een slechte hologram zit te kijken.

Ook de rare spier bewegingen die gemaakt worden op die plek.. het kan gewoonweg niet. Wie is dit??!! Wat is dit??

Kom ik weer terug op het verhaal van de artifacts. Indien dit afkomstig is van video compressie, behoudt dit oog niet zo'n strak en gladde huid op de plek waar het ooglid nog dicht lijkt te zijn.
Boven de video staat shapeshifting, maar ik begin het idee te krijgen dat we een soort hologram bekijken. Maar dan niet die van een mens.

Ik ga nu wat voorspoelen.. ben nu ongeveer 2 uur bezig aan me post, ik denk dat iedereen die het filmpje bekijkt en daadwerkelijk de tijd neemt om hierover na te denken een vreemd gevoel in zijn of haar maag hiervan krijgt. Wat is dit:

Hoe kan je zoiets missen als je de show kijkt? Te bizar dat je zulke beelden tussendoor krijgt als je maar net de juiste fractie van een seconden de televisie stil zet!

Nog even over het onderwerp zelf, ik denk dat veel sceptici zonder na te denken dit af doen als onzin.. het kan in hun ogen niet. Ze hadden zoiets wel gezien.. dit is voor hun video compressie of CGI (computer graphics)

Maar ik zal het leuker vertellen, deze video is in zijn geheel te zien hier:

Iemand die het heeft geplaatst puur omdat het onderwerp zo bizar was.
Er is later pas iemand geweest die na het zien van deze beelden argwaan kreeg en deze beelden is gaan time-framen!!

Maar er is meer!!
Er is namelijk geprobeerd.. en ik vermoed dat CNN dat heeft gedaan, deze video nogmaals uit te geven. Ge-edit!!
In dit filmpje is het verschil zo duidelijk zichtbaar, Brian Todd... blinkt geen een maal!!
Huh?? Maar we hebben een filmpje waarin hij duidelijk blinkt! Ja, dus er is iemand met een computer programma bezig geweest om er delen uit te knippen. Wat is makkelijker.. delen erbij plakken? Of eruit halen? Vraag het de mensen die met de JFK film zijn bezig geweest. Denk dat zij het wel weten.

Maar dan dit:

This video is to debunk.. the debunkers..

Slaap lekker.. ik voeg er later meer aan toe.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ticker op 12-04-2009 21:34:32 ]
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  zaterdag 11 april 2009 @ 21:01:54 #11
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_67933991
Fuck punten en comma's ik heb dit in 2 uur in notepad met knippen en plakken gedaan.
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_67942531
Het is ook erg interessant om te lezen.
Er word een vies spelletje met ons mensen gespeeld en het is gewoon tjid dat wij daar besef van hebben. De waarheid moet aan een ieder vertoont worden!
pi_67942612
Ik denk dat ik het stukje heb gemist waar uitgelegd wordt waarom dit geen compressie-artefacten zijn.

Waarom is dit belabberd gecomprimeerde videomateriaal als bron gebruikt? Toon eerst eens van dit soort voorbeelden op hi-res videomateriaal.
  zondag 12 april 2009 @ 08:41:26 #14
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_67942780
Hier wordt ik stil van. Ticker wat is hun doel?

Dit verklaard ook naar mijn mening wie er zijn bezig geweest met die foto's van de NASA die ik laatst postte.

Ok ik stel voor dat het verzet ertegen uit Holland komt!
  zondag 12 april 2009 @ 11:45:24 #15
52357 Lambiekje
pi_67944793
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 20:41 schreef Windigo het volgende:

[..]

Waardoor weet jij dat God Tetragrammaton is? Bron?
in de preface van de vorige editie Sint John's Bible staat dat.
  zondag 12 april 2009 @ 12:12:19 #16
52357 Lambiekje
pi_67945388
Zo Ticker, dat is een bizar gedoe. Ik had wel eens eerder de shapeshifting eyes gezien. Maar zo expliciet uitgelegd nog niet dat is eng.

Dat groene bij zijn oog .. brrrr
pi_67946446
Ik vind die shapeshifting theorie nogla kinderlijk. Zoeken naar iets totdat je een punt kunt maken.
Maar de vergelijkingsvideo op het einde was toch wel hmm-hmm gehalte.

Het is overduidelijk dat daar frames zijn stopgezet om waarschijnlijk dat rare moment van de knipperende ogen te verbergen. Toch blijf ik vragen stellen van wie wat waar.
Is het onomstotelijk te bewijzen dat de ge-editte video van CNN zelf komt? De maker van de vergelijkingsvideo kan dat wel stellen, maar op internet wordt zoveel beweerd. Als dit waar is, is het duidelijk dat de video bewust gemanipuleerd is. Evenzo als de background van sommige livefeeds van het 9-11 incident.

Opmerking: typisch dat dit weer alleen in Amerika gebeurd. Of heb ik video's van shapeshifters uit andere landen gemist?
pi_67946857
De bekendste:

Vreemd dat alleen de gezichten last hebben van de "storing in de camera ".
Hoe vreemd de theorie ook mag lijken, hij zou wel 'n hoop verklaren.

Dan maar erom lachen

[ Bericht 0% gewijzigd door Resonancer op 12-04-2009 13:46:35 ]
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  zondag 12 april 2009 @ 13:34:22 #19
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_67947384
quote:
Op zondag 12 april 2009 07:19 schreef Prst_ het volgende:
Ik denk dat ik het stukje heb gemist waar uitgelegd wordt waarom dit geen compressie-artefacten zijn.

Waarom is dit belabberd gecomprimeerde videomateriaal als bron gebruikt? Toon eerst eens van dit soort voorbeelden op hi-res videomateriaal.
Nee ik stel de vraag anders. Geef jij me deze beelden op high-reso en toon me aub aan dat ik het fout heb.
Artifacts schreeuwen kan iedereen, maar het onderbouw maar weinig.

CNN heeft deze fragmenten namelijk niet meer op de site staan.
Uitgerekend deze.
  zondag 12 april 2009 @ 14:46:36 #20
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_67949323
quote:
Op zondag 12 april 2009 12:52 schreef Matteüs het volgende:
Ik vind die shapeshifting theorie nogla kinderlijk. Zoeken naar iets totdat je een punt kunt maken.
Maar de vergelijkingsvideo op het einde was toch wel hmm-hmm gehalte.

Het is overduidelijk dat daar frames zijn stopgezet om waarschijnlijk dat rare moment van de knipperende ogen te verbergen. Toch blijf ik vragen stellen van wie wat waar.
Is het onomstotelijk te bewijzen dat de ge-editte video van CNN zelf komt? De maker van de vergelijkingsvideo kan dat wel stellen, maar op internet wordt zoveel beweerd. Als dit waar is, is het duidelijk dat de video bewust gemanipuleerd is. Evenzo als de background van sommige livefeeds van het 9-11 incident.

Opmerking: typisch dat dit weer alleen in Amerika gebeurd. Of heb ik video's van shapeshifters uit andere landen gemist?
Het enige wat ik kan stellen is dat er een news ticker (ja ja, die balk onderaan) mee loopt die afwijkt van de 'shapeshift' video.
Deze ticker bevat ook andere informatie maar geeft wel aan dat het over hetzelfde onderwerp gaat.
Dus ja, deze uitzending is door CNN opnieuw uitgebracht.
  zondag 12 april 2009 @ 15:43:08 #21
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_67950824
We mogen de reptilians geen kans tot ademen geven.. hoe kunnen we ze bestrijden denk je? Lambiekje, heb jij een idee?
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  zondag 12 april 2009 @ 16:04:30 #22
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_67951459
Ik stel voor dat we een ondergronds klupje oprichten dat gebruik maakt van speciale krachten
pi_67951551
quote:
Op zondag 12 april 2009 15:43 schreef Michielos het volgende:
We mogen de reptilians geen kans tot ademen geven.. hoe kunnen we ze bestrijden denk je? Lambiekje, heb jij een idee?
Andere vraag: "Hoe bestrijden zij ons ?"
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  zondag 12 april 2009 @ 19:23:10 #24
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_67956971
  zondag 12 april 2009 @ 19:34:10 #25
52357 Lambiekje
pi_67957200
quote:
Ah je hebt die docu inmiddels bekeken

Zie je nu wat voor zeer zeer kwalijke wet is door gevoerd ?!
Dit is ook een leuk boek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')