De OP uit het vorige deel:
Op vrijdag 6 februari 2009 22:07 schreef Ticker het volgende:Ok ik heb dit topic even overnieuw gemaakt, in me haast heb ik een linkdump met paniek tekst ervan gemaakt, nu wat serieuser... Hoewel ik toch het idee heb dat de helft hier komt op leuke plaatjes te kijken en daarna weg gaat.
Anyways it's yours. Komtie:
Ik ben de afgelopen week in de ban geweest van 'de waarheid'.
Je kent het wel, de BNW en TRU waarheid, that is.
Vreemde sites, filmpjes, lappen teksten, NWO, illuminati, maanbasissen, Annunaki, Irak.. alles kwam voorbij.
Ik kon het niet helemaal verbinden, omdat ik laten we zeggen 2 jaar geleden het verband niet geloofde danwel zag.
Fuck me, dat is nu wel anders.
De geschiedenis in een notendop:
Begin van onze 'geschreven' geschiedenis begin in Sumer.
De mensen vertelden op klei tabletten dat de mens geschapen is in de gelijkenis van GOD...
Maar vergist je niet in het klote woordje GOD, GOD is een verzinsel als het gaat om de god die de kerk verkondigt.
Het alles en de omega, maar dan wel weer met een naam en die is YWHW. Dit is al raar, bedenk je dat als er een GOD is zoals deze door de kerk verkondigt wordt, deze meer met het idee komt als in
Intelligent Design. Bedoel de natuur is overal hetzelfde en bevat patronen. Kijk maar naar het heelal:
[
afbeelding ]
Overal komt deze spiraal vorming terug:
[
afbeelding ]
[
afbeelding ]
[
afbeelding ]
Je begrijpt me punt. Goed dit doet verder niets aan de discussie, nu verder:
De God die de kerk zo graag verkondigt is dus YWHW, niet het intelligent design, maar duidelijk een boze tiran.
Deze God, en vanaf nu ga ik hem geen god meer noemen, maar ik noem hem voor de grap, alien YWHW, was een tiran en wou dat de mensen voor hem gingen buigen, offeringen, vereren etc. Allemaal bizarre dingen voor iets wat zo almachtig is. Waar haalt hij zijn tijd vandaan? Als het inderdaad een personificatie is zoals de bijbel beweerd, moet hij dan niet ook op andere planeten en plekken ook bezig zijn met zijn goddelijk gezag uit te voeren?
En hier komt het.. nee wat zoals ik al zei is de alien YWHW een 'mythe' uit de kleitabletten van Sumer. Daar heette deze god EN.LIL. En.LIL had in Sumer ook een vader, dat was An. En een broer, En.Ki.
Deze (en ik switch voor Sumer weer terug naar het woordje goden) goden werden in Sumerie (hedendaags Irak, waar inderdaad hevig oorlog is, hmm) ook wel lucht goden genoemd. Niet alleen werden het hier als goden van vlees en bloed gezien, maar ook waren er dus een dozein van. Letterlijk.
Het was net goede tijden slechten tijden als we de klei tabletten mogen geloven. Oorlog hier, oorlog daar.
Zondvloed, mensen weg, behalve op 1 na die een boot had gekregen van En.Ki, de God die volgens de tabletten, de mens naar zijn evenbeeld maakte, om de overige goden op aarde lekker hun werk te kunnen ontnemen, zodat de
Adama (vertaald als aarde/grond) het werk van de Goden voor hun kon doen.
Duizenden jaren verstreken en de mens was toch best wel een mooie compagnon/afgezant en de overige goden (buitenaardse/lucht goden) hadden sex met de vrouwen van de mens.
An of En.Lil die toen het gezag had werd woest en kwam naar beneden en zorgde voor een vloed, zoals ik al zei dus.
En.Ki die het niet kon verkroppen dat zijn schepping kapot werd gemaakt zorgde ervoor dat er een kleine groep 'verstekelingen' op aarde konden overleven door een boot te maken.
De vloed was weg, de lucht goden kwamen terug op aarde en het plan van En.Ki werd opgemerkt.
En.Lil werd woest want hoe kon zijn broer hem nu verraden. Er kwamen oorlogen en er werden steden en zigurats vernietigd.
[
afbeelding ]
Dit is zo'n bouwwerk wat ten tijden van Sumer met regelmaat uit de grond gestampt kon worden. Hoe? Door kennis van de 'goden'.
De woede koelde af en de broers stemde met elkaar in: de mens mocht blijven op aarde en er zijn domein van maken.
En.Ki kreeg een zoon, Marduk. Marduk wou de touwtjes in handen nemen maar kreeg een gigantische pak slaag van de overige goden en vluchtte naar Egypte. In Egypte zette hij een nieuw spel op en de egyptische dynastien kregen er een nieuwe god bij, Ra. Marduk noemde zich hier Ra, of de bevolking ving hem zo op, dat is mij niet duidelijk. Wel dat dit een en dezelfde lucht god was.
Ok dit was in een notendop het stukje van Sumer, voor diegene die nog geinteresseerd is blijf hangen, ik ga even nog snel door de geschiedenis heen voordat ik bij het punt kom waarom ik dit topic opende: De Nieuwe Wereld Orde.
Volken vergingen, en kennis verhuisde van plek naar plek.
De goden hadden rond 4000 v.c. afgesproken de aarde met rust te laten nadat er letterlijke duizenden jaren
verstreken is geweest (atlantis met zijn technologische vooruitgang is in dit verhaal goed in te beelden).
Sumer werd Babylond... Babylon werd Israel, maar verplaatste zich ook naar Rome.
Ten allen tijden is tegelijk met Sumer de egyptische gemeenschap er ook geweest. Deze gemeenschap met dezelfde lucht goden en zonverering maar in andere namen (de toren van babel, spraakverwarring?) die er ook al in Babylon waren.
Jaren gingen voorbij, de lucht goden hielden zich aan de afspraak, de mens mocht het zelf doen...
Gedeeltelijk. Als pionnen werden sektes en nieuwe doctrines bespeeld. Mensen gingen de verhalen veranderen uit boodschap van de lucht goden die stiekem op aarde verbleven, zo ook Jezus. Jezus geloofde in YWHW/En.Lil, tenminste dat zegt de bijbel. Misschien geloofde Jezus eigenlijk in En.Ki, maar is dit op slinkse wijze veranderd:
In Rome werd rond het jaar 300 een nieuwe geloof gestart i.v.m. de ophef rond deze man genaamd Jezus, die eerder was gekruisigd.
Jezus was een pop, een speler die het verhaal verkondigde van de goden van Sumer, hij had een god en die god was dus volgens de bijbel YWHW.
De bijbel werd het woord, en het woord werd verkondigt.
Zij die niet in YWHW geloofde maar in En.Ki werden uitgemaakt voor ketters.
Er werd in die tijd een plan opgezet.
In Sumer was er al de leer van En.Ki, aangezien En.Ki de mens heeft geschapen zorgde hij er ook voor dat de mens de wijsheid meekreeg die men in het universum al lang kon en op aarde uitvoerde.
Universele wetten en normen werden tot waarheid gebracht, en astrologie en sterrenkunde werd een belangrijk aspect.
Men noemde dit Occultisme, de leer van het verborgen.
[..]
De opkomstige kerk wist dit, en was van veel op de hoogte. De poppen die bespeeld werden door een andere luchtgod was een plan wat jaren zou duren.
En.Ki's leer noemde men
verlichting en zo om dit zwart te maken werd tijdens het bijeenverdeling van de
bijbel een nieuwe naam en uiterlijk voor En.Ki verzorgd. Lucifer en hedendaags Satan.
De naam Lucifer verwijst nog steeds naar de leer die En.Ki bracht, licht drager. Licht is een synoniem voor wijsheid.
Het woordenboek zegt er dit over:
[..]
Vooral Venus is belangrijk, let hierop.
De man met de hoorns, Lucifer? Laten we eens En.Ki bekijken op de kleitabletten.
[
afbeelding ]
Het leuke is alleen dat alle goden in Sumer een helm met hoorns droegen, hoewel ik me toch afvraag of de hoorns niet echt uit hun hoofd groeide:
[
afbeelding ]
Zoals je ziet een gigantisch oude schedel. Deze is helemaal zwart, je mag van me aannemen dat we het hier over een
duizenden jaren oud exemplaar hebben.
Op wiki staat het volgende over lucifer:
[..]
Lucifer wordt afgebeeld als de slang of ookwel de draak in de bijbel. De slang of draak zien we overal terug van Amerika waar de geverderde slang (vliegende slang, lucht god?) hun hoofd god was en in china praatte de eerste dynastieën over de draken en de mens/draken. Geen toeval..
Het rare is wel dat de oorspronkelijke oprichters van de kerk, de draak en slang zelf ook vereerde
[
afbeelding ]
Dit noemt men de Vatican Crest. Oftewel het symbool van de kerk, eigenaardig? Nee hoor, we weten heus wel hoe het
echt zit, maar zeggen doen we het niet.
Het is 1300, er komt een nieuwe orde op de wereld, de tempeliers.
[
afbeelding ]
Deze groep mensen zorgde ervoor dat de christenen vanuit Europa naar het heilige land konden reizen voor hun bedenvaart. De kruistochten.
Ondertussen vergaarde zij kennis en rijkdom. Ook de symbolen die werden gebruikt zijn veel ouder en stammen ook weer af uit Babylon. Het symbol is de
maltezer cross, een kruis wat door Hiter, de kerk maar ook in Babylon door Baál/En.Lil (ja spelen met namen was een leuk geintje door de kerk en doctrines van vroeger. Baál is letterlijk vertaald, Heer/Lord.
[
afbeelding ]
Door de mensen over te brengen naar het heilige land, wilden de Tempeliers hun geld veilig stellen. Dit was de
eerste vorm van bankieren.
Ik ga nu nog sneller vooruit..
De tempeliers werden na een bepaalde vondst in Isreal (wat een grote betekenis had voor zowel de kerk, als de tempeliers die zochten naar voorwerpen van de goden) verketterd.
De kerk vond dat zij een te grote druk konden uit oefenen.. te rijk waren en ze werden verbrand.
Niet allemaal, sommige wisten te ontkomen, en iedereen die de Davinci Code heeft gezien, weet dat ze naar Engeland zijn gegaan en daar zichzelf vestigde.
De gevestigde ordes van de tempeliers gingen zich meer bezig houden met de kennis die ze hadden gevonden tijdens hun kruistochten, en die kennis was gigantisch.
De leer van Egypte zowel die van het oude Sumer van tot hun beschikking, en ze gingen verder met 'verlichten'.
De tempeliers werden de Illuminati (de verlichters) en later vertakte dit naar de vrijmetselaars. Die we hedendaags hebben en waar 's werelds grootste en belangrijkste mensen bij zitten. Zo bijvoorbeeld de familie Bush.
.....
Ok, maar nog steeds warrige inleiding. Ik kan er nog meer over uit breiden, ik denk dat 90% is afgehaakt en alles wat ik hier typ doe ik uit me bolle kop er zitten dus nogal wat foute feitjes in, maar in grote lijnen is dit de geschiedenis van de mensheid.
Trust me. Het is heel interessant he op school.. de slag bij Waterloo en de kruiden uit Indie, maar die
hebben geen tering te maken met wat er vandaag de dag speelt en hoe de wereld zo is geworden zoals deze is.
In het fimpje wat ik heb gevonden, wordt op een beetje snelle manier uitgelegd waar de maker ervan is
achtergekomen, en dat is dat de Vrijmetselaars, die bekend staan om hun stiekeme manier van bekend maken dat ze er zijn, met getallen en codes werken, de wereld overnemen op telkens geplande datums die overeen komen met datums die eigenlijk in de lucht geschreven staan.
The 2012 NWO Agenda[
afbeelding ]
Wat dan niet?
[
afbeelding ]
juist.. in Babylon en SUmer ligt de oorsprong.
[
afbeelding ]
Alleen zij die er toe doen zijn belangrijk. Albert Pyke is een vrijmetselaar geweest die eigenlijk zo goed als, als
enige uit de boot is geklapt. Hier is een boek van, en het is duidelijk dat je hoog op de pyramide van de metselaar moet staan om maar enig zins 'verlicht' te worden.
[
afbeelding ]
Laat de massa of de kudde de andere kant op kijken, en speel je plan zo goed mogelijk uit. Dat zijn de metselaars.
Dat is de illuminati.
9/11 was een symbolisch getal. 911 was ook al een belangrijk telefoon nummer in de us, geen toeval, maar er zit veel meer symbologie achter deze getallen.
Dit is waar het occulte omgaat, zoals ik al eerder had aangehaald is het occulte een geheime leer. Verlichting van hen die ingewijdt zijn. Van hen die de kennis hebben die eeuwen oud is.
Het world trade center was een offering. Het plan om een nieuwe babylon op te bouwen ligt er al tijden, er hebben hier topics van gelopen van BlackGirl. Een topic die ik destijds ook niet begreep om dat ik niet op het kennis niveau zat.
[
afbeelding ]
Links de toren van Babel, rechts een pamflet van de europese regering. Hun doel? Het nieuwe babylon (ja met een grote glimlach zulke dingen zeggen, en mensen nemem je niet serieus). Net zoals Balkelende uitspraken doet als dat we terug moeten naar het V-O indie tijdperk moeten. Nee geloof me, daar zit heel veel gedachten gang achter.
Dit is het gebouw van de Europese Unie:
[
afbeelding ]
Ja grappig he.. lijkt net op de toren van.. ? Hmm?
Het WTC vliegtuig, een vijand op een ander deel van de aardkloot. Een familie met belangen bij geld en olie. Een familie verband met
Bush/LadenToeval? Ik hoor dat woord te vaak.
[
afbeelding ]
En de reden voor deze 'offering'?
[
afbeelding ]
En nu komt er weer een jaartal om de hoek (occultisme)
[
afbeelding ]
Is dat niet toevallig? 2012? Zeg nou zelf. We komen er op terug, eerst nog veel meer aanwijzingen.
[
afbeelding ]
[
afbeelding ]
Leuk.. Bush Sr. 2 maal op 9/11 aan het woord. En het verband?
[
afbeelding ]
[
afbeelding ]
Bij tekst 2 is dus het verband met de planeten er weer bij gehaald. Dit riekt naar astrologie. Hetgeen de kerk
destijds verbood. Maar, zij die verlicht zijn spelen de leer hier van nog steeds uit. Voor de een betekenloos, voor de ander een machtig wiskundig spel.
[
afbeelding ]
Zo ook de cyclus van de zon. De zon is een belangrijke rol geweest in de verering van vroeger. Zon vereering word in het verleden veel over gezegd. Ra, de zonnegod van Egypte was er bijvoorbeeld een die dit label kreeg opgeplakt. Misschien dat we beter kunnen denken dat Ra/Marduk de leer/geheimen van de zon gaf, en de nummers en cyclussen hieraan. Aan wie? Zij die tegenwoordig het label 'mason' dragen.
En nu komt het:
[
afbeelding ]
[
afbeelding ]
[..]
De laatste, volgens Wiki, was in 2001. 11 jaar eraf en we zijn in 1990 beland... 1990. Het jaar waarin voor het eerst gerept werd, door Bush, over een Wereld Orde. Een rijke mannen idologie.
[
afbeelding ]
[
afbeelding ]
[
afbeelding ]
Het nieuwe digitale tijdperk.. de wereldwijde taal.
Zie filmpje zelf voor overige uitleg, ik ga niet alles copy pasten.
[
afbeelding ]
[
afbeelding ]
En hier komen de 5 punten vandaan die verbonden kunnen worden:
[
afbeelding ]
Venus, of ook wel het vrijheidsbeeld in de haven van New York (google maar eens op Isis/Ishtar en Venus)..
Geeft dus i.c.m. de aarde dit eeuwenoude symbool.. Occultisme.. symbologie.
Beginnen jullie het te begrijpen.
Het filmpje duurd veel langer, en als de maker van dit filmpje gelijk heeft.. wat staat ons dan te wachten in 2012? En nee ik bedoel geen vallende sterren, maar eerder een man-made catastrofe. Het plan van de Illuminatie.
Wat gebeurde er toen de toren van Babel gemaakt was?
Juist, 'god' kwam naar beneden om deze kapot te maken.
Als in 2012 de fictieve, en hedendaagse vorm van Babel weer is herrezen.. gaan we er dan weer allemaal aan? Worden we weer over de aardkloot versprijdt?
.. Kijk dit filmpje, ik meen het.
[
afbeelding ]
Zo.. hier ben ik nu een aantal uur zoet mee geweest... en dit is nog niet eens de 1% van de uitgebreide versie.
Game on.
Ps: spelfouten haal ik er later wel uit.
[..]
[..]
Wiki: Pentagon.
[
afbeelding ]
Ik vond de discussie wel interessant, dus stel ik voor hem voort te zetten