abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 februari 2010 @ 00:37:38 #76
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_77906778
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 00:34 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Geloof je mij als ik zeg dat ik echt duistere machten of demonische krachten (geef het een naampje) heb ervaren tijdens een gabberparty, jaren geleden. Dat had niets, maar dan ook niets met reptielen te maken. Heel bizar en buitengewoon beangstigend. Alsof er dus echt een god en een satan bestaat en dat terwijl ik helemaal NIET gelovig was toen. Nu nog niet echt, omdat mijn rationele denkvermogen zegt dat dat toen door de drugs kwam, maar het was te freaking wazig om compleet als hallucinaties af te doen.
Ik begrijp dat ons lichaam een behuizing is en dat je hierdoor de andere dimensies niet ervaart.
Er is genoeg om ons heen.. niet alleen direct hier, maar ook 'ergens' anders.
Psychologisch instabiel worden (drugs) kan in mijn ogen een opening zijn om deze dingen toe te laten, daar waar ze normaal niet horen te komen.

Vager en duidelijker dan dit kan het niet, maar dit is wel een beetje wat ik ondertussen van de realiteit begrijp.

Wat heb je precies ervaren?
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_77907380
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 00:37 schreef Ticker het volgende:

[..]

Ik begrijp dat ons lichaam een behuizing is en dat je hierdoor de andere dimensies niet ervaart.
Psychologisch instabiel worden (drugs) kan in mijn ogen een opening zijn om deze dingen toe te laten, daar waar ze normaal niet horen te komen.

Vager en duidelijker dan dit kan het niet, maar dit is wel een beetje wat ik ondertussen van de realiteit begrijp.

Liever gooi ik dit niet op internet, maar ach... what the hell.

In een notendop:

Het was in de Energiehal Rotterdam. Ergens in de 2de helft van de jaren 90, tijdens oud en nieuw. Ik geloof dat het een Mega Rave was.

Ik was met een groep vrienden en daar zaten ook een paar vrienden van vrienden bij. Deze gasten zaten nogal diep in het Feyenoord wereldje, if u know what I mean. Erg gezellig en lachen in het begin, tot een aantal van die gasten zich begonnen te misdragen op het feest. Mensen rippen, ruzie schoppen, dat soort dingen. Had dus een beetje de balen, maar had ondertussen al 2 pillen in mijn mik. Op een gegeven moment heb ik me wat van dat groepje afgezonderd en ben ik me alleen en soms met anderen gaan proberen vermaken. Op de een of andere manier had ik mijn avond niet en kon er niet inkomen. Benen wilden niet, dat soort dingen. Ben toen op de tribune gaan zitten en heb daar een dikke joint zitten roken.

Na verloop van tijd was ik vrij wazig, maar dat had ik volgens mij niet eens zo door. Ik keek naar mijn horloge om te zien hoe laat het was en tot mijn schrik zag ik de wijzers van mijn horloge keihard in de rondte spinnen. Echt.. WTF! Ik keek nog een keer en ik zag het nog steeds. Ik besloot er geen aandacht aan te geven en ben dus mijn aandacht maar ergens anders op gaan richten. Wat ik toen zag, was echt bizar.
Ik zag in de mensen massa beneden me een hele grote groep het getal 666 achter elkaar aan sjokken. Precies op de maat van de muziek. Geloof me, als je dat ziet, dan weet je niet wat je overkomt.

De muziek was op dat moment ook anders dan anders. Ik bedoel, ik was helemaal gek van house en ging wekelijks naar Mid-town om platen te halen, maar de muziek was nu.. heel indringend en beangstigend. Puur demonisch, kan ik je zeggen. De muziek leek te leven en de massa te hypnotiseren. Iedereen aanwezig leek gehypnotiseerd door de monotone deuntjes en bassdrums. Ook de teksten in de muziek leken rechtstreeks tot de massa te spreken / schreeuwen / vloeken. "Dance motherfuckers" of "We are slaves to the raves", hard gelach, gevloek... het leek dus allemaal niet meer zo normaal en onschuldig als dat ik altijd gedacht had.

Ik was al wel vaker van de kaart geweest, maar dit voelde anders. Ik was voor mijn gevoel dus brood nuchter en dacht mijn verstand 100% op een rijtje te hebben. Het lichamelijke aspect van uit je bol zijn was er niet. Geen droge bek, geen malende kaken etc.

Ik was natuurlijk freaked out. Dat begrijp je wel. Ik wilde maar 1 ding en dat was weg! Jammer joh.. ik moest me een weg zien te banen door al die mensen. Dat was freaky, mensen leken aan mij te zien dat ik 'anders' was en dat ik niet mee deed met de massa hypnose. Scary feeling. Toch had ik sterk het gevoel dat mij niets kon gebeuren. Dat ik dit als het ware moest zien van hogerhand. Wat ik normaliter als normaal beschouwde, deed me die nacht walgen. Ik zag kinderen, want dat was het overgrote deel nog, stijf onder de drugs, alles doen waar hun ouders hun voor wilde behoeden: Hun leven vergallen "Motherfuckers!!". Het werk van de duivel. Dat wist ik toen zeker.

Eenmaal vlakbij de uitgang moest je door een gang om bij de uitgang te komen. Daar zat dus ineens een dikke houten deur voor met een grote massieve dwarsbalk. Deze was vergrendeld met een gigantisch hangslot. Overdreven groot. Op dat moment had ik het niet meer een dacht ik dat ik er nooit meer uit zou komen. Ik dacht dat iedereen zich dood zou dansen en slikken. En dat alles natuurlijk met die hypnotiserende en duivelse herrie op de achtergrond. Ik ben toen maar langs de kant gaan zitten achter een lijn van de sportvloer. Waarom weet ik niet, maar ik dacht dat ik daar safe zou zijn. Voor mijn gevoel heb ik daar dan ook uren doorgebracht met mijn handen op mijn oren voor die kankermuziek. De muziek leek het ook op mij voorzien te hebben. Ik moest en zou overgehaald worden om ook te gaan dansen. Die tussen stukken ook met de opbouw naar de uitbarsting van de bassdrum. Tergend! 1 martelgang.

Tegen het eind van het feest gingen de lichten aan en zag ik aan de overkant dat de zij ingang openstond. Ik heb toen een willekeurige jas achter een brandkast vandaan gehaald en ben toen naar buiten gegaan. Onderweg naar huis ook nog wel gekke dingen meegemaakt, maar die bespaar ik je. Het verhaal is al lang genoeg zo.

Overigens is er nog veel meer vreemds gebeurt die nacht, maar die herinner ik me niet meer zo goed en het wordt dan ook teveel.

Ik wil nog 1 ding toevoegen. Het leek trouwens ook wel massale duivels verering die daar plaatsvond. Ik heb grote getalen mensen in een soort kleermakerszit op de grond zien zitten. Alsof er gebeden werd, maar dan op een foute manier.

Om nog een impressie te geven van de sfeer op die feesten toen en het volk dat in de energiehal rondliep:

Jeugdsentiment... dat dan weer wel
Moet je trouwens op die ogen letten. Allemaal reptillians

Zomaar een willekeurig tekstje van een feest dat dit jaar gehouden wordt:
quote:
In een schemerig gebied tussen fictie en werkelijkheid ligt een vervaarlijke stad waar gedoemde zielen ronddolen. Hier heerst de handlanger van de duivel, de voorbode van vernietiging. Slechts enkele stervelingen kwamen zonder kleerscheuren terug van een bezoek aan deze stad. De minder gelukkigen zullen voor eeuwig dienen onder de macht van de duisternis.

Iets wat voor de meesten als gewoon een tekstje zal worden beschouwd, heeft voor mij een heel andere betekenis. Maar goed... drugs he

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2010 01:59:30 ]
  vrijdag 12 februari 2010 @ 07:59:55 #78
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_77909025
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 01:09 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Liever gooi ik dit niet op internet, maar ach... what the hell.

In een notendop:

Het was in de Energiehal Rotterdam. Ergens in de 2de helft van de jaren 90, tijdens oud en nieuw. Ik geloof dat het een Mega Rave was.

Ik was met een groep vrienden en daar zaten ook een paar vrienden van vrienden bij. Deze gasten zaten nogal diep in het Feyenoord wereldje, if u know what I mean. Erg gezellig en lachen in het begin, tot een aantal van die gasten zich begonnen te misdragen op het feest. Mensen rippen, ruzie schoppen, dat soort dingen. Had dus een beetje de balen, maar had ondertussen al 2 pillen in mijn mik. Op een gegeven moment heb ik me wat van dat groepje afgezonderd en ben ik me alleen en soms met anderen gaan proberen vermaken. Op de een of andere manier had ik mijn avond niet en kon er niet inkomen. Benen wilden niet, dat soort dingen. Ben toen op de tribune gaan zitten en heb daar een dikke joint zitten roken.

Na verloop van tijd was ik vrij wazig, maar dat had ik volgens mij niet eens zo door. Ik keek naar mijn horloge om te zien hoe laat het was en tot mijn schrik zag ik de wijzers van mijn horloge keihard in de rondte spinnen. Echt.. WTF! Ik keek nog een keer en ik zag het nog steeds. Ik besloot er geen aandacht aan te geven en ben dus mijn aandacht maar ergens anders op gaan richten. Wat ik toen zag, was echt bizar.
Ik zag in de mensen massa beneden me een hele grote groep het getal 666 achter elkaar aan sjokken. Precies op de maat van de muziek. Geloof me, als je dat ziet, dan weet je niet wat je overkomt.

De muziek was op dat moment ook anders dan anders. Ik bedoel, ik was helemaal gek van house en ging wekelijks naar Mid-town om platen te halen, maar de muziek was nu.. heel indringend en beangstigend. Puur demonisch, kan ik je zeggen. De muziek leek te leven en de massa te hypnotiseren. Iedereen aanwezig leek gehypnotiseerd door de monotone deuntjes en bassdrums. Ook de teksten in de muziek leken rechtstreeks tot de massa te spreken / schreeuwen / vloeken. "Dance motherfuckers" of "We are slaves to the raves", hard gelach, gevloek... het leek dus allemaal niet meer zo normaal en onschuldig als dat ik altijd gedacht had.

Ik was al wel vaker van de kaart geweest, maar dit voelde anders. Ik was voor mijn gevoel dus brood nuchter en dacht mijn verstand 100% op een rijtje te hebben. Het lichamelijke aspect van uit je bol zijn was er niet. Geen droge bek, geen malende kaken etc.

Ik was natuurlijk freaked out. Dat begrijp je wel. Ik wilde maar 1 ding en dat was weg! Jammer joh.. ik moest me een weg zien te banen door al die mensen. Dat was freaky, mensen leken aan mij te zien dat ik 'anders' was en dat ik niet mee deed met de massa hypnose. Scary feeling. Toch had ik sterk het gevoel dat mij niets kon gebeuren. Dat ik dit als het ware moest zien van hogerhand. Wat ik normaliter als normaal beschouwde, deed me die nacht walgen. Ik zag kinderen, want dat was het overgrote deel nog, stijf onder de drugs, alles doen waar hun ouders hun voor wilde behoeden: Hun leven vergallen "Motherfuckers!!". Het werk van de duivel. Dat wist ik toen zeker.

Eenmaal vlakbij de uitgang moest je door een gang om bij de uitgang te komen. Daar zat dus ineens een dikke houten deur voor met een grote massieve dwarsbalk. Deze was vergrendeld met een gigantisch hangslot. Overdreven groot. Op dat moment had ik het niet meer een dacht ik dat ik er nooit meer uit zou komen. Ik dacht dat iedereen zich dood zou dansen en slikken. En dat alles natuurlijk met die hypnotiserende en duivelse herrie op de achtergrond. Ik ben toen maar langs de kant gaan zitten achter een lijn van de sportvloer. Waarom weet ik niet, maar ik dacht dat ik daar safe zou zijn. Voor mijn gevoel heb ik daar dan ook uren doorgebracht met mijn handen op mijn oren voor die kankermuziek. De muziek leek het ook op mij voorzien te hebben. Ik moest en zou overgehaald worden om ook te gaan dansen. Die tussen stukken ook met de opbouw naar de uitbarsting van de bassdrum. Tergend! 1 martelgang.

Tegen het eind van het feest gingen de lichten aan en zag ik aan de overkant dat de zij ingang openstond. Ik heb toen een willekeurige jas achter een brandkast vandaan gehaald en ben toen naar buiten gegaan. Onderweg naar huis ook nog wel gekke dingen meegemaakt, maar die bespaar ik je. Het verhaal is al lang genoeg zo.

Overigens is er nog veel meer vreemds gebeurt die nacht, maar die herinner ik me niet meer zo goed en het wordt dan ook teveel.

Ik wil nog 1 ding toevoegen. Het leek trouwens ook wel massale duivels verering die daar plaatsvond. Ik heb grote getalen mensen in een soort kleermakerszit op de grond zien zitten. Alsof er gebeden werd, maar dan op een foute manier.

Om nog een impressie te geven van de sfeer op die feesten toen en het volk dat in de energiehal rondliep:

Jeugdsentiment... dat dan weer wel
Moet je trouwens op die ogen letten. Allemaal reptillians

Zomaar een willekeurig tekstje van een feest dat dit jaar gehouden wordt:
[..]

Iets wat voor de meesten als gewoon een tekstje zal worden beschouwd, heeft voor mij een heel andere betekenis. Maar goed... drugs he
Sick shit man.
Echt heel lastig om te beoordelen voor andere. Maar zoals je het verteld heb je het 'bewust' mee gemaakt.
Ik heb ook me tijd gehad dat ik zulke feestjes ging pakken.. lekker van de kaart naar die tering herrie luisteren.
Het rare is dat de drugs je gemoedstoestand doet veranderen en je pas lol hebt op die plekken als je mee gaat met de rest.

Je hebt dan ook vaak die jezus bus, voor die feesten staan. En ze praten dan over die teksten.
En in feite is het gewoon zo.. die teksten zijn ook vaag, maar het is pas in een moment wat jij hebt mee gemaakt dat het net is alsof er een bewustzijn laag is, die je niet ziet. Alsof we eigenlijk allemaal robots zijn, maar dat pas meemaakt als je ons (de mensheid) van een afstand kan bekijken.
Was dat ook gelijk je laatste feestje?

Wel tof dat je het neerzet. Iedereen die het leest zal het moeilijk kunnen bevatten, maar vooral die opmerkingen over die muziek en hoe de 'massa' erop reageert vind ik sprekend.

Als laatste wil ik toevoegen dat een vriend van mij een soortgelijk ervaring heeft gehad, maar dan met paddo's.
Deze nuchtere universitaire vriend van mij heeft onder het genot van paddo's eens uren met 'iemand' zitten praten. Stemmen.. direct in zijn hoofd. Beantwoordde alles wat hij wou weten.
Zelf laat ie er weinig over los, en beschouwd het als hijzelf die een beetje gek was..
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_77909426
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 00:37 schreef Ticker het volgende:

[..]

1 woord paddo`s (hawaiaanse0

dat was mijn echt een van de beste spiritueele trips ever. de wereld veraderd totaal je hebt een totaal andere perspectief van natuur.

op naar DMT. kijk op youtube naar joe rogan die over dmt praat wel indrukwekkend.
ik ben seruis
pi_77909682
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 07:59 schreef Ticker het volgende:

[..]

Sick shit man.
Echt heel lastig om te beoordelen voor andere. Maar zoals je het verteld heb je het 'bewust' mee gemaakt.
Ik heb ook me tijd gehad dat ik zulke feestjes ging pakken.. lekker van de kaart naar die tering herrie luisteren.
Het rare is dat de drugs je gemoedstoestand doet veranderen en je pas lol hebt op die plekken als je mee gaat met de rest.

Je hebt dan ook vaak die jezus bus, voor die feesten staan. En ze praten dan over die teksten.
En in feite is het gewoon zo.. die teksten zijn ook vaag, maar het is pas in een moment wat jij hebt mee gemaakt dat het net is alsof er een bewustzijn laag is, die je niet ziet. Alsof we eigenlijk allemaal robots zijn, maar dat pas meemaakt als je ons (de mensheid) van een afstand kan bekijken.

Wel tof dat je het neerzet. Iedereen die het leest zal het moeilijk kunnen bevatten, maar vooral die opmerkingen over die muziek en hoe de 'massa' erop reageert vind ik sprekend.

Als laatste wil ik toevoegen dat een vriend van mij een soortgelijk ervaring heeft gehad, maar dan met paddo's.
Deze nuchtere universitaire vriend van mij heeft onder het genot van paddo's eens uren met 'iemand' zitten praten. Stemmen.. direct in zijn hoofd. Beantwoordde alles wat hij wou weten.
Zelf laat ie er weinig over los, en beschouwd het als hijzelf die een beetje gek was..

ik heb precies zo`n gevoel gehad fuck dude,
ik had paddo`s op en lekker een trip gehad ik was 1 met de natuur in een keer werden incecten werden in een keer veel duidelijker ze hadden dit keer ook een 'eigen'leven heel vaag was dat ik heb 5 keer in me blote barst rond een stuk bos gelopen. het was een walhalla je zag vlinders mooi gras natuur beestjes strepen in de lucht alles was duidelijker alles was veel mooier en dat is de natuur jonges.okee verder veel getript en daarna liepen we naar huis in een keer krijg ik een soort 'force' over me heen net als of overgenomen werd door een heele groote 'force'(ik weet niet hoe ik het anders kan beschrijven) ik stond voor paar seconden stil en ik dacht dat ik dood ging seruis ik dacht wtf is dit jongens! toen kwam een vriend van me histeries naar me toe en zegt voel je dat ook voel je dat ook ! ik kijk hem aan en ik moest een keuze maken. of ik tripte met hem mee of ik zij hou je bek!. en jongens en meisje onder invloed van paddo`s kan het zo omschakelen.
toen ik zij hou je bek tegen hem zakte alles weer terug en ik dacht dude wtf we hadden op exact zelfde seconde het exact zelfde gevoel.

dat was pas trippe ik heb er veel van geleerd , en ik weet 100% zeker dat er een soort 'mystic' sfeertje hangt in de wereld. je kan het god noemen je kan het natuur noemen. ik denk dat het een soort 2e wereld is.

p.s ik was in het zelfde wereldje toen ik salvia had gerookt

der is ook ee thoerie ik zeg het even heel plat da heet de stoned monkey theorie
en dat is zeg maar hoe wij zijn onstaan. naja een mens gebrukt 10% van zijn hersenen wanneer hij nuchter is als je een paddo op hebt gebrukje 80% van je hersenen. dus stel : der is een aap klimt naar beneden en eet een paddo daardoor kan hij beter denken dus meer intelegentie. voor meer info kijk op youtube naar joe rogan deze gast is best slim ik vind zijn ideeen wel leuk. check it out!

[ Bericht 6% gewijzigd door meneerseruis op 12-02-2010 09:16:57 ]
ik ben seruis
  vrijdag 12 februari 2010 @ 09:38:31 #81
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77910298
lol, zullen we het topic weer verplaatsen naar reptilians?
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 10:31:03 #82
8372 Bastard
Persona non grata
pi_77911640
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 01:09 schreef J0kkebr0k het volgende:

Leuk stukje, ik herken wat je bedoelt maar weet ook zeker dat het de pillen waren bij je.. die vielen verkeerd.
The truth was in here.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 10:31:35 #83
8372 Bastard
Persona non grata
pi_77911658
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 09:38 schreef Michielos het volgende:
net nu het intressant word, maar je hebt gelijk
The truth was in here.
pi_77911983
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 10:31 schreef Bastard het volgende:

[..]

net nu het intressant word, maar je hebt gelijk
ik maak binnenkort een topic aan met de "stoned monkey theorie" en over "psychedelics"
ik ben seruis
pi_77912017
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 07:59 schreef Ticker het volgende:

[..]

Sick shit man.

Ja, klopt die bus. Dat deed ik eerst altijd af als onzin, maar ik denk dat wat die mensen proberen duidelijk te maken, dat daar wel een kern van waarheid in zit. Feit is dat het niet gezond is om stijf van de synthetische zooi naar repetatieve muziek te luisteren. Als je dat lang volhoudt, ga je naar de klote en dat doe je zelf. Kijk naar sommige andere culturen. Daar treedt men i.v.m religieuze doeleinden in een diepe trance. Dit soms puur en alleen door middel van meditatie en repetatieve muziek.

Dat over die andere 'bewustzijnslaag'. Ik denk dat je daar zeker een punt hebt. In die state of mind zag ik dingen heel anders. Het leek alsof ik dingen heel erg doorzag. Alsof mijn zintuig wijd open stond. Dat had ik eigenlijk altijd al als ik een pilletje op had. Ik doorzag in 1x wat mensen bedoelden als ze iets zeiden. Je prikte er als het ware doorheen recht naar de kern van de zaak. Alsof je ineens alle wijsheid van de wereld te pakken had.

Die nacht zag ik heel duidelijk het onderscheid tussen het 'tuig' en de meelopers. Heel intens en ook zeker beangstigend. Ik zag dat jongeren ontzettend op zoek zijn naar een soort van erkenning van anderen. Natuurlijk weten we allemaal dat dat zo is, maar het is pas vreemd als je het ineens van het ene op het andere moment ook ziet.

Overigens... willoze robots. Zoiets ervoer ik toen de trip op zijn hevigst was. De mensen liepen / dansten in mijn ogen in een soort diepe trance. Alsof de muziek de macht had. Ze leken net marionetten.

Dit was overigens niet gelijk mijn laatste feestje. Ik ben daarna wel ff rustig aan gaan doen, maar ik heb toch nog wel een paar gabberfeesten gezien toen. Ook pilletjes niet geschuwd, hoewel ik nooit meer een dergelijke ervaring heb gekregen.

Toen in de tijd van die ervaring waren er pillen met Atropine in omloop. Soms weleens het vermoeden gehad dat ik er zo een te pakken heb gehad. Nooit bevestigd natuurlijk, maar zou zomaar kunnen. Hoewel maten van me toe uit dezelfde zak met apparaten hadden gesnoept en nergens last van hadden.

Paddo's kunnen heel raar werken ja. Meestal zijn de trips niet zo visueel, op wat kleuren en golfjes na enzo. Maar een maat van mij heeft ook de meest bizarre dingen gehad. Die lag op een nest en lag helemaal te janken en te zweten. Hij was in een soort nachtmerrie belandt en had niet door dat wij er waren. Achteraf vertelde hij dat ie bij een ongeluk betrokken was in die trip en dat ie mensen had doodgereden. Politie was naar hem op zoek .. pure mind fuck.

Maar goed, sorry Michielos. Ik verziek je topic.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2010 10:44:48 ]
  vrijdag 12 februari 2010 @ 10:46:00 #86
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_77912118
TVP
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_77912238
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 10:31 schreef Bastard het volgende:

[..]

Leuk stukje, ik herken wat je bedoelt maar weet ook zeker dat het de pillen waren bij je.. die vielen verkeerd.
Why? Zelfde soort ervaring gehad?
pi_77916636
quote:
Dat is mss. wel juist de link! paddo's -> mystieke wereld (of althans veranderd bewustzijn) -> inzicht in de dimensie der shapeshiftende reptielen enzow..
  vrijdag 12 februari 2010 @ 13:12:22 #89
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77916661
quote:
Graag !

Misschien is er iemand die antwoord kan geven op mijn prangende vragen (Michielos, jij misschien ):

• Stel dat die reptilians er echt zijn en dat ze ons geprogrammeerd hebben; waarom hebben ze ons dan niet zo geprogrammeerd dat we ze nooit zullen ontdekken en dus nooit maar iets over ze berichten?
  • Het schijnt dat 'onze machthebbers' vliezen tussen hun tenen nog meer rare afwijkingen hebben; heeft iemand daar meer informatie over?
  • Zijn er ooit skeletten van reptilians gevonden?
  • Hoe komt het dat (volgens sommigen) de reptilians al van voor 4000 voor Christus stammen, maar dat er maar zo weinig mensen zijn die uberhaupt ooit van de reptilianstheorie gehoord hebben?
  • Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
    Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
      † In Memoriam † vrijdag 12 februari 2010 @ 13:17:12 #90
    127870 Ratelslangetje
    Lady
    pi_77916795
    quote:
    Op vrijdag 12 februari 2010 13:12 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

• Het schijnt dat 'onze machthebbers' vliezen tussen hun tenen nog meer rare afwijkingen hebben; heeft iemand daar meer informatie over?

• Hoe komt het dat (volgens sommigen) de reptilians al van voor 4000 voor Christus stammen, maar dat er maar zo weinig mensen zijn die uberhaupt ooit van de reptilianstheorie gehoord hebben?
  • Als je goed kijkt hebben wij ook een soort van vliezen tussen onze vingers en tenen.

En wbt de 2e vraag:

Zulke beeldjes worden 'overal' gevonden. Ik denk eerlijk gezegd dat er in die hele reptiliantheorie een kern van waarheid zit.
    Ja lach me maar uit.
    Giftig, Fel
    Agressief en
    Razendsnel
    pi_77916867
    Reptilians en serieus in het zelfde zin....
    Steam id : Kim the boss.
    pi_77917035
    quote:
    Op vrijdag 12 februari 2010 13:17 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Als je goed kijkt hebben wij ook een soort van vliezen tussen onze vingers en tenen.

En wbt de 2e vraag:
    [ afbeelding ]
    Zulke beeldjes worden 'overal' gevonden. Ik denk eerlijk gezegd dat er in die hele reptiliantheorie een kern van waarheid zit.
    Ja lach me maar uit.
    Over 250 jaar vindt men ook deze beeldjes:

Wat denk je dat men dan denkt? Dat wij afstammen of worden beheerst door roze paardjes?
    Ik geloof dat ik zoiets als dit al eens eerder heb gepost
      vrijdag 12 februari 2010 @ 13:26:48 #93
    259209 JoepiePoepie
    groetjes van opa en oma
    pi_77917134
    quote:
    Op vrijdag 12 februari 2010 13:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
    Als je goed kijkt hebben wij ook een soort van vliezen tussen onze vingers en tenen.
    Maar het gaat er dus om dat 'onze machthebbers' dat dus blijkbaar duidelijk zichtbaar hebben (plus nog andere rare afwijkingen) en dat die zich daardoor, onder andere door die vliezen/andere afwijkingen, van 'ons' onderscheiden .
    quote:
    Op vrijdag 12 februari 2010 13:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
    Ik geloof dat ik zoiets als dit al eens eerder heb gepost
    Ik ook .

[ Bericht 24% gewijzigd door JoepiePoepie op 12-02-2010 13:38:57 ]
    Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
      vrijdag 12 februari 2010 @ 13:37:34 #94
    116015 SicSicSics
    Crushing Cranial Contents!
    pi_77917524
    quote:
    Op vrijdag 12 februari 2010 13:12 schreef JoepiePoepie het volgende:
  • Stel dat die reptilians er echt zijn en dat ze ons geprogrammeerd hebben; waarom hebben ze ons dan niet zo geprogrammeerd dat we ze nooit zullen ontdekken en dus nooit maar iets over ze berichten?
  • Zijn er ooit skeletten van reptilians gevonden?
  • 1. Foutje in de programmatuur misschien? Niets is foutloos.
    2. Nee, ben ik ook wel benieuwd naar! Alleen die ogen zegt natuurlijk niet zo heel veel.
    3. Nee, maar dat is goed te verklaren. Het zijn Humanoids dus de botten structuur kan heel goed hetzelfde zijn als die van ons. Verder zijn het natuurlijk shapeshifter dus kunnen ze sowieso hun schedel aanpassen en op een menselijke schedel laten lijken. Ten derde kun je natuurlijk afvragen of de reptillians überhaupt wel dezelfde begrafenis rituelen hebben als wij.
    4. Ze zijn enorm goed verstopt en in combinatie met punt 1 komt er maar heel weinig over naar buiten.
    Fine, fuck you then!
    The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
    pi_77917809
    zij weet het schijnbaar..
    en dit is ook een leuke aanvulling
    En wat moeten we doen met deze kindertjes?

Als het daadwerkelijk bestaat, waarom moeten we bang zijn?

Om even terug te komen over het gebruik van hallucinerende drugs...
    In de oudheid gebruikten de indianen ook tripcactussen en paddo's om hun "derde oog" open te gooien.
    btw met meditatie en gewoon dromen gooi je ook je derde oog open.
    Het is wel frappant dat "trips" met drugs en doodgewone trances ( bijv dmv meditaties) dezelfde visioenen opleveren.

[ Bericht 7% gewijzigd door quirina op 12-02-2010 14:02:19 ]
    pi_77918011
    "3. Nee, maar dat is goed te verklaren. Het zijn Humanoids dus de botten structuur kan heel goed hetzelfde zijn als die van ons. Verder zijn het natuurlijk shapeshifter dus kunnen ze sowieso hun schedel aanpassen en op een menselijke schedel laten lijken. Ten derde kun je natuurlijk afvragen of de reptillians überhaupt wel dezelfde begrafenis rituelen hebben als wij."

In de oudheid werden regelmatig vuuroffers gedaan.. misschien waren dat wel gewoon crematies. In India verbranden ze ook hun doden en gooien ze de as in de rivier. ( maar die geloven ook weer in reincarnatie en hoe je reincarnatie nou weer precies moet zien is ook voor een ieder persoonlijk denk ik)

Er vanuitgaande dat ons lichaam slechts een voertuig is is verbranden in mijn ogen logisch.
    Je word zeg maar weer 1 met alle elementen.
    Vuur, lucht, water en aarde.
    Ik vind het wel een mooie gedachte in ieder geval.

[ Bericht 32% gewijzigd door quirina op 12-02-2010 15:17:16 ]
    pi_77920838
    quote:
    Op vrijdag 12 februari 2010 13:44 schreef quirina het volgende:
    zij weet het schijnbaar..
    en dit is ook een leuke aanvulling
    En wat moeten we doen met deze kindertjes?

Als het daadwerkelijk bestaat, waarom moeten we bang zijn?

Om even terug te komen over het gebruik van hallucinerende drugs...
    In de oudheid gebruikten de indianen ook tripcactussen en paddo's om hun "derde oog" open te gooien.
    btw met meditatie en gewoon dromen gooi je ook je derde oog open.
    Het is wel frappant dat "trips" met drugs en doodgewone trances ( bijv dmv meditaties) dezelfde visioenen opleveren.

klopt helemaal het 3e oog ..

ik zou het geen"doodgewonen trances" noemen niet veel mensen hebben gemediteerd of doen aan meditatie veel mensen weten niet hoe het moet of hebben geen doorzetting vermogen omdat voor elkaar te krijgen ik ben wel eens in een diepe trance geraakt door eerst een blowtje gedaan en daarna gemediteerd als iemand denkt dat je dan niet dingen gaat zien heb je het fout, der zijn veel vershillende soorten meditatie zwart medtiatie, etc ik weet niet veel over meditatie zelf wat ik wel weet is dat ik verlamd was voor een bepaalde tijd (no joke) en ik hate iemand en ik wou hem slaan. maar omdat ik verlamd was kon ik dat niet ik was zo boos dat ik uit mijn trans brak en daarna even nagedacht(want ja het is een best enge ervaring als je beginner bent) toen wist ik dat ik niks berijk met geweld ik moest van mezelf zelf sorry zeggen tegen die gast die ik hate omdat het nergens om ging.

[ Bericht 0% gewijzigd door meneerseruis op 12-02-2010 15:16:07 ]
    ik ben seruis
    pi_77921606
    quote:
    Op vrijdag 12 februari 2010 14:59 schreef meneerseruis het volgende:

[..]

klopt helemaal het 3e oog ..

ik zou het geen"doodgewonen trances" noemen niet veel mensen hebben gemediteerd of doen aan meditatie veel mensen weten niet hoe het moet of hebben geen doorzetting vermogen omdat voor elkaar te krijgen ik ben wel eens in een diepe trance geraakt door eerst een blowtje gedaan en daarna gemediteerd als iemand denkt dat je dan niet dingen gaat zien heb je het fout, der zijn veel vershillende soorten meditatie zwart medtiatie, etc ik weet niet veel over meditatie zelf wat ik wel weet is dat ik verlamd was voor een bepaalde tijd (no joke) en ik hate iemand en ik wou hem slaan. maar omdat ik verlamd was kon ik dat niet ik was zo boos dat ik uit mijn trans brak en daarna even nagedacht(want ja het is een best enge ervaring als je beginner bent) toen wist ik dat ik niks berijk met geweld ik moest van mezelf zelf sorry zeggen tegen die gast die ik hate omdat het nergens om ging.
    Met liefde bereik je veel meer, geweld veroorzaakt alleen maar meer geweld.
    Je kan het simpelweg Karma noemen.
    Je oogst wat je zaait.
    pi_77922404
    quote:
    Op vrijdag 12 februari 2010 15:19 schreef quirina het volgende:

[..]

Met liefde bereik je veel meer, geweld veroorzaakt alleen maar meer geweld.
    Je kan het simpelweg Karma noemen.
    Je oogst wat je zaait.
    klopt liefde is het eingste wat de mens nog inzich heeft dat niet ge manipeleerd kan worden is liefde think about it. en dan haal ik toch weer mijn grote vriend bob marley der bij deze man is een voorbeeld voor ons alle
    ik ben seruis
      vrijdag 12 februari 2010 @ 16:08:49 #100
    259209 JoepiePoepie
    groetjes van opa en oma
    pi_77923412
    quote:
    Op vrijdag 12 februari 2010 15:40 schreef meneerseruis het volgende:
    klopt liefde is het eingste wat de mens nog inzich heeft dat niet ge manipeleerd kan worden is liefde think about it. en dan haal ik toch weer mijn grote vriend bob marley der bij deze man is een voorbeeld voor ons alle
    Nou, als Bob Marley weer uit z'n graf getrokken wordt, dan mag ik Kees van Kooten er ook weer bij halen:

Goed, zullen we het dan nu weer over reptilians hebben?

Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')