Ik begrijp dat ons lichaam een behuizing is en dat je hierdoor de andere dimensies niet ervaart.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Geloof je mij als ik zeg dat ik echt duistere machten of demonische krachten (geef het een naampje) heb ervaren tijdens een gabberparty, jaren geleden. Dat had niets, maar dan ook niets met reptielen te maken. Heel bizar en buitengewoon beangstigend. Alsof er dus echt een god en een satan bestaat en dat terwijl ik helemaal NIET gelovig was toen. Nu nog niet echt, omdat mijn rationele denkvermogen zegt dat dat toen door de drugs kwam, maar het was te freaking wazig om compleet als hallucinaties af te doen.
Liever gooi ik dit niet op internet, maar ach... what the hell.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:37 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ons lichaam een behuizing is en dat je hierdoor de andere dimensies niet ervaart.
Er is genoeg om ons heen.. niet alleen direct hier, maar ook 'ergens' anders.
Psychologisch instabiel worden (drugs) kan in mijn ogen een opening zijn om deze dingen toe te laten, daar waar ze normaal niet horen te komen.
Vager en duidelijker dan dit kan het niet, maar dit is wel een beetje wat ik ondertussen van de realiteit begrijp.
Wat heb je precies ervaren?
quote:In een schemerig gebied tussen fictie en werkelijkheid ligt een vervaarlijke stad waar gedoemde zielen ronddolen. Hier heerst de handlanger van de duivel, de voorbode van vernietiging. Slechts enkele stervelingen kwamen zonder kleerscheuren terug van een bezoek aan deze stad. De minder gelukkigen zullen voor eeuwig dienen onder de macht van de duisternis.
Sick shit man.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 01:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Liever gooi ik dit niet op internet, maar ach... what the hell.
In een notendop:
Het was in de Energiehal Rotterdam. Ergens in de 2de helft van de jaren 90, tijdens oud en nieuw. Ik geloof dat het een Mega Rave was.
Ik was met een groep vrienden en daar zaten ook een paar vrienden van vrienden bij. Deze gasten zaten nogal diep in het Feyenoord wereldje, if u know what I mean. Erg gezellig en lachen in het begin, tot een aantal van die gasten zich begonnen te misdragen op het feest. Mensen rippen, ruzie schoppen, dat soort dingen. Had dus een beetje de balen, maar had ondertussen al 2 pillen in mijn mik. Op een gegeven moment heb ik me wat van dat groepje afgezonderd en ben ik me alleen en soms met anderen gaan proberen vermaken. Op de een of andere manier had ik mijn avond niet en kon er niet inkomen. Benen wilden niet, dat soort dingen. Ben toen op de tribune gaan zitten en heb daar een dikke joint zitten roken.
Na verloop van tijd was ik vrij wazig, maar dat had ik volgens mij niet eens zo door. Ik keek naar mijn horloge om te zien hoe laat het was en tot mijn schrik zag ik de wijzers van mijn horloge keihard in de rondte spinnen. Echt.. WTF! Ik keek nog een keer en ik zag het nog steeds. Ik besloot er geen aandacht aan te geven en ben dus mijn aandacht maar ergens anders op gaan richten. Wat ik toen zag, was echt bizar.
Ik zag in de mensen massa beneden me een hele grote groep het getal 666 achter elkaar aan sjokken. Precies op de maat van de muziek. Geloof me, als je dat ziet, dan weet je niet wat je overkomt.
De muziek was op dat moment ook anders dan anders. Ik bedoel, ik was helemaal gek van house en ging wekelijks naar Mid-town om platen te halen, maar de muziek was nu.. heel indringend en beangstigend. Puur demonisch, kan ik je zeggen. De muziek leek te leven en de massa te hypnotiseren. Iedereen aanwezig leek gehypnotiseerd door de monotone deuntjes en bassdrums. Ook de teksten in de muziek leken rechtstreeks tot de massa te spreken / schreeuwen / vloeken. "Dance motherfuckers" of "We are slaves to the raves", hard gelach, gevloek... het leek dus allemaal niet meer zo normaal en onschuldig als dat ik altijd gedacht had.
Ik was al wel vaker van de kaart geweest, maar dit voelde anders. Ik was voor mijn gevoel dus brood nuchter en dacht mijn verstand 100% op een rijtje te hebben. Het lichamelijke aspect van uit je bol zijn was er niet. Geen droge bek, geen malende kaken etc.
Ik was natuurlijk freaked out. Dat begrijp je wel. Ik wilde maar 1 ding en dat was weg! Jammer joh.. ik moest me een weg zien te banen door al die mensen. Dat was freaky, mensen leken aan mij te zien dat ik 'anders' was en dat ik niet mee deed met de massa hypnose. Scary feeling. Toch had ik sterk het gevoel dat mij niets kon gebeuren. Dat ik dit als het ware moest zien van hogerhand. Wat ik normaliter als normaal beschouwde, deed me die nacht walgen. Ik zag kinderen, want dat was het overgrote deel nog, stijf onder de drugs, alles doen waar hun ouders hun voor wilde behoeden: Hun leven vergallen "Motherfuckers!!". Het werk van de duivel. Dat wist ik toen zeker.
Eenmaal vlakbij de uitgang moest je door een gang om bij de uitgang te komen. Daar zat dus ineens een dikke houten deur voor met een grote massieve dwarsbalk. Deze was vergrendeld met een gigantisch hangslot. Overdreven groot. Op dat moment had ik het niet meer een dacht ik dat ik er nooit meer uit zou komen. Ik dacht dat iedereen zich dood zou dansen en slikken. En dat alles natuurlijk met die hypnotiserende en duivelse herrie op de achtergrond. Ik ben toen maar langs de kant gaan zitten achter een lijn van de sportvloer. Waarom weet ik niet, maar ik dacht dat ik daar safe zou zijn. Voor mijn gevoel heb ik daar dan ook uren doorgebracht met mijn handen op mijn oren voor die kankermuziek. De muziek leek het ook op mij voorzien te hebben. Ik moest en zou overgehaald worden om ook te gaan dansen. Die tussen stukken ook met de opbouw naar de uitbarsting van de bassdrum. Tergend! 1 martelgang.
Tegen het eind van het feest gingen de lichten aan en zag ik aan de overkant dat de zij ingang openstond. Ik heb toen een willekeurige jas achter een brandkast vandaan gehaald en ben toen naar buiten gegaan. Onderweg naar huis ook nog wel gekke dingen meegemaakt, maar die bespaar ik je. Het verhaal is al lang genoeg zo.
Overigens is er nog veel meer vreemds gebeurt die nacht, maar die herinner ik me niet meer zo goed en het wordt dan ook teveel.
Ik wil nog 1 ding toevoegen. Het leek trouwens ook wel massale duivels verering die daar plaatsvond. Ik heb grote getalen mensen in een soort kleermakerszit op de grond zien zitten. Alsof er gebeden werd, maar dan op een foute manier.
Om nog een impressie te geven van de sfeer op die feesten toen en het volk dat in de energiehal rondliep:
Jeugdsentiment... dat dan weer wel
Moet je trouwens op die ogen letten. Allemaal reptillians![]()
Zomaar een willekeurig tekstje van een feest dat dit jaar gehouden wordt:
[..]
![]()
Iets wat voor de meesten als gewoon een tekstje zal worden beschouwd, heeft voor mij een heel andere betekenis. Maar goed... drugs he![]()
1 woord paddo`s (hawaiaanse0quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:37 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ons lichaam een behuizing is en dat je hierdoor de andere dimensies niet ervaart.
Er is genoeg om ons heen.. niet alleen direct hier, maar ook 'ergens' anders.
Psychologisch instabiel worden (drugs) kan in mijn ogen een opening zijn om deze dingen toe te laten, daar waar ze normaal niet horen te komen.
Vager en duidelijker dan dit kan het niet, maar dit is wel een beetje wat ik ondertussen van de realiteit begrijp.
Wat heb je precies ervaren?
ik heb precies zo`n gevoel gehad fuck dude,quote:Op vrijdag 12 februari 2010 07:59 schreef Ticker het volgende:
[..]
Sick shit man.
Echt heel lastig om te beoordelen voor andere. Maar zoals je het verteld heb je het 'bewust' mee gemaakt.
Ik heb ook me tijd gehad dat ik zulke feestjes ging pakken.. lekker van de kaart naar die tering herrie luisteren.
Het rare is dat de drugs je gemoedstoestand doet veranderen en je pas lol hebt op die plekken als je mee gaat met de rest.
Je hebt dan ook vaak die jezus bus, voor die feesten staan. En ze praten dan over die teksten.
En in feite is het gewoon zo.. die teksten zijn ook vaag, maar het is pas in een moment wat jij hebt mee gemaakt dat het net is alsof er een bewustzijn laag is, die je niet ziet. Alsof we eigenlijk allemaal robots zijn, maar dat pas meemaakt als je ons (de mensheid) van een afstand kan bekijken.
Was dat ook gelijk je laatste feestje?
Wel tof dat je het neerzet. Iedereen die het leest zal het moeilijk kunnen bevatten, maar vooral die opmerkingen over die muziek en hoe de 'massa' erop reageert vind ik sprekend.
Als laatste wil ik toevoegen dat een vriend van mij een soortgelijk ervaring heeft gehad, maar dan met paddo's.
Deze nuchtere universitaire vriend van mij heeft onder het genot van paddo's eens uren met 'iemand' zitten praten. Stemmen.. direct in zijn hoofd. Beantwoordde alles wat hij wou weten.
Zelf laat ie er weinig over los, en beschouwd het als hijzelf die een beetje gek was..
Leuk stukje, ik herken wat je bedoelt maar weet ook zeker dat het de pillen waren bij je.. die vielen verkeerd.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 01:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
Iets wat voor de meesten als gewoon een tekstje zal worden beschouwd, heeft voor mij een heel andere betekenis. Maar goed... drugs he![]()
net nu het intressant word, maar je hebt gelijkquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:38 schreef Michielos het volgende:
lol, zullen we het topic weer verplaatsen naar reptilians?
ik maak binnenkort een topic aan met de "stoned monkey theorie" en over "psychedelics"quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
net nu het intressant word, maar je hebt gelijk
Ja, klopt die bus. Dat deed ik eerst altijd af als onzin, maar ik denk dat wat die mensen proberen duidelijk te maken, dat daar wel een kern van waarheid in zit. Feit is dat het niet gezond is om stijf van de synthetische zooi naar repetatieve muziek te luisteren. Als je dat lang volhoudt, ga je naar de klote en dat doe je zelf. Kijk naar sommige andere culturen. Daar treedt men i.v.m religieuze doeleinden in een diepe trance. Dit soms puur en alleen door middel van meditatie en repetatieve muziek.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 07:59 schreef Ticker het volgende:
[..]
Sick shit man.
Echt heel lastig om te beoordelen voor andere. Maar zoals je het verteld heb je het 'bewust' mee gemaakt.
Ik heb ook me tijd gehad dat ik zulke feestjes ging pakken.. lekker van de kaart naar die tering herrie luisteren.
Het rare is dat de drugs je gemoedstoestand doet veranderen en je pas lol hebt op die plekken als je mee gaat met de rest.
Je hebt dan ook vaak die jezus bus, voor die feesten staan. En ze praten dan over die teksten.
En in feite is het gewoon zo.. die teksten zijn ook vaag, maar het is pas in een moment wat jij hebt mee gemaakt dat het net is alsof er een bewustzijn laag is, die je niet ziet. Alsof we eigenlijk allemaal robots zijn, maar dat pas meemaakt als je ons (de mensheid) van een afstand kan bekijken.
Was dat ook gelijk je laatste feestje?
Wel tof dat je het neerzet. Iedereen die het leest zal het moeilijk kunnen bevatten, maar vooral die opmerkingen over die muziek en hoe de 'massa' erop reageert vind ik sprekend.
Als laatste wil ik toevoegen dat een vriend van mij een soortgelijk ervaring heeft gehad, maar dan met paddo's.
Deze nuchtere universitaire vriend van mij heeft onder het genot van paddo's eens uren met 'iemand' zitten praten. Stemmen.. direct in zijn hoofd. Beantwoordde alles wat hij wou weten.
Zelf laat ie er weinig over los, en beschouwd het als hijzelf die een beetje gek was..
Why? Zelfde soort ervaring gehad?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Leuk stukje, ik herken wat je bedoelt maar weet ook zeker dat het de pillen waren bij je.. die vielen verkeerd.
Dat is mss. wel juist de link! paddo's -> mystieke wereld (of althans veranderd bewustzijn) -> inzicht in de dimensie der shapeshiftende reptielen enzow..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:38 schreef Michielos het volgende:
Graagquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:38 schreef Michielos het volgende:
Als je goed kijkt hebben wij ook een soort van vliezen tussen onze vingers en tenen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:12 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]Het schijnt dat 'onze machthebbers' vliezen tussen hun tenen nog meer rare afwijkingen hebben; heeft iemand daar meer informatie over? Hoe komt het dat (volgens sommigen) de reptilians al van voor 4000 voor Christus stammen, maar dat er maar zo weinig mensen zijn die uberhaupt ooit van de reptilianstheorie gehoord hebben?
Over 250 jaar vindt men ook deze beeldjes:quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Als je goed kijkt hebben wij ook een soort van vliezen tussen onze vingers en tenen.
En wbt de 2e vraag:
[ afbeelding ]
Zulke beeldjes worden 'overal' gevonden. Ik denk eerlijk gezegd dat er in die hele reptiliantheorie een kern van waarheid zit.
Ja lach me maar uit.
Maar het gaat er dus om dat 'onze machthebbers' dat dus blijkbaar duidelijk zichtbaar hebben (plus nog andere rare afwijkingen) en dat die zich daardoor, onder andere door die vliezen/andere afwijkingen, van 'ons' onderscheidenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
Als je goed kijkt hebben wij ook een soort van vliezen tussen onze vingers en tenen.
Ik ookquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik geloof dat ik zoiets als dit al eens eerder heb gepost
1. Foutje in de programmatuur misschien? Niets is foutloos.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:12 schreef JoepiePoepie het volgende:Stel dat die reptilians er echt zijn en dat ze ons geprogrammeerd hebben; waarom hebben ze ons dan niet zo geprogrammeerd dat we ze nooit zullen ontdekken en dus nooit maar iets over ze berichten? Het schijnt dat 'onze machthebbers' vliezen tussen hun tenen nog meer rare afwijkingen hebben; heeft iemand daar meer informatie over? Zijn er ooit skeletten van reptilians gevonden? Hoe komt het dat (volgens sommigen) de reptilians al van voor 4000 voor Christus stammen, maar dat er maar zo weinig mensen zijn die uberhaupt ooit van de reptilianstheorie gehoord hebben?
klopt helemaal het 3e oog ..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:44 schreef quirina het volgende:
zij weet het schijnbaar..
en dit is ook een leuke aanvulling
En wat moeten we doen met deze kindertjes?
Als het daadwerkelijk bestaat, waarom moeten we bang zijn?
Om even terug te komen over het gebruik van hallucinerende drugs...
In de oudheid gebruikten de indianen ook tripcactussen en paddo's om hun "derde oog" open te gooien.
btw met meditatie en gewoon dromen gooi je ook je derde oog open.
Het is wel frappant dat "trips" met drugs en doodgewone trances ( bijv dmv meditaties) dezelfde visioenen opleveren.
Met liefde bereik je veel meer, geweld veroorzaakt alleen maar meer geweld.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:59 schreef meneerseruis het volgende:
[..]
klopt helemaal het 3e oog ..
ik zou het geen"doodgewonen trances" noemen niet veel mensen hebben gemediteerd of doen aan meditatie veel mensen weten niet hoe het moet of hebben geen doorzetting vermogen omdat voor elkaar te krijgen ik ben wel eens in een diepe trance geraakt door eerst een blowtje gedaan en daarna gemediteerd als iemand denkt dat je dan niet dingen gaat zien heb je het fout, der zijn veel vershillende soorten meditatie zwart medtiatie, etc ik weet niet veel over meditatie zelf wat ik wel weet is dat ik verlamd was voor een bepaalde tijd (no joke) en ik hate iemand en ik wou hem slaan. maar omdat ik verlamd was kon ik dat niet ik was zo boos dat ik uit mijn trans brak en daarna even nagedacht(want ja het is een best enge ervaring als je beginner bent) toen wist ik dat ik niks berijk met geweld ik moest van mezelf zelf sorry zeggen tegen die gast die ik hate omdat het nergens om ging.
klopt liefde is het eingste wat de mens nog inzich heeft dat niet ge manipeleerd kan worden is liefde think about it. en dan haal ik toch weer mijn grote vriend bob marley der bij deze man is een voorbeeld voor ons allequote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:19 schreef quirina het volgende:
[..]
Met liefde bereik je veel meer, geweld veroorzaakt alleen maar meer geweld.
Je kan het simpelweg Karma noemen.
Je oogst wat je zaait.
Nou, als Bob Marley weer uit z'n graf getrokken wordt, dan mag ikquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:40 schreef meneerseruis het volgende:
klopt liefde is het eingste wat de mens nog inzich heeft dat niet ge manipeleerd kan worden is liefde think about it. en dan haal ik toch weer mijn grote vriend bob marley der bij deze man is een voorbeeld voor ons alle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |