weet jij al alles dan? Heb jij soms niks meer te leren?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hij weet van de goudvissen-reptillian bloedlijn
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:43 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
auw! auw! Niet slaan.. ok, ik zal serieus zijn. Maar voorwaar, dat is een opgave als iemand die het woord 'serieus' in de TT gebruikt, zelf, tja, hoe zal ik het zeggen.. niet altijd even serieus te nemen lijkt..
Geldt ook voor jou, jongen!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:46 schreef Michielos het volgende:
[..]
weet jij al alles dan? Heb jij soms niks meer te leren?
Wij kunnen zooveel leren van de reptilians, als we onze ogen eens open doen.
Dat is zeker een interessante link! Er wordt weliswaar lukraak wat aan elkaar geassocieerd, maar er zijn wel veel leuke weetjes te vindenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:43 schreef quirina het volgende:
[..]
Hmmm ben je dat wel zo zeker?
Misschien is dit wel een eye-opener
De reptilians zitten achter de fastfood industrie !quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:30 schreef ToT het volgende:
True, er wordt zelfs gezegd dat de reptillians ons aan laten fokken als voer voor hen!
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:04 schreef Kimbell het volgende:
[..]
De reptilians zitten achter de fastfood industrie !
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:44 schreef Flammie het volgende:
Ik denk dat als we gewoon de reptilians DNA gaan mixen met ons eigen dat we veel kunnen leren![]()
Waarom doet niemand dat? Daarom zuigt wetenschap ook
Waarschijnlijk omdat dat het reptilian DNA niet bestaat?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:44 schreef Flammie het volgende:
Ik denk dat als we gewoon de reptilians DNA gaan mixen met ons eigen dat we veel kunnen leren![]()
Waarom doet niemand dat? Daarom zuigt wetenschap ook
Toch hetzelfde als met de maanlanding? Ze zijn zo naïef dat ze overal geld aan uitgeven, behalve aan nuttige zaken:quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:14 schreef Flammie het volgende:
Ik snap ook niet waarom wij gewoon niet even een anti reptilian apparaat maken ofzow..
Zo een ding dat reptilians kan detecteren zodat we weten wie reptilian is en wie niet
Nee liever geeft de overheid hun geld uit aan nutteloze dingen
Idd, zo'n apparaat kan uitkomst bieden.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:14 schreef Flammie het volgende:
Ik snap ook niet waarom wij gewoon niet even een anti reptilian apparaat maken ofzow..
Zo een ding dat reptilians kan detecteren zodat we weten wie reptilian is en wie niet
Nee liever geeft de overheid hun geld uit aan nutteloze dingen
Dat is wel een probleempje idd.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:09 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat dat het reptilian DNA niet bestaat?
Oké en waarom niet.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:36 schreef Michielos het volgende:
[..]
ok maar hier is scepticisme niet gewenst. We gaan hier enkel op onderzoek uit in de wereld van reptilians
Goede post verder maar totaal niet mee eensch
Neen, hier gaan we enkel op onderzoek uit naar reptilians, zonder de heletijd verantwoording te hoeven afleggen over deze of gene. Als het je niet bevalt, tof maar dan is dit geen topic voor jou.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:43 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oké en waarom niet.Iedere kant mag belicht worden. En zodra je op het invoeren knopje indrukt is het topic niet meer van jou, iedereen mag hier zijn of haar mening geven.
En als ik dan nog even verder de diepte in mag duiken...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Idd, zo'n apparaat kan uitkomst bieden.
Mmm, geen slecht idee Flammie.quote:Op zondag 14 februari 2010 00:09 schreef Flammie het volgende:
[..]
En als ik dan nog even verder de diepte in mag duiken...
Waarom maken we niet gewoon een soort van anti reptilian tank? Zoiets als de thundertank maar dan voor ons (de terrans). met een speciaal afgerichte laserstraal kun je reptilians in 1x roosteren.
Het probleem is dat deze LASER wel alleen op de reptilians moet werken voordat er onschuldige slachtoffers vallen. Ik denk dat we op deze manier op het voortdurende reptilian probleem kunnen inspelen
Daar beslis ik zelf wel over.quote:Op zondag 14 februari 2010 00:04 schreef Michielos het volgende:
[..]
Neen, hier gaan we enkel op onderzoek uit naar reptilians, zonder de heletijd verantwoording te hoeven afleggen over deze of gene. Als het je niet bevalt, tof maar dan is dit geen topic voor jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |