is goed. reptilians uehmm even kijkenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:08 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou, als Bob Marley weer uit z'n graf getrokken wordt, mag ik![]()
Kees van Kooten
er ook weer bij halen:
Goed, zullen we het dan nu weer over reptilians hebben?
Precies het zelfde, want ... zal ik een geheimpje verklappen?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:10 schreef meneerseruis het volgende:
[..]
is goed. reptilians uehmm even kijken
ik had een vraag aan jouw . stel dat reptilians der zijn hoe zou de wereld der uit zien zonder reptilians?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lange tijd niet zo gelachen om iets van het internetquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:19 schreef Karasta het volgende:
Reptilians en serieus in het zelfde zin....
[ afbeelding ]
Ik geloof niet in de reptilians-theorie, dus precies hetzelfde als wat J0kkebr0k zegt:quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:10 schreef meneerseruis het volgende:
ik had een vraag aan jouw . stel dat reptilians der zijn hoe zou de wereld der uit zien zonder reptilians?
Maar dat wil overigens niet zeggen dat ik de reptilians-theorie geen interessante theorie vindquote:
oke stel dat het waar was ik herhaal STEL dat het waar was.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:21 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik geloof niet in de reptilians-theorie, dus precies hetzelfde als wat J0kkebr0k zegt:
[..]
Maar dat wil overigens niet zeggen dat ik de reptilians-theorie geen interessante theorie vind.
Dan is het nog maar de vraag of wij mensen het beter kunnen dan de salamandersquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:29 schreef meneerseruis het volgende:
[..]
oke stel dat het waar was ik herhaal STEL dat het waar was.
dat deze wereld geregeerd wordt door salamanders..
dus het is een stel vraag je hoeft er niet in te geloven
zou de wereld beter af zijn zonder salamanders of met ?
kijk nu komen we ergens hmm... ik weet niet ik weet zeker dat mensen echt een goed wezen kunnen zijn maar we zijn makkelijk beinvloedbaar. maar ik denk als der niet zo`n hebberij is naar geld en macht in de mens dat we een vredig volk kunnen zijn. het is alleen de vraag zou iedereen dat doen.. want der zijn zoveel mensen dat is gelijk aan zoveel meningen. zouden we met ze alle op 1 lijn kunnen denken.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dan is het nog maar de vraag of wij mensen het beter kunnen dan de salamanders
Nee. Het is desinformatie van de overheid zelf, om de leiders een soort mythische status te geven. Ze proberen het volk angst in te boezemen, terwijl onze leiders eigenlijk zwakke, trieste, sneue excuusjes voor mensen zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:26 schreef Kimbell het volgende:
Ok, ik ben een leek op dit gebied en ik snap het niet zo goed. Die reptilians weten zelf dat ze reptilians zijn en houden dat bewust verborgen voor de rest van ons? Met welk doel? Hebben ze een bewust en gezamenlijk doel?
Hoe weet jij dat de overheid zelf degene is die informatie verspreidt om 'het volk' angst in te boezemen? Heb je daar meer informatie over? Die zou ik dan graag lezenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:27 schreef Salvad0R het volgende:
Nee. Het is desinformatie van de overheid zelf, om de leiders een soort mythische status te geven. Ze proberen het volk angst in te boezemen, terwijl onze leiders eigenlijk zwakke, trieste, sneue excuusjes voor mensen zijn.
het doel is in 1 woord samen te vatten...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:26 schreef Kimbell het volgende:
Ok, ik ben een leek op dit gebied en ik snap het niet zo goed. Die reptilians weten zelf dat ze reptilians zijn en houden dat bewust verborgen voor de rest van ons? Met welk doel? Hebben ze een bewust en gezamenlijk doel?
eehr deze entiteiten zijn alles behalve vredelievend hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
schaakmat? hoezo? Volgens mij zijn het vredelievende wezens die de wereldvrede proberen te bevorderen..
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:30 schreef ToT het volgende:
True, er wordt zelfs gezegd dat de reptillians ons aan laten fokken als voer voor hen!
Nee helaas niet. Heb ik jaren geleden ergens gelezen, maar ik weet niet waar. Was in ieder geval allemaal wel heel serieus opgesteld.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:34 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet zo groot en dik, dus ik denk dat ze mij overslaan
.
Maar heb je daar een artikel over?
nou mindslavery zit er wel inquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:30 schreef ToT het volgende:
True, er wordt zelfs gezegd dat de reptillians ons aan laten fokken als voer voor hen!
Feeders zijn reptillians trouwens!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:30 schreef ToT het volgende:
Heb je daar een bewijs van?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:26 schreef Michielos het volgende:
[..]
eehr deze entiteiten zijn alles behalve vredelievend hoor
Hij weet van de goudvissen-reptillian bloedlijnquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:32 schreef Ticker het volgende:
Waarom krijgt E_O telkens geen antwoord op zijn vragen, van de TS?
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hij weet van de goudvissen-reptillian bloedlijn
Hmmm ben je dat wel zo zeker?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:26 schreef Michielos het volgende:
[..]
eehr deze entiteiten zijn alles behalve vredelievend hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |