Over 250 jaar vindt men ook deze beeldjes:quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Als je goed kijkt hebben wij ook een soort van vliezen tussen onze vingers en tenen.
En wbt de 2e vraag:
[ afbeelding ]
Zulke beeldjes worden 'overal' gevonden. Ik denk eerlijk gezegd dat er in die hele reptiliantheorie een kern van waarheid zit.
Ja lach me maar uit.
Maar het gaat er dus om dat 'onze machthebbers' dat dus blijkbaar duidelijk zichtbaar hebben (plus nog andere rare afwijkingen) en dat die zich daardoor, onder andere door die vliezen/andere afwijkingen, van 'ons' onderscheidenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
Als je goed kijkt hebben wij ook een soort van vliezen tussen onze vingers en tenen.
Ik ookquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik geloof dat ik zoiets als dit al eens eerder heb gepost
1. Foutje in de programmatuur misschien? Niets is foutloos.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:12 schreef JoepiePoepie het volgende:Stel dat die reptilians er echt zijn en dat ze ons geprogrammeerd hebben; waarom hebben ze ons dan niet zo geprogrammeerd dat we ze nooit zullen ontdekken en dus nooit maar iets over ze berichten? Het schijnt dat 'onze machthebbers' vliezen tussen hun tenen nog meer rare afwijkingen hebben; heeft iemand daar meer informatie over? Zijn er ooit skeletten van reptilians gevonden? Hoe komt het dat (volgens sommigen) de reptilians al van voor 4000 voor Christus stammen, maar dat er maar zo weinig mensen zijn die uberhaupt ooit van de reptilianstheorie gehoord hebben?
klopt helemaal het 3e oog ..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:44 schreef quirina het volgende:
zij weet het schijnbaar..
en dit is ook een leuke aanvulling
En wat moeten we doen met deze kindertjes?
Als het daadwerkelijk bestaat, waarom moeten we bang zijn?
Om even terug te komen over het gebruik van hallucinerende drugs...
In de oudheid gebruikten de indianen ook tripcactussen en paddo's om hun "derde oog" open te gooien.
btw met meditatie en gewoon dromen gooi je ook je derde oog open.
Het is wel frappant dat "trips" met drugs en doodgewone trances ( bijv dmv meditaties) dezelfde visioenen opleveren.
Met liefde bereik je veel meer, geweld veroorzaakt alleen maar meer geweld.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:59 schreef meneerseruis het volgende:
[..]
klopt helemaal het 3e oog ..
ik zou het geen"doodgewonen trances" noemen niet veel mensen hebben gemediteerd of doen aan meditatie veel mensen weten niet hoe het moet of hebben geen doorzetting vermogen omdat voor elkaar te krijgen ik ben wel eens in een diepe trance geraakt door eerst een blowtje gedaan en daarna gemediteerd als iemand denkt dat je dan niet dingen gaat zien heb je het fout, der zijn veel vershillende soorten meditatie zwart medtiatie, etc ik weet niet veel over meditatie zelf wat ik wel weet is dat ik verlamd was voor een bepaalde tijd (no joke) en ik hate iemand en ik wou hem slaan. maar omdat ik verlamd was kon ik dat niet ik was zo boos dat ik uit mijn trans brak en daarna even nagedacht(want ja het is een best enge ervaring als je beginner bent) toen wist ik dat ik niks berijk met geweld ik moest van mezelf zelf sorry zeggen tegen die gast die ik hate omdat het nergens om ging.
klopt liefde is het eingste wat de mens nog inzich heeft dat niet ge manipeleerd kan worden is liefde think about it. en dan haal ik toch weer mijn grote vriend bob marley der bij deze man is een voorbeeld voor ons allequote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:19 schreef quirina het volgende:
[..]
Met liefde bereik je veel meer, geweld veroorzaakt alleen maar meer geweld.
Je kan het simpelweg Karma noemen.
Je oogst wat je zaait.
Nou, als Bob Marley weer uit z'n graf getrokken wordt, dan mag ikquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:40 schreef meneerseruis het volgende:
klopt liefde is het eingste wat de mens nog inzich heeft dat niet ge manipeleerd kan worden is liefde think about it. en dan haal ik toch weer mijn grote vriend bob marley der bij deze man is een voorbeeld voor ons alle
is goed. reptilians uehmm even kijkenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:08 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou, als Bob Marley weer uit z'n graf getrokken wordt, mag ik![]()
Kees van Kooten
er ook weer bij halen:
Goed, zullen we het dan nu weer over reptilians hebben?
Precies het zelfde, want ... zal ik een geheimpje verklappen?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:10 schreef meneerseruis het volgende:
[..]
is goed. reptilians uehmm even kijken
ik had een vraag aan jouw . stel dat reptilians der zijn hoe zou de wereld der uit zien zonder reptilians?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lange tijd niet zo gelachen om iets van het internetquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:19 schreef Karasta het volgende:
Reptilians en serieus in het zelfde zin....
[ afbeelding ]
Ik geloof niet in de reptilians-theorie, dus precies hetzelfde als wat J0kkebr0k zegt:quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:10 schreef meneerseruis het volgende:
ik had een vraag aan jouw . stel dat reptilians der zijn hoe zou de wereld der uit zien zonder reptilians?
Maar dat wil overigens niet zeggen dat ik de reptilians-theorie geen interessante theorie vindquote:
oke stel dat het waar was ik herhaal STEL dat het waar was.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:21 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik geloof niet in de reptilians-theorie, dus precies hetzelfde als wat J0kkebr0k zegt:
[..]
Maar dat wil overigens niet zeggen dat ik de reptilians-theorie geen interessante theorie vind.
Dan is het nog maar de vraag of wij mensen het beter kunnen dan de salamandersquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:29 schreef meneerseruis het volgende:
[..]
oke stel dat het waar was ik herhaal STEL dat het waar was.
dat deze wereld geregeerd wordt door salamanders..
dus het is een stel vraag je hoeft er niet in te geloven
zou de wereld beter af zijn zonder salamanders of met ?
kijk nu komen we ergens hmm... ik weet niet ik weet zeker dat mensen echt een goed wezen kunnen zijn maar we zijn makkelijk beinvloedbaar. maar ik denk als der niet zo`n hebberij is naar geld en macht in de mens dat we een vredig volk kunnen zijn. het is alleen de vraag zou iedereen dat doen.. want der zijn zoveel mensen dat is gelijk aan zoveel meningen. zouden we met ze alle op 1 lijn kunnen denken.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dan is het nog maar de vraag of wij mensen het beter kunnen dan de salamanders
Nee. Het is desinformatie van de overheid zelf, om de leiders een soort mythische status te geven. Ze proberen het volk angst in te boezemen, terwijl onze leiders eigenlijk zwakke, trieste, sneue excuusjes voor mensen zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:26 schreef Kimbell het volgende:
Ok, ik ben een leek op dit gebied en ik snap het niet zo goed. Die reptilians weten zelf dat ze reptilians zijn en houden dat bewust verborgen voor de rest van ons? Met welk doel? Hebben ze een bewust en gezamenlijk doel?
Hoe weet jij dat de overheid zelf degene is die informatie verspreidt om 'het volk' angst in te boezemen? Heb je daar meer informatie over? Die zou ik dan graag lezenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:27 schreef Salvad0R het volgende:
Nee. Het is desinformatie van de overheid zelf, om de leiders een soort mythische status te geven. Ze proberen het volk angst in te boezemen, terwijl onze leiders eigenlijk zwakke, trieste, sneue excuusjes voor mensen zijn.
het doel is in 1 woord samen te vatten...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:26 schreef Kimbell het volgende:
Ok, ik ben een leek op dit gebied en ik snap het niet zo goed. Die reptilians weten zelf dat ze reptilians zijn en houden dat bewust verborgen voor de rest van ons? Met welk doel? Hebben ze een bewust en gezamenlijk doel?
eehr deze entiteiten zijn alles behalve vredelievend hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
schaakmat? hoezo? Volgens mij zijn het vredelievende wezens die de wereldvrede proberen te bevorderen..
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:30 schreef ToT het volgende:
True, er wordt zelfs gezegd dat de reptillians ons aan laten fokken als voer voor hen!
Nee helaas niet. Heb ik jaren geleden ergens gelezen, maar ik weet niet waar. Was in ieder geval allemaal wel heel serieus opgesteld.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:34 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet zo groot en dik, dus ik denk dat ze mij overslaan
.
Maar heb je daar een artikel over?
nou mindslavery zit er wel inquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:30 schreef ToT het volgende:
True, er wordt zelfs gezegd dat de reptillians ons aan laten fokken als voer voor hen!
Feeders zijn reptillians trouwens!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:30 schreef ToT het volgende:
Heb je daar een bewijs van?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:26 schreef Michielos het volgende:
[..]
eehr deze entiteiten zijn alles behalve vredelievend hoor
Hij weet van de goudvissen-reptillian bloedlijnquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:32 schreef Ticker het volgende:
Waarom krijgt E_O telkens geen antwoord op zijn vragen, van de TS?
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hij weet van de goudvissen-reptillian bloedlijn
Hmmm ben je dat wel zo zeker?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:26 schreef Michielos het volgende:
[..]
eehr deze entiteiten zijn alles behalve vredelievend hoor
weet jij al alles dan? Heb jij soms niks meer te leren?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hij weet van de goudvissen-reptillian bloedlijn
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:43 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
auw! auw! Niet slaan.. ok, ik zal serieus zijn. Maar voorwaar, dat is een opgave als iemand die het woord 'serieus' in de TT gebruikt, zelf, tja, hoe zal ik het zeggen.. niet altijd even serieus te nemen lijkt..
Geldt ook voor jou, jongen!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:46 schreef Michielos het volgende:
[..]
weet jij al alles dan? Heb jij soms niks meer te leren?
Wij kunnen zooveel leren van de reptilians, als we onze ogen eens open doen.
Dat is zeker een interessante link! Er wordt weliswaar lukraak wat aan elkaar geassocieerd, maar er zijn wel veel leuke weetjes te vindenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:43 schreef quirina het volgende:
[..]
Hmmm ben je dat wel zo zeker?
Misschien is dit wel een eye-opener
De reptilians zitten achter de fastfood industrie !quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:30 schreef ToT het volgende:
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:04 schreef Kimbell het volgende:
[..]
De reptilians zitten achter de fastfood industrie !
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:44 schreef Flammie het volgende:
Ik denk dat als we gewoon de reptilians DNA gaan mixen met ons eigen dat we veel kunnen leren![]()
Waarom doet niemand dat? Daarom zuigt wetenschap ook
Waarschijnlijk omdat dat het reptilian DNA niet bestaat?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:44 schreef Flammie het volgende:
Ik denk dat als we gewoon de reptilians DNA gaan mixen met ons eigen dat we veel kunnen leren![]()
Waarom doet niemand dat? Daarom zuigt wetenschap ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |