Zoet, van Leer..... ineens allemaal keeperstalent uit eigen jeugdquote:Contract voor jeugdkeeper Benjamin van Leer
10 februari 2010 16:30
Doelman Benjamin van Leer (17) heeft een contract ondertekend dat hem tot en met 2011 aan PSV verbindt, met een optie voor nog een jaar. In het bijzijn van Jan Reker en het management van de PSV Jeugdopleiding zette de keeper van PSV A1, bezig aan zijn derde seizoen in Eindhoven, woensdagmiddag zijn handtekening onder de verbintenis.
In bijzijn van zijn ouders ondertekende Van Leer zijn contract. In bijzijn van zijn ouders ondertekende Van Leer zijn contract.
‘Blij met dit contract’
De tweedejaars A-junior is afkomstig van de Utrechtse club Elinkwijk en speelt momenteel zijn derde seizoen in Eindhoven. “Ik heb het heel erg naar mijn zin hier en ben ook erg blij met dit contract”, zei Van Leer. “Het is mijn ambitie om hier nog eens aan tafel te komen zitten om dezelfde reden.” Van Leer studeert aan het Johan Cruyff College in Nijmegen en loopt stage bij FC Eindhoven, waar hij werkt met algemeen directeur Edwin Huybers.
De doelman uit Houten speelt al sinds 2007 in Eindhoven. De doelman uit Houten speelt al sinds 2007 in Eindhoven.
quote:
Nou ben benieuwdquote:Mogelijk al snel komst technisch manager
In de nieuwe uitgave van Voetbal International zinspeelt Frits Schuitema op een spoedige komst van een nieuwe technisch manager. Doelstelling was om die per 1 juli in te vullen. Volgens VI zou dat ook wel eens april kunnen worden. 'De profielen zijn opgesteld, de lijstjes gemaakt. Nu moeten we met een van de kandidaten tot een akkoord komen. Dat kan al snel zijn. Mensen kunnen door onverwachte gebeurtenissen wellicht eerder onder hun huidige contract uitkomen. In de voetbalwereld kan alles' aldus Schuitema in VI.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:22 schreef Zapper het volgende:
Gaat Ola beter of slechter spelen als hij wordt uitgefloten?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:33 schreef MMUFC het volgende:
Heb je plannen dan?
Ik vind momenteel overigens niet dat er echt een reden is om Ola uit te fluiten
quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:16 schreef rubbereend het volgende:
misschien wil Zapper hem nafluiten?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:18 schreef MMUFC het volgende:
Zullen we Zapper vertellen dat hij een vriendin heeft/had en dus waarschijnlijk niet op mannen valt of zullen we het hem niet vertellen?![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:42 schreef HL_Dog43 het volgende:
Hij wil hem gewoon vooruit fluiten. Nou ik zeg... vooruit flapper...uh zapper.
Zou wel van héél veel lef getuigen, gezien hun laatste wedstrijd tegen Groningen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:36 schreef Zapper het volgende:
Rustig mannen, rustig. Jullie zijn bekend met mijn liefde voor PSV dus geen reden om mij voor flikker aan te zien
Nee de reden van mijn vraag is vanwege het incidentje tijdens PSV - Heracles, de rode kaart van held Pieckenhagen. Vele supporters vonden dat naaierij van Ola en zijn dit vast nog niet vergeten. Hij zal dus behoorlijk flink aan worden gepakt verwacht ik.
Gomes deel 2quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Hopelijk een groot keeperstalent
Wil je daar mee zeggen dat de rode kaarten van FCG niet terecht waren?quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:41 schreef Buitendam het volgende:
Zou wel van héél veel lef getuigen, gezien hun laatste wedstrijd tegen Groningen.
Ik vond die eerste overdreven.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:46 schreef Zapper het volgende:
[..]
Wil je daar mee zeggen dat de rode kaarten van FCG niet terecht waren?
Zal wel eens fijn zijn een keeper uit de eigen jeugd.quote:
Ik wil daarmee zeggen dat zij momenteel de allerlaatste club zijn die mogen fluiten wegens eventueel onrecht, gezien hun zwijnpartij tegen Groningen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:46 schreef Zapper het volgende:
[..]
Wil je daar mee zeggen dat de rode kaarten van FCG niet terecht waren?
Dat naaierij noemen..quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:36 schreef Zapper het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Rustig mannen, rustig. Jullie zijn bekend met mijn liefde voor PSV dus geen reden om mij voor flikker aan te zien
Nee de reden van mijn vraag is vanwege het incidentje tijdens PSV - Heracles, de rode kaart van held Pieckenhagen. Vele supporters vonden dat naaierij van Ola en zijn dit vast nog niet vergeten. Hij zal dus behoorlijk flink aan worden gepakt verwacht ik.
Let wel, dat vind ik niet he. Het was een natrappende beweging en da's rood. Maar probeer dat een fanatieke supporter maar eens wijs te makenquote:
Okeequote:Op woensdag 10 februari 2010 21:03 schreef Zapper het volgende:
[..]
Let wel, dat vind ik niet he. Het was een natrappende beweging en da's rood. Maar probeer dat een fanatieke supporter maar eens wijs te maken
Je vindt 'm echt aantrekkelijk he?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:43 schreef Zapper het volgende:
Misschien kan ik wel op de foto metDanko
Ik zat te denken.. we mogen niet denken dat hij homo is gezien zijn reacties naar Ola.. en dan zo'n reactie over Dankoquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je vindt 'm echt aantrekkelijk he?
Inderdaad, daaromquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:19 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik zat te denken.. we mogen niet denken dat hij homo is gezien zijn reacties naar Ola.. en dan zo'n reactie over Danko![]()
Je roept het toch echt over jezelf afquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:21 schreef Zapper het volgende:
Ik ben wel eens liever behandeld in dit topic
En ik snap best dat Fok! zit te wachten op een nieuwe SCH, maar die moet dan toch echt uit nieuwe aanwas komen
Zou inderdaad mooi zijnquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zal wel eens fijn zijn een keeper uit de eigen jeugd.
Deze blijven meestal ook langer bij de club.
Wij gebruiken geenquote:
Mooi gezegdquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:42 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Wij gebruiken geensmileys als het om onze favoriete voetballer gaat... hooguit als het om iemand uit het damesvoetbal gaat...
Het schijnt dat Brands toch wel een goede kans maakt en de deur nu wel open staat.. Wel zullen zien.quote:
Nou, ik moet zeggen dat ik een paar jaar geleden echt wel eens "Gomesquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:42 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Wij gebruiken geensmileys als het om onze favoriete voetballer gaat... hooguit als het om iemand uit het damesvoetbal gaat...
Zou geen slechte zijn. Zolang van Geel het maar niet wordtquote:Op donderdag 11 februari 2010 07:22 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Het schijnt dat Brands toch wel een goede kans maakt en de deur nu wel open staat.. Wel zullen zien.
Misschien dat Nijland er tóch oren naar heeft.quote:Op donderdag 11 februari 2010 07:22 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Het schijnt dat Brands toch wel een goede kans maakt en de deur nu wel open staat.. Wel zullen zien.
quote:MVV wil Faber als nieuwe trainer
Ernest Faber is de belangrijkste kandidaat om trainer te worden bij MVV. Dat bevestigt de Maastrichtse eerste divisieclub donderdag aan Omroep Brabant.
Volgens een woordvoerder onderhandelt MVV 'al enkele dagen' met Faber. De club heeft goede hoop dat ze er nog voor carnaval uit gaan komen. Faber is nu nog jeugdtrainer bij PSV. MVV zit zonder trainer sinds Fuat Capa anderhalve week geleden opstapte. Capa lag niet goed bij de Maastrichtse supporters. John van den Brom was ook kandidaat bij MVV, maar hij is dicht bij contractverlenging bij AGOVV in Apeldoorn.
Misschien dat hij zo genoeg ervaring opdoet om eens een keer als assistent trainer van het eerste aan de slag te gaan. Lijkt me niet zoveel mis mee.quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:59 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Misschien dat Nijland er tóch oren naar heeft.![]()
[..]
Ik hoopte eerlijk gezegd dat hij nog wat langer verbonden bleef aan de jeugd. Nu lijkt dat een komen en gaan van trainers.
Van: http://www.wijzijnheracles.nlquote:PSV heeft dat blonde ding van Toivonen, zoals het er naar uitziet in de basis. Toivonen die nog wat te goed heeft van het Almelose publiek, omdat hij in de thuiswedstrijd een hoop theater maakte om een onschuldig voetbeweginkje van Pieckenhagen. Het theater was toch goed voor een rode kaart voor onze keeper. Geweldig Toivonen goed bezig. “Mun Jam” in het Zweeds of “Jambek” in het Twents.
Echt je kunt je er als supporter ook maar mee bezig houden he.....Laat maar komen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:01 schreef Zapper het volgende:
Like I said:
[..]
Van: http://www.wijzijnheracles.nl
Ik zie ook liever dat hij blijft, maar ik hoop niet dat Reker wéér iemand zich tegen hem in het harnas jaagt.quote:Reker wil niets weten van tussentijds vertrek Faber
11/02/2010 12:54
MVV moet zijn zoektocht naar een nieuwe trainer mogelijk voortzetten. Ernest Faber, de belangrijkste kandidaat voor de club uit Maastricht, is op dit moment nog werkzaam als jeugdtrainer
bij PSV.
Faber heeft in Eindhoven nog een contract dat loopt tot 30 juni van dit jaar. 'Dat betekent dat hij op dit moment vrij is om per 1 juli elders aan de slag te gaan', aldus Reker tegenover L1.
PSV is tevreden over Faber en wil hem dan ook graag langer aan de club binden. Samen met trainer Fred Rutten heeft Reker al met Faber daarover gesproken.
Poehee, als je vanavond nog maar kan slapen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:01 schreef Zapper het volgende:
Like I said:
[..]
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:01 schreef Zapper het volgende:
Like I said:
[..]
Gewoon 2 maal scorenquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik denk dat Tiovonen wel tegen een fluitconcertje kan.
Ik reageer op jouw bericht. Ik bedoel daar cynisch mee dat er een paar Heraclieden naast hun schoenen lopen en niet serieus te nemen zijn.quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:59 schreef Zapper het volgende:
Waarom betrek je dit nu weer op mij?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:01 schreef Zapper het volgende:
Like I said:
[..]
Ajax misschien wel, maar Twente zie ik eerlijk gezegd geen punten verspelen...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:58 schreef Tallie1982 het volgende:
Zouden ajax en twente punten laten liggen vanavond ?
Ga ik doen, maar ik hoop toch wel op een overwinning. Zo goed waren ze niet tegen Groningen. Maargoed het is wel een vechtploeg en dat is weer iets wat wij weer niet graag hebben..quote:Op zondag 14 februari 2010 00:24 schreef de_boswachter het volgende:
PSV morgen gelijk.
Zet er je hypotheek maar op in.
Ja, gelukkig spelen wij de pannen van het dak he?quote:Op zondag 14 februari 2010 01:30 schreef HL_Dog43 het volgende:
Slecht spelen, en in de laatste seconde toch nog onterecht de winst pakken.
+1quote:Op zondag 14 februari 2010 12:17 schreef Zapper het volgende:
Ik vrees met grote vrezen voor vanmiddag, helemaal na dat rattenresultaat van FC Twente gisteravond
Je hebt PMquote:Op zondag 14 februari 2010 15:51 schreef DuTank het volgende:
Heeft er iemand een gratis live streampje voor me? Die moet je dan even PM'en ivm policy.
Ik wel, niet meer moeite doen als het nodig is...quote:Op zondag 14 februari 2010 15:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Pffff, PSV speelt niet zoals ik PSV ken
Bedankt nogquote:
Geen probleem. Was echt boos geworden als PSV hier geen drie punten had gepakt, aangezien Twente gisteren net zo onterecht wonquote:Op zondag 14 februari 2010 16:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
Bedankt nog
Onterecht gewonnen, maar goed, dat hoort erbij
zo 21-2 14.30 PSV - Sparta Rotterdam EREquote:Op zondag 14 februari 2010 16:30 schreef the_legend_killer het volgende:
3 punten mooi.
Nu 2 thuiswedstrijden, daarna een heel zwaar eind programma.
Idem. Heerenveen uit was een gecontroleerde wedstrijd. Daarna speelde PSV niet al te best.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:50 schreef de_boswachter het volgende:
Voor de korte termijn zijn de 3 punten erg mooi. Wel onverdient, maar binnen.
Voor de lange termijn baart het me wat zorgen...
Mwah, het is dit seizoen wel een klasse van PSV om niet te verliezen natuurlijkquote:Op zondag 14 februari 2010 16:53 schreef Imperatore het volgende:
Ik zie een klein voordeel. Mocht je in de Arena verliezen, weet je wat je te doen staat de week erop. Misschien zijn ze dan erg gebrand om te winnen.
Zou wat zijn, hele seizoen ongeslagen bljiven.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mwah, het is dit seizoen wel een klasse van PSV om niet te verliezen natuurlijk
Balazs heeft sinds de winterstop nauwelijks nog een bal goed geraakt helaas...quote:Op zondag 14 februari 2010 17:06 schreef Tallie1982 het volgende:
Als je zag hoe het in de 2e helft weer ging.....we kunnen blij zijn dat Isaksson alles tegenhield. Hij gaat al richting Gomes. Ik vond Balazs slecht vandaag. Volgens mij was hij wel een beetje boos toen hij gewisseld werd ? Leek me gewoon dat hij gespaard werd voor donderdag. Donderdag kunnen we ons dit spel niet veroorloven, want Hamburg zal deze kansen niet zo gauw missen.
Als we zo spelen tegen HSV, gaan we vies hard onderuitquote:Op zondag 14 februari 2010 17:06 schreef Tallie1982 het volgende:
Als je zag hoe het in de 2e helft weer ging.....we kunnen blij zijn dat Isaksson alles tegenhield. Hij gaat al richting Gomes. Ik vond Balazs slecht vandaag. Volgens mij was hij wel een beetje boos toen hij gewisseld werd ? Leek me gewoon dat hij gespaard werd voor donderdag. Donderdag kunnen we ons dit spel niet veroorloven, want Hamburg zal deze kansen niet zo gauw missen.
In de tijd van Cocu, Van Bommel en andere sterspelers wel ja. Gomes ook niet te vergeten.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:20 schreef the_legend_killer het volgende:
PSV begon pas goed te draaien toen we ook nog eens Europees speelde.
Dus misschien is de wedstrijd tegen Hamburg wel een zegen
Ik heb het over dit seizoen.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In de tijd van Cocu, Van Bommel en andere sterspelers wel ja.
Ik heb PSV dit seizoen nog weinig wedstrijden echt ontzettend zien domineren...quote:Op zondag 14 februari 2010 17:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb het over dit seizoen.
PSV had een goede periode na de eerste 2 gelijke spelen.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb PSV dit seizoen nog weinig wedstrijden echt ontzettend zien domineren...
Als je echt zeker wilt zijn van het kampioenschap moet je ook de moeilijke wedstrijden winnen natuurlijk. PSV in deze vorm gaat onderuit in Amsterdam, en met een beetje pech ook tegen FC Twentequote:Op zondag 14 februari 2010 17:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
PSV had een goede periode na de eerste 2 gelijke spelen.
Het was ook niet geweldig, maar er werd wel vrij makkelijk gewonnen
Na de komende twee wedstrijden begint het pas echt, kijkend naar het programma...quote:Op zondag 14 februari 2010 17:48 schreef Zwansen het volgende:
Erg belangrijke overwinning. Nu de komende 2 wedstrijden de 6 punten pakken en dan komt het kampioenschap erg dichtbij.
Dat lijkt me niet het grootste probleemquote:Op zondag 14 februari 2010 17:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Twente en Ajax zijn ook niet in vorm.
Maar laat PSV eerst de komende 2 thuiswedstijden winnen !
Idd, behoorlijk zwaar NAC uit, Ajax uit en Twente thuis.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:50 schreef Rucebo het volgende:
Na de komende twee wedstrijden begint het pas echt, kijkend naar het programma...
Dan mogen we gemiddeld 1 punt per wedstrijd verliezen en moet Ajax alles winnen.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:50 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Na de komende twee wedstrijden begint het pas echt, kijkend naar het programma...
Laten we daar op hopen ja !quote:Op zondag 14 februari 2010 18:09 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Idd, behoorlijk zwaar NAC uit, Ajax uit en Twente thuis.
Wat ik altijd wel heb is dat PSV beter tegen dit soort tegenstanders kan ballen als tegen Heracles, RKC en Sparta. Op de een of andere manier zie ik meer motivatie dan.
Ik ga er stiekem wel van uit dat PSV eruit vliegt tegen HSV hoor...Zeker in deze vorm...quote:Op zondag 14 februari 2010 17:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hopelijk gaat PSV inderdaad beter spelen nadat we in Europa verder zijn gegaan, zodat we ook Ajax en Twente oprollen.
Scheelt ook wel dat dergelijke tegenstanders nog wel eens zelf ook willen voetballen.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:09 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Idd, behoorlijk zwaar NAC uit, Ajax uit en Twente thuis.
Wat ik altijd wel heb is dat PSV beter tegen dit soort tegenstanders kan ballen als tegen Heracles, RKC en Sparta. Op de een of andere manier zie ik meer motivatie dan.
Ik weet het bijna wel zeker.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:50 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik ga er stiekem wel van uit dat PSV eruit vliegt tegen HSV hoor...Zeker in deze vorm...
Hij staat nu wel sterk te keepen na een slechte seizoensstartquote:Op zondag 14 februari 2010 19:30 schreef lyolyrc het volgende:
Tom Egbers net bij Studio Sport: Heracles-Isaksson: 0-1![]()
Maar gelukkig weer 3 punten in de pocket.
Morgen bij VI zullen ze hem wel weer zo'n lelijk ding geven:quote:Op zondag 14 februari 2010 19:30 schreef lyolyrc het volgende:
Tom Egbers net bij Studio Sport: Heracles-Isaksson: 0-1![]()
Maar gelukkig weer 3 punten in de pocket.
Sarpong misschien?quote:Op zondag 14 februari 2010 20:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Morgen bij VI zullen ze hem wel weer zo'n lelijk ding geven:
[ afbeelding ]
Zou iig niet weten welke speler hem anders krijgt deze week.
WTF is dat voor dingquote:Op zondag 14 februari 2010 20:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Morgen bij VI zullen ze hem wel weer zo'n lelijk ding geven:
[ afbeelding ]
Zou iig niet weten welke speler hem anders krijgt deze week.
Idd, sinds die terugspeelbal tegen Ajax in de 2e minuut volgens mij geen (grote) fout meer gemaakt.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij staat nu wel sterk te keepen na een slechte seizoensstart
Ik heb hem nog wel een paar keer een aardige misser zien maken maar dat werden dan geen goals. En dan vergeet je het wat makkelijkerquote:Op zondag 14 februari 2010 20:54 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Idd, sinds die terugspeelbal tegen Ajax in de 2e minuut volgens mij geen (grote) fout meer gemaakt.
Hoop dat hij donderdag erbij is maar zal wel niet...... klote veld van Heracles ook.quote:Maandag onderzoek in ziekenhuis voor Engelaar
14 februari 2010 RvN
Tegenover Sportweek liet Fred Rutten weten zich zorgen te maken over Orlando Engelaar, die aan het slot gewisseld werd toen hij weer last kreeg van zijn eerder geopereerde achillespees. "Ik zag Orlando wegglijden op dat kunstijsveld en had er meteen geen goed gevoel over." Maandag laat hij zich in het ziekenhuis onderzoeken.
Hij maakt iig een hele stabiele indruk sindsdien, natuurlijk zit hij er wel eens naast maar dat doen keepers van Barcelona en Milaan ook.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:57 schreef Whiteguy het volgende:
Ik heb hem nog wel een paar keer een aardige misser zien maken maar dat werden dan geen goals. En dan vergeet je het wat makkelijker
Zo is het maar net.. ik heb nog nooit een speler gezien die in een seizoen geen enkele fout gemaakt heeft...quote:Op maandag 15 februari 2010 12:33 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Hij maakt iig een hele stabiele indruk sindsdien, natuurlijk zit hij er wel eens naast maar dat doen keepers van Barcelona en Milaan ook.
Wisselvallig als een malle, idd. Maar met dit soort wedstrijden staat ie goed. Werkers als Amrabat en Toivonen zie je bij iedere bal. De mannen van het mooie spel; Bakkal en Dszudszak (toegegeven; Ibi speelde goed) brengen dan te weinig. Ik vond het echt goeie wissels: Amrabat en Simons.quote:Op maandag 15 februari 2010 12:55 schreef de_boswachter het volgende:
Amrabat is wel een alles of niets speler.
Het ene moment denk je; Sow die kan ballen!
En het andere moment vraag je je af of ie niet terug naar VVV kan...
Nou als je dit heracles al goed vindt wat moet dat dan geven in Hamburg. Ben serieus bang ervoor dat we dik verliezen daar.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:50 schreef jde_kok het volgende:
Bussen stoppen zeer waarschijnlijk bij het stadion. Is in ieder geval altijd zo met Europese uitwedstrijden.
Ook present overigens in Hamburg van donderdag t/m zaterdag.![]()
Gister was niet best, maar Heracles blijft een goede ploeg. Uitblinkers aan onze kant waren Engelaar, Toivonen en Isaksson.
Ik zie Ooijer er nog wel voor aan om precies te weten hoe hij Ruud van Nistelrooij uit de wedstrijd moet treiteren.quote:Op maandag 15 februari 2010 15:38 schreef Tallie1982 het volgende:
Nou als je dit heracles al goed vindt wat moet dat dan geven in Hamburg. Ben serieus bang ervoor dat we dik verliezen daar.
In de Hiddink periode waren de wedstrijden voor een Europees duel ook vaak slecht,dus stiekem heb ik hoop dat het donderdag goed gaat komenquote:Op maandag 15 februari 2010 15:43 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Ik zie Ooijer er nog wel voor aan om precies te weten hoe hij Ruud van Nistelrooij uit de wedstrijd moet treiteren.![]()
Ook kan een ontmoeting met een zware tegenstander juist goede dingen in de spelers naar boven halen. Eigenlijk precies wat Heracles lukte tegen PSV. Ik hou voorlopig nog goede hoop.
Toch goed nieuws, had ik niet verwachtquote:Engelaar vrijwel zeker erbij tegen HSV
15 februari 2010 RvN
Nu.nl meldt dat Orlando Engelaar aanstaande donderdag in actie kan komen voor PSV in de Europa League wedstrijd tegen HSV. De klachten aan zijn achillespees zouden inmiddels grotendeels zijn verdwenen.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=97653quote:'Zolang PSV punten pakt, maakt het mij niet uit hoe we spelen'
Ola Toivonen maakte zondag het verschil in de lastige uitwedstrijd van PSV bij Heracles Almelo (0-1). En weer maakte de Zweedse aanvaller een doelpunt met zijn hoofd. De teller staat inmiddels als op dertien doelpunten, waarvan acht met het hoofd. "Ik weet echt niet wat er dit seizoen met me aan de hand is. De bal kwam perfect en met het hoofd was de enige optie."
"Maar nee, koppen is niet mijn specialiteit", vertelt Toivonen aan het Eindhovens Dagblad. "Ik ben een technische speler. Scoren met de voet heeft mijn voorkeur." Het maakt Toivonen niet uit waar hij wordt opgesteld. "Ik kan 'op tien' toch als tweede spits spelen. Sinds de winterstop voel ik me goed. Ik zit in een lekker ritme en mijn zelfvertrouwen groeit. Ik maak nu ook doelpunten en dat is voor een spits toch belangrijk."
Toivonen merkte hoe de buitenwacht reageerde toen de productie stokte. "Mensen vinden dan meteen dat je niet goed kunt voetballen", vervolgt de aanvaller. "Nu ik ze wel maak, ben ik ineens weer een goede speler. Nee, de kritiek van anderen heeft niet echt invloed op me. Ik laat het langs me heen gaan."
PSV liet in Almelo allerminst overtuigend voetbal zien, maar daar kan Toivonen niet mee zitten. "Drie wedstrijden in de week spelen is zwaar. Dan kun je niet elk duel top zijn. Zolang we de punten pakken, maakt me het ook niet uit hoe we spelen. Dat is binnen de groep ook geen probleem. We staan nog steeds bovenaan de ranglijst."
Waarom... op Afellay na hebben we niet een speler die meer dan 2 wedstrijden achter elkaar kan uitblinken, en dan wordt dat lastig. Heb zeker wel genoten van PSV in fases van het seizoen. Heb nog nooit een seizoen meegemaakt dat het elke wedstrijd raak isquote:Op maandag 15 februari 2010 22:27 schreef duracellkonijntje het volgende:
Hopelijk laten ze in Eindhoven ook nog eens mooi voetbal zien. Ik vind het knap dat ze keer op keer de punten pakken, maar een beetje mooi voetbal mag met zo'n formatie ook best vind ik.
Mwach, PSV zit nu in een vormdipje, voor de winterstop werd er volgens mij best aardig gevoetbald, dat kan vast weer terugkomen komende wedstrijden!quote:Op maandag 15 februari 2010 22:27 schreef duracellkonijntje het volgende:
Hopelijk laten ze in Eindhoven ook nog eens mooi voetbal zien. Ik vind het knap dat ze keer op keer de punten pakken, maar een beetje mooi voetbal mag met zo'n formatie ook best vind ik.
Klopt. Dat schijnt menigeen over het hoofd te zien. Dat hele seizoen in aanloop naar de winst '88, kenmerkte zich ook door zakelijk (en her en der slecht) spel.quote:Op maandag 15 februari 2010 15:53 schreef MMUFC het volgende:
[..]
In de Hiddink periode waren de wedstrijden voor een Europees duel ook vaak slecht,dus stiekem heb ik hoop dat het donderdag goed gaat komen
Ik dacht persoonlijk aan de halve finale CL van enkele jaren geleden, maar jouw voorbeeld kan ook..quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:13 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Klopt. Dat schijnt menigeen over het hoofd te zien. Dat hele seizoen in aanloop naar de winst '88, kenmerkte zich ook door zakelijk (en her en der slecht) spel.
Welk filmpje ??quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:25 schreef Buitendam het volgende:
Mijn bananenpak op de Heracles tribune is vereeuwigd op psv.tv
* Buitendam pinkt gelukstraantje weg.
Ik verwacht een kansloze nederlaag. Het kan wat mij betreft dus alleen maar meevallenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:49 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat verwachten we van donderdag? Ik hoop op een 1-1... ook al wordt het erg lastig..
http://psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=7033quote:
Zo goed is Hamburg niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:00 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik verwacht een kansloze nederlaag. Het kan wat mij betreft dus alleen maar meevallen
Ik zag je...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:25 schreef Buitendam het volgende:
Mijn bananenpak op de Heracles tribune is vereeuwigd op psv.tv
* Buitendam pinkt gelukstraantje weg.
Naar mijn mening zou dat een slok op een borrel schelen. Ik denk namelijk dat de PSV verdediging door hem het meeste aan het werk zou worden gehouden. Zulke spelers zijn bijna niet te dekken.quote:Elia kan training niet afmaken en ziet duel met PSV in gevaar komen
Dinsdag, 16 februari 2010 om 18:11 |
Eljero Elia dreigt de aankomende Europa League-wedstrijd tegen PSV te moeten gaan missen. De aanvaller van Hamburger SV is nog altijd niet hersteld van zijn enkelproblemen en kon de training van dinsdag niet afmaken. Woensdag wordt de Nederlander opnieuw onderzocht.
Elia raakte eind november in de wedstrijd tegen FSV Mainz 05 geblesseerd aan zijn enkel. In eerste instantie leek de kwetsuur mee te vallen, maar de international van het Nederlands elftal bleef toch last houden van het gewricht. Vlak voor kerst werd bij onderzoek in Nederland een klein scheurtje in het bot geconstateerd en ging de voet in het gips.
Eind januari maakte de snelle aanvaller zijn rentree bij HSV, maar de problemen lijken toch nog niet uit de wereld te zijn. Afgelopen weekend ontbrak Elia al tegen VfB Stuttgart en nu hij de training van dinsdag niet heeft afgemaakt, is ook het treffen met PSV in gevaar. Elia maakte de middag af in het krachthonk en liet zich nog behandelen door de medische staf.
Eens.. scheelt een hoop dat ze zo'n type speler nu missen, en wat speelde Elia voor zijn blessure(s) goed zeg! Heb er zin in.. weer een pot tegen een aansprekende tegenstander.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:31 schreef Morrigun99 het volgende:
Daar ben ik ook niet zo bang voor, maar Elia's snelheid is ongeëvenaard en daardoor voor onze trage verdedigers veel moelijker te dekken dan de overige HSV spitsen (ja zelfs Ruud ja).
Zal ik bij deze dan maar duidelijkheid scheppen:quote:De zaakwaarnemers van Balázs Dzsudzsák hebben PSV te kennen gegeven dat zij zo snel mogelijk duidelijkheid willen hebben over de toekomt van hun cliënt. De Hongaar zou openstaan voor een avontuur in Spanje of Engeland maar afgelopen winter heeft geen enkele club zich officieel gemeld. Real Madrid en Arsenal behoren tot de clubs die de rappe buitenspeler in de gaten houden. (Diverse Hongaarse media)
Laat hem gerust nog maar een jaar of 2 bij PSV.quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:21 schreef Whiteguy het volgende:
via voetbalzone:
[..]
Zal ik bij deze dan maar duidelijkheid scheppen:
Zo lang clubs zich niet melden zal hij ook niet verkocht worden.![]()
Wat een zinloos bericht.
had ik het maar gedaan, was ik nu van mijn hypotheek afquote:Op zondag 14 februari 2010 00:24 schreef de_boswachter het volgende:
PSV morgen gelijk.
Zet er je hypotheek maar op in.
enz enz enzquote:Rutten: Wir sind mitten in einem Prozess der noch immer läuft. Für mich ist es nicht wichtig, wo andere Klubs sich befinden. Ich beobachte nur die Entwickelung meiner Mannschaft. Wir befinden uns jetzt in der entscheidenden Phase der Saison. In unsere Kabine sind alle wichtig. Es hat sich bis jetzt erwiesen, dass wir jeden Spieler brauchen. Erst nach 34 Spielen wissen wir wo wir stehen.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
had ik het maar gedaan, was ik nu van mijn hypotheek af
quote:Opstelling PSV:
Isaksson, Salcido, Maza, Toivonen, Lazovic, Pieters, Engelaar, Afellay, Dzsudzsák, Manolev en Bakkal
Pieters toch weer in de basis ^^quote:De afvallers uit de wedstrijdselectie zijn doelman Bas Roorda, Dirk Marcellis en Stijn Wuytens. Zakaria Labyad zit wel bij de groep.
Dirk op de tribune, Salcido in de basisquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:04 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
[..]
Pieters toch weer in de basis ^^
Ben het een beetje beu te worden dat Dirk, na die geweldige seizoenen amper krediet krijgt. En die Mexicaan die onderhand wekelijks aangeeft in de media hoe graag hij wel niet weg wil en dan ook nog constant blundert in wedstrijden wekelijks wordt opgesteldquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:13 schreef Sj0rSz het volgende:
Beetje zonde inderdaad.
Dirk speelt nou ook niet bepaald verheffend bij zijn invalbeurtenquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:06 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Dirk op de tribune, Salcido in de basis
Mag je ook niet verwachten als je zovaak als rechtsback wordt geposteerd, terwijl je er niet bepaald de kwaliteiten voor hebt...quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dirk speelt nou ook niet bepaald verheffend bij zijn invalbeurten
Nou ik zou graag het overzicht van de afgelopen 7 weken hebben waarin hij steeds aan geeft weg te willen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:18 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ben het een beetje beu te worden dat Dirk, na die geweldige seizoenen amper krediet krijgt. En die Mexicaan die onderhand wekelijks aangeeft in de media hoe graag hij wel niet weg wil en dan ook nog constant blundert in wedstrijden wekelijks wordt opgesteld
Bij wijze van spreken natuurlijk, je kan me niet wijsmaken dat Salcido een loyale speler is voor PSV op dit moment...quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nou ik zou graag het overzicht van de afgelopen 7 weken hebben waarin hij steeds aan geeft weg te willen.
Daarbij heeft Dirk zelfs toegegeven dat hij beroerd speelt
En daarom maakt ie de negentig minuten met regelmaat niet volquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:20 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat die Salcido wekelijks uitblinkt dan
Sinds wanneer dat?quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:23 schreef fetss het volgende:
Uit doelpunten tellen dubbel toch?
hij klaagt aal maanden niet meer, heeft gezegd dat hij geen reden ziet om te vertrekken, heeft aangegeven de trainer te waarderen......quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:21 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Bij wijze van spreken natuurlijk, je kan me niet wijsmaken dat Salcido een loyale speler is voor PSV op dit moment...
Tja bij Salcido is het de ene dag allemaal geweldig en de dag erna is PSV weer een kut club en wil ie asap weg. Bij hem weet je het nooit.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij klaagt aal maanden niet meer, heeft gezegd dat hij geen reden ziet om te vertrekken, heeft aangegeven de trainer te waarderen......
Dus hij lijkt me dat hij zich dan toch netjes gedraagt.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:27 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Tja bij Salcido is het de ene dag allemaal geweldig en de dag erna is PSV weer een kut club en wil ie asap weg. Bij hem weet je het nooit.
Maargoed laten we gewoon hopen dat het zo blijft....
jaquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:33 schreef fetss het volgende:
[..]
dat was altijd in de CL toch? Of zeg ik nu iets heel stoms?
Ik hoop op 0-0, maar denk idd ook aan een verlies.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:19 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik zeg... 2-0 verlies.
Ik hoop op een onwaarschijnlijke 0-0.
Aan hand van de tweede helft heb ik er wel vertrouwen inquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:58 schreef HL_Dog43 het volgende:
Leuk, maar 1-0. Nu thuis 2 maken al zal dat ZEER lastig worden.
Die kansen MOETEN benutten worden!
Ik had van Nistelrooij graag zien schitterenquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik was vooral blij van Van Nistelrooij ze niet kreeg
Ik ben blijer met een 1-0 door een (terechte) penalty dan een 4-0 omdat Van Nistelrooij zo nodig moet scorenquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:05 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik had van Nistelrooij graag zien schitteren
Idd hij was meer rechtsback dan anderequote:Op donderdag 18 februari 2010 23:14 schreef rubbereend het volgende:
Lazovic was erg goed, bestreek de hele rechtervleugel
Ik vond Salcido én Pieters goed spelen. Klein wonder wat mij betreftquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:05 schreef rubbereend het volgende:
en oja, ik vond Salcido beter spelen dan Pieters
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:09 schreef Rucebo het volgende:
Kansen genoeg gehad, maar de meeste werden niet eens op goal geschoten. Ze hadden hier echt moeten scoren, wordt erg lastig thuis, ook al zijn ze te pakken...
Als Afellay de absolute top wil gaan halen, moet hij toch ooit zijn rendement verhogen. Dat gepingel, drie man uitspelen en zich vervolgens laten vallen levert gewoon NOOIT iets op. Sneller afgeven/passen, dat is het hele eieren eten.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:09 schreef Rucebo het volgende:
Afellay en Toivonen (en Manolev) waren zeer matig. Kansen genoeg gehad, maar de meeste werden niet eens op goal geschoten. Ze hadden hier echt moeten scoren, wordt erg lastig thuis, ook al zijn ze te pakken...
Waarom niet?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 05:48 schreef de_boswachter het volgende:
Nu in de bus nog.
Nooit meer...........
Dat hoorde je toch?!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:48 schreef Zapper het volgende:
Ai da's wel zonde inderdaad, Hamburg is zo'n mooie stad. Nog een beetje gezongen voor Ruud?
Absoluut. Hij maakt in Europa echt zelden tot nooit het verschil.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:14 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Als Afellay de absolute top wil gaan halen, moet hij toch ooit zijn rendement verhogen. Dat gepingel, drie man uitspelen en zich vervolgens laten vallen levert gewoon NOOIT iets op. Sneller afgeven/passen, dat is het hele eieren eten.
Godver wat was dit frustrerend zeg.....
Onder rendement versta ik ook in geen zin "goals/assists maken". Hij staat als centrale man (misschien wel libero) op het middenveld en dient verantwoordelijk te zijn óf voor een goede spelverdeling óf voor een rush naar voren (waarbij hij het elftal mee naar voren trekt). Hij probeert beide varianten in de praktijk te brengen en dat werkt niet. Keuzes maken en één rol goed vervullen is het adagium.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:49 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Waarbij gezegd moet worden dat hij dit seizoen veel verder van het doel van de tegenstander afspeelt dan voorgaande jaren. Maar dat doelloze gepingel rond de middenlijn heeft echt geen nut. In tegendeel.
quote:
Als je de hele wedstrijd zo speelt als de tweede helft, word je niet uitgeschakeldquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:44 schreef Neoktheone het volgende:
Dit gaan we natuurlijk niet meer redden, maar ik ben al blij met het vertoonde spel. Dit was een stuk beter en vooral vermakelijker dan de afgelopen weken. Nog een mooie wedstrijd volgende week in Eindhoven en dan verlaat je met opgeheven hoofd dit Europese toernooi.
jawel hoor, want je moet scoren om door te gaanquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je de hele wedstrijd zo speelt als de tweede helft, word je niet uitgeschakeld
Scherp. Maar eens zal de voorzet van Balasz wél ingekopt/geschoten worden door Ola of de Koefquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jawel hoor, want je moet scoren om door te gaan
Zo denk ik er ook over, het spel van PSV was dan ook degelijk. Erg jammer van de penalty.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:16 schreef de_boswachter het volgende:
PSV was veel beter gisteren, zo goed was HSV nou ook weer niet.
Snap niet dat er hier al mensen posten dat we eruit liggen. Thuis is HSV met 3-0 oprolbaar.
Jansen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:20 schreef Zapper het volgende:
Ja die lelijke blonde van HSV.
Jarolim.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jansen?
Die ene mongool had trouwens donkerrood moeten krijgen voor die overtreding op Lazovic.
Nee Jansen was die gast met Hitler-kapsel.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:57 schreef de_boswachter het volgende:
Jansen?
Die ene mongool had trouwens donkerrood moeten krijgen voor die overtreding op Lazovic.
Toen ik na 10 minuten lopen nog steeds geen shuttle-bus richting het stadion vond hebben we met z'n alle 20 euro gelapt en een sjofele taxi aangehouden die ons pal voor het stadion afgooide.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:37 schreef de_boswachter het volgende:
Vond je het super ja?
Die busreis heeft mijn hele wedstrijdbeleving vernaggelt. Kut OAD met hun wisselen in Goor.
En ook vannacht, gaan ze nog een plee wisselen daar... echt WTF.
Zoveel nuttige tijd verloren door die kutorganisatie.
Second that. Zoals ik al eerder aangaf, denk ik dat deze europese 'onderbreking' erg goed voor de vorm is. Helaas denk ik dat we thuis 1-1 gelijkspelen en er dus uitgaan.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:05 schreef Rbhp het volgende:
Goede wedstrijd, biedt perspectief voor de wedstrijd tegen Sparta en volgende week thuis HSV.
Naar het stadion ook met een taxi gegaan vanaf de Reeperbahn. Prachtig, was een turk die aan het kankeren was op Ajax omdat die zijn nieuwe Mercedes hadden verneukt tijdens Hamburg-Ajax.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:52 schreef Buitendam het volgende:Toen ik na 10 minuten lopen nog steeds geen shuttle-bus richting het stadion vond hebben we met z'n alle 20 euro gelapt en een sjofele taxi aangehouden die ons pal voor het stadion afgooide.Alles met de bussen was gewoon crap, stops van een kwartier 45 minuten, wc's legen in Goor, bussen na de wedstrijd moeilijk ver weg und so weiter.
Maar aan de andere kant; acceptabele uitslag, behoorlijk spelend PSV, Ruudje toegezongen en als een malle liedjes zitten blèren.
PSV-Ajax 4-3 alweer vergeten?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:36 schreef Buitendam het volgende:
Buiten de tergend lange busreis, vond ik het ook echt super.
Nooit een wedstrijd gezien die zoveel kanten op kon. zowel 1-2 als 3-0 was gewoon mogelijk, onvoorstelbaar.
Da's niet te vergelijken. Het was geen eredivisie, het was uit én er waren niet 35.000 man die achter het team stonden. Ik had niet verwacht dat er soms zo'n goeie counters inzaten.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:55 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
PSV-Ajax 4-3 alweer vergeten?![]()
En de hoofdstedelingetjes laten weer een spoor van vernieling achter. Was te verwachten.:')quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Naar het stadion ook met een taxi gegaan vanaf de Reeperbahn. Prachtig, was een turk die aan het kankeren was op Ajax omdat die zijn nieuwe Mercedes hadden verneukt tijdens Hamburg-Ajax.
Ik vrees van niet. Hij blijft maar draven met de bal, terwijl er regelmatig gewoon spelers vrij staan. Vooral al het net even iets minder loopt. Alsof hij vindt dat hij het dan helemaal alleen moet doen. En inzicht is niet iets wat je zo maar kunt leren, dan moet je toch een beetje beheersen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:24 schreef ganzenherder het volgende:
Afellay is een technische zeer begaafde maar een domme voetballer met weinig inzicht...
Maar wat niet is kan misschien nog komen
Ey men, geen disrespect tegen Amsterdam/Amsterdammers he!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:38 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
En de hoofdstedelingetjes laten weer een spoor van vernieling achter. Was te verwachten.:')
ik had het over de ajacieden.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:19 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ey men, geen disrespect tegen Amsterdam/Amsterdammers he!
Als je terugleest lees je dat Boswachter, Buitendam en ik iig zijn geweest.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:27 schreef DeParo het volgende:
Nog meer mensen hier naar de wedstrijd geweest. Ik wel en Hamburg is geweldig, zowel onder de supporters als de stad zelf, ik heb zo'n beetje bijna alles gezien wat natuurlijk bijna niet kan maar goed.
Achja, wij morgen ook weer hè.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:55 schreef BruggiKeane het volgende:
Klopt ja, anders worden ze vermoeid![]()
HSV staat nu wel te ballen gewoon........
Denk ik ookquote:
Lijkt me wel, want volgens mij was de wedstrijd tegen Sparta eerst ook op de zaterdag geplandquote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:38 schreef Tallie1982 het volgende:
Als Twente of PSV doorgaat in de Europa league wordt de wedstrijd op 20 maart verzet neem ik aan ? Want de 1/8 finale van de Europa League is op 18 maart.
Klopt, staat ook nog zo in de OP.quote:Op zondag 21 februari 2010 00:24 schreef Bos81 het volgende:
Lijkt me wel, want volgens mij was de wedstrijd tegen Sparta eerst ook op de zaterdag gepland
Ik heb zo'n tyfushekel aan het woord 'disrespect'.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:19 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ey men, geen disrespect tegen Amsterdam/Amsterdammers he!
Ach zo blijft het spannend, Twente won ook maar met 1-0 van Willem IIquote:Op zondag 21 februari 2010 16:27 schreef Zwansen het volgende:
Jezus. Zo word je nooit kampioen.
Kunnen beter gelijk die schaal naar A'dam of Enschede brengen.
Alsof die het wel verdienen.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:29 schreef ganzenherder het volgende:
Zo verdien je het inderdaad ook echt NIET om kampioen te worden. Wat een dramatisch voetbal de 2e helft...Laat Twente maar lekker kampioen worden![]()
Meer dan PSV iig op dit momentquote:Op zondag 21 februari 2010 16:29 schreef Frey het volgende:
[..]
Alsof die het wel verdienen.![]()
Maar wat een drama vandaag.
Exact mijn gedachte. Eigenlijk gewoon heel mooi dat PSV eens gestraft wordt voor het dramatische voetbal en kansen verprutsen, wat een schijtploeg!quote:Op zondag 21 februari 2010 16:29 schreef ganzenherder het volgende:
Zo verdien je het inderdaad ook echt NIET om kampioen te worden. Wat een dramatisch voetbal de 2e helft...Laat Twente maar lekker kampioen worden![]()
Nou hoef je ook weer niet zo te vloeken.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:40 schreef de_boswachter het volgende:
Ajax gaat kampioen. worden.
quote:Op zondag 21 februari 2010 16:40 schreef de_boswachter het volgende:
Nooit. Het programma van Twente is gewoon te makkelijk. Desnoods laat PSV Twente winnen.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:40 schreef de_boswachter het volgende:
Het tempo was veel te laag, PSV moet zeker in thuiswedstrijden tegenstanders van het kaliber Sparta geen schijn van kans geven en het gevoel geven dat er hier niks te halen valt, ook al staat het maar 1-0. Dat miste ik enorm vanmiddag (en eigenlijk al wat vaker)quote:Op zondag 21 februari 2010 18:23 schreef patrickpsv het volgende:
ga je even weg, word het 1-1. Ik vond het best goed gaan, maar die kansen moeten er echt in, ongelooflijk hoeveel we er missen.
als dit donderdag zo gaat zijn we het haasje
Precies dat is het. Maar ik vraag me nu eigenlijk af of het onwil of onkunde is. En in allebei de gevallen is het eigenlijk heel treurig.quote:Op zondag 21 februari 2010 18:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het tempo was veel te laag, PSV moet zeker in thuiswedstrijden tegenstanders van het kaliber Sparta geen schijn van kans geven en het gevoel geven dat er hier niks te halen valt, ook al staat het maar 1-0. Dat miste ik enorm vanmiddag (en eigenlijk al wat vaker)
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=98231quote:Rutten: 'Heel erg vervelend, maar ik zie dit als een incident'
Fred Rutten noemde de late gelijkmaker van Sparta tegen PSV ‘heel erg vervelend’. Volgens de coach van de Eindhovenaren had zijn ploeg in eigen huis geen averij op mogen lopen tegen de onderaan bungelende Rotterdammers. “Ik zie het wel als een incident. We hebben de afgelopen maanden bewezen heel stabiel te zijn”, voegde hij daar echter aan toe.
“Vooral voor rust hebben we veel kansen gehad”, analyseerde Rutten. “Halverwege hadden we op groter verschil kunnen staan dan die 1-0. Na de hervatting was het wat minder. In aanvallende zin maakten we vaak verkeerde keuzen. Bovendien werden we in de slotfase onrustig. Dat had ik niet verwacht. Ik zie het wel als een incident. We hebben de afgelopen maanden bewezen heel stabiel te zijn.”
Sparta-coach Frans Adelaar kon zijn geluk niet op, en vond zelfs dat zijn ploeg de late gelijkmaker van Rydell Poepon verdiende. “In de tweede helft hebben we veel gedurfder gespeeld. Daarvoor zijn we beloond. Natuurlijk hadden we voor rust het geluk dat PSV veel kansen miste. Aan de andere kant werd ons ook een strafschop onthouden. Anders hadden we al eerder op 1-1 kunnen komen”, zei hij na afloop tegen het ANP.
Stabiel in de zin van, zo min mogelijk energie geven jaquote:Rutten: “Na de hervatting was het wat minder. In Dat had ik niet verwacht. Ik zie het wel als een incident. We hebben de afgelopen maanden bewezen heel stabiel te zijn.”
Inderdaad. Er is geen man overboord. Komende donderdag maar weer gewoon scherpte in de bolletjes.quote:Op zondag 21 februari 2010 17:40 schreef Buitendam het volgende:
1 punt los en 7 punten los.
Jammer van vandaag, maar nu opgeven is zonde.
En Ajax wordt geen kampioen.
Helemaal eens.... Je speelt tegen een degradatiekandidaat, niet tegen een concurrent. Ik zag de bui al hangen toen Issakson in de blessuretijd schaamteloos tijd ging rekken. Dan vraag je gewoon om zo'n afstraffing! Als je met een versnellinkje hoger speelt, dan win je 'gewoon' met 3-0 en hoef je geen tijd te rekken.quote:Op zondag 21 februari 2010 18:42 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Stabiel in de zin van, zo min mogelijk energie geven ja![]()
Dikke terrecht gelijkspel als je het mij vraagt. Eindelijk wordt het eens afgestraft. Ga gewoon eens voetballen tot het 3-0, 4-0 is ofzo........
Donderdag staan ze er gewoon hoor, let maar op. En dan krijg je een lullig tegendoelpunt tegen uit 1 kans van die Duiters als het 2-0 staat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |