Als je terugleest lees je dat Boswachter, Buitendam en ik iig zijn geweest.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:27 schreef DeParo het volgende:
Nog meer mensen hier naar de wedstrijd geweest. Ik wel en Hamburg is geweldig, zowel onder de supporters als de stad zelf, ik heb zo'n beetje bijna alles gezien wat natuurlijk bijna niet kan maar goed.
Achja, wij morgen ook weer hè.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:55 schreef BruggiKeane het volgende:
Klopt ja, anders worden ze vermoeid![]()
HSV staat nu wel te ballen gewoon........
Denk ik ookquote:
Lijkt me wel, want volgens mij was de wedstrijd tegen Sparta eerst ook op de zaterdag geplandquote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:38 schreef Tallie1982 het volgende:
Als Twente of PSV doorgaat in de Europa league wordt de wedstrijd op 20 maart verzet neem ik aan ? Want de 1/8 finale van de Europa League is op 18 maart.
Klopt, staat ook nog zo in de OP.quote:Op zondag 21 februari 2010 00:24 schreef Bos81 het volgende:
Lijkt me wel, want volgens mij was de wedstrijd tegen Sparta eerst ook op de zaterdag gepland
Ik heb zo'n tyfushekel aan het woord 'disrespect'.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:19 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ey men, geen disrespect tegen Amsterdam/Amsterdammers he!
Ach zo blijft het spannend, Twente won ook maar met 1-0 van Willem IIquote:Op zondag 21 februari 2010 16:27 schreef Zwansen het volgende:
Jezus. Zo word je nooit kampioen.
Kunnen beter gelijk die schaal naar A'dam of Enschede brengen.
Alsof die het wel verdienen.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:29 schreef ganzenherder het volgende:
Zo verdien je het inderdaad ook echt NIET om kampioen te worden. Wat een dramatisch voetbal de 2e helft...Laat Twente maar lekker kampioen worden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |