Ik had van Nistelrooij graag zien schitterenquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik was vooral blij van Van Nistelrooij ze niet kreeg
Ik ben blijer met een 1-0 door een (terechte) penalty dan een 4-0 omdat Van Nistelrooij zo nodig moet scorenquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:05 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik had van Nistelrooij graag zien schitteren
Idd hij was meer rechtsback dan anderequote:Op donderdag 18 februari 2010 23:14 schreef rubbereend het volgende:
Lazovic was erg goed, bestreek de hele rechtervleugel
Ik vond Salcido én Pieters goed spelen. Klein wonder wat mij betreftquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:05 schreef rubbereend het volgende:
en oja, ik vond Salcido beter spelen dan Pieters
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:09 schreef Rucebo het volgende:
Kansen genoeg gehad, maar de meeste werden niet eens op goal geschoten. Ze hadden hier echt moeten scoren, wordt erg lastig thuis, ook al zijn ze te pakken...
Als Afellay de absolute top wil gaan halen, moet hij toch ooit zijn rendement verhogen. Dat gepingel, drie man uitspelen en zich vervolgens laten vallen levert gewoon NOOIT iets op. Sneller afgeven/passen, dat is het hele eieren eten.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:09 schreef Rucebo het volgende:
Afellay en Toivonen (en Manolev) waren zeer matig. Kansen genoeg gehad, maar de meeste werden niet eens op goal geschoten. Ze hadden hier echt moeten scoren, wordt erg lastig thuis, ook al zijn ze te pakken...
Waarom niet?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 05:48 schreef de_boswachter het volgende:
Nu in de bus nog.
Nooit meer...........
Dat hoorde je toch?!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:48 schreef Zapper het volgende:
Ai da's wel zonde inderdaad, Hamburg is zo'n mooie stad. Nog een beetje gezongen voor Ruud?
Absoluut. Hij maakt in Europa echt zelden tot nooit het verschil.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:14 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Als Afellay de absolute top wil gaan halen, moet hij toch ooit zijn rendement verhogen. Dat gepingel, drie man uitspelen en zich vervolgens laten vallen levert gewoon NOOIT iets op. Sneller afgeven/passen, dat is het hele eieren eten.
Godver wat was dit frustrerend zeg.....
Onder rendement versta ik ook in geen zin "goals/assists maken". Hij staat als centrale man (misschien wel libero) op het middenveld en dient verantwoordelijk te zijn óf voor een goede spelverdeling óf voor een rush naar voren (waarbij hij het elftal mee naar voren trekt). Hij probeert beide varianten in de praktijk te brengen en dat werkt niet. Keuzes maken en één rol goed vervullen is het adagium.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:49 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Waarbij gezegd moet worden dat hij dit seizoen veel verder van het doel van de tegenstander afspeelt dan voorgaande jaren. Maar dat doelloze gepingel rond de middenlijn heeft echt geen nut. In tegendeel.
quote:
Als je de hele wedstrijd zo speelt als de tweede helft, word je niet uitgeschakeldquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:44 schreef Neoktheone het volgende:
Dit gaan we natuurlijk niet meer redden, maar ik ben al blij met het vertoonde spel. Dit was een stuk beter en vooral vermakelijker dan de afgelopen weken. Nog een mooie wedstrijd volgende week in Eindhoven en dan verlaat je met opgeheven hoofd dit Europese toernooi.
jawel hoor, want je moet scoren om door te gaanquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je de hele wedstrijd zo speelt als de tweede helft, word je niet uitgeschakeld
Scherp. Maar eens zal de voorzet van Balasz wél ingekopt/geschoten worden door Ola of de Koefquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jawel hoor, want je moet scoren om door te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |