abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78163690
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 23:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Ik was vooral blij van Van Nistelrooij ze niet kreeg
Ik had van Nistelrooij graag zien schitteren
pi_78163839
Vond dat we super speelden de 2e helft... jammer dat er geen goal werd gemaakt... maar denk dat we een goeie kans maken volgende week
pi_78163995
Afellay en Toivonen (en Manolev) waren zeer matig. Kansen genoeg gehad, maar de meeste werden niet eens op goal geschoten. Ze hadden hier echt moeten scoren, wordt erg lastig thuis, ook al zijn ze te pakken...
pi_78164098
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 23:05 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ik had van Nistelrooij graag zien schitteren
Ik ben blijer met een 1-0 door een (terechte) penalty dan een 4-0 omdat Van Nistelrooij zo nodig moet scoren
Brutal. Fucking. Metal.
pi_78164213
Dat Pieters geen rood kreeg kwam gewoon doordat die tackle vanachter door een HSV speler ook niet werd bestraft met rood..goedmakertje lijkt me
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 18 februari 2010 @ 23:14:50 #206
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_78164339
Lazovic was erg goed, bestreek de hele rechtervleugel
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_78167067
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 23:14 schreef rubbereend het volgende:
Lazovic was erg goed, bestreek de hele rechtervleugel
Idd hij was meer rechtsback dan andere

Manolev was pas dramatisch bezig
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 19 februari 2010 @ 00:05:27 #208
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_78167713
en oja, ik vond Salcido beter spelen dan Pieters
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_78167834
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 00:05 schreef rubbereend het volgende:
en oja, ik vond Salcido beter spelen dan Pieters
Ik vond Salcido én Pieters goed spelen. Klein wonder wat mij betreft
Patat Friet
pi_78171421
Nu in de bus nog.
Nooit meer...........
U MAD?
pi_78171487
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 23:09 schreef Rucebo het volgende:
Kansen genoeg gehad, maar de meeste werden niet eens op goal geschoten. Ze hadden hier echt moeten scoren, wordt erg lastig thuis, ook al zijn ze te pakken...

Hier sluit ik me bij aan.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_78171994
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 23:09 schreef Rucebo het volgende:
Afellay en Toivonen (en Manolev) waren zeer matig. Kansen genoeg gehad, maar de meeste werden niet eens op goal geschoten. Ze hadden hier echt moeten scoren, wordt erg lastig thuis, ook al zijn ze te pakken...
Als Afellay de absolute top wil gaan halen, moet hij toch ooit zijn rendement verhogen. Dat gepingel, drie man uitspelen en zich vervolgens laten vallen levert gewoon NOOIT iets op. Sneller afgeven/passen, dat is het hele eieren eten.

Godver wat was dit frustrerend zeg.....
  vrijdag 19 februari 2010 @ 08:29:48 #213
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_78172154
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 05:48 schreef de_boswachter het volgende:
Nu in de bus nog.
Nooit meer...........
Waarom niet?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_78172221
Omdat die kutbussen er echt alles aan doen om zo laat mogelijk op de plaats van bestemming te komen...
Gisteren om 07:00 vertrokken, om 16:00 waren we in Hamburg....

Nog even snel St. Pauli meegepakt maar verder niks van Hamburg gezien.

Het is dat dit een noodoplossing was, want dit doe ik nooit meer. Dan maar liever niet, of het oude vertrouwde EV.
U MAD?
  vrijdag 19 februari 2010 @ 08:48:45 #215
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_78172408
Ai da's wel zonde inderdaad, Hamburg is zo'n mooie stad. Nog een beetje gezongen voor Ruud?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_78172523
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 08:48 schreef Zapper het volgende:
Ai da's wel zonde inderdaad, Hamburg is zo'n mooie stad. Nog een beetje gezongen voor Ruud?
Dat hoorde je toch?!
  vrijdag 19 februari 2010 @ 09:05:27 #217
238694 Rbhp
sakwadicock
pi_78172677
Goede wedstrijd, biedt perspectief voor de wedstrijd tegen Sparta en volgende week thuis HSV.
No bad soldiers under a good leader
pi_78173650
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 08:14 schreef Morrigun99 het volgende:

[..]

Als Afellay de absolute top wil gaan halen, moet hij toch ooit zijn rendement verhogen. Dat gepingel, drie man uitspelen en zich vervolgens laten vallen levert gewoon NOOIT iets op. Sneller afgeven/passen, dat is het hele eieren eten.

Godver wat was dit frustrerend zeg.....
Absoluut. Hij maakt in Europa echt zelden tot nooit het verschil.

Waarbij gezegd moet worden dat hij dit seizoen veel verder van het doel van de tegenstander afspeelt dan voorgaande jaren. Maar dat doelloze gepingel rond de middenlijn heeft echt geen nut. In tegendeel.
pi_78174853
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 09:49 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Waarbij gezegd moet worden dat hij dit seizoen veel verder van het doel van de tegenstander afspeelt dan voorgaande jaren. Maar dat doelloze gepingel rond de middenlijn heeft echt geen nut. In tegendeel.
Onder rendement versta ik ook in geen zin "goals/assists maken". Hij staat als centrale man (misschien wel libero) op het middenveld en dient verantwoordelijk te zijn óf voor een goede spelverdeling óf voor een rush naar voren (waarbij hij het elftal mee naar voren trekt). Hij probeert beide varianten in de praktijk te brengen en dat werkt niet. Keuzes maken en één rol goed vervullen is het adagium.

Zoals ik Engelaar gisteren (en vaker dit seizoen) bezig zag, is hij de aangewezen man om de leiding op zich te nemen en het spel te verdelen. Afellay moet daar wat vrijer omheen voetballen en de link met de voorhoede vormen. Die splijtende passes afgeven dus. Hij moet die drang naar het doel uit zijn hoofd zetten en zich concentreren op een aanvallende opbouw. Dan controleert Engelaar en kan Bakkal dezelfde rol als Afellay vervullen, maar dan met een verdedigende insteek en met de link naar de verdediging.

Op zich genomen voegt Afellay door zijn 'vlees noch vis' aanpak, niks toe aan veel wedstrijden. Los van het gegeven dat hij daarmee een paar mannetjes bezighoudt. Dat is voor de leider die hij graag wil (en moet kunnen) zijn een té beperkte rol. Fijn dat ie kan dribbelen, maar dan had hij basketballer moeten worden.

Ik irriteer me daar aan, want het levert voor PSV niks op. Temeer, omdat Ola heeft bewezen een sterke en intelligente aanvaller te zijn, maar die niet goed uit zijn verf komt doordat hij te weinig ballen vanuit het middenveld krijgt. Ook Ola kan niet alleen op voorzetten van links teren.

BAH! Ik baal écht nog heel erg van gisteren zeg....
  vrijdag 19 februari 2010 @ 10:32:46 #220
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_78174956
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 10:29 schreef Morrigun99 het volgende:

Ik irriteer erger me daar aan
pi_78175181
Bij dezen dan:

"Hét irriteert me"; en
"ik erger me er aan".

Mijn fout.
pi_78175362
Dit gaan we natuurlijk niet meer redden, maar ik ben al blij met het vertoonde spel. Dit was een stuk beter en vooral vermakelijker dan de afgelopen weken. Nog een mooie wedstrijd volgende week in Eindhoven en dan verlaat je met opgeheven hoofd dit Europese toernooi.
We sure are cute for two ugly people.
pi_78175469
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 10:44 schreef Neoktheone het volgende:
Dit gaan we natuurlijk niet meer redden, maar ik ben al blij met het vertoonde spel. Dit was een stuk beter en vooral vermakelijker dan de afgelopen weken. Nog een mooie wedstrijd volgende week in Eindhoven en dan verlaat je met opgeheven hoofd dit Europese toernooi.
Als je de hele wedstrijd zo speelt als de tweede helft, word je niet uitgeschakeld
Brutal. Fucking. Metal.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 19 februari 2010 @ 11:18:39 #224
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_78176703
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 10:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Als je de hele wedstrijd zo speelt als de tweede helft, word je niet uitgeschakeld
jawel hoor, want je moet scoren om door te gaan
DeLuna vindt me dik ;(
pi_78176946
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 11:18 schreef rubbereend het volgende:

[..]

jawel hoor, want je moet scoren om door te gaan
Scherp. Maar eens zal de voorzet van Balasz wél ingekopt/geschoten worden door Ola of de Koef
Brutal. Fucking. Metal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')