Eens.. scheelt een hoop dat ze zo'n type speler nu missen, en wat speelde Elia voor zijn blessure(s) goed zeg! Heb er zin in.. weer een pot tegen een aansprekende tegenstander.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:31 schreef Morrigun99 het volgende:
Daar ben ik ook niet zo bang voor, maar Elia's snelheid is ongeëvenaard en daardoor voor onze trage verdedigers veel moelijker te dekken dan de overige HSV spitsen (ja zelfs Ruud ja).
Zal ik bij deze dan maar duidelijkheid scheppen:quote:De zaakwaarnemers van Balázs Dzsudzsák hebben PSV te kennen gegeven dat zij zo snel mogelijk duidelijkheid willen hebben over de toekomt van hun cliënt. De Hongaar zou openstaan voor een avontuur in Spanje of Engeland maar afgelopen winter heeft geen enkele club zich officieel gemeld. Real Madrid en Arsenal behoren tot de clubs die de rappe buitenspeler in de gaten houden. (Diverse Hongaarse media)
Laat hem gerust nog maar een jaar of 2 bij PSV.quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:21 schreef Whiteguy het volgende:
via voetbalzone:
[..]
Zal ik bij deze dan maar duidelijkheid scheppen:
Zo lang clubs zich niet melden zal hij ook niet verkocht worden.![]()
Wat een zinloos bericht.
had ik het maar gedaan, was ik nu van mijn hypotheek afquote:Op zondag 14 februari 2010 00:24 schreef de_boswachter het volgende:
PSV morgen gelijk.
Zet er je hypotheek maar op in.
enz enz enzquote:Rutten: Wir sind mitten in einem Prozess der noch immer läuft. Für mich ist es nicht wichtig, wo andere Klubs sich befinden. Ich beobachte nur die Entwickelung meiner Mannschaft. Wir befinden uns jetzt in der entscheidenden Phase der Saison. In unsere Kabine sind alle wichtig. Es hat sich bis jetzt erwiesen, dass wir jeden Spieler brauchen. Erst nach 34 Spielen wissen wir wo wir stehen.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
had ik het maar gedaan, was ik nu van mijn hypotheek af
quote:Opstelling PSV:
Isaksson, Salcido, Maza, Toivonen, Lazovic, Pieters, Engelaar, Afellay, Dzsudzsák, Manolev en Bakkal
Pieters toch weer in de basis ^^quote:De afvallers uit de wedstrijdselectie zijn doelman Bas Roorda, Dirk Marcellis en Stijn Wuytens. Zakaria Labyad zit wel bij de groep.
Dirk op de tribune, Salcido in de basisquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:04 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
[..]
Pieters toch weer in de basis ^^
Ben het een beetje beu te worden dat Dirk, na die geweldige seizoenen amper krediet krijgt. En die Mexicaan die onderhand wekelijks aangeeft in de media hoe graag hij wel niet weg wil en dan ook nog constant blundert in wedstrijden wekelijks wordt opgesteldquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:13 schreef Sj0rSz het volgende:
Beetje zonde inderdaad.
Dirk speelt nou ook niet bepaald verheffend bij zijn invalbeurtenquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:06 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Dirk op de tribune, Salcido in de basis
Mag je ook niet verwachten als je zovaak als rechtsback wordt geposteerd, terwijl je er niet bepaald de kwaliteiten voor hebt...quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dirk speelt nou ook niet bepaald verheffend bij zijn invalbeurten
Nou ik zou graag het overzicht van de afgelopen 7 weken hebben waarin hij steeds aan geeft weg te willen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:18 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ben het een beetje beu te worden dat Dirk, na die geweldige seizoenen amper krediet krijgt. En die Mexicaan die onderhand wekelijks aangeeft in de media hoe graag hij wel niet weg wil en dan ook nog constant blundert in wedstrijden wekelijks wordt opgesteld
Bij wijze van spreken natuurlijk, je kan me niet wijsmaken dat Salcido een loyale speler is voor PSV op dit moment...quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nou ik zou graag het overzicht van de afgelopen 7 weken hebben waarin hij steeds aan geeft weg te willen.
Daarbij heeft Dirk zelfs toegegeven dat hij beroerd speelt
En daarom maakt ie de negentig minuten met regelmaat niet volquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:20 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat die Salcido wekelijks uitblinkt dan
Sinds wanneer dat?quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:23 schreef fetss het volgende:
Uit doelpunten tellen dubbel toch?
hij klaagt aal maanden niet meer, heeft gezegd dat hij geen reden ziet om te vertrekken, heeft aangegeven de trainer te waarderen......quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:21 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Bij wijze van spreken natuurlijk, je kan me niet wijsmaken dat Salcido een loyale speler is voor PSV op dit moment...
Tja bij Salcido is het de ene dag allemaal geweldig en de dag erna is PSV weer een kut club en wil ie asap weg. Bij hem weet je het nooit.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij klaagt aal maanden niet meer, heeft gezegd dat hij geen reden ziet om te vertrekken, heeft aangegeven de trainer te waarderen......
Dus hij lijkt me dat hij zich dan toch netjes gedraagt.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:27 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Tja bij Salcido is het de ene dag allemaal geweldig en de dag erna is PSV weer een kut club en wil ie asap weg. Bij hem weet je het nooit.
Maargoed laten we gewoon hopen dat het zo blijft....
jaquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:33 schreef fetss het volgende:
[..]
dat was altijd in de CL toch? Of zeg ik nu iets heel stoms?
Ik hoop op 0-0, maar denk idd ook aan een verlies.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:19 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik zeg... 2-0 verlies.
Ik hoop op een onwaarschijnlijke 0-0.
Aan hand van de tweede helft heb ik er wel vertrouwen inquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:58 schreef HL_Dog43 het volgende:
Leuk, maar 1-0. Nu thuis 2 maken al zal dat ZEER lastig worden.
Die kansen MOETEN benutten worden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |