abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77989859
Brutal. Fucking. Metal.
  zondag 14 februari 2010 @ 18:09:41 #102
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_77990019
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:50 schreef Rucebo het volgende:

Na de komende twee wedstrijden begint het pas echt, kijkend naar het programma...
Idd, behoorlijk zwaar NAC uit, Ajax uit en Twente thuis.
Wat ik altijd wel heb is dat PSV beter tegen dit soort tegenstanders kan ballen als tegen Heracles, RKC en Sparta. Op de een of andere manier zie ik meer motivatie dan.
  zondag 14 februari 2010 @ 18:14:57 #103
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_77990170
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:50 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Na de komende twee wedstrijden begint het pas echt, kijkend naar het programma...
Dan mogen we gemiddeld 1 punt per wedstrijd verliezen en moet Ajax alles winnen.

Obv is Twente een grote concurrent, maar ik zie hen zeker nog punten verspelen. Ook al is hun programma wel erg makkelijk.
pi_77990471
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:09 schreef BruggiKeane het volgende:

[..]

Wat ik altijd wel heb is dat PSV beter tegen dit soort tegenstanders kan ballen als tegen Heracles, RKC en Sparta. Op de een of andere manier zie ik meer motivatie dan.
Laten we daar op hopen ja !
pi_77991290
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Hopelijk gaat PSV inderdaad beter spelen nadat we in Europa verder zijn gegaan, zodat we ook Ajax en Twente oprollen.
Ik ga er stiekem wel van uit dat PSV eruit vliegt tegen HSV hoor...Zeker in deze vorm...
Patat Friet
  zondag 14 februari 2010 @ 18:50:44 #106
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_77991291
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:09 schreef BruggiKeane het volgende:

[..]

Scheelt ook wel dat dergelijke tegenstanders nog wel eens zelf ook willen voetballen.

Heracles stond met een handbal verdediging om de eigen 16 gecirkeld en daar kom je moeilijk doorheen. Sterker nog, als je dan gaat aanvallen is het levensgevaarlijk met die snelle lui die ze hebben voor de counters.
  zondag 14 februari 2010 @ 19:01:24 #107
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_77991677
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:50 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Ik ga er stiekem wel van uit dat PSV eruit vliegt tegen HSV hoor...Zeker in deze vorm...
Ik weet het bijna wel zeker.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_77992786
Tom Egbers net bij Studio Sport: Heracles-Isaksson: 0-1

Maar gelukkig weer 3 punten in de pocket.
pi_77993744
quote:
Op zondag 14 februari 2010 19:30 schreef lyolyrc het volgende:

Hij staat nu wel sterk te keepen na een slechte seizoensstart
  zondag 14 februari 2010 @ 20:02:18 #110
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_77994013
quote:
Op zondag 14 februari 2010 19:30 schreef lyolyrc het volgende:

Morgen bij VI zullen ze hem wel weer zo'n lelijk ding geven:

Zou iig niet weten welke speler hem anders krijgt deze week.
pi_77994121
quote:
Op zondag 14 februari 2010 20:02 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Sarpong misschien?
pi_77994128
quote:
Op zondag 14 februari 2010 20:02 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

WTF is dat voor ding
  zondag 14 februari 2010 @ 20:46:50 #113
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_77996145
quote:
Op zondag 14 februari 2010 20:04 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

WTF is dat voor ding
  zondag 14 februari 2010 @ 20:54:47 #114
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_77996547
quote:
Op zondag 14 februari 2010 19:56 schreef the_legend_killer het volgende:

Hij staat nu wel sterk te keepen na een slechte seizoensstart
Idd, sinds die terugspeelbal tegen Ajax in de 2e minuut volgens mij geen (grote) fout meer gemaakt.
  zondag 14 februari 2010 @ 20:57:19 #115
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_77996666
quote:
Op zondag 14 februari 2010 20:54 schreef BruggiKeane het volgende:

[..]

Idd, sinds die terugspeelbal tegen Ajax in de 2e minuut volgens mij geen (grote) fout meer gemaakt.
Ik heb hem nog wel een paar keer een aardige misser zien maken maar dat werden dan geen goals. En dan vergeet je het wat makkelijker
  zondag 14 februari 2010 @ 21:42:13 #116
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_77999057
PSV had zomaar de eerste nederlaag kunnen leiden vanmiddag, want eigenlijk was het weer eens bijzonder matig te noemen. Fijn dat ook deze wedstrijden gewonnen kunnen worden, maar mag toch hopen dat een aantal spelers zich kapotschamen qua spel en inzet. Heb al vaker o.a. Bakkal en De Hongaar genoemd en vandaag met eigen ogen weer kunnen zien dat Rutten deze jongens eens een flinke schop onder de kont moet geven! Engelaar vond ik ook zeer matig.

Toivonen en Isaksson eigenlijk de enige spelers die een voldoende scoren, Manolev en Lazovic misschien ook nog net. Toch mooi om te zien hoe die jongen fanatiek meeverdedigt, maar triest dat het nodig is. Ik vraag me af hoe lang dit nog goed blijft gaan voor PSV.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_77999997
Misschien tijd om Marcellis weer eens terug in de basis te brengen:

pi_78009965
Komende 2 wedstrijden 6 punten en vertrouwen tanken. Daarna komt er een lastig programma aan.
Ik wil het nog wel eens zien of PSV kampioen gaat worden......

Donderdag op naar Hamburg
Nog meer PSV'ers hier? Van Buitendam weet ik het al.
U MAD?
pi_78011233
quote:
Maandag onderzoek in ziekenhuis voor Engelaar

14 februari 2010 RvN

Tegenover Sportweek liet Fred Rutten weten zich zorgen te maken over Orlando Engelaar, die aan het slot gewisseld werd toen hij weer last kreeg van zijn eerder geopereerde achillespees. "Ik zag Orlando wegglijden op dat kunstijsveld en had er meteen geen goed gevoel over." Maandag laat hij zich in het ziekenhuis onderzoeken.
Hoop dat hij donderdag erbij is maar zal wel niet...... klote veld van Heracles ook.
  maandag 15 februari 2010 @ 12:33:32 #120
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_78014657
quote:
Op zondag 14 februari 2010 20:57 schreef Whiteguy het volgende:

Ik heb hem nog wel een paar keer een aardige misser zien maken maar dat werden dan geen goals. En dan vergeet je het wat makkelijker
Hij maakt iig een hele stabiele indruk sindsdien, natuurlijk zit hij er wel eens naast maar dat doen keepers van Barcelona en Milaan ook.
pi_78014841
quote:
Op maandag 15 februari 2010 12:33 schreef BruggiKeane het volgende:

[..]

Hij maakt iig een hele stabiele indruk sindsdien, natuurlijk zit hij er wel eens naast maar dat doen keepers van Barcelona en Milaan ook.
Zo is het maar net.. ik heb nog nooit een speler gezien die in een seizoen geen enkele fout gemaakt heeft...
pi_78015186
Zoals ons aller Leo al zegt, dit soort kutwedstrijden winnen brengt het kampioenschap dichtbij.
Naast Isaksson verdient Amrabat ook een schouderklopje, wat mij betreft. Zó balvast als die jongen is, niet te geloven.
Dit, dus.
pi_78015294
Amrabat is wel een alles of niets speler.
Het ene moment denk je; Sow die kan ballen!
En het andere moment vraag je je af of ie niet terug naar VVV kan...
U MAD?
pi_78015410
quote:
Op maandag 15 februari 2010 12:55 schreef de_boswachter het volgende:
Amrabat is wel een alles of niets speler.
Het ene moment denk je; Sow die kan ballen!
En het andere moment vraag je je af of ie niet terug naar VVV kan...
Wisselvallig als een malle, idd. Maar met dit soort wedstrijden staat ie goed. Werkers als Amrabat en Toivonen zie je bij iedere bal. De mannen van het mooie spel; Bakkal en Dszudszak (toegegeven; Ibi speelde goed) brengen dan te weinig. Ik vond het echt goeie wissels: Amrabat en Simons.
Dit, dus.
pi_78016025
Weet jij toevallig al waar de bussen stoppen donderdag? Reeperbahn?
En waar komen alle supporters tezamen?

Ben sowieso nog even van plan om bezoekje te brengen aan St. Pauli
U MAD?
pi_78016960
Bussen stoppen zeer waarschijnlijk bij het stadion. Is in ieder geval altijd zo met Europese uitwedstrijden.

Ook present overigens in Hamburg van donderdag t/m zaterdag.

Gister was niet best, maar Heracles blijft een goede ploeg. Uitblinkers aan onze kant waren Engelaar, Toivonen en Isaksson.
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_78020598
quote:
Op maandag 15 februari 2010 13:50 schreef jde_kok het volgende:
Bussen stoppen zeer waarschijnlijk bij het stadion. Is in ieder geval altijd zo met Europese uitwedstrijden.

Ook present overigens in Hamburg van donderdag t/m zaterdag.

Gister was niet best, maar Heracles blijft een goede ploeg. Uitblinkers aan onze kant waren Engelaar, Toivonen en Isaksson.
Nou als je dit heracles al goed vindt wat moet dat dan geven in Hamburg. Ben serieus bang ervoor dat we dik verliezen daar.
pi_78020745
quote:
Op maandag 15 februari 2010 15:38 schreef Tallie1982 het volgende:
Nou als je dit heracles al goed vindt wat moet dat dan geven in Hamburg. Ben serieus bang ervoor dat we dik verliezen daar.
Ik zie Ooijer er nog wel voor aan om precies te weten hoe hij Ruud van Nistelrooij uit de wedstrijd moet treiteren.

Ook kan een ontmoeting met een zware tegenstander juist goede dingen in de spelers naar boven halen. Eigenlijk precies wat Heracles lukte tegen PSV. Ik hou voorlopig nog goede hoop.
pi_78021099
quote:
Op maandag 15 februari 2010 15:43 schreef lyolyrc het volgende:

[..]

Ik zie Ooijer er nog wel voor aan om precies te weten hoe hij Ruud van Nistelrooij uit de wedstrijd moet treiteren.

Ook kan een ontmoeting met een zware tegenstander juist goede dingen in de spelers naar boven halen. Eigenlijk precies wat Heracles lukte tegen PSV. Ik hou voorlopig nog goede hoop.
In de Hiddink periode waren de wedstrijden voor een Europees duel ook vaak slecht,dus stiekem heb ik hoop dat het donderdag goed gaat komen
pi_78024464
Ik denk dat onze boys weer wakkergeschud worden door de Europese besognes.
pi_78024914
Ik heb een slecht gevoel over de wedstrijd tegen HSV, vooral nu v Nistelrooy erbij is die erg makkelijk scoort. Hopelijk een gelijkspel, dan ben ik dik tevreden.
pi_78027802
quote:
Engelaar vrijwel zeker erbij tegen HSV

15 februari 2010 RvN

Nu.nl meldt dat Orlando Engelaar aanstaande donderdag in actie kan komen voor PSV in de Europa League wedstrijd tegen HSV. De klachten aan zijn achillespees zouden inmiddels grotendeels zijn verdwenen.
Toch goed nieuws, had ik niet verwacht
pi_78030427
quote:
'Zolang PSV punten pakt, maakt het mij niet uit hoe we spelen'

Ola Toivonen maakte zondag het verschil in de lastige uitwedstrijd van PSV bij Heracles Almelo (0-1). En weer maakte de Zweedse aanvaller een doelpunt met zijn hoofd. De teller staat inmiddels als op dertien doelpunten, waarvan acht met het hoofd. "Ik weet echt niet wat er dit seizoen met me aan de hand is. De bal kwam perfect en met het hoofd was de enige optie."

"Maar nee, koppen is niet mijn specialiteit", vertelt Toivonen aan het Eindhovens Dagblad. "Ik ben een technische speler. Scoren met de voet heeft mijn voorkeur." Het maakt Toivonen niet uit waar hij wordt opgesteld. "Ik kan 'op tien' toch als tweede spits spelen. Sinds de winterstop voel ik me goed. Ik zit in een lekker ritme en mijn zelfvertrouwen groeit. Ik maak nu ook doelpunten en dat is voor een spits toch belangrijk."

Toivonen merkte hoe de buitenwacht reageerde toen de productie stokte. "Mensen vinden dan meteen dat je niet goed kunt voetballen", vervolgt de aanvaller. "Nu ik ze wel maak, ben ik ineens weer een goede speler. Nee, de kritiek van anderen heeft niet echt invloed op me. Ik laat het langs me heen gaan."

PSV liet in Almelo allerminst overtuigend voetbal zien, maar daar kan Toivonen niet mee zitten. "Drie wedstrijden in de week spelen is zwaar. Dan kun je niet elk duel top zijn. Zolang we de punten pakken, maakt me het ook niet uit hoe we spelen. Dat is binnen de groep ook geen probleem. We staan nog steeds bovenaan de ranglijst."
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=97653

Die punten komen er wel.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  maandag 15 februari 2010 @ 22:27:59 #134
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_78036486
Hopelijk laten ze in Eindhoven ook nog eens mooi voetbal zien. Ik vind het knap dat ze keer op keer de punten pakken, maar een beetje mooi voetbal mag met zo'n formatie ook best vind ik.
Ignorance is bliss
pi_78036705
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:27 schreef duracellkonijntje het volgende:
Hopelijk laten ze in Eindhoven ook nog eens mooi voetbal zien. Ik vind het knap dat ze keer op keer de punten pakken, maar een beetje mooi voetbal mag met zo'n formatie ook best vind ik.
Waarom... op Afellay na hebben we niet een speler die meer dan 2 wedstrijden achter elkaar kan uitblinken, en dan wordt dat lastig. Heb zeker wel genoten van PSV in fases van het seizoen. Heb nog nooit een seizoen meegemaakt dat het elke wedstrijd raak is , dus kan er wel mee leven. Komen straks ook betere tegenstanders aan en dan worden de wedstrijden vast ook (weer) een stuk leuker.
pi_78038888
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:27 schreef duracellkonijntje het volgende:
Mwach, PSV zit nu in een vormdipje, voor de winterstop werd er volgens mij best aardig gevoetbald, dat kan vast weer terugkomen komende wedstrijden!
pi_78047358
Olfers erbij op amateurbasis.
Opmerkelijke zet..... Zegt denk ik genoeg over de kansen van Dirk...
U MAD?
pi_78048601
quote:
Op maandag 15 februari 2010 15:53 schreef MMUFC het volgende:

[..]

In de Hiddink periode waren de wedstrijden voor een Europees duel ook vaak slecht,dus stiekem heb ik hoop dat het donderdag goed gaat komen
Klopt. Dat schijnt menigeen over het hoofd te zien. Dat hele seizoen in aanloop naar de winst '88, kenmerkte zich ook door zakelijk (en her en der slecht) spel.
pi_78050407
Mijn bananenpak op de Heracles tribune is vereeuwigd op psv.tv

* Buitendam pinkt gelukstraantje weg.
Dit, dus.
pi_78050444
*checkt fotos zo even
U MAD?
pi_78050854
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 10:13 schreef Morrigun99 het volgende:

[..]

Klopt. Dat schijnt menigeen over het hoofd te zien. Dat hele seizoen in aanloop naar de winst '88, kenmerkte zich ook door zakelijk (en her en der slecht) spel.
Ik dacht persoonlijk aan de halve finale CL van enkele jaren geleden, maar jouw voorbeeld kan ook..
pi_78055015
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 11:25 schreef Buitendam het volgende:

Welk filmpje ??
pi_78055039
Wat verwachten we van donderdag? Ik hoop op een 1-1... ook al wordt het erg lastig..
pi_78055462
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 13:49 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat verwachten we van donderdag? Ik hoop op een 1-1... ook al wordt het erg lastig..
Ik verwacht een kansloze nederlaag. Het kan wat mij betreft dus alleen maar meevallen
Patat Friet
pi_78055582
Hamburg zwaar favoriet bij de bookies met een odd van 1.85
PSV op 5.2

Voor de noobs; Getal wil zeggen de factor dat elke euro die je inzet wordt vermeningvuldigt.
U MAD?
pi_78070871
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 13:48 schreef Tallie1982 het volgende:

[..]

Welk filmpje ??
http://psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=7033

Vrijwel meteen in het begin, na een seconde of 8
Dit, dus.
pi_78074621
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:00 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Ik verwacht een kansloze nederlaag. Het kan wat mij betreft dus alleen maar meevallen
Zo goed is Hamburg niet.

50-50
pi_78076916
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 11:25 schreef Buitendam het volgende:

Ik zag je...

Enfin:
quote:
Elia kan training niet afmaken en ziet duel met PSV in gevaar komen
Dinsdag, 16 februari 2010 om 18:11 |
Eljero Elia dreigt de aankomende Europa League-wedstrijd tegen PSV te moeten gaan missen. De aanvaller van Hamburger SV is nog altijd niet hersteld van zijn enkelproblemen en kon de training van dinsdag niet afmaken. Woensdag wordt de Nederlander opnieuw onderzocht.

Elia raakte eind november in de wedstrijd tegen FSV Mainz 05 geblesseerd aan zijn enkel. In eerste instantie leek de kwetsuur mee te vallen, maar de international van het Nederlands elftal bleef toch last houden van het gewricht. Vlak voor kerst werd bij onderzoek in Nederland een klein scheurtje in het bot geconstateerd en ging de voet in het gips.

Eind januari maakte de snelle aanvaller zijn rentree bij HSV, maar de problemen lijken toch nog niet uit de wereld te zijn. Afgelopen weekend ontbrak Elia al tegen VfB Stuttgart en nu hij de training van dinsdag niet heeft afgemaakt, is ook het treffen met PSV in gevaar. Elia maakte de middag af in het krachthonk en liet zich nog behandelen door de medische staf.
Naar mijn mening zou dat een slok op een borrel schelen. Ik denk namelijk dat de PSV verdediging door hem het meeste aan het werk zou worden gehouden. Zulke spelers zijn bijna niet te dekken.
pi_78078344
Naar mijn mening heeft HSV genoeg kwaliteit voorin/bank om dat probleem op te lossen...
pi_78078908
Daar ben ik ook niet zo bang voor, maar Elia's snelheid is ongeëvenaard en daardoor voor onze trage verdedigers veel moelijker te dekken dan de overige HSV spitsen (ja zelfs Ruud ja).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')