Nou als je dit heracles al goed vindt wat moet dat dan geven in Hamburg. Ben serieus bang ervoor dat we dik verliezen daar.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:50 schreef jde_kok het volgende:
Bussen stoppen zeer waarschijnlijk bij het stadion. Is in ieder geval altijd zo met Europese uitwedstrijden.
Ook present overigens in Hamburg van donderdag t/m zaterdag.![]()
Gister was niet best, maar Heracles blijft een goede ploeg. Uitblinkers aan onze kant waren Engelaar, Toivonen en Isaksson.
Ik zie Ooijer er nog wel voor aan om precies te weten hoe hij Ruud van Nistelrooij uit de wedstrijd moet treiteren.quote:Op maandag 15 februari 2010 15:38 schreef Tallie1982 het volgende:
Nou als je dit heracles al goed vindt wat moet dat dan geven in Hamburg. Ben serieus bang ervoor dat we dik verliezen daar.
In de Hiddink periode waren de wedstrijden voor een Europees duel ook vaak slecht,dus stiekem heb ik hoop dat het donderdag goed gaat komenquote:Op maandag 15 februari 2010 15:43 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Ik zie Ooijer er nog wel voor aan om precies te weten hoe hij Ruud van Nistelrooij uit de wedstrijd moet treiteren.![]()
Ook kan een ontmoeting met een zware tegenstander juist goede dingen in de spelers naar boven halen. Eigenlijk precies wat Heracles lukte tegen PSV. Ik hou voorlopig nog goede hoop.
Toch goed nieuws, had ik niet verwachtquote:Engelaar vrijwel zeker erbij tegen HSV
15 februari 2010 RvN
Nu.nl meldt dat Orlando Engelaar aanstaande donderdag in actie kan komen voor PSV in de Europa League wedstrijd tegen HSV. De klachten aan zijn achillespees zouden inmiddels grotendeels zijn verdwenen.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=97653quote:'Zolang PSV punten pakt, maakt het mij niet uit hoe we spelen'
Ola Toivonen maakte zondag het verschil in de lastige uitwedstrijd van PSV bij Heracles Almelo (0-1). En weer maakte de Zweedse aanvaller een doelpunt met zijn hoofd. De teller staat inmiddels als op dertien doelpunten, waarvan acht met het hoofd. "Ik weet echt niet wat er dit seizoen met me aan de hand is. De bal kwam perfect en met het hoofd was de enige optie."
"Maar nee, koppen is niet mijn specialiteit", vertelt Toivonen aan het Eindhovens Dagblad. "Ik ben een technische speler. Scoren met de voet heeft mijn voorkeur." Het maakt Toivonen niet uit waar hij wordt opgesteld. "Ik kan 'op tien' toch als tweede spits spelen. Sinds de winterstop voel ik me goed. Ik zit in een lekker ritme en mijn zelfvertrouwen groeit. Ik maak nu ook doelpunten en dat is voor een spits toch belangrijk."
Toivonen merkte hoe de buitenwacht reageerde toen de productie stokte. "Mensen vinden dan meteen dat je niet goed kunt voetballen", vervolgt de aanvaller. "Nu ik ze wel maak, ben ik ineens weer een goede speler. Nee, de kritiek van anderen heeft niet echt invloed op me. Ik laat het langs me heen gaan."
PSV liet in Almelo allerminst overtuigend voetbal zien, maar daar kan Toivonen niet mee zitten. "Drie wedstrijden in de week spelen is zwaar. Dan kun je niet elk duel top zijn. Zolang we de punten pakken, maakt me het ook niet uit hoe we spelen. Dat is binnen de groep ook geen probleem. We staan nog steeds bovenaan de ranglijst."
Waarom... op Afellay na hebben we niet een speler die meer dan 2 wedstrijden achter elkaar kan uitblinken, en dan wordt dat lastig. Heb zeker wel genoten van PSV in fases van het seizoen. Heb nog nooit een seizoen meegemaakt dat het elke wedstrijd raak isquote:Op maandag 15 februari 2010 22:27 schreef duracellkonijntje het volgende:
Hopelijk laten ze in Eindhoven ook nog eens mooi voetbal zien. Ik vind het knap dat ze keer op keer de punten pakken, maar een beetje mooi voetbal mag met zo'n formatie ook best vind ik.
Mwach, PSV zit nu in een vormdipje, voor de winterstop werd er volgens mij best aardig gevoetbald, dat kan vast weer terugkomen komende wedstrijden!quote:Op maandag 15 februari 2010 22:27 schreef duracellkonijntje het volgende:
Hopelijk laten ze in Eindhoven ook nog eens mooi voetbal zien. Ik vind het knap dat ze keer op keer de punten pakken, maar een beetje mooi voetbal mag met zo'n formatie ook best vind ik.
Klopt. Dat schijnt menigeen over het hoofd te zien. Dat hele seizoen in aanloop naar de winst '88, kenmerkte zich ook door zakelijk (en her en der slecht) spel.quote:Op maandag 15 februari 2010 15:53 schreef MMUFC het volgende:
[..]
In de Hiddink periode waren de wedstrijden voor een Europees duel ook vaak slecht,dus stiekem heb ik hoop dat het donderdag goed gaat komen
Ik dacht persoonlijk aan de halve finale CL van enkele jaren geleden, maar jouw voorbeeld kan ook..quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:13 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Klopt. Dat schijnt menigeen over het hoofd te zien. Dat hele seizoen in aanloop naar de winst '88, kenmerkte zich ook door zakelijk (en her en der slecht) spel.
Welk filmpje ??quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:25 schreef Buitendam het volgende:
Mijn bananenpak op de Heracles tribune is vereeuwigd op psv.tv
* Buitendam pinkt gelukstraantje weg.
Ik verwacht een kansloze nederlaag. Het kan wat mij betreft dus alleen maar meevallenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:49 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat verwachten we van donderdag? Ik hoop op een 1-1... ook al wordt het erg lastig..
http://psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=7033quote:
Zo goed is Hamburg niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:00 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik verwacht een kansloze nederlaag. Het kan wat mij betreft dus alleen maar meevallen
Ik zag je...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:25 schreef Buitendam het volgende:
Mijn bananenpak op de Heracles tribune is vereeuwigd op psv.tv
* Buitendam pinkt gelukstraantje weg.
Naar mijn mening zou dat een slok op een borrel schelen. Ik denk namelijk dat de PSV verdediging door hem het meeste aan het werk zou worden gehouden. Zulke spelers zijn bijna niet te dekken.quote:Elia kan training niet afmaken en ziet duel met PSV in gevaar komen
Dinsdag, 16 februari 2010 om 18:11 |
Eljero Elia dreigt de aankomende Europa League-wedstrijd tegen PSV te moeten gaan missen. De aanvaller van Hamburger SV is nog altijd niet hersteld van zijn enkelproblemen en kon de training van dinsdag niet afmaken. Woensdag wordt de Nederlander opnieuw onderzocht.
Elia raakte eind november in de wedstrijd tegen FSV Mainz 05 geblesseerd aan zijn enkel. In eerste instantie leek de kwetsuur mee te vallen, maar de international van het Nederlands elftal bleef toch last houden van het gewricht. Vlak voor kerst werd bij onderzoek in Nederland een klein scheurtje in het bot geconstateerd en ging de voet in het gips.
Eind januari maakte de snelle aanvaller zijn rentree bij HSV, maar de problemen lijken toch nog niet uit de wereld te zijn. Afgelopen weekend ontbrak Elia al tegen VfB Stuttgart en nu hij de training van dinsdag niet heeft afgemaakt, is ook het treffen met PSV in gevaar. Elia maakte de middag af in het krachthonk en liet zich nog behandelen door de medische staf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |