Meer dan PSV iig op dit momentquote:Op zondag 21 februari 2010 16:29 schreef Frey het volgende:
[..]
Alsof die het wel verdienen.![]()
Maar wat een drama vandaag.
Exact mijn gedachte. Eigenlijk gewoon heel mooi dat PSV eens gestraft wordt voor het dramatische voetbal en kansen verprutsen, wat een schijtploeg!quote:Op zondag 21 februari 2010 16:29 schreef ganzenherder het volgende:
Zo verdien je het inderdaad ook echt NIET om kampioen te worden. Wat een dramatisch voetbal de 2e helft...Laat Twente maar lekker kampioen worden![]()
Nou hoef je ook weer niet zo te vloeken.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:40 schreef de_boswachter het volgende:
Ajax gaat kampioen. worden.
quote:Op zondag 21 februari 2010 16:40 schreef de_boswachter het volgende:
Nooit. Het programma van Twente is gewoon te makkelijk. Desnoods laat PSV Twente winnen.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:40 schreef de_boswachter het volgende:
Het tempo was veel te laag, PSV moet zeker in thuiswedstrijden tegenstanders van het kaliber Sparta geen schijn van kans geven en het gevoel geven dat er hier niks te halen valt, ook al staat het maar 1-0. Dat miste ik enorm vanmiddag (en eigenlijk al wat vaker)quote:Op zondag 21 februari 2010 18:23 schreef patrickpsv het volgende:
ga je even weg, word het 1-1. Ik vond het best goed gaan, maar die kansen moeten er echt in, ongelooflijk hoeveel we er missen.
als dit donderdag zo gaat zijn we het haasje
Precies dat is het. Maar ik vraag me nu eigenlijk af of het onwil of onkunde is. En in allebei de gevallen is het eigenlijk heel treurig.quote:Op zondag 21 februari 2010 18:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het tempo was veel te laag, PSV moet zeker in thuiswedstrijden tegenstanders van het kaliber Sparta geen schijn van kans geven en het gevoel geven dat er hier niks te halen valt, ook al staat het maar 1-0. Dat miste ik enorm vanmiddag (en eigenlijk al wat vaker)
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=98231quote:Rutten: 'Heel erg vervelend, maar ik zie dit als een incident'
Fred Rutten noemde de late gelijkmaker van Sparta tegen PSV ‘heel erg vervelend’. Volgens de coach van de Eindhovenaren had zijn ploeg in eigen huis geen averij op mogen lopen tegen de onderaan bungelende Rotterdammers. “Ik zie het wel als een incident. We hebben de afgelopen maanden bewezen heel stabiel te zijn”, voegde hij daar echter aan toe.
“Vooral voor rust hebben we veel kansen gehad”, analyseerde Rutten. “Halverwege hadden we op groter verschil kunnen staan dan die 1-0. Na de hervatting was het wat minder. In aanvallende zin maakten we vaak verkeerde keuzen. Bovendien werden we in de slotfase onrustig. Dat had ik niet verwacht. Ik zie het wel als een incident. We hebben de afgelopen maanden bewezen heel stabiel te zijn.”
Sparta-coach Frans Adelaar kon zijn geluk niet op, en vond zelfs dat zijn ploeg de late gelijkmaker van Rydell Poepon verdiende. “In de tweede helft hebben we veel gedurfder gespeeld. Daarvoor zijn we beloond. Natuurlijk hadden we voor rust het geluk dat PSV veel kansen miste. Aan de andere kant werd ons ook een strafschop onthouden. Anders hadden we al eerder op 1-1 kunnen komen”, zei hij na afloop tegen het ANP.
Stabiel in de zin van, zo min mogelijk energie geven jaquote:Rutten: “Na de hervatting was het wat minder. In Dat had ik niet verwacht. Ik zie het wel als een incident. We hebben de afgelopen maanden bewezen heel stabiel te zijn.”
Inderdaad. Er is geen man overboord. Komende donderdag maar weer gewoon scherpte in de bolletjes.quote:Op zondag 21 februari 2010 17:40 schreef Buitendam het volgende:
1 punt los en 7 punten los.
Jammer van vandaag, maar nu opgeven is zonde.
En Ajax wordt geen kampioen.
Helemaal eens.... Je speelt tegen een degradatiekandidaat, niet tegen een concurrent. Ik zag de bui al hangen toen Issakson in de blessuretijd schaamteloos tijd ging rekken. Dan vraag je gewoon om zo'n afstraffing! Als je met een versnellinkje hoger speelt, dan win je 'gewoon' met 3-0 en hoef je geen tijd te rekken.quote:Op zondag 21 februari 2010 18:42 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Stabiel in de zin van, zo min mogelijk energie geven ja![]()
Dikke terrecht gelijkspel als je het mij vraagt. Eindelijk wordt het eens afgestraft. Ga gewoon eens voetballen tot het 3-0, 4-0 is ofzo........
Donderdag staan ze er gewoon hoor, let maar op. En dan krijg je een lullig tegendoelpunt tegen uit 1 kans van die Duiters als het 2-0 staat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |