Zo denk ik er ook over, het spel van PSV was dan ook degelijk. Erg jammer van de penalty.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:16 schreef de_boswachter het volgende:
PSV was veel beter gisteren, zo goed was HSV nou ook weer niet.
Snap niet dat er hier al mensen posten dat we eruit liggen. Thuis is HSV met 3-0 oprolbaar.
Jansen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:20 schreef Zapper het volgende:
Ja die lelijke blonde van HSV.
Jarolim.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jansen?
Die ene mongool had trouwens donkerrood moeten krijgen voor die overtreding op Lazovic.
Nee Jansen was die gast met Hitler-kapsel.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:57 schreef de_boswachter het volgende:
Jansen?
Die ene mongool had trouwens donkerrood moeten krijgen voor die overtreding op Lazovic.
Toen ik na 10 minuten lopen nog steeds geen shuttle-bus richting het stadion vond hebben we met z'n alle 20 euro gelapt en een sjofele taxi aangehouden die ons pal voor het stadion afgooide.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:37 schreef de_boswachter het volgende:
Vond je het super ja?
Die busreis heeft mijn hele wedstrijdbeleving vernaggelt. Kut OAD met hun wisselen in Goor.
En ook vannacht, gaan ze nog een plee wisselen daar... echt WTF.
Zoveel nuttige tijd verloren door die kutorganisatie.
Second that. Zoals ik al eerder aangaf, denk ik dat deze europese 'onderbreking' erg goed voor de vorm is. Helaas denk ik dat we thuis 1-1 gelijkspelen en er dus uitgaan.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:05 schreef Rbhp het volgende:
Goede wedstrijd, biedt perspectief voor de wedstrijd tegen Sparta en volgende week thuis HSV.
Naar het stadion ook met een taxi gegaan vanaf de Reeperbahn. Prachtig, was een turk die aan het kankeren was op Ajax omdat die zijn nieuwe Mercedes hadden verneukt tijdens Hamburg-Ajax.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:52 schreef Buitendam het volgende:Toen ik na 10 minuten lopen nog steeds geen shuttle-bus richting het stadion vond hebben we met z'n alle 20 euro gelapt en een sjofele taxi aangehouden die ons pal voor het stadion afgooide.Alles met de bussen was gewoon crap, stops van een kwartier 45 minuten, wc's legen in Goor, bussen na de wedstrijd moeilijk ver weg und so weiter.
Maar aan de andere kant; acceptabele uitslag, behoorlijk spelend PSV, Ruudje toegezongen en als een malle liedjes zitten blèren.
PSV-Ajax 4-3 alweer vergeten?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:36 schreef Buitendam het volgende:
Buiten de tergend lange busreis, vond ik het ook echt super.
Nooit een wedstrijd gezien die zoveel kanten op kon. zowel 1-2 als 3-0 was gewoon mogelijk, onvoorstelbaar.
Da's niet te vergelijken. Het was geen eredivisie, het was uit én er waren niet 35.000 man die achter het team stonden. Ik had niet verwacht dat er soms zo'n goeie counters inzaten.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:55 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
PSV-Ajax 4-3 alweer vergeten?![]()
En de hoofdstedelingetjes laten weer een spoor van vernieling achter. Was te verwachten.:')quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Naar het stadion ook met een taxi gegaan vanaf de Reeperbahn. Prachtig, was een turk die aan het kankeren was op Ajax omdat die zijn nieuwe Mercedes hadden verneukt tijdens Hamburg-Ajax.
Ik vrees van niet. Hij blijft maar draven met de bal, terwijl er regelmatig gewoon spelers vrij staan. Vooral al het net even iets minder loopt. Alsof hij vindt dat hij het dan helemaal alleen moet doen. En inzicht is niet iets wat je zo maar kunt leren, dan moet je toch een beetje beheersen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:24 schreef ganzenherder het volgende:
Afellay is een technische zeer begaafde maar een domme voetballer met weinig inzicht...
Maar wat niet is kan misschien nog komen
Ey men, geen disrespect tegen Amsterdam/Amsterdammers he!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:38 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
En de hoofdstedelingetjes laten weer een spoor van vernieling achter. Was te verwachten.:')
ik had het over de ajacieden.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:19 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ey men, geen disrespect tegen Amsterdam/Amsterdammers he!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |