quote:Two and a Half Men is an American television comedy series which premiered on CBS on September 22, 2003. The sitcom stars Charlie Sheen, Jon Cryer and Angus T. Jones. The show is about a hedonistic jingle writer, Charlie; his uptight brother, Alan; and Alan's young son, Jake. Charlie's free-wheeling life is complicated and altered when his brother gets divorced and moves-in, along with his son, into Charlie's beach-front house. There have been six seasons of Two and a Half Men; the seventh season is currently showing. CBS renewed the show for an additional three seasons.[1] The show is consistently ranked one of the most watched comedies every season in the United States.
Ach, beetje sentimenteel drama, werkte bij Friends ook altijd heel goed.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Meest recente aflevering vond ik trouwens maar stom
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:30 schreef Tegan het volgende:
Ik ga zo kijken.
Nog steeds aan het wachten totdat Chelsea weg gaat ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is dan ook geen serie waarbij er veel over valt te discuseren.quote:
Genoeg herkenningspunten in ieder geval.quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:28 schreef Babbelvis het volgende:
[..]
Het gaat over zuipen, neuken en een loser broertje. dus ja... hoe wil jij daar #100 mee bereiken
Vooral dat zuipen en neuken is herkenbaarquote:Op woensdag 10 februari 2010 17:28 schreef Babbelvis het volgende:
[..]
Het is dan ook geen serie waarbij er veel over valt te discuseren.
Het gaat over zuipen, neuken en een loser broertje. dus ja... hoe wil jij daar #100 mee bereiken
onzinquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:36 schreef TheZapster het volgende:
Wat een aflevering![]()
Laatste van dit seizoen dus![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:12 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
onzin
Next Episode Mar/08/2010 07x17 I Found Your Moustache Airing in: 6 days 10 hours 47 minutes 52 seconds
quote:
Ik geloof het pas als ze 5 afleveringen op rij niet in de serie komtquote:Op woensdag 3 maart 2010 02:58 schreef scanman1 het volgende:
Charlie hoort ook geen vrouw te hebben, dus dit lijkt me beter zo.
Nee Gij trekt volle zalenquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:22 schreef Chen het volgende:
Wat is die jongen toch ongelooflijk lelijk geworden zeg....
quote:
aan je ava te zien, is die gewoon te oud gewordenquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:35 schreef Chen het volgende:
[..]
, maar dat doet ook verder niks af van het feit dat dat joch gewoon vervelend is geworden om naar te kijken.
Maar hij blijft geweldig.quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:22 schreef Chen het volgende:
Wat is die jongen toch ongelooflijk lelijk geworden zeg....
Nee.quote:
Was weer een erg goede ep iddquote:
wat een verschil inderdaad, gelijk een stuk meer "volwassen".quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:11 schreef Tegan het volgende:
Jake's nieuwe haar. Nu ziet hij er tenminste redelijk normaal uit
.
En hij lijkt ook niet meer zo.. hij is wat slanker gewordenquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:50 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
wat een verschil inderdaad, gelijk een stuk meer "volwassen".
Ik dacht dat het kapsel een grap was, zo belachelijk vind ik het er uit zien.quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:50 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
wat een verschil inderdaad, gelijk een stuk meer "volwassen".
Precies, die hele Chelsea kan me geen fuck interesseren. Snel weer terug naar het daten en zuipen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:24 schreef Rainesz het volgende:
Erg leuke aflevering!
De nieuwe receptioniste van Alan was meesterlijk.
Charlie moet gewoon weer gaan rondhangen in bars en veel meiden mee naar huis nemen.
"Two man"quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:52 schreef Koningin het volgende:
Jake vind ik echt super gewoon![]()
Zonder hem was de serie maar half zo leuk.
Er is (eer)gister een nieuwe aflevering in Amerika uitgezonden, daar had ik het over. Jij kijkt waarschijnlijk in Nederland gewoon?quote:
Toch vind ik hem toen die kleiner was een stuk grappiger. Blijft een toffe seriequote:Op woensdag 24 maart 2010 11:52 schreef Koningin het volgende:
Jake vind ik echt super gewoon![]()
Zonder hem was de serie maar half zo leuk.
Bronquote:Producers of Charlie Sheen's Two and a Half Men have reportedly axed two of the upcoming season's final four episodes to accommodate the actor's recent visit to rehab.
Shooting on the CBS comedy was halted last month after Sheen, who has a history of substance problems, was admitted into a recovery facility as a "preventative measure".
However, the delay has now led to CBS having to cut the planned total of 24 episodes for the seventh season down to 22 shows, according to TMZ.
Sheen's admission into a treatment clinic came in the wake of his Christmas Day arrest in Aspen, CO following a violent altercation with wife Brooke Mueller.
http://www.zap2it.com/tv/(...)fmen,0,5028144.storyquote:Take, for example, his wardrobe for "Two and a Half Men." As Charlie Harper, jingle writer and ladies man, he is a virtual catalog for the Hollywood trend of retro fashion. Duotoned, short-sleeved bowling shirts and cabana wear over khaki shorts say all sorts of things about the wearer.
Misschien juist omdat het zo lekker simpel gehouden is.quote:Op donderdag 25 maart 2010 07:58 schreef Komakie het volgende:
Waarom loopt Charlie altijd in zijn korte broek
Als vrouwen versierder vind ik hem een beetje vaag.
Ook al vind ik het best een grappige serie snap ik niet dat hij zo goed bekeken wordt in Amerika. ik bedoel, leuke serie, maar de best bekeken serie? Dat had ik niet verwacht.
Wat ben jij een heldquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:05 schreef Charlie_Waffles het volgende:
Is er nu alweer een break?
En Chelsea moet blijven trouwens, ik vind haar wel oke
Chelsea moet om slechts 2 redenen in de serie blijven. Wel 2 hele goede redenen overigensquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:05 schreef Charlie_Waffles het volgende:
Is er nu alweer een break?
En Chelsea moet blijven trouwens, ik vind haar wel oke
quote:Verder dienen de topics te gaan over het onderwerp uit de titel en niet over downloaden; posts die ingaan op downloaden worden verwijderd.
Dat kleine vrouwtje bedoel je? Ja die was wel cutequote:Op woensdag 31 maart 2010 16:04 schreef ASSpirine het volgende:
De vroegere assistent van Alan waarmee hij een tijdje samen was, die mag van mij terugkomen
Melissa dacht ik, jummy. De laatste aflevering dat ze meespeelde liep ze toch in haar ondergoed weg
Hoop het niet zonder Charlie kan het niet verder!quote:Op vrijdag 2 april 2010 03:09 schreef neggix het volgende:
Slecht nieuws misschien
charlie sheen wants out of two and a half men
http://hollywoodinsider.e(...)d-a-half-men-report/
quote:Not an April Fools prank, but indeed, multiple sources report it’s just Sheen negotiating. TMZ says Sheen is looking for a healthy bump from the current $825,000 per episode he is pulling down, and is asking for $1.5 million per episode. According to TMZ Warner Bros. has already offered Sheen somewhere around $1 million per episode.
CBS had vorig jaar (voor dit seizoen) al 3 seizoenen besteld, en daarnaast zijn de kijkcijfers nog uitmuntend.quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ze mogen ook best een einde brijen aan de serie. Hij had gewoon moeten trouwen en klaar. Dat was een prima einde geweest.
Haha. Ja Bertha is geweldigquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:49 schreef YoshiBignose het volgende:
Kheb alle seizoenen nu gezien, wat een geniale serie. Vooral Berta is altijd grappig
Raar om te vragen eigenlijk lol. Of kijk je geen afleveringen waar zij in voorkomt?quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:12 schreef Tegan het volgende:
Komt Chelsea trouwens nog voor in de aflevering van gisteravond?
Jawel hoor. Was gewoon benieuwd, en ik ga vanavond pas kijkenquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:39 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
Raar om te vragen eigenlijk lol. Of kijk je geen afleveringen waar zij in voorkomt?
quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:22 schreef Dawnbreaker het volgende:
is dit de moeite waard om compleet te kijken (alle seizoenen), want wat ik op tv wel eens langs zien komen zijn meer van die losse ep's zonder doorlopende verhaallijn.
Wat is er nu aan de hand? Het is gestopt bij aflevering 19 en er komt maar geen nieuwe afleveringenquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:48 schreef RacerDKB het volgende:
Einde van episode 19 was erg zwak inderdaad, ik had nog wel wat meer verwacht.
Ik heb afgelopen dinsdag aflevering 20 gezien hoorquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat is er nu aan de hand? Het is gestopt bij aflevering 19 en er komt maar geen nieuwe afleveringen.
Dat was toch geen season finale? Zo voelde het in ieder geval niet.
Ep 20 is gewoon uitgezonden hoor. Ook komen er nog twee eps op 17 en 24 mei.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat is er nu aan de hand? Het is gestopt bij aflevering 19 en er komt maar geen nieuwe afleveringen.
Er is reeds op tha internetz weer een nieuwe ep te vinden!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Misschien. Hij wil geld.quote:
Zonder Charlie stelt de serie vrij weinig hoorquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:27 schreef Tegan het volgende:
Charlie mocht blij zijn dat hij onderdeel was van de best lopende serie van het moment (qua kijkcijfers dan). Ik denk dat het geld inc. zijn 'problemen', dat hij het nu niet meer trekt. Maar dat staat nergens zo letterlijk in berichten, maar als ik alles bij elkaar optel kom ik hierop.
BRONquote:The hunt begins for a big enough Brinks truck.
“To put a fitting end on the two and one-half months of whirlwind speculation, I'm looking forward to returning to my CBS home on Monday nights,” said “Two and A Half Men” star Charlie Sheen. “I want to thank Les Moonves for his support.”
“Men” is still up there with “American Idol,” “Glee,” “Undercover Boss” and “Big Bang Theory” as one of TV’s most popular series.
CBS announces its fall slate Wednesday.
quote:On May 17, 2010 it has been reported that Charlie Sheen has agreed to a contract that is for two years and somewhere between $1-2 million per episode.
Terwijl acteurs in comedy-shows nu niet echt betere acteurs zijn dan acteurs in drama / actie series. Die acteurs verdienen juist om meer te verdienen qua geld......in comedy's hoef je alleen constant met een big smile op je gezicht rond te lopen en grappige opmerkingen ( die de schrijvers bedacht hebben ) eruit te flappen. Dat kan iedereen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:46 schreef ASSpirine het volgende:
Mjah, Friends, Frasier, Seinfeld en Everybody loves Raymond hadden op een gegeven moment ook zo'n bedragen hoor.
KIjk er niet echt van op
Dat is echt onzin hoor. In drama kan je veel beter je inleven in het verhaal dus ook veel beter verdrietig zijn als er iets verschrikkelijks gebeurd. Terwijl een comedy valt en staat met de juiste toon van iets brengen. Probeer jij maar eens Joey uit Friends na te doen. Wel zijn drama's veel beter qua verhaallijn, dus worden de acteurs meer gewaardeerd.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Terwijl acteurs in comedy-shows nu niet echt betere acteurs zijn dan acteurs in drama / actie series. Die acteurs verdienen juist om meer te verdienen qua geld......in comedy's hoef je alleen constant met een big smile op je gezicht rond te lopen en grappige opmerkingen ( die de schrijvers bedacht hebben ) eruit te flappen. Dat kan iedereen.
In drama / actie is er vaak wat meer emotie nodig ; en daar zitten dan ook vaak de beste acteurs.
Het enige wat ik Joey uit Friends zie doen is constant rondlopen met een lach op zijn gezicht, en gek doen. Sorry hoor ; maar dat kan iedereen. Iedereen op hun eigen manier natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is echt onzin hoor. In drama kan je veel beter je inleven in het verhaal dus ook veel beter verdrietig zijn als er iets verschrikkelijks gebeurd. Terwijl een comedy valt en staat met de juiste toon van iets brengen. Probeer jij maar eens Joey uit Friends na te doen. Wel zijn drama's veel beter qua verhaallijn, dus worden de acteurs meer gewaardeerd.
Ik wou echt dat hij heel bleefquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:50 schreef Asgard het volgende:
Was wel leuk, maar wel ERG voorspelbaar wat er met de klok van Alan zou gebeuren
Eens. Comedy lijkt makkelijk maar ik denk dat je echt een touch ervoor nodig hebt… De beste grappen kunnen door iemand slap verteld worden, de slechte grappen (of niet eens) kunnen toch heel leuk gebracht worden…quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is echt onzin hoor. In drama kan je veel beter je inleven in het verhaal dus ook veel beter verdrietig zijn als er iets verschrikkelijks gebeurd. Terwijl een comedy valt en staat met de juiste toon van iets brengen. Probeer jij maar eens Joey uit Friends na te doen. Wel zijn drama's veel beter qua verhaallijn, dus worden de acteurs meer gewaardeerd.
Wat een onzin. En trouwens als je even had gegoogled had je ook meteen kunnen zien dat bij de top10 best verdienend tv-sterren in USA ook drama/actie zit (24, Desperate Housewives en Sopranos). Maar we kunnen niet ontkennen dat Sheen het qua salaris goed voor elkaar heeftquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Terwijl acteurs in comedy-shows nu niet echt betere acteurs zijn dan acteurs in drama / actie series. Die acteurs verdienen juist om meer te verdienen qua geld......in comedy's hoef je alleen constant met een big smile op je gezicht rond te lopen en grappige opmerkingen ( die de schrijvers bedacht hebben ) eruit te flappen. Dat kan iedereen.
In drama / actie is er vaak wat meer emotie nodig ; en daar zitten dan ook vaak de beste acteurs.
Dat wel. Nog erger dan Chelsea.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:20 schreef Tegan het volgende:
Mwah, Rose is irritant.
In seizoen 5 speelde ze ook als naamloze mee in een episode.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:13 schreef Tegan het volgende:
De pilot is nu bezig op Veronica.
Wist wel dat Chelsea er al eerder een ander chickie in speelde, maar niet dat dat in de pilot was.
Nee.quote:
Zekersquote:
Mr Roundtreequote:Op maandag 20 september 2010 12:24 schreef Sequencial het volgende:
Afgelopen weekend een geweldige aflevering die ik nog niet had gezien waarin Charlie, Alan, Herb, de imposante buurman gespeeld door Michael Clarke Duncan en een pizzabezorger het hebben over single zijn, de eerste ervaringen, bijnamen voor hun geslacht etc, tijdens de aftiteling gevolgd door een acapella uitvoering van het Shaft-thema
Werd tijd ook, ik zag tot nu toe weinig verschil tussen die junk uit Ferris Bueller en sommige scenes van Charlie Harper.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:53 schreef Daanus het volgende:
Leuke opening, al zie je wel dat Charlie steeds ouder wordt :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Als schele militair.quote:Op woensdag 22 september 2010 00:53 schreef tjoptjop het volgende:
Grappig, ik zag van de week weer eens Hot Shots op tv en daar speelt Alan ook in mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een top seizoensopenerAjax, That '70s Show, Arsenal
'Herb' ook.quote:Op woensdag 22 september 2010 00:53 schreef tjoptjop het volgende:
Grappig, ik zag van de week weer eens Hot Shots op tv en daar speelt Alan ook in mee.
Ze ziet er nu zelfs beter uit dan vroeger in Melrose Place.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ze is echt nog lekker in dat korset voor haar leeftijd.
Dit is de reeks. Maar ieder topic heeft dezelfde naam zonder deel X erachterquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:12 schreef Daanus het volgende:
hoe komt het eigenlijk dat hier geen topic reeks over is? vrij bekende show en toch al een tijdje op de buis
Strakke truitjes, opgelostquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:11 schreef Kreator het volgende:
Ik haat dat niet-grappige mokkel. Die verpest According to Jim ook met haar antihumor en kutstem.
Dat meen je niet...quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:25 schreef Biogarde het volgende:
Big Bang is ook lachen als je moet lachen om Two Men. Two is genialer, maar beide serieus zijn vet lachen
Vond ik ook, maar ben het toch gaan kijken. Nu kijk ik uit naar de nieuwe eps! Maar hij is misschien meer gericht op mannen omdat blond poppetje met tietjes en ze is niet bang ze te laten zien.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:46 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Dat meen je niet...Ik heb een paar keer geprobeerd níet weg te zappen als Big Bang begon, maar ik vind het zo over the top, echt niet grappig.
Mja, de grootste gemene deler in die opmerking is 'sex' en af en toe wat sarcasme en dat kun je over vrijwel iedere Amerikaanse comedyserie zeggen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:50 schreef Biogarde het volgende:
De gelijkenis is dat iedere ep weer over hetzelfde gaat en de grappen hetzelfde zijn.
Two: drank, Jake, neuken van vreemde vrouwen (seks), je verheven voelen boven de rest (omdat je alles neukt wat ademt en geld), Berta en de ex.
Big Bang: contactgestoord zijn/neurose, de buurvrouw, seks, je verheven voelen boven de rest (omdat hoog IQ) en vriendin in vriendenkring met hetzelfde sarcasme/cynisme als Berta.
Iedere ep weer, iedere ep weer.
Dat is precies wat ik bedoelquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:14 schreef Basson het volgende:
Big Bang is IMO meer een standaard sitcom, en ik vind het veelal niet grappig. Alle vooroordelen over nerds worden bevestigd, meer niet.
2,5 men is grof, brutaal en bij vlagen bizar. Toch echt meer op mannen gericht. De ENIGE sitcom waarbij ik regelmatig hardop moet lachen.
Of het vooral op mannen gericht is weet ik niet. Wat ik vooral sterk vind zijn de bijtende conversaties. Dat ze elkaar maar blijven stangen. En er dan nog een schepje bovenop doen. En nog een.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:14 schreef Basson het volgende:2,5 men is grof, brutaal en bij vlagen bizar. Toch echt meer op mannen gericht. De ENIGE sitcom waarbij ik regelmatig hardop moet lachen.
Dit gaat over de nieuwe Amerikaanse afleveringen, seizoen 8quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:25 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Woon jij in een ander werelddeel of zo? Bij mij moest-ie om half 8 nog beginnen
Oh ja, toen moest ik aan FOK! denkenquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:59 schreef Karina het volgende:
Leuke aflevering en Charlie zat in het begin een Postalgold reclame te kijken(al heette het daar iets anders).
Ik heb bij Rose af en toe het gevoel dat ik naar Karen van Will & Grace zit te kijken. Die zouden ze eens in een aflevering als haar zus moeten introducerenquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:37 schreef YoshiBignose het volgende:
Chelsea begon me even te irriteren en Rose in het begin
Ik vind het wel andersom. 2 1/2 men vond ik behoorlijk saai de laatste tijd. Nu wéér een aflevering met charlie die zeikt over dat z'n broer bij em in huis woont.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:25 schreef Biogarde het volgende:
Big Bang is ook lachen als je moet lachen om Two Men. Two is genialer, maar beide serieus zijn vet lachen
Viel mij ook al op ja.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:08 schreef YoshiBignose het volgende:
Charlie ziet er wel slechter uit, lijkt wel alsof ie bijna z'n ogen niet open kan krijgen. Wel weer een leuke aflevering om naar te kijken, maar niks speciaals.
Ik dacht al dat het aan mij lag. HIMYM was ook al zo matig.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:53 schreef DaMook het volgende:
Ik vond het echt een van de slechtste ep's tot nu toe. Tuurlijk af en toe wel een grijns of een lach, maar vooral flauw
.
Dit. Ik vind de eerste aflevering veel beter.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:53 schreef DaMook het volgende:
Ik vond het echt een van de slechtste ep's tot nu toe. Tuurlijk af en toe wel een grijns of een lach, maar vooral flauw
.
Charlie Sheen krijgt gewoon dik betaald om zichzelf te spelen.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:14 schreef ASSpirine het volgende:
Charlie Sheen is gewoon de ultieme method actor
Melissa
Inderdaad. Vandaag van beiden de nieuwste afleveringen gekeken en HIMYM is de hele tijdquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:03 schreef Charlie_Waffles het volgende:
Ik vind deze serie nog steeds aardig sterk, waar HIMYM al lang over het hoogtepunt is.
'elke dinsdag' is inderdaad vrij moeilijk te onthouden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:51 schreef YoshiBignose het volgende:
Goed topic, als er hiet weer een reply wordt gepost dan weet ik weer dat de nieuwste aflevering te downloaden isik ga meteen kijken.
Zij is echt fantastisch. xD Ik vind Rose eigenlijk alleen vervelend.quote:Op woensdag 29 september 2010 08:08 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Ik heb bij Rose af en toe het gevoel dat ik naar Karen van Will & Grace zit te kijken. Die zouden ze eens in een aflevering als haar zus moeten introduceren
quote:Zij is echt fantastisch. xD
xDquote:Nu zal Charlie, Alan's vriendinnetje wel een keer pakken xD
Leuk verjaardags Cadeau van CBSquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:30 schreef Mr.Silencer het volgende:
'Two and a Half Men' kid signs $300K-ep deal
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:30 schreef Mr.Silencer het volgende:
'Two and a Half Men' kid signs $300K-ep deal
Teeeringquote:By comparison, Sheen is expected to make about $98 million, including signing bonus, over the next two seasons
Dinsdag TAAHM, vrijdag BBTquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
'elke dinsdag' is inderdaad vrij moeilijk te onthouden.
Zou Alan ook zichzelf spelen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:53 schreef escalatie het volgende:
[..]
Charlie Sheen krijgt gewoon dik betaald om zichzelf te spelen.![]()
Die was inderdaad goed maar de Herb quote van de aflevering vind ik toch:quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:07 schreef Atreidez het volgende:
Gister de nieuwe Epi gezien, heel erg goed eigenlijk. The man on a roll, de enige echte Herb
"My marriage isn't over.."
"You are already taking out the garbage for over 2 hours!"
"I didn't say it was good, but it ain't over"
quote:Niet zo gek als je ziet dat hij helemaal niet naar Vegas gaat voor een nacht met een prostitue maar naar een kliniek gaat om zijn ogen te laten behandellen.Op woensdag 20 oktober 2010 12:47 schreef Rainesz het volgende:
Alsof Charlie zijn "hooker money" zou vergeten als hij naar Las vegas ging
Niks bijzonders deze aflevering,maar toch vermakelijk.
quote:Ik wil net zeggenOp woensdag 20 oktober 2010 18:50 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Niet zo gek als je ziet dat hij helemaal niet naar Vegas gaat voor een nacht met een prostitue maar naar een kliniek gaat om zijn ogen te laten behandellen.
quote:UPDATE: Don't blame it on the alcohol. Blame it on the medicine. Charlie Sheen's rep has released a statement in an attempt to spin explain the circumstances surrounding his hospitalization:
"What we are able to determine is that Charlie had an adverse reaction to some medication and was taken to the hospital, where he is expected to be released tomorrow."
See? Totally harmless...
And just to prove it, Sheen's attorney also echoed the rep's statement.
"Charlie is being evaluated and should be released tomorrow," he told E! News. "We think he had an allergic reaction to some medicine."
As for the burning question, whether the incident could constitute a violation of Sheen's probation, Galanter doubts it. Sheen voluntarily went to the hospital and was neither arrested nor charged with anything.
"I don't think so," Galanter said, "he didn't do anything illegal."
Read more: http://uk.eonline.com/ube(...)movies#ixzz13Tr68aUy
quote:En leuke dochterOp dinsdag 26 oktober 2010 18:56 schreef Daanus het volgende:
leuke aflevering, wel een milf die nieuwe vriendin van charlie :p
quote:Op 2 verschillende sites genoemd in de aflevering inderdaadOp dinsdag 26 oktober 2010 17:18 schreef luckass het volgende:
The writers of 'Two and a Half Men' think you are one sick puppy.
quote:Haha inderdaad ja, leuk gedaan van ze.Op woensdag 27 oktober 2010 02:31 schreef Zehra het volgende:
[..]
Op 2 verschillende sites genoemd in de aflevering inderdaad
quote:Was zij niet al eens eerder in een aflevering geweest?Op dinsdag 26 oktober 2010 18:56 schreef Daanus het volgende:
leuke aflevering, wel een milf die nieuwe vriendin van charlie :p
quote:Goed geheugenOp woensdag 27 oktober 2010 10:00 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Was zij niet al eens eerder in een aflevering geweest?
quote:Komt 't wel eens voor dat je niet moet lachen om een aflevering dan?Op woensdag 27 oktober 2010 10:04 schreef Kreator het volgende:
Topaflevering idd. Hardop om gelachen...
quote:In ieder geval neit links van zijn hand...Op donderdag 28 oktober 2010 18:53 schreef bietelboer het volgende:
Waar zie jij goed Nederlands bier dan?
quote:Komt steeds vaker voor Bavaria daar in Amerika. Laatst ook in een aflevering van TBBT =)Op donderdag 28 oktober 2010 18:48 schreef Chronos219 het volgende:
Fijn om te zien dat ze ook goed nederlands bier hebben![]()
[ afbeelding ]
quote:Viel mij de eerste keer ook al op jaOp donderdag 28 oktober 2010 18:48 schreef Chronos219 het volgende:
Fijn om te zien dat ze ook goed nederlands bier hebben![]()
[ afbeelding ]
quote:Die actrice die later Chelsea speelt schijnt in het eerste seizoen ook al te hebben meegedaan, maar dan dus een andere rol.Op woensdag 27 oktober 2010 10:00 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
quote:Dat weet ik ook wel, die is zelfs 2x langs geweest (volgens mij ook in de allereerste aflevering), maar inderdaad niet als Chelsea. Toen ging ze mee naar zijn huis en kwam Charlie weer met een verhaaltje over dat hij niet meteen in bed wilde duiken met haar.Op vrijdag 29 oktober 2010 02:07 schreef Zehra het volgende:
[..]
Die actrice die later Chelsea speelt schijnt in het eerste seizoen ook al te hebben meegedaan, maar dan dus een andere rol.
quote:Ze zat zelfs in de pilot en nog 2 andere eps voor ze als Chelsea in de serie kwamOp woensdag 27 oktober 2010 10:00 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
quote:Heb je niet het idee dat je naar iets nieuws zit te kijken? Ik wel namelijk. Erg seksueel getinte grappen non stop. Iets wat ik nog niet in een andere serie heb kunnen ontdekken. En het Charlie personage is natuurlijk een doorn in het oog van heel erg veel gelovige amerikanen. Geweldig dus!Op donderdag 25 maart 2010 07:58 schreef Komakie het volgende:
Waarom loopt Charlie altijd in zijn korte broek
Als vrouwen versierder vind ik hem een beetje vaag.
Ook al vind ik het best een grappige serie snap ik niet dat hij zo goed bekeken wordt in Amerika. ik bedoel, leuke serie, maar de best bekeken serie? Dat had ik niet verwacht.
quote:Je quote nu wel een heel fout bericht. Die ging namelijk absoluut niet over de actrice die later Chelsea speelde.Op zaterdag 30 oktober 2010 02:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ze zat zelfs in de pilot en nog 2 andere eps voor ze als Chelsea in de serie kwam
quote:Dat vind ik dan weer een zwaktebod - het is grappig omdat het strenggelovige Amerikanen provoceert? Het zou grappig moeten zijn omdat de humor leuk is. Zo'n aflevering als deze week, met die bijna-over-de-datum-viagra is gewoon niet zo grappig, want superflauw en erg veel van hetzelfde, maar het zou dan leuk zijn omdat er een paar Amerikanen in het zuiden zijn die denken dat dat zondig is? Nou, hahahaOp zaterdag 30 oktober 2010 03:14 schreef Zehra het volgende:
Heb je niet het idee dat je naar iets nieuws zit te kijken? Ik wel namelijk. Erg seksueel getinte grappen non stop. Iets wat ik nog niet in een andere serie heb kunnen ontdekken. En het Charlie personage is natuurlijk een doorn in het oog van heel erg veel gelovige amerikanen. Geweldig dus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |