Dat meen je niet...quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:25 schreef Biogarde het volgende:
Big Bang is ook lachen als je moet lachen om Two Men. Two is genialer, maar beide serieus zijn vet lachen
Vond ik ook, maar ben het toch gaan kijken. Nu kijk ik uit naar de nieuwe eps! Maar hij is misschien meer gericht op mannen omdat blond poppetje met tietjes en ze is niet bang ze te laten zien.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:46 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Dat meen je niet...Ik heb een paar keer geprobeerd níet weg te zappen als Big Bang begon, maar ik vind het zo over the top, echt niet grappig.
Mja, de grootste gemene deler in die opmerking is 'sex' en af en toe wat sarcasme en dat kun je over vrijwel iedere Amerikaanse comedyserie zeggen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:50 schreef Biogarde het volgende:
De gelijkenis is dat iedere ep weer over hetzelfde gaat en de grappen hetzelfde zijn.
Two: drank, Jake, neuken van vreemde vrouwen (seks), je verheven voelen boven de rest (omdat je alles neukt wat ademt en geld), Berta en de ex.
Big Bang: contactgestoord zijn/neurose, de buurvrouw, seks, je verheven voelen boven de rest (omdat hoog IQ) en vriendin in vriendenkring met hetzelfde sarcasme/cynisme als Berta.
Iedere ep weer, iedere ep weer.
Dat is precies wat ik bedoelquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:14 schreef Basson het volgende:
Big Bang is IMO meer een standaard sitcom, en ik vind het veelal niet grappig. Alle vooroordelen over nerds worden bevestigd, meer niet.
2,5 men is grof, brutaal en bij vlagen bizar. Toch echt meer op mannen gericht. De ENIGE sitcom waarbij ik regelmatig hardop moet lachen.
Of het vooral op mannen gericht is weet ik niet. Wat ik vooral sterk vind zijn de bijtende conversaties. Dat ze elkaar maar blijven stangen. En er dan nog een schepje bovenop doen. En nog een.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:14 schreef Basson het volgende:2,5 men is grof, brutaal en bij vlagen bizar. Toch echt meer op mannen gericht. De ENIGE sitcom waarbij ik regelmatig hardop moet lachen.
Dit gaat over de nieuwe Amerikaanse afleveringen, seizoen 8quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:25 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Woon jij in een ander werelddeel of zo? Bij mij moest-ie om half 8 nog beginnen
Oh ja, toen moest ik aan FOK! denkenquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:59 schreef Karina het volgende:
Leuke aflevering en Charlie zat in het begin een Postalgold reclame te kijken(al heette het daar iets anders).
Ik heb bij Rose af en toe het gevoel dat ik naar Karen van Will & Grace zit te kijken. Die zouden ze eens in een aflevering als haar zus moeten introducerenquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:37 schreef YoshiBignose het volgende:
Chelsea begon me even te irriteren en Rose in het begin
Ik vind het wel andersom. 2 1/2 men vond ik behoorlijk saai de laatste tijd. Nu wéér een aflevering met charlie die zeikt over dat z'n broer bij em in huis woont.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:25 schreef Biogarde het volgende:
Big Bang is ook lachen als je moet lachen om Two Men. Two is genialer, maar beide serieus zijn vet lachen
Viel mij ook al op ja.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:08 schreef YoshiBignose het volgende:
Charlie ziet er wel slechter uit, lijkt wel alsof ie bijna z'n ogen niet open kan krijgen. Wel weer een leuke aflevering om naar te kijken, maar niks speciaals.
Ik dacht al dat het aan mij lag. HIMYM was ook al zo matig.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:53 schreef DaMook het volgende:
Ik vond het echt een van de slechtste ep's tot nu toe. Tuurlijk af en toe wel een grijns of een lach, maar vooral flauw
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |