Jup, serie is nu officieel afgelopen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Wordt dat dan de allerlaatste? Ik dacht eigenlijk toen ik deze zat te kijken dat dit de laatste was. Vond sommige verwijzingen wel grappig en Jake met dat lange haarVerder leek het wel of ze aan het improviseren waren.
Toch wel zonde, blijft een geweldig concept. Ben benieuwd of de laatste 8 episodes leuk zijn.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:11 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Jup, serie is nu officieel afgelopen.
Werd ook wel tijd. Was allang niet meer zo grappig als in het begin met Charly en Jake.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:11 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Jup, serie is nu officieel afgelopen.
Toch denk ik wel dat het goed is geweest voor de serie dat Charlie vertrok. Zijn laatste seizoenen waren in mijn ogen minder dan de vernieuwde versie met Walden. Jake was leuk als onwetend jochie maar als domme tiener vond ik zijn rol een stuk minder grappig. Uiteindelijk blijft het lastig om series vele seizoenen achter elkaar leuk te houden. De meeste redden het daarom ook lang niet zo ver.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Werd ook wel tijd. Was allang niet meer zo grappig als in het begin met Charly en Jake.
Mwah, de nerd humor vind ik altijd wel leuk. Als die gasten bij elkaar zijn, en de vrouwen apart, is die dynamiek snel weer terug. Maar de echt leuke dingen zien we niet meer, in vergelijking met de eerste 2/3 seizoenen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Blijkbaar is dat een beetje het niveau waar de Amerikaanse sitcom-kijker zich prettig bij voelt: Simpele kinderachtige humor over sex, scheten, sex met scheten, etc etc.
Zelfs bij The Big Bang Theory blijven ze altijd redelijk veilig: Je hebt 6 extreem slimme mensen bij elkaar, en hoewel Sheldon extreem kritisch over ALLES is, gaat het bijvoorbeeld eigenlijk nooit over religie en atheïsme (tenzij het over Hindoeisme of het Jodendom gaat, en dan vooral dat Sheldon er meer vanaf weet dan Rash en Howard) ... laat staan over politieke zaken.
Sheen is gevraagd om terug te komen maar die kon zich niet vinden in de ideeën die Lorre voor de finale voor ogen had en Lorre kon zich niet vinden in de ideeën die Sheen voor de finale voor ogen had.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:00 schreef Blester het volgende:
Net de final episode gekeken maar dit was toch wel echte het dieptepunt van de serie qua acteerwerk en plot. Natuurlijk moest deze episode meer een 'grap' zijn (zeker met alle uitermate flauwe woordgrapjes), maar ze hadden tenminste Charlie Sheen nog eens vet kunnen betalen (en smeken) om die laatste episode mee te doen. Laat maar weer eens zien dat chuck lorre de ballen er niet voor had.
Wel grappig dat wat bekende nog eens terugkwamen.
Ja, Sheen heeft het niet meer nodig inderdaad. Dan knallen ze er in de final episode een animatie in van 2 minuten, dan zak je als regisseur toch ook wel door de grond?quote:Op zondag 22 februari 2015 19:03 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Sheen is gevraagd om terug te komen maar die kon zich niet vinden in de ideeën die Lorre voor de finale voor ogen had en Lorre kon zich niet vinden in de ideeën die Sheen voor de finale voor ogen had.
Toch heb je zijn serie blijkbaar tot het einde bekeken. Dan doet ie toch wel iets goedquote:Op zondag 22 februari 2015 19:08 schreef Blester het volgende:
[..]
Ja, Sheen heeft het niet meer nodig inderdaad. Dan knallen ze er in de final episode een animatie in van 2 minuten, dan zak je als regisseur toch ook wel door de grond?
Lorre wilt zich als 'winner' uit de serie laten komen, maar dan had hij toch eerder wat andere keuzes moeten maken.
Klopt, ik vond het nog steeds een vermakelijke serie. Heb ook niets te klagen over de seizoen na Charlie Sheen, maar de laatste aflevering was toch wel matig tot slecht.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:15 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Toch heb je zijn serie blijkbaar tot het einde bekeken. Dan doet ie toch wel iets goedOverigens was die animatie sowieso het plan voor zover ik weet. Het idee wat uit een interview met Lorre naar voren kwam was dat Sheen een verrassingscameo zou doen aan het einde van de aflevering. Het moment voordat die piano naar beneden kwam zetten.
Het idee om je als kijker de hele aflevering af te laten vragen of Sheen nog voorbij zou komen zat altijd al in de planning.
Het is niet Sheen die het daar over heeft maar Lorre die zegt dat Sheen dat als idee gebracht zou hebben. Het kan een grap zijn van Lorre. Als Sheen het echt gezegd heeft kan het een grap van Sheen geweest zijn.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:23 schreef Blester het volgende:
[..]
Klopt, ik vond het nog steeds een vermakelijke serie. Heb ook niets te klagen over de seizoen na Charlie Sheen, maar de laatste aflevering was toch wel matig tot slecht.
In dit 'interview': http://www.mediaite.com/t(...)d-a-half-men-finale/ spreekt Sheen over een nieuwe serie 'The Harpers' met John Cryer, dat zal zeker een grapje zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |