abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 februari 2015 @ 17:11:51 #176
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_149891872
quote:
99s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 17:06 schreef Karina het volgende:

[..]

Wordt dat dan de allerlaatste? Ik dacht eigenlijk toen ik deze zat te kijken dat dit de laatste was. Vond sommige verwijzingen wel grappig en Jake met dat lange haar :D Verder leek het wel of ze aan het improviseren waren.
Jup, serie is nu officieel afgelopen.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  zaterdag 21 februari 2015 @ 17:13:52 #177
340341 Blester
Membre très utile
pi_149891923
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 17:11 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Toch wel zonde, blijft een geweldig concept. Ben benieuwd of de laatste 8 episodes leuk zijn.

Misschien toch binnenkort nog eens een re-run.
~ Love comes unseen; we only see it go
  Moderator zaterdag 21 februari 2015 @ 17:14:29 #178
9859 crew  Karina
Woman
pi_149891939
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 17:11 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Werd ook wel tijd. Was allang niet meer zo grappig als in het begin met Charly en Jake.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zaterdag 21 februari 2015 @ 17:32:34 #179
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_149892384
quote:
99s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 17:14 schreef Karina het volgende:

[..]

Werd ook wel tijd. Was allang niet meer zo grappig als in het begin met Charly en Jake.
Toch denk ik wel dat het goed is geweest voor de serie dat Charlie vertrok. Zijn laatste seizoenen waren in mijn ogen minder dan de vernieuwde versie met Walden. Jake was leuk als onwetend jochie maar als domme tiener vond ik zijn rol een stuk minder grappig. Uiteindelijk blijft het lastig om series vele seizoenen achter elkaar leuk te houden. De meeste redden het daarom ook lang niet zo ver.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  zaterdag 21 februari 2015 @ 18:04:56 #180
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_149893151
Ze hadden met Walden nog wel iets leuks kunnen doen, maar ze hebben Alan helemaal veranderd en weten te verneuken, zijn vriendin Lindsey vind ik eigenlijk in alle series waar ze in zit kut, dus hier ook, Jake werd wel typisch puber, maar ook niet bijster origineel, en leuke cast-members als Charlie's moeder en ook Rose kwamen toch wat minder.

Daarnaast vind ik Charlie's dochter ook niet echt boeiend of leuk.

Die afleveringen dat Walden een vriendin kreeg terwijl hij deed alsof hij iemand anders was, die waren nog wel goed, omdat je dan gewoon een beetje een menselijke en realistische persoon ziet op zoek naar een echte relatie, maar Alan neukt inmiddels alles wat los en vast zit en heeft zich helemaal in die rol van kruiperige freeloader gesettled die geen reet om iemand geeft, terwijl dat in het begin van de serie toch heel anders was.

Daarnaast is Kutcher gewoon geen Charlie Sheen, wat betreft droogkloterige opmerkingen. Maar goed, dat wisten we al toen het bekend werd....
pi_149896257
Dat met Charlie's dochter flopte ook zo hard dat ze er min of meer uit werd geschreven.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_149913349
Wat een slechte finale zeg... alleen de finale van HIMYM en seizoen 9 van Scrubs waren slechter. :N
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 22 februari 2015 @ 15:29:22 #183
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_149919483
quote:
99s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 14:29 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Blijkbaar is dat een beetje het niveau waar de Amerikaanse sitcom-kijker zich prettig bij voelt: Simpele kinderachtige humor over sex, scheten, sex met scheten, etc etc.

Zelfs bij The Big Bang Theory blijven ze altijd redelijk veilig: Je hebt 6 extreem slimme mensen bij elkaar, en hoewel Sheldon extreem kritisch over ALLES is, gaat het bijvoorbeeld eigenlijk nooit over religie en atheïsme (tenzij het over Hindoeisme of het Jodendom gaat, en dan vooral dat Sheldon er meer vanaf weet dan Rash en Howard) ... laat staan over politieke zaken.
Mwah, de nerd humor vind ik altijd wel leuk. Als die gasten bij elkaar zijn, en de vrouwen apart, is die dynamiek snel weer terug. Maar de echt leuke dingen zien we niet meer, in vergelijking met de eerste 2/3 seizoenen.

Dat er controversiële onderwerpen besproken moeten worden, tsja, ben ik het niet mee eens. Dit zijn gewoon niet de series voor dit soort onderwerpen. Je kan ook slim schrijven zonder dat je dat hoeft te doen. Een serie als Episodes (met Matt LeBlanc, inmiddels bezig aan het 4e seizoen (weinig afleveringen per seizoen, het is ook erg Brits qua opzet)) vind ik ook erg slim geschreven, maar raakt dat soort onderwerpen ook amper, wat logisch is. Daar is dit gewoon de serie niet naar. Overigens heeft Sheldon wel een dergelijk moment gehad met zijn moeder, maar het is iets dat ze kort noemen.

Wat ik bedoelde met de goedkope manier van schrijven van 2,5 Men was meer iets in de zin van dat je geen briljante schrijvers nodig hebt om dit soort grappen te schrijven en dat ze voor deze laatste aflevering met grappen kwamen die nòg goedkoper waren. Ik moest er iig amper om lachen vanaf een zeker moment. Een hoop mensen blijven roepen dat ze het geweldig vonden omdat Charlie Sheen als persoon ze zo aansprak, maar dat had feitelijk niets te maken met de serie zelf en hoe goed deze geschreven was.
  zondag 22 februari 2015 @ 19:00:02 #184
340341 Blester
Membre très utile
pi_149927868
Net de final episode gekeken maar dit was toch wel echte het dieptepunt van de serie qua acteerwerk en plot. Natuurlijk moest deze episode meer een 'grap' zijn (zeker met alle uitermate flauwe woordgrapjes), maar ze hadden tenminste Charlie Sheen nog eens vet kunnen betalen (en smeken) om die laatste episode mee te doen. Laat maar weer eens zien dat chuck lorre de ballen er niet voor had.

Wel grappig dat wat bekende nog eens terugkwamen.
  zondag 22 februari 2015 @ 19:03:54 #185
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_149928001
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 19:00 schreef Blester het volgende:
Net de final episode gekeken maar dit was toch wel echte het dieptepunt van de serie qua acteerwerk en plot. Natuurlijk moest deze episode meer een 'grap' zijn (zeker met alle uitermate flauwe woordgrapjes), maar ze hadden tenminste Charlie Sheen nog eens vet kunnen betalen (en smeken) om die laatste episode mee te doen. Laat maar weer eens zien dat chuck lorre de ballen er niet voor had.

Wel grappig dat wat bekende nog eens terugkwamen.
Sheen is gevraagd om terug te komen maar die kon zich niet vinden in de ideeën die Lorre voor de finale voor ogen had en Lorre kon zich niet vinden in de ideeën die Sheen voor de finale voor ogen had.
Neil Degrasse Tyson
  zondag 22 februari 2015 @ 19:08:47 #186
340341 Blester
Membre très utile
pi_149928165
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 19:03 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Sheen is gevraagd om terug te komen maar die kon zich niet vinden in de ideeën die Lorre voor de finale voor ogen had en Lorre kon zich niet vinden in de ideeën die Sheen voor de finale voor ogen had.
Ja, Sheen heeft het niet meer nodig inderdaad. Dan knallen ze er in de final episode een animatie in van 2 minuten, dan zak je als regisseur toch ook wel door de grond? :')

Lorre wilt zich als 'winner' uit de serie laten komen, maar dan had hij toch eerder wat andere keuzes moeten maken.
  zondag 22 februari 2015 @ 19:15:54 #187
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_149928398
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 19:08 schreef Blester het volgende:

[..]

Ja, Sheen heeft het niet meer nodig inderdaad. Dan knallen ze er in de final episode een animatie in van 2 minuten, dan zak je als regisseur toch ook wel door de grond? :')

Lorre wilt zich als 'winner' uit de serie laten komen, maar dan had hij toch eerder wat andere keuzes moeten maken.
Toch heb je zijn serie blijkbaar tot het einde bekeken. Dan doet ie toch wel iets goed ;) Overigens was die animatie sowieso het plan voor zover ik weet. Het idee wat uit een interview met Lorre naar voren kwam was dat Sheen een verrassingscameo zou doen aan het einde van de aflevering. Het moment voordat die piano naar beneden kwam zetten.
Het idee om je als kijker de hele aflevering af te laten vragen of Sheen nog voorbij zou komen zat altijd al in de planning.
Neil Degrasse Tyson
  zondag 22 februari 2015 @ 19:23:19 #188
340341 Blester
Membre très utile
pi_149928644
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 19:15 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Toch heb je zijn serie blijkbaar tot het einde bekeken. Dan doet ie toch wel iets goed ;) Overigens was die animatie sowieso het plan voor zover ik weet. Het idee wat uit een interview met Lorre naar voren kwam was dat Sheen een verrassingscameo zou doen aan het einde van de aflevering. Het moment voordat die piano naar beneden kwam zetten.
Het idee om je als kijker de hele aflevering af te laten vragen of Sheen nog voorbij zou komen zat altijd al in de planning.
Klopt, ik vond het nog steeds een vermakelijke serie. Heb ook niets te klagen over de seizoen na Charlie Sheen, maar de laatste aflevering was toch wel matig tot slecht.

In dit 'interview': http://www.mediaite.com/t(...)d-a-half-men-finale/ spreekt Sheen over een nieuwe serie 'The Harpers' met John Cryer, dat zal zeker een grapje zijn?
  zondag 22 februari 2015 @ 19:35:58 #189
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_149929018
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 19:23 schreef Blester het volgende:

[..]

Klopt, ik vond het nog steeds een vermakelijke serie. Heb ook niets te klagen over de seizoen na Charlie Sheen, maar de laatste aflevering was toch wel matig tot slecht.

In dit 'interview': http://www.mediaite.com/t(...)d-a-half-men-finale/ spreekt Sheen over een nieuwe serie 'The Harpers' met John Cryer, dat zal zeker een grapje zijn?
Het is niet Sheen die het daar over heeft maar Lorre die zegt dat Sheen dat als idee gebracht zou hebben. Het kan een grap zijn van Lorre. Als Sheen het echt gezegd heeft kan het een grap van Sheen geweest zijn.

Misschien was Sheen serieus in dat idee, dan nog is het de vraag of Jon daar aan mee zou willen werken en lijkt het me ook een heel gedoe qua rechten op de karakters om dat op te zetten zonder dat CBS ze tegen gaat werken.

Als ze dat allemaal al weet te lukken, welke zender zou er nu nog met Sheen samen willen werken. Anger Management was ook aan flop. Weer weglopende cast terwijl FX vast zat aan een 100 afleveringen contract met Sheen. Die afleveringen werden er in hoog tempo doorheen gejaagd om er maar vanaf te zijn.

Met andere woorden, ik zie die serie niet gebeuren.

[ Bericht 0% gewijzigd door BrainOverfloW op 22-02-2015 19:42:54 ]
Neil Degrasse Tyson
  maandag 9 maart 2015 @ 09:01:57 #190
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_150451092
Eerlijk gezegd vond ik de laatste aflevering wel grappig.
Geen hoogstaand acteerwerk enzo, maar het idee dat je de hele tijd zit te wachten of Sheen nog langs komt vond ik leuk. Zeker omdat ze hem wel betrekken bij de aflevering. Gezien de situatie in het verleden kunnen ze het ook niet doen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_153149026
Eindelijk het laatste seizoen af gekeken.
Wat was die laatste een slechte aflevering zeg. Totaal niet grappig en er gebeurde ook rare dingen... Waarom zou die piano ineens vallen? Waarom deden ze ineens alsof ze wisten dat ze in een show zaten?
En dat terwijl ik de afleveringen ervoor (van het laatste seizoen in ieder geval) best nog wel leuk vond. Tuurlijk het was niet zoals met charlie, maar ik heb toch best vaak moeten lachen. Ik ben al met al wel blij dat het nu klaar is, die 3 seizoenen hiervooor waren helemaal niet grappig en keek het laatste seizoen alleen maar om het af te kijken(net zoals himym)

Wat is dat toch met goede series die een ruk einde krijgen? Of zou het puur en alleen komen omdat ze te lang zijn door gegaan?
PSN: Metal_Akilla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')