Dat wel. Nog erger dan Chelsea.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:20 schreef Tegan het volgende:
Mwah, Rose is irritant.
In seizoen 5 speelde ze ook als naamloze mee in een episode.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:13 schreef Tegan het volgende:
De pilot is nu bezig op Veronica.
Wist wel dat Chelsea er al eerder een ander chickie in speelde, maar niet dat dat in de pilot was.
Nee.quote:
Zekersquote:
Mr Roundtreequote:Op maandag 20 september 2010 12:24 schreef Sequencial het volgende:
Afgelopen weekend een geweldige aflevering die ik nog niet had gezien waarin Charlie, Alan, Herb, de imposante buurman gespeeld door Michael Clarke Duncan en een pizzabezorger het hebben over single zijn, de eerste ervaringen, bijnamen voor hun geslacht etc, tijdens de aftiteling gevolgd door een acapella uitvoering van het Shaft-thema
Werd tijd ook, ik zag tot nu toe weinig verschil tussen die junk uit Ferris Bueller en sommige scenes van Charlie Harper.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:53 schreef Daanus het volgende:
Leuke opening, al zie je wel dat Charlie steeds ouder wordt :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Als schele militair.quote:Op woensdag 22 september 2010 00:53 schreef tjoptjop het volgende:
Grappig, ik zag van de week weer eens Hot Shots op tv en daar speelt Alan ook in mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een top seizoensopenerAjax, That '70s Show, Arsenal
'Herb' ook.quote:Op woensdag 22 september 2010 00:53 schreef tjoptjop het volgende:
Grappig, ik zag van de week weer eens Hot Shots op tv en daar speelt Alan ook in mee.
Ze ziet er nu zelfs beter uit dan vroeger in Melrose Place.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ze is echt nog lekker in dat korset voor haar leeftijd.
Dit is de reeks. Maar ieder topic heeft dezelfde naam zonder deel X erachterquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:12 schreef Daanus het volgende:
hoe komt het eigenlijk dat hier geen topic reeks over is? vrij bekende show en toch al een tijdje op de buis
Strakke truitjes, opgelostquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:11 schreef Kreator het volgende:
Ik haat dat niet-grappige mokkel. Die verpest According to Jim ook met haar antihumor en kutstem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |