Zonder Charlie stelt de serie vrij weinig hoorquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:27 schreef Tegan het volgende:
Charlie mocht blij zijn dat hij onderdeel was van de best lopende serie van het moment (qua kijkcijfers dan). Ik denk dat het geld inc. zijn 'problemen', dat hij het nu niet meer trekt. Maar dat staat nergens zo letterlijk in berichten, maar als ik alles bij elkaar optel kom ik hierop.
BRONquote:The hunt begins for a big enough Brinks truck.
“To put a fitting end on the two and one-half months of whirlwind speculation, I'm looking forward to returning to my CBS home on Monday nights,” said “Two and A Half Men” star Charlie Sheen. “I want to thank Les Moonves for his support.”
“Men” is still up there with “American Idol,” “Glee,” “Undercover Boss” and “Big Bang Theory” as one of TV’s most popular series.
CBS announces its fall slate Wednesday.
quote:On May 17, 2010 it has been reported that Charlie Sheen has agreed to a contract that is for two years and somewhere between $1-2 million per episode.
Terwijl acteurs in comedy-shows nu niet echt betere acteurs zijn dan acteurs in drama / actie series. Die acteurs verdienen juist om meer te verdienen qua geld......in comedy's hoef je alleen constant met een big smile op je gezicht rond te lopen en grappige opmerkingen ( die de schrijvers bedacht hebben ) eruit te flappen. Dat kan iedereen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:46 schreef ASSpirine het volgende:
Mjah, Friends, Frasier, Seinfeld en Everybody loves Raymond hadden op een gegeven moment ook zo'n bedragen hoor.
KIjk er niet echt van op
Dat is echt onzin hoor. In drama kan je veel beter je inleven in het verhaal dus ook veel beter verdrietig zijn als er iets verschrikkelijks gebeurd. Terwijl een comedy valt en staat met de juiste toon van iets brengen. Probeer jij maar eens Joey uit Friends na te doen. Wel zijn drama's veel beter qua verhaallijn, dus worden de acteurs meer gewaardeerd.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Terwijl acteurs in comedy-shows nu niet echt betere acteurs zijn dan acteurs in drama / actie series. Die acteurs verdienen juist om meer te verdienen qua geld......in comedy's hoef je alleen constant met een big smile op je gezicht rond te lopen en grappige opmerkingen ( die de schrijvers bedacht hebben ) eruit te flappen. Dat kan iedereen.
In drama / actie is er vaak wat meer emotie nodig ; en daar zitten dan ook vaak de beste acteurs.
Het enige wat ik Joey uit Friends zie doen is constant rondlopen met een lach op zijn gezicht, en gek doen. Sorry hoor ; maar dat kan iedereen. Iedereen op hun eigen manier natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is echt onzin hoor. In drama kan je veel beter je inleven in het verhaal dus ook veel beter verdrietig zijn als er iets verschrikkelijks gebeurd. Terwijl een comedy valt en staat met de juiste toon van iets brengen. Probeer jij maar eens Joey uit Friends na te doen. Wel zijn drama's veel beter qua verhaallijn, dus worden de acteurs meer gewaardeerd.
Ik wou echt dat hij heel bleefquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:50 schreef Asgard het volgende:
Was wel leuk, maar wel ERG voorspelbaar wat er met de klok van Alan zou gebeuren
Eens. Comedy lijkt makkelijk maar ik denk dat je echt een touch ervoor nodig hebt… De beste grappen kunnen door iemand slap verteld worden, de slechte grappen (of niet eens) kunnen toch heel leuk gebracht worden…quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is echt onzin hoor. In drama kan je veel beter je inleven in het verhaal dus ook veel beter verdrietig zijn als er iets verschrikkelijks gebeurd. Terwijl een comedy valt en staat met de juiste toon van iets brengen. Probeer jij maar eens Joey uit Friends na te doen. Wel zijn drama's veel beter qua verhaallijn, dus worden de acteurs meer gewaardeerd.
Wat een onzin. En trouwens als je even had gegoogled had je ook meteen kunnen zien dat bij de top10 best verdienend tv-sterren in USA ook drama/actie zit (24, Desperate Housewives en Sopranos). Maar we kunnen niet ontkennen dat Sheen het qua salaris goed voor elkaar heeftquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Terwijl acteurs in comedy-shows nu niet echt betere acteurs zijn dan acteurs in drama / actie series. Die acteurs verdienen juist om meer te verdienen qua geld......in comedy's hoef je alleen constant met een big smile op je gezicht rond te lopen en grappige opmerkingen ( die de schrijvers bedacht hebben ) eruit te flappen. Dat kan iedereen.
In drama / actie is er vaak wat meer emotie nodig ; en daar zitten dan ook vaak de beste acteurs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |