abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81453324
Charlie mocht blij zijn dat hij onderdeel was van de best lopende serie van het moment (qua kijkcijfers dan). Ik denk dat het geld inc. zijn 'problemen', dat hij het nu niet meer trekt. Maar dat staat nergens zo letterlijk in berichten, maar als ik alles bij elkaar optel kom ik hierop.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 13:20:33 #127
155571 samjustme
S hartje M
pi_81454787
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 12:27 schreef Tegan het volgende:
Charlie mocht blij zijn dat hij onderdeel was van de best lopende serie van het moment (qua kijkcijfers dan). Ik denk dat het geld inc. zijn 'problemen', dat hij het nu niet meer trekt. Maar dat staat nergens zo letterlijk in berichten, maar als ik alles bij elkaar optel kom ik hierop.
Zonder Charlie stelt de serie vrij weinig hoor
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
pi_81460774
Hij ziet er ook verschrikkelijk uit de laatste helft van dit seizoen.
pi_81460855
Zonder Sheen kan je beter de hele serie cancelen
  zondag 16 mei 2010 @ 19:07:03 #130
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_81499916
nu op veronica
  dinsdag 18 mei 2010 @ 10:23:08 #131
11449 Ash
It's a trick. Get an axe!
pi_81569631
Charlie Sheen Will Be Back
In His Giant CBS Sitcom!!

I am – Hercules!!
quote:
The hunt begins for a big enough Brinks truck.

“To put a fitting end on the two and one-half months of whirlwind speculation, I'm looking forward to returning to my CBS home on Monday nights,” said “Two and A Half Men” star Charlie Sheen. “I want to thank Les Moonves for his support.”

“Men” is still up there with “American Idol,” “Glee,” “Undercover Boss” and “Big Bang Theory” as one of TV’s most popular series.

CBS announces its fall slate Wednesday.
BRON
quote:
On May 17, 2010 it has been reported that Charlie Sheen has agreed to a contract that is for two years and somewhere between $1-2 million per episode.

Wel een geweldige serie! pas de eerste 6 seizoenen op DVD gekocht, blijft leuk om te kijken.
"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
pi_81577174
Mjah, Friends, Frasier, Seinfeld en Everybody loves Raymond hadden op een gegeven moment ook zo'n bedragen hoor.
KIjk er niet echt van op
pi_81577889
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:46 schreef ASSpirine het volgende:
Mjah, Friends, Frasier, Seinfeld en Everybody loves Raymond hadden op een gegeven moment ook zo'n bedragen hoor.
KIjk er niet echt van op
Terwijl acteurs in comedy-shows nu niet echt betere acteurs zijn dan acteurs in drama / actie series. Die acteurs verdienen juist om meer te verdienen qua geld......in comedy's hoef je alleen constant met een big smile op je gezicht rond te lopen en grappige opmerkingen ( die de schrijvers bedacht hebben ) eruit te flappen. Dat kan iedereen.

In drama / actie is er vaak wat meer emotie nodig ; en daar zitten dan ook vaak de beste acteurs.
pi_81578756
Charlie en Berta

- Wait, you can see her?
- Yeah, why ? Can't you ?
pi_81578778
Maar Rose is terug dus?
pi_81578824
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:07 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Terwijl acteurs in comedy-shows nu niet echt betere acteurs zijn dan acteurs in drama / actie series. Die acteurs verdienen juist om meer te verdienen qua geld......in comedy's hoef je alleen constant met een big smile op je gezicht rond te lopen en grappige opmerkingen ( die de schrijvers bedacht hebben ) eruit te flappen. Dat kan iedereen.

In drama / actie is er vaak wat meer emotie nodig ; en daar zitten dan ook vaak de beste acteurs.
Dat is echt onzin hoor. In drama kan je veel beter je inleven in het verhaal dus ook veel beter verdrietig zijn als er iets verschrikkelijks gebeurd. Terwijl een comedy valt en staat met de juiste toon van iets brengen. Probeer jij maar eens Joey uit Friends na te doen. Wel zijn drama's veel beter qua verhaallijn, dus worden de acteurs meer gewaardeerd.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 15:33:25 #137
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_81582559
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:31 schreef Tegan het volgende:

[..]

Dat is echt onzin hoor. In drama kan je veel beter je inleven in het verhaal dus ook veel beter verdrietig zijn als er iets verschrikkelijks gebeurd. Terwijl een comedy valt en staat met de juiste toon van iets brengen. Probeer jij maar eens Joey uit Friends na te doen. Wel zijn drama's veel beter qua verhaallijn, dus worden de acteurs meer gewaardeerd.
Het enige wat ik Joey uit Friends zie doen is constant rondlopen met een lach op zijn gezicht, en gek doen. Sorry hoor ; maar dat kan iedereen. Iedereen op hun eigen manier natuurlijk.

Kijk maar naar Jennifer Anniston. Goede actrice, maar door haar rol in Friends word ze alleen nog maar geacepteerd ( 98 % van de gevallen ) als comedy actrice. Daar is niks mis mee ; maar vind het dan niet kunnen dat hun meer krijgen dan actie-acteurs of drama - acteurs wie veel meer emotie moeten tonen dan een glimlach of een extreem geacteerde boe-hoe gezicht.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 23:31:09 #139
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_81604509
Whehe dit vond ik toch wel een erg leuke ep .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  FOK!fotograaf dinsdag 18 mei 2010 @ 23:40:48 #140
151126 angel008
pi_81604978
rose !!!!

(stiekem hoop ik dat charlie en rose samen komen)
pi_81605379
Was wel leuk, maar wel ERG voorspelbaar wat er met de klok van Alan zou gebeuren
pi_81606631
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 23:50 schreef Asgard het volgende:
Was wel leuk, maar wel ERG voorspelbaar wat er met de klok van Alan zou gebeuren
Ik wou echt dat hij heel bleef , maar idd .
pi_81606651
Wel leuk dat al die vrouwen terugkwamen .
pi_81606807
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:31 schreef Tegan het volgende:

[..]

Eens. Comedy lijkt makkelijk maar ik denk dat je echt een touch ervoor nodig hebt… De beste grappen kunnen door iemand slap verteld worden, de slechte grappen (of niet eens) kunnen toch heel leuk gebracht worden…
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
  woensdag 19 mei 2010 @ 13:53:47 #145
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_81623196
Toch mooi dat Sheen verlengd heeft.
Een van mijn favoriete sitcoms op dit moment (samen met Big Bang Theory). Zo lekker fout dat het leuk is.
pi_81625699
Lydia
pi_81637573
vond m toch redelijk tegen vallen eigenlijk. Stukje dat ze stoned waren was dan wel weer leuk
  woensdag 19 mei 2010 @ 19:28:02 #148
288743 fredjanssen
Godmiljaar!!
pi_81639364
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:07 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Wat een onzin. En trouwens als je even had gegoogled had je ook meteen kunnen zien dat bij de top10 best verdienend tv-sterren in USA ook drama/actie zit (24, Desperate Housewives en Sopranos). Maar we kunnen niet ontkennen dat Sheen het qua salaris goed voor elkaar heeft

http://television.aol.com/photos/tv-star-salaries
  dinsdag 25 mei 2010 @ 09:41:15 #149
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_81859960
Hehe ik vond dit wel weer een leuke ep .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_81984578
De pilot is nu bezig op Veronica.

Wist wel dat Chelsea er al eerder een ander chickie in speelde, maar niet dat dat in de pilot was .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')