quote:Two and a Half Men is an American television comedy series which premiered on CBS on September 22, 2003. The sitcom stars Charlie Sheen, Jon Cryer and Angus T. Jones. The show is about a hedonistic jingle writer, Charlie; his uptight brother, Alan; and Alan's young son, Jake. Charlie's free-wheeling life is complicated and altered when his brother gets divorced and moves-in, along with his son, into Charlie's beach-front house. There have been six seasons of Two and a Half Men; the seventh season is currently showing. CBS renewed the show for an additional three seasons.[1] The show is consistently ranked one of the most watched comedies every season in the United States.
Ach, beetje sentimenteel drama, werkte bij Friends ook altijd heel goed.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Meest recente aflevering vond ik trouwens maar stom
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:30 schreef Tegan het volgende:
Ik ga zo kijken.
Nog steeds aan het wachten totdat Chelsea weg gaat ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is dan ook geen serie waarbij er veel over valt te discuseren.quote:
Genoeg herkenningspunten in ieder geval.quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:28 schreef Babbelvis het volgende:
[..]
Het gaat over zuipen, neuken en een loser broertje. dus ja... hoe wil jij daar #100 mee bereiken
Vooral dat zuipen en neuken is herkenbaarquote:Op woensdag 10 februari 2010 17:28 schreef Babbelvis het volgende:
[..]
Het is dan ook geen serie waarbij er veel over valt te discuseren.
Het gaat over zuipen, neuken en een loser broertje. dus ja... hoe wil jij daar #100 mee bereiken
onzinquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:36 schreef TheZapster het volgende:
Wat een aflevering![]()
Laatste van dit seizoen dus![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:12 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
onzin
Next Episode Mar/08/2010 07x17 I Found Your Moustache Airing in: 6 days 10 hours 47 minutes 52 seconds
quote:
Ik geloof het pas als ze 5 afleveringen op rij niet in de serie komtquote:Op woensdag 3 maart 2010 02:58 schreef scanman1 het volgende:
Charlie hoort ook geen vrouw te hebben, dus dit lijkt me beter zo.
Nee Gij trekt volle zalenquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:22 schreef Chen het volgende:
Wat is die jongen toch ongelooflijk lelijk geworden zeg....
quote:
aan je ava te zien, is die gewoon te oud gewordenquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:35 schreef Chen het volgende:
[..]
, maar dat doet ook verder niks af van het feit dat dat joch gewoon vervelend is geworden om naar te kijken.
Maar hij blijft geweldig.quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:22 schreef Chen het volgende:
Wat is die jongen toch ongelooflijk lelijk geworden zeg....
Nee.quote:
Was weer een erg goede ep iddquote:
wat een verschil inderdaad, gelijk een stuk meer "volwassen".quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:11 schreef Tegan het volgende:
Jake's nieuwe haar. Nu ziet hij er tenminste redelijk normaal uit
.
En hij lijkt ook niet meer zo.. hij is wat slanker gewordenquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:50 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
wat een verschil inderdaad, gelijk een stuk meer "volwassen".
Ik dacht dat het kapsel een grap was, zo belachelijk vind ik het er uit zien.quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:50 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
wat een verschil inderdaad, gelijk een stuk meer "volwassen".
Precies, die hele Chelsea kan me geen fuck interesseren. Snel weer terug naar het daten en zuipen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:24 schreef Rainesz het volgende:
Erg leuke aflevering!
De nieuwe receptioniste van Alan was meesterlijk.
Charlie moet gewoon weer gaan rondhangen in bars en veel meiden mee naar huis nemen.
"Two man"quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:52 schreef Koningin het volgende:
Jake vind ik echt super gewoon![]()
Zonder hem was de serie maar half zo leuk.
Er is (eer)gister een nieuwe aflevering in Amerika uitgezonden, daar had ik het over. Jij kijkt waarschijnlijk in Nederland gewoon?quote:
Toch vind ik hem toen die kleiner was een stuk grappiger. Blijft een toffe seriequote:Op woensdag 24 maart 2010 11:52 schreef Koningin het volgende:
Jake vind ik echt super gewoon![]()
Zonder hem was de serie maar half zo leuk.
Bronquote:Producers of Charlie Sheen's Two and a Half Men have reportedly axed two of the upcoming season's final four episodes to accommodate the actor's recent visit to rehab.
Shooting on the CBS comedy was halted last month after Sheen, who has a history of substance problems, was admitted into a recovery facility as a "preventative measure".
However, the delay has now led to CBS having to cut the planned total of 24 episodes for the seventh season down to 22 shows, according to TMZ.
Sheen's admission into a treatment clinic came in the wake of his Christmas Day arrest in Aspen, CO following a violent altercation with wife Brooke Mueller.
http://www.zap2it.com/tv/(...)fmen,0,5028144.storyquote:Take, for example, his wardrobe for "Two and a Half Men." As Charlie Harper, jingle writer and ladies man, he is a virtual catalog for the Hollywood trend of retro fashion. Duotoned, short-sleeved bowling shirts and cabana wear over khaki shorts say all sorts of things about the wearer.
Misschien juist omdat het zo lekker simpel gehouden is.quote:Op donderdag 25 maart 2010 07:58 schreef Komakie het volgende:
Waarom loopt Charlie altijd in zijn korte broek
Als vrouwen versierder vind ik hem een beetje vaag.
Ook al vind ik het best een grappige serie snap ik niet dat hij zo goed bekeken wordt in Amerika. ik bedoel, leuke serie, maar de best bekeken serie? Dat had ik niet verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |