Was weer een erg goede ep iddquote:
wat een verschil inderdaad, gelijk een stuk meer "volwassen".quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:11 schreef Tegan het volgende:
Jake's nieuwe haar. Nu ziet hij er tenminste redelijk normaal uit
.
En hij lijkt ook niet meer zo.. hij is wat slanker gewordenquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:50 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
wat een verschil inderdaad, gelijk een stuk meer "volwassen".
Ik dacht dat het kapsel een grap was, zo belachelijk vind ik het er uit zien.quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:50 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
wat een verschil inderdaad, gelijk een stuk meer "volwassen".
Precies, die hele Chelsea kan me geen fuck interesseren. Snel weer terug naar het daten en zuipen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:24 schreef Rainesz het volgende:
Erg leuke aflevering!
De nieuwe receptioniste van Alan was meesterlijk.
Charlie moet gewoon weer gaan rondhangen in bars en veel meiden mee naar huis nemen.
"Two man"quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:52 schreef Koningin het volgende:
Jake vind ik echt super gewoon![]()
Zonder hem was de serie maar half zo leuk.
Er is (eer)gister een nieuwe aflevering in Amerika uitgezonden, daar had ik het over. Jij kijkt waarschijnlijk in Nederland gewoon?quote:
Toch vind ik hem toen die kleiner was een stuk grappiger. Blijft een toffe seriequote:Op woensdag 24 maart 2010 11:52 schreef Koningin het volgende:
Jake vind ik echt super gewoon![]()
Zonder hem was de serie maar half zo leuk.
Bronquote:Producers of Charlie Sheen's Two and a Half Men have reportedly axed two of the upcoming season's final four episodes to accommodate the actor's recent visit to rehab.
Shooting on the CBS comedy was halted last month after Sheen, who has a history of substance problems, was admitted into a recovery facility as a "preventative measure".
However, the delay has now led to CBS having to cut the planned total of 24 episodes for the seventh season down to 22 shows, according to TMZ.
Sheen's admission into a treatment clinic came in the wake of his Christmas Day arrest in Aspen, CO following a violent altercation with wife Brooke Mueller.
http://www.zap2it.com/tv/(...)fmen,0,5028144.storyquote:Take, for example, his wardrobe for "Two and a Half Men." As Charlie Harper, jingle writer and ladies man, he is a virtual catalog for the Hollywood trend of retro fashion. Duotoned, short-sleeved bowling shirts and cabana wear over khaki shorts say all sorts of things about the wearer.
Misschien juist omdat het zo lekker simpel gehouden is.quote:Op donderdag 25 maart 2010 07:58 schreef Komakie het volgende:
Waarom loopt Charlie altijd in zijn korte broek
Als vrouwen versierder vind ik hem een beetje vaag.
Ook al vind ik het best een grappige serie snap ik niet dat hij zo goed bekeken wordt in Amerika. ik bedoel, leuke serie, maar de best bekeken serie? Dat had ik niet verwacht.
Wat ben jij een heldquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:05 schreef Charlie_Waffles het volgende:
Is er nu alweer een break?
En Chelsea moet blijven trouwens, ik vind haar wel oke
Chelsea moet om slechts 2 redenen in de serie blijven. Wel 2 hele goede redenen overigensquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:05 schreef Charlie_Waffles het volgende:
Is er nu alweer een break?
En Chelsea moet blijven trouwens, ik vind haar wel oke
quote:Verder dienen de topics te gaan over het onderwerp uit de titel en niet over downloaden; posts die ingaan op downloaden worden verwijderd.
Dat kleine vrouwtje bedoel je? Ja die was wel cutequote:Op woensdag 31 maart 2010 16:04 schreef ASSpirine het volgende:
De vroegere assistent van Alan waarmee hij een tijdje samen was, die mag van mij terugkomen
Melissa dacht ik, jummy. De laatste aflevering dat ze meespeelde liep ze toch in haar ondergoed weg
Hoop het niet zonder Charlie kan het niet verder!quote:Op vrijdag 2 april 2010 03:09 schreef neggix het volgende:
Slecht nieuws misschien
charlie sheen wants out of two and a half men
http://hollywoodinsider.e(...)d-a-half-men-report/
quote:Not an April Fools prank, but indeed, multiple sources report it’s just Sheen negotiating. TMZ says Sheen is looking for a healthy bump from the current $825,000 per episode he is pulling down, and is asking for $1.5 million per episode. According to TMZ Warner Bros. has already offered Sheen somewhere around $1 million per episode.
CBS had vorig jaar (voor dit seizoen) al 3 seizoenen besteld, en daarnaast zijn de kijkcijfers nog uitmuntend.quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ze mogen ook best een einde brijen aan de serie. Hij had gewoon moeten trouwen en klaar. Dat was een prima einde geweest.
Haha. Ja Bertha is geweldigquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:49 schreef YoshiBignose het volgende:
Kheb alle seizoenen nu gezien, wat een geniale serie. Vooral Berta is altijd grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |