quote:Op 2 verschillende sites genoemd in de aflevering inderdaadOp dinsdag 26 oktober 2010 17:18 schreef luckass het volgende:
The writers of 'Two and a Half Men' think you are one sick puppy.
quote:Haha inderdaad ja, leuk gedaan van ze.Op woensdag 27 oktober 2010 02:31 schreef Zehra het volgende:
[..]
Op 2 verschillende sites genoemd in de aflevering inderdaad
quote:Was zij niet al eens eerder in een aflevering geweest?Op dinsdag 26 oktober 2010 18:56 schreef Daanus het volgende:
leuke aflevering, wel een milf die nieuwe vriendin van charlie :p
quote:Goed geheugenOp woensdag 27 oktober 2010 10:00 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Was zij niet al eens eerder in een aflevering geweest?
quote:Komt 't wel eens voor dat je niet moet lachen om een aflevering dan?Op woensdag 27 oktober 2010 10:04 schreef Kreator het volgende:
Topaflevering idd. Hardop om gelachen...
quote:In ieder geval neit links van zijn hand...Op donderdag 28 oktober 2010 18:53 schreef bietelboer het volgende:
Waar zie jij goed Nederlands bier dan?
quote:Komt steeds vaker voor Bavaria daar in Amerika. Laatst ook in een aflevering van TBBT =)Op donderdag 28 oktober 2010 18:48 schreef Chronos219 het volgende:
Fijn om te zien dat ze ook goed nederlands bier hebben![]()
[ afbeelding ]
quote:Viel mij de eerste keer ook al op jaOp donderdag 28 oktober 2010 18:48 schreef Chronos219 het volgende:
Fijn om te zien dat ze ook goed nederlands bier hebben![]()
[ afbeelding ]
quote:Die actrice die later Chelsea speelt schijnt in het eerste seizoen ook al te hebben meegedaan, maar dan dus een andere rol.Op woensdag 27 oktober 2010 10:00 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
quote:Dat weet ik ook wel, die is zelfs 2x langs geweest (volgens mij ook in de allereerste aflevering), maar inderdaad niet als Chelsea. Toen ging ze mee naar zijn huis en kwam Charlie weer met een verhaaltje over dat hij niet meteen in bed wilde duiken met haar.Op vrijdag 29 oktober 2010 02:07 schreef Zehra het volgende:
[..]
Die actrice die later Chelsea speelt schijnt in het eerste seizoen ook al te hebben meegedaan, maar dan dus een andere rol.
quote:Ze zat zelfs in de pilot en nog 2 andere eps voor ze als Chelsea in de serie kwamOp woensdag 27 oktober 2010 10:00 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
quote:Heb je niet het idee dat je naar iets nieuws zit te kijken? Ik wel namelijk. Erg seksueel getinte grappen non stop. Iets wat ik nog niet in een andere serie heb kunnen ontdekken. En het Charlie personage is natuurlijk een doorn in het oog van heel erg veel gelovige amerikanen. Geweldig dus!Op donderdag 25 maart 2010 07:58 schreef Komakie het volgende:
Waarom loopt Charlie altijd in zijn korte broek
Als vrouwen versierder vind ik hem een beetje vaag.
Ook al vind ik het best een grappige serie snap ik niet dat hij zo goed bekeken wordt in Amerika. ik bedoel, leuke serie, maar de best bekeken serie? Dat had ik niet verwacht.
quote:Je quote nu wel een heel fout bericht. Die ging namelijk absoluut niet over de actrice die later Chelsea speelde.Op zaterdag 30 oktober 2010 02:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ze zat zelfs in de pilot en nog 2 andere eps voor ze als Chelsea in de serie kwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |