quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:52 schreef Loveless85 het volgende:
En ik geloof best dat als je zoveel Nederlandse artiesten en BN'ers op een kluitje zet die allemaal wel direct of zijdelings met elkaar te maken hebben er wat handjeklap gedaan is in met name de jury.
Vraag me overigens af hoe zo'n omroep dit bemachtigd? Is het ESF een stichting die een NSF gewoon aan de hoogste bieder gunt (net als voetbal dus)? Of mag een land gewoon één artiest/band sturen en kunnen ze die dmv zo'n show kiezen of er gewoon totaal niks aan doen en een random iemand sturen?
Het word denk ik het ene uiterste of het andere. Of wel het slaat enorm aan en iedereen staat versteld, of we zijn echt de kneusjes van Europa hiermee
Oh en draaiorgelsquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar serieus, was daar nog een reden voor of had de stagaire bij de TROS 3 uur gereserveerd bij de netmanager en bleken ze maar voor 2,5u materiaal te hebben ofzo
quote:
Fluffers kunnen we niet genoeg hebben!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik fluf de boel een beetje op![ afbeelding ]
Zou toch een mooie stunt zijn!quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:32 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Ik denk het ook! [ afbeelding ]
Volgens mij is het naar de TROS gegaan omdat de TROS bereid was om er wat geld tegenaan te smijten.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
M'n laatste vraagjes uit de vorige SC
quote:
Mijn godquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:03 schreef JJH het volgende:
Hadden we dit al gezien? 'Tatjana is een overjarige pinupgirl zonder verstand'
Ik wil dan wel donders graag weten wie die ene man is, zodat we hem publiekelijk aan de schandpaal kunnen nagelen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:16 schreef TheVulture het volgende:
Het lijkt wel of het allemaal door één man is bekokstoofd![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:37 schreef verleiding het volgende:
Dat lied blijft maar in mijn hoofd zitten, nu heb ik zelfs vannacht gedroomd dat ik naar het Songfestival ging in plaats van Sieneke.
Trek een legging aan en leer ritme-loos met je vingers knippen en gaan met die banaan!quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:37 schreef verleiding het volgende:
Dat lied blijft maar in mijn hoofd zitten, nu heb ik zelfs vannacht gedroomd dat ik naar het Songfestival ging in plaats van Sieneke.
Nee ik laat ze liever zelf op het idee komenquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:04 schreef Greys het volgende:
Ik dacht dat jij dat al láng gedaan zou hebben, nog voordat je je topic opende!
Oh, de europeanen praten echt wel over Shalalie hoor!quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:21 schreef creno het volgende:
die aandacht is goed, als de buitenlandse pers het ook oppikt.
Oekraine was ook een veelbesproken act een paar jaar geleden, en werd toen 2e geloof ik, en vorig jaar was het ook een spraakmakende act, die redelijk scoorde (te laag naar mijn zin)
Het is jammer dat dat ding van google van vorige jaar nog niet werkt, dan had ze daar denk ik al best hoog gestaanquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:08 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh, de europeanen praten echt wel over Shalalie hoor!
Je bedoelt wie het vaakst gegoogled wordt? Dat wint ze vast inderdaad...quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:11 schreef creno het volgende:
[..]
Het is jammer dat dat ding van google van vorige jaar nog niet werkt, dan had ze daar denk ik al best hoog gestaan
ja dat ja, ik bracht het een beetje krom. songfestival.google.com ofziets was datquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:13 schreef Tezz het volgende:
[..]
Je bedoelt wie het vaakst gegoogled wordt? Dat wint ze vast inderdaad...
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:16 schreef Ang3l het volgende:
en zeer zeker Hoeba hoeba hoeba hop hop hop
Ik heb ja gestemdquote:Poll: Sieneke
Maakt Sieneke kans om met Shalali de finale van het Eurovisie Songfestival te halen?
Totaal: 1556 stemmen
Ja 16%
Nee 84%
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:46 schreef Tha_Erik het volgende:
De poll op gay.nl:
[..]
Ik heb ja gestemd.
Ik wist niet dat ze van Victor en Rolf waren, nou dan is Sieneke alsnog hipperdehiphipquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:20 schreef creno het volgende:
die smiley met dat orgel ! Geweldig.
Heeft iemand de tros al gemaild dat ze "victor en rolf klomphakken" moeten geven aan sieneke ?
Sieneke =/= hipquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze van Victor en Rolf waren, nou dan is Sieneke alsnog hipperdehiphip![]()
[ afbeelding ]
quote:
Het zou een stunt zijn, maar zoveel vertrouwen heb ik nietquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waarom zo negatief
We gaan gewoon winnen horen, top 3 minimaal [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het zou een stunt zijn, maar zoveel vertrouwen heb ik niet
[ afbeelding ]
in welke act heb je de laatste jaren wel vertrouwen gehad ?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het zou een stunt zijn, maar zoveel vertrouwen heb ik niet
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:05 schreef creno het volgende:
[..]
in welke act heb je de laatste jaren wel vertrouwen gehad ?
Ok.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan verlaat je dit topic maar [ afbeelding ]
dus het is pierre en sieneke dus gelukt om ongeintereseerden voor het songfestival te interesseren. Das al een top3 plaats waardquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geen enkele want ik volg het eigenlijk normaal nooit
Jaquote:Op zondag 14 februari 2010 02:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Anders kijk je met Greys gewoon even een heel veel recaps van alle nummers uit verschillende jaren en ga je commentaar geven! Dat was tof.
Haha, je zegt precies wat ik dacht gisteren...........quote:Op zondag 14 februari 2010 10:23 schreef Greys het volgende:
Erik, zeg eens eerlijk... krijg jij ook een warm gevoel van het berichtje van Tezz?
Serieus, ik zit dan echt te smilen![]()
Ik las het en dacht 'dat moest De Vader eens weten, zou hij vast leuk vinden'quote:Op zondag 14 februari 2010 10:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
Haha, je zegt precies wat ik dacht gisteren...........
Jaquote:Op zondag 14 februari 2010 10:23 schreef Greys het volgende:
Erik, zeg eens eerlijk... krijg jij ook een warm gevoel van het berichtje van Tezz?
Serieus, ik zit dan echt te smilen![]()
Ja woehaha, misschien heeft ie vanaf zijn onderduikadres wel webcam's hangen overal en zit ie stiekem heel hard te lachen...quote:Op zondag 14 februari 2010 10:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik las het en dacht 'dat moest De Vader eens weten, zou hij vast leuk vinden'![]()
Maar ja, dat heel Nederland het meezingt wil nog niet zeggen dat het internationaal leuk bevonden wordt he. Ik bedoel, heel Nederland gaat ook plat voor de toppers en ohohoh wat waren we weg van Glennis.....quote:Op zondag 14 februari 2010 10:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. Ik ben al weer helemaal op het punt beland da ik er van overtuigd ben dat we een goede kans maken
.
I know, maar dat is de illusie die ik elk jaar hebquote:Op zondag 14 februari 2010 10:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
Maar ja, dat heel Nederland het meezingt wil nog niet zeggen dat het internationaal leuk bevonden wordt he. Ik bedoel, heel Nederland gaat ook plat voor de toppers en ohohoh wat waren we weg van Glennis.....
Och ja, de illusie is en blijft leuk! Het er naar toe leven en de spanning........ Ik denk trouwens ik dit jaar ook de halve finales met mijn songfestival vriendje ga kijken (normaal alleen de finale). Shalalie we hebben er zin in!quote:Op zondag 14 februari 2010 10:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
I know, maar dat is de illusie die ik elk jaar heb. Vroeg of laat moet het toch lukken.
En wat is er veel gebeurd in een week tijd! De die-hard songfestivalfans zijn al bijna allemaal om.....quote:Op zondag 14 februari 2010 10:59 schreef Pisces29 het volgende:
*alweer een week geleden*
Wat was het leuk hè vorige week Zondag
Niet alleen de die hard songfestivalfansquote:Op zondag 14 februari 2010 11:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
En wat is er veel gebeurd in een week tijd! De die-hard songfestivalfans zijn al bijna allemaal om.....
quote:
Nee nee nee dat jok je!quote:Op zondag 14 februari 2010 11:18 schreef verleiding het volgende:
Hier is het carnaval. Op een gegeven moment begonnen ze Sieneke te draaien! Bijna niemand kende het, of ze vonden het afschuwelijk
. Ik was een van de weinigen die luidkeels mee zongen
.
Daar bij jou zongen ze in hun hoofd wel mee, maar ze durven nog niet hardop.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:18 schreef verleiding het volgende:
Hier is het carnaval. Op een gegeven moment begonnen ze Sieneke te draaien! Bijna niemand kende het, of ze vonden het afschuwelijk
. Ik was een van de weinigen die luidkeels mee zongen
.
Dat het niet vaker op de radio is?quote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 18:21 schreef Greys het volgende:
En de roze draaiorgel smiley is al gesignaleerd over de grens!
[..]
Ja, dank voor je PM, had het bijna gemist!quote:Op zondag 14 februari 2010 19:17 schreef Pisces29 het volgende:
Aarde aan Greys, bij Carlo en Irene gaan we zo Shalalalalieeëeën
Dat draaiorgel moet heel de week vooraf door heel Oslo al dat deuntje tetteren.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het gezien. Ik vind het toch stiekem leuk. Hopelijk doet die graftak van een Marianne Weber verstandig en zorgt ze dat er in ieder geval één draaiorgel op dat podium komt
.
(Ik zag je nog niet in ESF, dus werd wat nerveusquote:Op zondag 14 februari 2010 19:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dank voor je PM, had het bijna gemist!
Ik vond dat ze er al een flink stuk leuker uit zag!
Tell her Greys, tell her!quote:Op zondag 14 februari 2010 19:32 schreef Greys het volgende:
Ik hoop dat ze dat ook snapt, ons Marianneke.
quote:
Ik ben nog niet zo bevooroordeeldquote:Op zondag 14 februari 2010 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Het is maar goed dat Greys je zo lief heeft, anders had je een ESF-ban
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo bevooroordeeld.
Liefhebben?quote:Op zondag 14 februari 2010 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Het is maar goed dat Greys je zo lief heeft, anders had je een ESF-ban
quote:
quote:
quote:
Jij wil dat ik er aan trekquote:Op zondag 14 februari 2010 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je accepteert m'n draaiorgel niet
quote:
quote:
*geeft handje en een doosje rozijntjes en zeult Ll snel weer meequote:Op zondag 14 februari 2010 20:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neem me mee terug naar de goeie, asjeblieft![]()
Ze zijn hier ook heul niet lief
*aai*quote:Op zondag 14 februari 2010 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof jij er serieus ouder dan 29/30 uitzietNah-uh
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
*geeft handje en een doosje rozijntjes en zeult Ll snel weer mee
Laat je je nou lijmen met een doosje rozijntjes?quote:
Een andere doos is teveel gevraagd zekerquote:Op zondag 14 februari 2010 20:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Laat je je nou lijmen met een doosje rozijntjes?
Wat moet ik er tegenover stellen om je weer terug te sleuren?
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een andere doos is teveel gevraagd zeker
Leg es uit dan, Sherlockquote:Op zondag 14 februari 2010 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het valt ineens allemaal op z'n plek
quote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat weet je zelf al heul goed
Ik vind het wel mooi dat je steeds terugkomt bij de draaiorgels en de shalalie-aanhang![]()
Mooi he?quote:Op zondag 14 februari 2010 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Stiekem huist er in iedereen een ESF'er, dat blijkt wel weer.
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
HEt is ook eenzaam in de kast. Zet die deuren open!
Zet die deuren open en haal Pierre naar binnen!quote:Op zondag 14 februari 2010 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
HEt is ook eenzaam in de kast. Zet die deuren open!
Nee.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:48 schreef Loveless85 het volgende:
Kunnen we niet zoiets naar het Songfestival sturen volgend jaar?
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:48 schreef Loveless85 het volgende:
Kunnen we niet zoiets naar het Songfestival sturen volgend jaar?
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:58 schreef Greys het volgende:
Die recaps die we gisteravond hebben zitten kijken, die heten toch recap?
Ik kan er nu niet eentje meer vinden![]()
Ja recapquote:Op zondag 14 februari 2010 20:58 schreef Greys het volgende:
Die recaps die we gisteravond hebben zitten kijken, die heten toch recap?
Ik kan er nu niet eentje meer vinden![]()
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, dan moet het meer richting Iron Maiden (wat Finland deed 2 jaar terug) gaan wil het scoren.
Nee, geen caps van het NSF, dat bedoelde ik nietquote:Op zondag 14 februari 2010 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus geen Greys met wapperend vlaggetje?
Zou wel cool zijn. Alhoewel het probleem al bij m'n vorige 2 suggesties is dat het geen Nederlanders zijn, das zeker wel essentieelquote:Op zondag 14 februari 2010 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, dan moet het meer richting Iron Maiden gaan (wat Finland deed 2 jaar terug) wil het scoren.
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zou wel cool zijn. Alhoewel het probleem al bij m'n vorige 2 suggesties is dat het geen Nederlanders zijn, das zeker wel essentieel
Das nou ook niet heel alternatief meer. Alhoewel het voor ESF begrippen vast juist weer héél goth en alternatief is. Maar dat soort artiesten zouden denk ik voor geen goud hun naam te grabbel gooien door het risico te lopen volkomen af te gaan op het songfestivalquote:Op zondag 14 februari 2010 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of iets anders alternatiefs; Within temptation, denk dat ze heel hartelijk bedanken
Weet je wat je moet doen? Recaps kijkenquote:Op zondag 14 februari 2010 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een oudje van het ESF.
Zweden (of Denemarken), vrolijk uptempo nummer met een kwartet (2 vrouwen, 2 heren).
Ergens tussen 1990 en 1993 (even heel snel een gokje).
Iemand enig idee?
Ik kan het ook nog half "zingen", maar op tekst kan ik er niks van maken![]()
Is er nog een makkelijk archief waar ik kan zoeken, of moet ik maar gaan joetjoepen?
dat is denk ik voornamelijk het probleem, heel veel artiesten willen nog niet dood gevonden worden in de buurt van het esfquote:Op zondag 14 februari 2010 21:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das nou ook niet heel alternatief meer. Alhoewel het voor ESF begrippen vast juist weer héél goth en alternatief is. Maar dat soort artiesten zouden denk ik voor geen goud hun naam te grabbel gooien door het risico te lopen volkomen af te gaan op het songfestival
En dit soort nummers/componisten/artiesten helpen niet echt imho. De écht grote artiesten (op een paar na) willen iig toch het risico niet nemenquote:Op zondag 14 februari 2010 21:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat is denk ik voornamelijk het probleem, heel veel artiesten willen nog niet dood gevonden worden in de buurt van het esf
en within temptation is inderdaad al jaren niet meer "alternatief" te noemen
Er is zo'n hele coole live versie van Through the Fire and Flames van Graspop 2006 ofzo, maar die is niet meer op joetoep te vindenquote:Op zondag 14 februari 2010 21:38 schreef DeZwabber het volgende:
overigens verprutst Dragonforce hun live optredens erg vaak omdat ze en dronken zijn, en in het echt niet zo snel kunnen spelen als op de cd
stuur dan John Petrucci![]()
maar als we een nederlander moeten sturen, Ad Sluijter heeft niks meer te doen de laatste tijd dacht ik zo...
Bucketheadquote:Op zondag 14 februari 2010 21:39 schreef DeZwabber het volgende:
ook al is dat niet echt een shredder
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Gewoon als ie hier nog niet tussenstaat in youtube zoeken naar "recap esc [jaartal]" en dan krijg je van die overzichtjes. Haske tof!
Gohquote:Op zondag 14 februari 2010 21:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das nou ook niet heel alternatief meer. Alhoewel het voor ESF begrippen vast juist weer héél goth en alternatief is.
Ja maar de recaps is sneller als je niet meer weet welk land je zoekt en niet precies in welk jaar en de tekst of namen ook niet meer weetquote:Op zondag 14 februari 2010 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, ik zie al weer veel leuke andere nummers weer, zoveel herinneringen
Zal even zo zoeken, kon ook op land zoeken
Ik weet dat het Zweden of Denemarken (of Noorwegenquote:Op zondag 14 februari 2010 21:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja maar de recaps is sneller als je niet meer weet welk land je zoekt en niet precies in welk jaar en de tekst of namen ook niet meer weet.
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Weet je wat je moet doen? Recaps kijken.
Ja he, is een prima manier om nog een paar hele leuke liedjes terug te vinden die je je eigenlijk niet eens meer kan herinnerenquote:Op zondag 14 februari 2010 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit is trouwens wel een hele leuke manier om de boel meer terug te kijken, goeie tipGa ik deze week eens doen.
Het is alleen wel een tikkie verslavendquote:Op zondag 14 februari 2010 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja he, is een prima manier om nog een paar hele leuke liedjes terug te vinden die je je eigenlijk niet eens meer kan herinneren. Verborgen parels.
quote:Op zondag 14 februari 2010 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach we zaten maar tot bijna 2 uur de recappen vannacht.
Ik wilde het ook in de drukke zaal filmen, maar dat was nog donkerder, dus dat lukte niet. Maar het nummer slaat erg aan !quote:
quote:
Laat Duitsland vooral niets zeggenquote:Op maandag 15 februari 2010 12:23 schreef Ole het volgende:
Ik heb onze inzending hier aan mijn duitse vrienden laten zien. Die lagen in een deuk! Nu is Duitlsland de laatste jaren ook zo erg, maar hier moeten ze nog kiezen.
Leukkkk!quote:Op maandag 15 februari 2010 14:02 schreef DeZwabber het volgende:
tussen de sites waar vandaan nu naar mijn draaiorgel wordt gelinkt, zit nu ook een fins esc forum
quote:Op maandag 15 februari 2010 14:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik krijg er heel erg het gevoel bij dat we actief bijdragen aan de promotie van onze Sien.
OMGquote:Op maandag 15 februari 2010 14:09 schreef DeZwabber het volgende:
oh en de teller bij de vlaggenwapperaar staat op 7702
Albert Verlinde moet maar overal gewoon mee stoppen als het aan mij ligt, wat heb ik een hekel aan dat gluiperige mannetje zonder standaarden en waardigheidquote:Op maandag 15 februari 2010 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Albert Verlinde moet stoppen met z'n column in de Tros-kompas, als het aan de TROS ligt
quote:Op maandag 15 februari 2010 19:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Albert Verlinde moet maar overal gewoon mee stoppen als het aan mij ligt, wat heb ik een hekel aan dat gluiperige mannetje zonder standaarden en waardigheid
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:35 schreef DeZwabber het volgende:
helaas, voorlopig blijft het bij het internationale esc forum, en het finse
inmiddels is hij wel al 2595x bekeken
en je wappersmiley inmiddels al 8844x
Volgens mij heeft ie gewoon carnaval gevierd, zonder baardquote:
Ik vond hem er zonder die bolhoed al heel anders uit zienquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:28 schreef creno het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie gewoon carnaval gevierd, zonder baard
precies, dus zonder baard herken je hem al helemaal niet...quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond hem er zonder die bolhoed al heel anders uit zien
Haast (haast hoor, niet helemaal) onherkenbaar in die studio met het NSF!
klik op pre-chart '10. Dat staat bovenaan.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:38 schreef Greys het volgende:
Creno, ik snap geen kont van die site die je net in dat andere topic gaf.
Waar moet ik nou stemmen?
Ah oke! Ik zal even stemmenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:41 schreef creno het volgende:
[..]
klik op pre-chart '10. Dat staat bovenaan.
Dan krijg je een top 10 lijstje en daar staat vetgedrukt VOTE HERE !
Als je daar op klikt krijg je een pagina waar je punten aan de liedjes kunt geven, wat je invult bij naam en email maakt volgens mij niets uit.
Dat is toch de "I'll be missing you-kloon" ?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah oke! Ik zal even stemmen
Maar stiekem ben ik (ook) verliefd op de Deense inzending![]()
Wat wil je als je met Corry Konings je kleding gaat uitzoekenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:49 schreef Loveless85 het volgende:
Maar écht, ze lijkt toch gewoon 40?
[ afbeelding ]
Waren de Rekels niet mee?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:51 schreef Ole het volgende:
[..]
Wat wil je als je met Corry Konings je kleding gaat uitzoeken
Ja. Op het NSF wel.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:49 schreef Loveless85 het volgende:
Maar écht, ze lijkt toch gewoon 40?
[ afbeelding ]
Ik vind het echt een zalig nummer van die Denenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:50 schreef creno het volgende:
[..]
Dat is toch de "I'll be missing you-kloon" ?
zet je die op de 2e plaats
Ja he, dat nummer is echt verschrikkelijkquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:53 schreef Loveless85 het volgende:
"Me beste vriendin"![]()
![]()
![]()
![]()
En het klinkt echt net als Corry Konings of Marianne Weber als je je ogen dichtdoet
Buiten bedoel je?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:57 schreef Greys het volgende:
Ll, zullen wij ook weer eens FOK!ers meeten?
Jij laat je toch niet afschrikken door 'buiten'?quote:
Nee das waar...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij laat je toch niet afschrikken door 'buiten'?
Of wat kou?
Dacht ik me te kunnen herinneren?
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:50 schreef Greys het volgende:
Dit wordt hem hoor.
De winnaar.
Met Sieneke als verdiend tweede
quote:
Ik wilde even peilen hoe het inmiddels met je Sieneke liefde zit.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat doe je? Val je Shalalie af? Dit voelt als verraad!
Voor niks vlaggetjes gewapperd! Zij hebben daar een zaal vol, maar niemand die wappert.
Het liedje is ook nog eens Engels. Vertaald die titel eens naar het Deens. øjeblik lide dette
Nou, en zing dat nu eens! øjeblik lide dette, tsss.
Sieneke wint, niet omdat het Sieneke is, maar omdat het Shalala Shalalie is. Stampvoettend door huis øjeblik lide dettedt!
Tsjah, diep van binnen zijn we allemaal songfestivalliefhebbersquote:
Maar het IS toch ook eindelijk eens een leuk songfestivalnummer?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:15 schreef Ingetje79 het volgende:
M'n moeder stond Shalalie net mee te zingen toen ik vanochtend binnenkwam om een bakje koffie.
" dit is echt es een leuk songfestivalnummer"
![]()
Op mijn werk heb ik een zingverbod gekregen. Alle reden dus om het nu dus pas en te onpas te zingen. Kost me zo nu en dan een dreun, maar heel langzamerhand nemen we de wereld over. Dat gaat altijd gepaard met slachtoffers.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:15 schreef Ingetje79 het volgende:
M'n moeder stond Shalalie net mee te zingen toen ik vanochtend binnenkwam om een bakje koffie.
" dit is echt es een leuk songfestivalnummer"
![]()
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:11 schreef Greys het volgende:
(En het is Shalalie en dán pas Shalala, en niet andersom)
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] Taalpurist! [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Bite me!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:19 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Gotta love me! [ afbeelding ]
quote:
Het maakt wat los in sommigen, de klik er ontstaat. En dat allemaal door Shalalie Shalala.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:25 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan ben jij die kikker met dat badpak!
Het is net alsof ik mijn tong heb gebodypaint![]()
Ik stem voor kabinet Kartner Iquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:28 schreef Greys het volgende:
Het Songfestival brengt ons allemaal samen.
Daar kan het kabinet nog wat van leren.
Kartner for MP!
Alleen mits bier en Flurry's na afloopquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:29 schreef Greys het volgende:
Oh en Ll, jij mag ook best op het Wapperfeestje komen hoor.
Heus!
Done deal.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Alleen mits bier en Flurry's na afloop
Pierre wist dit natuurlijk allemaal al van te voren. Hij gaat niet over een nacht ijs, heeft alles goed doordacht, overleg gehad met de smurfen (niet allemaal, een delegatie van de smurfen uiteraard) en vervolgens heeft hij in het kleine cafe een liedje geschreven waardoor er een roze waas over Nederland is gekomen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het maakt wat los in sommigen, de klik er ontstaat. En dat allemaal door Shalalie Shalala.
Die Pierre toch, wat een Dr. Love
Op een of andere manier voelt het alsof de zon is gaan schijnen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:25 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan ben jij die kikker met dat badpak!
Het is net alsof ik mijn tong heb gebodypaint![]()
in de top100quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:40 schreef Pisces29 het volgende:
Maar waar staat het nummer precies nummer 1 dan?
quote:
Hé!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht al, zag niks in de Top40.![]()
Ik neem het alleen niet zo serieus, daar staat zoveel bagger in, merendeel NL meuk in de top10.
Anders dan de Top40. (Voor zover dat die nog veel waarde heeft)
Is het niet vaak zo dat de top100 de voorloper is voor de top40 ?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:49 schreef Loveless85 het volgende:
Er is maar één nummer 1 plek. En dat is die in de Top 40.
Mee eens, moet ik alleen wel een vlag+stok+zo'n ding om 'm in te steken hebben.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:00 schreef Greys het volgende:
Ik vind eigenlijk ook dat we op de dag van de halve finale waarin Sieneke moet ook allemaal de vlag uit moeten hangen. Gewoon, omdat het kan!
Je mag ook zo'n klein vlaggetje kopen waar we op het NSF ook mee gewapperd hebben.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:04 schreef creno het volgende:
[..]
Mee eens, moet ik alleen wel een vlag+stok+zo'n ding om 'm in te steken hebben.
quote:creno - 1 uur geleden
Make a copy of puff daddy's I'll be missing you (or stings version if you like) and you win ESC ?
The Netherlands are more original !
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:00 schreef Greys het volgende:
Ik vind eigenlijk ook dat we op de dag van de halve finale waarin Sieneke moet ook allemaal de vlag uit moeten hangen. Gewoon, omdat het kan!
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Je mag ook zo'n klein vlaggetje kopen waar we op het NSF ook mee gewapperd hebben.
Maar dan moet je daar wel heel de dag mee heen en weer hollen voor je huis.
Ik heb de mijne nog
[ afbeelding ]
Oh, het omgooien van .bmp naar .gif is niet helemaal goed gegaan geloof ik
ik kon het niet laten...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:25 schreef Greys het volgende:
Creno, je reactie onder de Deense inzending op Youtube
[..]
Nee, gewoon gezorgd dat ik half buiten beeld bleefquote:
Het begin lijkt er wat op, maar vooral het refrein lijkt voor geen meter toch?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:35 schreef creno het volgende:
[..]
ik kon het niet laten...
ik blijf het jatwerk vinden. (ook al is het een leuk nummer)
quote:
Ik fluf niet op het werk nee (quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Fluf [ afbeelding ] jij ook op je werk?
Nee gelukkig niet, dat zou helemaal wat zijnquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Het begin lijkt er wat op, maar vooral het refrein lijkt voor geen meter toch?
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik fluf niet op het werk nee ().
Ik zing wel op het werk! En dat wordt me niet in dank afgenomen.
Dat ligt niet aan Shalalie, meer aan mijn zangcapaciteit.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:45 schreef creno het volgende:
en nu ga ik op mijn werk nog ff shalalieën
Ben benieuwd naar de inzending van Malta!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:49 schreef TheVulture het volgende:
Vanavond worden er weer wat liedjes bekend.... Malta onder andere
He, ik ben hetero, spreek even voor jezelf. Die dame maakt geen enkele indruk. Het liedje is afschuwelijk (apricot stone, wat?) en ze kan niet bewegen. En ik zie nergens, maar dan ook nergens in het filmpje een wappertje. (de Albert Heijn moet even door PR gebeld worden, zodat de Wappertjes op tijd in de winkels liggen)quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:29 schreef Greys het volgende:
Armenië eindigt ook hoog, dat kan niet anders.
Alle hetero mannen die kijken stemmen op haar (met de nadruk op 'haar') en het is een lekker nummer.
Die mannen in dat filmpje
Eens!quote:Maar kan niet tegen een draaiorgel op natuurlijk.
Dat dan weer niet
Nee dit jaar mag de zingende walrus niet meedoen... er moet steeds twee jaar tussen je deelnames zitten om weer kans te maken daar in Malta... anders ging ze ieder jaarquote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de inzending van Malta!
Chiara weer?
Ze werd 3e, 2e en nu wil ze 1e worden?
Is dat niet gewoon wat mannen een lekker wijf vinden dan?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
He, ik ben hetero, spreek even voor jezelf. Die dame maakt geen enkele indruk. Het liedje is afschuwelijk (apricot stone, wat?) en ze kan niet bewegen.
Appie deed de Wuppies van Kartner, die wappertjes moeten er zeker komen.quote:En ik zie nergens, maar dan ook nergens in het filmpje een wappertje. (de Albert Heijn moet even door PR gebeld worden, zodat de Wappertjes op tijd in de winkels liggen)
Bite me!Ik had niet anders verwacht!quote:Eens!
Walrus misschien, maar wát een engelenstemquote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee dit jaar mag de zingende walrus niet meedoen... er moet steeds twee jaar tussen je deelnames zitten om weer kans te maken daar in Malta... anders ging ze ieder jaar
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:29 schreef Greys het volgende:
Armenië eindigt ook hoog, dat kan niet anders.
Alle hetero mannen die kijken stemmen op haar (met de nadruk op 'haar') en het is een lekker nummer.
Die mannen in dat filmpje
Maar kan niet tegen een draaiorgel op natuurlijk.
Dat dan weer niet
Ik vind al haar liedjes verschrikkelijk, inclusief heliumstemquote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Walrus misschien, maar wát een engelenstem
Ik ben er zo eentje die op het ESF echt kippenvel krijgt van dat soort goed gezongen kwijlnummers
Qua uiterlijk ook niet?quote:
Trek je ook niet teveel aan van mijn smaak, want ik ben ook weg van Josh Groban en Herman van Veen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind al haar liedjes verschrikkelijk, inclusief heliumstem
Vergeet je oons Fraanske niet?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Trek je ook niet teveel aan van mijn smaak, want ik ben ook weg van Josh Groban en Herman van Veen.
Dat zegt genoeg, toch?
Niks, maar dan ook niks mis met Herman van Veenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Trek je ook niet teveel aan van mijn smaak, want ik ben ook weg van Josh Groban en Herman van Veen.
Dat zegt genoeg, toch?
Frans?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vergeet je oons Fraanske niet?
Ik hang aan des mans lippen, elke keer weerquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niks, maar dan ook niks mis met Herman van Veen. Prachtartiest.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg, toch?
Imaaniquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zit wat recaps te kijken... wat was 1998 toch een geweldig jaar qua liedjes
Sowieso natuurlijk Edsilia, Dana International, Imaani en de Kroatsche Danielja.... maar deze Noor ook
ik ben ook fan van Herman Van Veenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Trek je ook niet teveel aan van mijn smaak, want ik ben ook weg van Herman van Veen.
Dat zegt genoeg, toch?
Ze is een kruising van Kelly en die Russische polstokspringster....niet mijn smaakquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Qua uiterlijk ook niet?
Oh, nou, er gaat een (mannen)wereld voor me open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |